Ah ja joh....lekker toch?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:44 schreef Rickyvantof het volgende:
Die website is mooi, de mensen op de foto's daarentegen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:44 schreef Rickyvantof het volgende:
Die website is mooi, de mensen op de foto's daarentegen
Geweldig ditquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:31 schreef Lauwra het volgende:
geweldig ze mogen ook wel een people of the AH maken!!
Ja ik ben voor!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:49 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Geweldig dit
Maar "people of AH" zal niet zo boeiend zijn...
"people of Aldi / Lidl" daarentegen....dát kan nogal interessant worden!
Zou geweldig zijn..maar mag dat zomaar?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:13 schreef Lauwra het volgende:
je hebt helemaal gelijk haha! Misschien moeten we op fok er zelf mee beginnen!!!
Gezien de wet op de privacy denk ik niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:21 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn..maar mag dat zomaar?
ik dacht dat het wel mag, mits je de gezichten dan niet kan zien (onherkenbaar gemaakt)quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:24 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Gezien de wet op de privacy denk ik niet.
Je mag wel de achterkanten fotograferen las ik ergens.
Maar de voorkanten denk ik niet. Of de gezichten moeten er niet opstaan??? Maar weet niet hoe dit zit met de wet op de privacy.
bronquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:30 schreef powerlite het volgende:
[..]
ik dacht dat het wel mag, mits je de gezichten dan niet kan zien (onherkenbaar gemaakt)
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:45 schreef murphyjenkins het volgende:
je mag iedereen fotograferen, mits tenzij ze zelf bezwaar maken.
haha, ik zei "ik dacht" was meer een ingevingquote:
Volgens mij moet jij de betekenis van 'mits' eens opzoekenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:45 schreef murphyjenkins het volgende:
je mag iedereen fotograferen, mits ze zelf bezwaar maken.
filmen in winkels mag niet , tenminste niet bij de AH enzo, mits je toestemming hebt.
denk niet dat je dat gaat krijgen wanneer je zegt dat het voor een topic is om mensen uit te lachen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:35 schreef justmattie het volgende:
Krijgt die vrouw korting op de boodschappen, wegens het vegen van de gangpaden of zo?
Hehe dan ga ik me wel vermaken in de hel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef S2Madness het volgende:
Dit is echt zo erg, zo ziet de hel er volgens mij uit
Wat zijn Dordse tokkies?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:28 schreef Pollewoppie het volgende:
waarom is dit in het zogenaamd "machtigste" land van de wereld??? jeempie wat een volk he!
Zelfs bij mij in de ALDI zie je wel wat Dordse tokkies maar nog half niet zo walgelijk als deze!
dat is nog best knap!quote:
Tokkies uit Dord natuurlijk.quote:
Bah!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een vrouw hardlopen met ook een gigantische cameltoe.
Is deze niet iets voor de dumpert met de groeten van fokquote:
Ja misschien wel leuk om die ook te posten bij de foto's..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:02 schreef Karina het volgende:
De onderschriften zijn bijna nog leuker dan de foto's.
quote:Hate Mail
Anonymous
You uppitty little bitches think your great! I dare you to get a pic of me, i’ll even tell you where and when. usually I am at the ________, _______ Walmart around 230am. I go there after work my shitty job always in my dirty work clothes with stained hands and a dirty face hair is not fixed . Do I care what other shoppers think? Hell no! I am there to get groceries and the nessecary items to help my family survive another shit filled day in this world that you think I am not good enough to live in. FUCK YOU MOTHER FUCKERS!!!!!!!!! Go ahead take my picture! Then when we go to court you can explain to my kids that the reason they cant eat is because their daddy beat the fuck out of some little snot nosed punks and he is now in jail on a 3rd offense. have a great day fuckwads!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:02 schreef InternetNinja het volgende:
http://www.heavenly-gifts.com/motherhood.htm
Of bij voorderhand ?quote:Op zondag 8 november 2009 15:35 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik heb bij sommige echt van dit kan niet echt zijn, bij naderhand het zijn wel amerikanen
datquote:
aan de voorkant heeft ze 2 dikke deuken zitten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:54 schreef intraxz het volgende:
Ik vraag me af hoe de voorkant er uitziet..
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Zullen we ook meteen een site over Europa maken dan?
Natuurlijk heb je in zo'n groot land veel vage mensen, net alsof dat in Europa anders is.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:27 schreef MissBitchy het volgende:
Ik vraag me af hoe deze dame zich in deze broek geperst heeft, ik vermoed met behulp van een schoenlepel.![]()
[ afbeelding ]
Die bovenste, de tering zeg, hoe gay kun je zijn?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:17 schreef Trafasi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:28 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Die bovenste, de tering zeg, hoe gay kun je zijn?
Roze handschoenen aan, roze sjaaltje, de hele houding.quote:
Zo zou ik hier nog eens naar de winkel durven gaan als ik zo'n pak had. Moet ubercool zijnquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:14 schreef RaXz het volgende:
Ik denk....dat ik nu voor de rest van m'n leven onherstelbaar beschadigd ben door dit topic.
Mobieltje en dan doen of je staat te smsen gok ik.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:38 schreef Shoombak het volgende:
Hoe worden al die foto's gemaakt dan? Loopt iedereen daar elkaar te filmen ofzo?
quote:Op zondag 29 november 2009 16:59 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Dit is ook gewoon ongeloveloos ..![]()
[ afbeelding ]
Wat is daar de grap aan?quote:
Kijk eens heel goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wat is daar de grap aan?
Dat ie een scooter in een doos koopt?
Oohw die babyquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kijk eens heel goedZag hem ook pas de 2e keer
Ik kreeg opeens een beeld voor mijn ogen, waar 4 kinderen met zo'n touwtje waren vastgemaakt aan de voorkant van een winkelwagentje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oohw die baby![]()
![]()
naja op zon andere foto zag je er 1 die aan een touwtje werd meegesleurd![]()
Kan je nog beter lekker in dat karretje chille denk ik
quote:
Ze lopen er ook niet allemaal, altijd bij zo he. Ik heb in Vegas toch wel wat aardige lekkere sletten gezien daar. Alsof ze boodschappen gaan doen en daarna direct de tietenbar in! Is leuk boodschappen doen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Humz. ben 1 x in de wall mart geweest maar kan me dit niet zo extreem herinneren. Mischien verschilt het ook wel erg per staat. Ik was in Florida.
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Moest gelijk denken aan een van die typetjes die Paul de Leeuw gespeeld heeft, kan alleen even niet op de naam komen.
Precies .. zul je net zien dat je één of andere gangstahpeeps op de foto zet en dan moet je rennen voor je levenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou alleen bang zijn om keihard neergehoekt te worden als ik een foto probeer te maken.
Ik dacht ff dat die vetklep een hardaanval ging krijgen... hij is helemaal buiten adem na dat zingenquote:Op zondag 29 november 2009 19:54 schreef plus44 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn Youtube kanaal: http://www.youtube.com/rickytic3
Een van zijn geweldige filmpjes:
Kippenvel..
Je bent wel op de hoogte he?quote:Op zondag 6 december 2009 17:00 schreef Sjak-von-Sjaak het volgende:
WHAHAHAHAHAHA!!!![]()
Geweldig dit, wat een triest volkje![]()
Is WalMart trouwens niet de winkel voor de beterbedeelden onder de Amerikanen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ja, ik was effe op dreefquote:
Eigen reeksquote:Op zondag 6 december 2009 19:34 schreef Jump het volgende:
Je hebt nu ook: People of Public Transport: http://www.peopleofpublictransit.com/
Samenvatting:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om nom nom nom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahahahahaquote:Op maandag 7 december 2009 12:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]?
Dat had hij zeker ook aan tijdens Black Fridayquote:Op zondag 6 december 2009 17:24 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Handig tijdens de bitchfights als het uitverkoop is!
Inderdaad, ik post wel wat van het nieuwe materiaal.quote:Op zondag 13 december 2009 19:07 schreef Rewimo het volgende:
Doe die metromensen eens in een eigen topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |