De smaak van Dragorius vind ik ook wat extreem. Met zijn prolapse, te dikke tieten en neptieten fetish.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
bah!
Ik vind dat heul niet mooiquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
De smaak van Dragorius vind ik ook wat extreem. Met zijn prolapse en neptieten fetish.
Ik zal een betere zoeken danquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Post het dan ook niet.
En goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:03 schreef IrishBastard het volgende:
Mooi rood is niet lelijk:Eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Mijn beste vriendin ziet er ook zo uit, alleen het is nu al 10 jaar mijn beste vriendin dus ik zie d'r meer als gewoon een dudequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:13 schreef Dragorius het volgende:
Zo mooi rood ben ik ze helaas nog nooit tegengekomen
Jup, nu moeten er pics volgen inderdaadquote:
Niks "quote:
Die bikini-pic?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
Volgens mij had ik in een topic of twee geleden een paar foto's van mijn bluetooth map geplaatst, als ik mij niet vergis was er eentje van haar.
de tweede voor IASquote:
neen, en ga eens uit mijn hyves, stalkertquote:
Oke, niet als een dude meer als een zusje waar ik mee kan gaan zuipenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die bikini-pic?
Hoe kun je dat, ook na 10 jaar, zien als dude?
naast dat andere echte zusje waarmee dat ook kan natuurlijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, niet als een dude meer als een zusje waar ik mee kan gaan zuipen
jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je bent tijdens de eerste tentamenperiode van je nieuwe studie op vakantie.
nog niet op het moment van boeken door mijn ouders. Mijn risico dat ik zei 'boek maar.. we zien wel', niet mijn 'schuld'quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:59 schreef royjn het volgende:
*kuch* tentamenperiodes liggen toch vast *kuch*
heb je niet het telefoonnummer van een werkgroepgenoot?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:05 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet niet of ik straks werkgroep heb, en ik weet niet hoe ik daar achter moet komen
Ja behalve erheen gaan dan
Ja al gebeld maar die weten het ook niet en die gaan nu niet meer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je niet het telefoonnummer van een werkgroepgenoot?
Omdat tentamenweken elk jaar hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nog niet op het moment van boeken door mijn ouders. Mijn risico dat ik zei 'boek maar.. we zien wel', niet mijn 'schuld'moeders wordt nu eenmaal in die week 50
konden moeilijk dat verplaatsen
Ik heb me er sort of bj neergelegd
maar ik baal nog wel een beetje
wat begreep je overigens niet aan 'toen de tentamenperiode nog niet bekend was'? Zelfs in de eerste week was de tentamenweek nog 'onder voorbehoud' zeiden ze
Vertel ..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:09 schreef Dragorius het volgende:
*heeft zin om een nekje om te draaien
quote:
Je mag 't wel recht in m'n gezicht zeggen hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:16 schreef Dragorius het volgende:
Sommige mensen zijn nog te dom om te ademen denk ik soms ... laat ik het daar op houden (mochten "ze" meelezen
ze weten wie ze zijn )
Ah, het gaat niet om mij, ik heb verre van een "nekje"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:09 schreef Dragorius het volgende:
*heeft zin om een nekje om te draaien
Je kent me nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:31 schreef Dragorius het volgende:
Gaat inderdaad ook niet over jullie, tenzij jullie ineens ook hier werken
Jullie zijn lief
niet dus. ik had gevraagd of het al bekend was, en ze wisten het niet. Het kon de week zijn die het nu was, of de eerste week van november of de week ervoor zelfs geloof ik nogquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:00 schreef royjn het volgende:
[..]
Omdat tentamenweken elk jaar hetzelfde zijn
iChatquote:
macNoobquote:
Hoewel het voor mij al jaren geleden isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
Trouwens, vraagje aan de kenners hier. Wat de neuk is er anders aan een Californiaburger tov de normale mcd hamburger?
Mkay...Ik zag de reclame gisteren, maar kon nu niet echt zeggen wat er eigenlijk anders was namelijk. Er zit dezelfde meuk op als anders toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoewel het voor mij al jaren geleden is...
Volgens mij de "kaas" of anders de ketchup die anders is.
Geen idee maar dat is even mijn snelle "beoordeling" zoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mkay...Ik zag de reclame gisteren, maar kon nu niet echt zeggen wat er eigenlijk anders was namelijk. Er zit dezelfde meuk op als anders toch?
Als ik een een frietje neem dan bij Vuurens. De fastfoodketens zien me niet vaak. Ja, in het buitenland, om eens te kijken of ze daar orginelere dingen hebben (McEbi burger in Japan bvquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:53 schreef Dj_unkie het volgende:
Ben sowieso nie gek van Mac....kom liever bij de BK!
Dat is ook lekkerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:01 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij krijg ik nu zin in balkenbrij
Had ik even zin inquote:
Dun snijden en bakken maar .... damn, straks maareven halenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is ook lekkerHet wordt er wel de tijd voor ja!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dun snijden en bakken maar .... damn, straks maareven halen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
Oma maakte hem altijd met een plak bruin brood, de balkenbrei (al noemde we dat anders in Limboland)en dan Rinse Appelstroop met roggebrood er boven op.
Omdat ik er zin in had. Klaag me aan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:48 schreef royjn het volgende:
Hoe komt het nu ineens bij balkenbrij?
Wel lekker trouwens. Laatst weer op, op brood met zout.
Ja dat lijkt me lekker door de kroeg zwalken met die twee gigantische zwabbers aan je potenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
voor de carnavalsfans:
[ afbeelding ]
"Kijk uit waar je loopt, lul"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me lekker door de kroeg zwalken met die twee gigantische zwabbers aan je poten![]()
Het is dat ik niet van carnaval hou, anders was ik wel voor dat pak gegaanquote:
Stiekemquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het is dat ik niet van carnaval hou, anders was ik wel voor dat pak gegaan
Meid toch...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:35 schreef SLP_ het volgende:
Serieus zó irritant. Ik zou vandaag mijn proefwerk Nederlands inhalen en ik heb er echt super goed voor geleerd. Moest er 2 uur extra voor op school blijven. Kom ik daar in dat inhaallokaal is die vent vergeten mijn proefwerk er bij te leggen!Ik was helemaal voorbereid enz. En hij is deze week niet op school waardoor ik hem pas na de herfstvakantie in kan halen! En dan kan ik het weer opnieuw leren omdat ik dat dan echt niet meer weet maar dan moet ik eigenlijk al leren voor de toetsweek die dan bijna is
hoe oud was SLP ookalweer?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meid toch...
Maarre ff serieus, kan me voorstellen dat je dat balen vindt, maar bekijk het vanuit een pedagogisch standpunt, grote kans dat je na de herfstvakantie (nadat je je toets hebt gemaakt en dus nog een keer geleerd hebt) de stof voor de komende jaren beter beheerst. En is dat niet wat we allen willen? Meer kennis vergaren en een breder referentiekader bouwen?
En wat heeft leeftijd te maken met het vergaren van kennis?quote:
Gelukkig nietsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En wat heeft leeftijd te maken met het vergaren van kennis?
School is ook stom. Werken is alleen nog stommerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maargoed, SLP_ vindt school nog stom enzo
School is ook gewoon stomquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maargoed, SLP_ vindt school nog stom enzo
huh wtfquote:
School is niet stom, kennis vergaren is het hoogste goed wat je in het leven kunt bereiken. Door de influx en interpretatie van deze gecontinueerde kennisstroom kan men (en alleen dan) een persoonlijk nirwana bereiken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
School is ook stom. Werken is alleen nog stommer
ow, negeer mijn vorige post dan maar als het zo moetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:20 schreef SLP_ het volgende:
[..]
huh wtf![]()
En ik vind school heus niet stom hoorIk weet ook wel dat het belangrjjk is voor mn toekomst blabla. En moblo, dat jij nou met zo veel plezier naar school gaat, betekent niet dat iedereen dat doet. Ook niet als ze ouder worden
Ben je oud genoeg om legaal naakt te zijn op Fok! ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:20 schreef SLP_ het volgende:
[..]
huh wtf![]()
En ik vind school heus niet stom hoorIk weet ook wel dat het belangrjjk is voor mn toekomst blabla. En moblo, dat jij nou met zo veel plezier naar school gaat, betekent niet dat iedereen dat doet. Ook niet als ze ouder worden
Whoops deze had ik gemistquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meid toch...
Maarre ff serieus, kan me voorstellen dat je dat balen vindt, maar bekijk het vanuit een pedagogisch standpunt, grote kans dat je na de herfstvakantie (nadat je je toets hebt gemaakt en dus nog een keer geleerd hebt) de stof voor de komende jaren beter beheerst. En is dat niet wat we allen willen? Meer kennis vergaren en een breder referentiekader bouwen?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ben je oud genoeg om legaal naakt te zijn op Fok! ?
Zegt de meneer die zoveel gecontinueerde kennis aftapt dat ie nog steeds na jaren dat papiertje niet heeftquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
School is niet stom, kennis vergaren is het hoogste goed wat je in het leven kunt bereiken. Door de influx en interpretatie van deze gecontinueerde kennisstroom kan men (en alleen dan) een persoonlijk nirwana bereiken.
quote:
Ben jij volwassen genoeg dat je ook over niet-seks gerelateerde dingen kunt pratenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ben je oud genoeg om legaal naakt te zijn op Fok! ?
Nope, en ik vrees dat dat permanent isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:27 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ben jij volwassen genoeg dat je ook over niet-seks gerelateerde dingen kunt praten
27 november wordt ze 18quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat was een verkapte hoe-oud-ben-je post hoor
alsof je een papiertje krijgt voor het bereiken van het ultieme nirwanaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zegt de meneer die zoveel gecontinueerde kennis aftapt dat ie nog steeds na jaren dat papiertje niet heeft
Waarom gaat men hier zo serieus op in?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
27 november wordt ze 18
Op speciaal verzoek kan ook haar achternaam en msn ter beschikking worden gesteld.
Dan moet je niet zo zeuren over het vergaren van kennis als je daar zelf ook niet toe in staat bentquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
alsof je een papiertje krijgt voor het bereiken van het ultieme nirwana
Eej debiel, kun jij PI's interpreteren? Zoja, doe eens beter je bestquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo zeuren over het vergaren van kennis als je daar zelf ook niet toe in staat bent
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eej debiel, kun jij PI's interpreteren? Zoja, doe eens beter je best
Weer wat geleerd hosti!quote:U hebt gezocht op het woord: sarcasme.
RESULTAAT
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Korte beentjes, korte piemeltjes, hihihihi...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:30 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb mijn broeken bij mn tante opgehaald, zijn ook mooi korter gemaakt
dat wordt altijd gezegd door mensen die onzeker zijn over hun eigen piemeltjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Korte beentjes, korte piemeltjes, hihihihi...
En dat is het standaard antwoord van mensen die inderdaad een klein piemeltje hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat wordt altijd gezegd door mensen die onzeker zijn over hun eigen piemeltje
Mt. 47, jwtz.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:20 schreef swarmahoer het volgende:
![]()
dit is dus typisch het standaard antwoord van mensen die zelf die smoes ook wel eens gebruiken
Sowiesoquote:
Ik ga nu, maar ben waarschijnlijk zo terug. Vannacht reteslecht geslapen en dat krijg ik nu terugquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:42 schreef LastRequest het volgende:
Morgen ga ik weer, ik heb de smaak te pakken
Wou je wat klappen gekke wausquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Keiharde import!
Je zou maar een echte Nijmegenaar zijn, koekwaus!
Ik ben van origine uit Oss. Wij steken hier mensen wel voor minder neerquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben van origine uit Oss. Wij steken hier mensen wel voor minder neer
Ga dan niet slapen, dan duurt het langer voor het morgen is!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:10 schreef Californium het volgende:
Godver de godver...ik ga slapen! wat een kutdag! en morgen word ook al zo leuk
Bah bah bah bah bah bah
Principekwestie, thuis doe ik helemaal niks. En uiteindelijk nog tot kwart voor tien blijven zitten, al was de productiviteit nogal twijfelachtigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je zo kort gaat, waarom dan in hemelsnaam daarheen gaan? Sla thuis een uur een boek open.
Je moet alleen kijken voor de lompe actie. Verder is het drie keer niks inderdaad.quote:
Zelfs de lompe actie viel me zwaar tegen. Elke mongool met Google Sketchup kan die vliegtuigjes tekenen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet alleen kijken voor de lompe actie. Verder is het drie keer niks inderdaad.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kom er gewoon voor uit dat ik een piemel heb van 10 centimeter
Sukkeltjes
Das echt kutquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:47 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik ben bang dat ik aan een nieuwe telefoon moet.
Kost weer knaken en heb toevallig twee maanden terug een nieuw abo gekregen, dus zal er eentje los moeten kaufen...
Mja op zich geen ramp, heb ik met deze ook gedaan. Kostte 100 euro ofzo, dus niet gigantisch duur. Maar wel zuur. Kan hooguit proberen nieuwe firmware ofzo erop te knallen, maar helaas mis ik het kabeltje om verbinding te maken. En dan nog blijft het een gok.quote:
No tnx, ik ga weer voor eenquote:
Rondsel wat homies bij de peuterspeelzaalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:38 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ff wezen pubquizen. wat een dramaVolgende keer wil ik een team dat minstens zo veel weet als ik
-1 Voorspelbaarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rondsel wat homies bij de peuterspeelzaal
whehehe, nurdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:48 schreef LastRequest het volgende:Ik wilde net ergens inloggen, krijg ik dit:
[ afbeelding ]
En toch happenquote:
Dat is allemaal toneelspel mijn beste.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:34 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
bah wat klink jij vrolijk op de vroege morgen![]()
![]()
Zelfs op het internet moet je een behoorlijk goede acteur zijn om zo vrolijk over te komen 's ochtends.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is allemaal toneelspel mijn beste.
Mag ik dan de lepel zijn die in de chaos roert?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:39 schreef Dj_unkie het volgende:
bij ons valt er niets te leiden...wij zijn gek op chaos
Das mijn functiequote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mag ik dan de lepel zijn die in de chaos roert?
Van prolapse naar prorail of zo?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:36 schreef Dj_unkie het volgende:
al een wending in je carriere overdacht?
hahaha...klopt...telefonisch contactquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:44 schreef Dragorius het volgende:
2de lijn? Da's dus weer terug naar klantcontact? Nee dank je
Dat is al ruim anderhalf jaar mijn functie niet meer, dus daar ga ik dan ook zeker niet naar terugquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:48 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
hahaha...klopt...telefonisch contact
Hoe? Als in, wat is de snelste weg?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:53 schreef Dj_unkie het volgende:
noem het zoals jij het wilt![]()
weet niet of ze daar nog iets in zoeken. Zijn momenteel wel wat verschuivingen bij ons. Ik zou zeggen neem eens contact op
U got mailquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoe? Als in, wat is de snelste weg?
* Dj_unkie bergt zijn huge klopboor weer op en rent wegquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:56 schreef HostiMeister het volgende:
Wakker worden in een bouwput is ook niet leuk trouwens
Doet me denken, laatst een keer op zaterdag'ochtend' begon een bovenbuurman om half 12 met boren. Vind ik zelf een acceptabele tijd, maar een andere bovenbuurman kennelijk niet. Die begon 'm helemaal uit te schelden en te roepen dat het niet normaal wasquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:01 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
* Dj_unkie bergt zijn huge klopboor weer op en rent weg
Gelukkig bedoel ik niet dat vleesquote:
Die bovenbuurman zal wel moe zijn van het hele week uitkeringtrekken, dus kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Doet me denken, laatst een keer op zaterdag'ochtend' begon een bovenbuurman om half 12 met boren. Vind ik zelf een acceptabele tijd, maar een andere bovenbuurman kennelijk niet. Die begon 'm helemaal uit te schelden en te roepen dat het niet normaal was
Je hebt gewoon niks te doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:15 schreef Dragorius het volgende:
Ik kan niet hopeloos achter liggen gelukkig.
De eerste de beste die aan mijn bureau komt zeuren krijgt een zwieperd![]()
Nee, ik kan gewoon geen achterstand creeërenquote:
Vegetarische meiden pijpen ook gewoon hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gelukkig bedoel ik niet dat vlees
Al is een vleesetende vrouw wel een pre
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon geen achterstand creeëren
Letterlijk kwaliteitsbeheer, dankzij mijn 2e scherm kan ik fokken en werken tegelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lekker vaag begrip is datWat doe je meer specifiek, behalve fokken?
UPC toch? Je doet het niet goed.quote:
Ben je een vrouw? 2 dingen tegelijk kunnenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Letterlijk kwaliteitsbeheer, dankzij mijn 2e scherm kan ik fokken en werken tegelijk
Teveel om nu uiteen te zetten overigens
Daar zul je mij nooit over horen pochen iigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:53 schreef IrishBastard het volgende:
De mensen die bij ons kwaliteitsbeheer deden waren echt om te huilenSippe baan was dat, en dan van die kereltjes die me een grote waffel hadden
Maar we hadden dan ook letterlijk een teamleider die zei 'ja, ik heb het dan wel helemaal gemaakt hier bij [insert-callcenter], nu ik teamleider ben'En daar was hij dus serieus over
Wat voor levensdoelstelling heb je dan
Zeg, met je homo avatarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ben je een vrouw? 2 dingen tegelijk kunnen
Wel typen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Daar zul je mij nooit over horen pochen iig
Nee, ik rij straks wel even langs in mijn Maserati Quattroportequote:
Eindelijk nog iemand die zo'n auto kan waarderen!quote:
Ze had iets met kikkers?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
deze ga ik morgen maken voor op de cupcakes die meegaan naar de crematie...
en ik ben zo creatief als een doodgekookte aardappel
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JaCool tshirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle lieve mensen gaan dood en vervelende mensen leven het langst
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:juh..
maar bakkerij Strik is wel mijn heldze gaan gewoon die fondant voor mij maken in die kleuren
Jeetje, dat is diep en langquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:48 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_een_teug_adem.html
Zo knap
Knap wel, maar wat is de rest van zijn gear? Met gewicht, zonder?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:48 schreef IrishBastard het volgende:
Zo knap
Ik vind het zo al knap genoeg, of 'ie er nou gewicht bij had of nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knap wel, maar wat is de rest van zijn gear? Met gewicht, zonder?
Ik duik zelf, maar geen freedive. Al weet ik er genoeg van om het niet te willen
Hier wat records (echt ziek):
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijduiken
Nein, ik kan niet kartenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:28 schreef swarmahoer het volgende:
dinsdag is goed, geen idee of swine kan
ga je niet mee karten vrijdag?
Zit je hier ook al dat topic te spammen..spamhoerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:28 schreef swarmahoer het volgende:
dit moet toch kunnen anno nu? leuk topic, hoe denken jullie daarover? en hoe reageren jullie in situaties? (je mag daar posten, wilde het ff onder de aandacht brengen)
Schipholquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:31 schreef swarmahoer het volgende:
vertrekt ze van eindhoven of weeze/dusseldorf?
je mag niet lekken, viespeukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zit je hier ook al dat topic te spammen..spamhoer
dat blijktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Schiphol![]()
Ik stelde het niet voor omdat ik in de buurt was ofzo
Klaren is een tipquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:10 schreef AMDB het volgende:
Ik kom tot 3 meter, dan doen m'n oren pijn
Ja hoi, wat wil je weten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, wie van jullie heeft er verstand van JNDI?
Damn, kom jij zoveel te kort?quote:
Ik heb een EJB ontwikkeld, en nu wil ik een Client App standalone laten draaien buiten mijn IDE die verbinding heeft met die EJB. Alleen krijg ik nu een error dat de JVM mijn InnitalContextFacory class niet kan vinden. Is dat een JVM fout aan de client kant of een export fout aan de server kant?quote:
Ah, EJB's. 2.1 of 3?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb een EJB ontwikkeld, en nu wil ik een Client App standalone laten draaien buiten mijn IDE die verbinding heeft met die EJB. Alleen krijg ik nu een error dat de JVM mijn InnitalContextFacory class niet kan vinden. Is dat een JVM fout aan de client kant of een export fout aan de server kant?
Sorry. Al weet ik ook niet alles hoor, maar de termen komen me erg bekend voorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:53 schreef Dragorius het volgende:
Jezus...dat jullie weten wat dat allemaal betekent
Ik krijg het er spontaan benauwd vanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:48 schreef IrishBastard het volgende:
Zo knap
En waar deploy je de EJB in? JBoss?quote:
Glassfishquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
En waar deploy je de EJB in? JBoss?
Freediving is een kwestie van heel veel oefenen en bij records proberen te maken doodgaan. Tenminste, sommigen blijven maar doorgaan voor dat record en bekopen het met hun leven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik krijg het er spontaan benauwd van
Naja ik vind het wel knap hoor, ik doe t m niet naquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Freediving is een kwestie van heel veel oefenen en bij records proberen te maken doodgaan. Tenminste, sommigen blijven maar doorgaan voor dat record en bekopen het met hun leven.
Ik vind duiken zelf prachtig en ongevaarlijk, maar freediving vind ik inderdaad net een stap te ver gaan.
EJBquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb een EJB ontwikkeld, en nu wil ik een Client App standalone laten draaien buiten mijn IDE die verbinding heeft met die EJB. Alleen krijg ik nu een error dat de JVM mijn InnitalContextFacory class niet kan vinden. Is dat een JVM fout aan de client kant of een export fout aan de server kant?
Ok, als de deployment daar goed is gegaan zal dat wel loslopen, heb je de proxies bij de client geplaatst?quote:
En daar is mis mee? 2.1 was hel (en daar weet ik het meest van afquote:
Hee Kutnoob, ga anders dit soort gezeik opo tweakers doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:12 schreef Dj_unkie het volgende:
he java trutjes, ga eens even heel dit soort techchat bij tweakers doen![]()
Als jullie ejb's afgebouwd hebben dan ga ik het wel slopen met loadrunnerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee Kutnoob, ga anders dit soort gezeik opo tweakers doen
touchéquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee Kutnoob, ga anders dit soort gezeik opo tweakers doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |