quote:
Ik studeer aan een universiteit en heb eind deze maand een tentamen statistiek en spss.
Ik zie door de bomen het bos niet meer en zoek iemand die mij de komende 2 weken bijvoorbeeld 3 x 4 uur bijles kan geven, zodat dit tentamen nog enige kans van slagen heeft!
Prijs en locatie in overleg.
Heb je interesse, neem a.u.b. vandaag nog contact met mij op!
quote:Geachte spss,
U zegt aan de universiteit te studeren, maar niets van SPSS te begrijpen.
Dan heb ik zoiets van: laat die droom varen.
Probeer het eens op het hbo.
Mvg,
Ottfried
SPSSquote:En dan vraag ik me weer af of u niks anders te doen heeft dan zo'n onzinnige reactie te geven.
Misschien ook eens een studie oppakken? Heeft u in iedergeval wat anders te doen! :-)
Ik vind zijn antwoord wel mooi raakquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het niet geschreven, zij schrijven het.
De tweede reactie is van mij, die is maar 5 zinnen.
Ik had gereageerd om 19:55u. Bovendien wilde hij die dag nog een reactie, dus zijn gezever raakt kant noch wal.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind zijn antwoord wel mooi raak
Hij weet zijn prioriteiten te stellen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Ik had gereageerd om 19:55u. Bovendien wilde hij die dag nog een reactie, dus zijn gezever raakt kant noch wal.
quote:
quote:Hallo henk,
hmm een boa constrictor is dat niet wat gevaarlijk? stel dat hij onsnapt en bij de katjes terecht komt dat willen we niet hebben natuurlijk! maar als de slang goed in zijn bak blijft kunnen de katjes hem wel gezelschap houden voor de bak.
Uw kunt de katjes vrijdag ophalen. als uw nog interesse heeft zou ik graag u telefoonnummer willen hebben dat gaat wat makkelijker.
Mvg, R
Op 20 oktober 2009 22:47 schreef Henk de Vries het volgende:
- Tekst uit oorspronkelijke bericht niet weergeven -
Goedeavond R,
Ben inderdaad op zoek naar 2 of 3 katjes als gezelschap voor mijn andere huisdier.
Mijn andere huisdier is een Boa Constrictor van 4 meter.
Wanneer zou ik de 2 katjes op kunnen komen halen?
Groetjes,
Henk.
Geachte Henk de Slangenman,
ik las u advertentie en mijn lieve poes moppie heeft pas een nest gehad en we zijn nog opzoek naar baasjes. ik begrijp dat u 2 katjes zoekt, voor gezelschap voor u andere huisdier. mag ik vragen welk andere huisdier uw nog heeft? de katjes zijn nog erg jong en ik denk dat het niet goed is dat ze bij een pitbull oid opgevoed worden. ik hoor graag van uw.
Mvg, R
'ik google het ever voor je'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat vast en zeker bergen mails opleveren....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:02 schreef CypressHigh het volgende:
ben geen actieve poster op fok , meer een actieve lezer ,
maar kon het niet laten om deze te posten =' )
http://link.marktplaats.nl/289357502
Humoristische man van 47 zoekt vrouw om samen flippo's te ruilen en/of te bekijken
Tong80quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:02 schreef CypressHigh het volgende:
ben geen actieve poster op fok , meer een actieve lezer ,
maar kon het niet laten om deze te posten =' )
http://link.marktplaats.nl/289357502
Humoristische man van 47 zoekt vrouw om samen flippo's te ruilen en/of te bekijken
Whehequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:30 schreef _The_General_ het volgende:
Vlinder schrijft nu dat Fokkers haar afbeelding bij de advertentie veranderen! Ze is helemaal aan het doordraaien!
bron?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:30 schreef _The_General_ het volgende:
Vlinder schrijft nu dat Fokkers haar afbeelding bij de advertentie veranderen! Ze is helemaal aan het doordraaien!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:15 schreef Skimmer het volgende:
Hoe sneu![]()
Gezocht: Frank Werther glazen gezochten die is ook van een fokkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |