Oohw die babyquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kijk eens heel goedZag hem ook pas de 2e keer

Ik kreeg opeens een beeld voor mijn ogen, waar 4 kinderen met zo'n touwtje waren vastgemaakt aan de voorkant van een winkelwagentje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oohw die baby![]()
![]()
naja op zon andere foto zag je er 1 die aan een touwtje werd meegesleurd![]()
Kan je nog beter lekker in dat karretje chille denk ik

quote:

Ze lopen er ook niet allemaal, altijd bij zo he. Ik heb in Vegas toch wel wat aardige lekkere sletten gezien daar. Alsof ze boodschappen gaan doen en daarna direct de tietenbar in! Is leuk boodschappen doen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Humz. ben 1 x in de wall mart geweest maar kan me dit niet zo extreem herinneren. Mischien verschilt het ook wel erg per staat. Ik was in Florida.

quote:

quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Moest gelijk denken aan een van die typetjes die Paul de Leeuw gespeeld heeft, kan alleen even niet op de naam komen.

Precies .. zul je net zien dat je één of andere gangstahpeeps op de foto zet en dan moet je rennen voor je levenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou alleen bang zijn om keihard neergehoekt te worden als ik een foto probeer te maken.

Ik dacht ff dat die vetklep een hardaanval ging krijgen... hij is helemaal buiten adem na dat zingenquote:Op zondag 29 november 2009 19:54 schreef plus44 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn Youtube kanaal: http://www.youtube.com/rickytic3
Een van zijn geweldige filmpjes:
Kippenvel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |