De smaak van Dragorius vind ik ook wat extreem. Met zijn prolapse, te dikke tieten en neptieten fetish.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
bah!
Ik vind dat heul niet mooiquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
De smaak van Dragorius vind ik ook wat extreem. Met zijn prolapse en neptieten fetish.
Ik zal een betere zoeken danquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Post het dan ook niet.
En goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:03 schreef IrishBastard het volgende:
Mooi rood is niet lelijk:Eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Mijn beste vriendin ziet er ook zo uit, alleen het is nu al 10 jaar mijn beste vriendin dus ik zie d'r meer als gewoon een dudequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:13 schreef Dragorius het volgende:
Zo mooi rood ben ik ze helaas nog nooit tegengekomen
Jup, nu moeten er pics volgen inderdaadquote:
Niks "quote:
Die bikini-pic?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
Volgens mij had ik in een topic of twee geleden een paar foto's van mijn bluetooth map geplaatst, als ik mij niet vergis was er eentje van haar.
de tweede voor IASquote:
neen, en ga eens uit mijn hyves, stalkertquote:
Oke, niet als een dude meer als een zusje waar ik mee kan gaan zuipenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die bikini-pic?
Hoe kun je dat, ook na 10 jaar, zien als dude?
naast dat andere echte zusje waarmee dat ook kan natuurlijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, niet als een dude meer als een zusje waar ik mee kan gaan zuipen
jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je bent tijdens de eerste tentamenperiode van je nieuwe studie op vakantie.
nog niet op het moment van boeken door mijn ouders. Mijn risico dat ik zei 'boek maar.. we zien wel', niet mijn 'schuld'quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:59 schreef royjn het volgende:
*kuch* tentamenperiodes liggen toch vast *kuch*
heb je niet het telefoonnummer van een werkgroepgenoot?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:05 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet niet of ik straks werkgroep heb, en ik weet niet hoe ik daar achter moet komen
Ja behalve erheen gaan dan
Ja al gebeld maar die weten het ook niet en die gaan nu niet meer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je niet het telefoonnummer van een werkgroepgenoot?
Omdat tentamenweken elk jaar hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nog niet op het moment van boeken door mijn ouders. Mijn risico dat ik zei 'boek maar.. we zien wel', niet mijn 'schuld'moeders wordt nu eenmaal in die week 50
konden moeilijk dat verplaatsen
Ik heb me er sort of bj neergelegd
maar ik baal nog wel een beetje
wat begreep je overigens niet aan 'toen de tentamenperiode nog niet bekend was'? Zelfs in de eerste week was de tentamenweek nog 'onder voorbehoud' zeiden ze
Vertel ..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:09 schreef Dragorius het volgende:
*heeft zin om een nekje om te draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |