Ah ja joh....lekker toch?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:44 schreef Rickyvantof het volgende:
Die website is mooi, de mensen op de foto's daarentegen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:44 schreef Rickyvantof het volgende:
Die website is mooi, de mensen op de foto's daarentegen
Geweldig ditquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:31 schreef Lauwra het volgende:
geweldig ze mogen ook wel een people of the AH maken!!
Ja ik ben voor!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:49 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Geweldig dit
Maar "people of AH" zal niet zo boeiend zijn...
"people of Aldi / Lidl" daarentegen....dát kan nogal interessant worden!
Zou geweldig zijn..maar mag dat zomaar?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:13 schreef Lauwra het volgende:
je hebt helemaal gelijk haha! Misschien moeten we op fok er zelf mee beginnen!!!
Gezien de wet op de privacy denk ik niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:21 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn..maar mag dat zomaar?
ik dacht dat het wel mag, mits je de gezichten dan niet kan zien (onherkenbaar gemaakt)quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:24 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Gezien de wet op de privacy denk ik niet.
Je mag wel de achterkanten fotograferen las ik ergens.
Maar de voorkanten denk ik niet. Of de gezichten moeten er niet opstaan??? Maar weet niet hoe dit zit met de wet op de privacy.
bronquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:30 schreef powerlite het volgende:
[..]
ik dacht dat het wel mag, mits je de gezichten dan niet kan zien (onherkenbaar gemaakt)
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:45 schreef murphyjenkins het volgende:
je mag iedereen fotograferen, mits tenzij ze zelf bezwaar maken.
haha, ik zei "ik dacht" was meer een ingevingquote:
Volgens mij moet jij de betekenis van 'mits' eens opzoekenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:45 schreef murphyjenkins het volgende:
je mag iedereen fotograferen, mits ze zelf bezwaar maken.
filmen in winkels mag niet , tenminste niet bij de AH enzo, mits je toestemming hebt.
denk niet dat je dat gaat krijgen wanneer je zegt dat het voor een topic is om mensen uit te lachen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:35 schreef justmattie het volgende:
Krijgt die vrouw korting op de boodschappen, wegens het vegen van de gangpaden of zo?
Hehe dan ga ik me wel vermaken in de hel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef S2Madness het volgende:
Dit is echt zo erg, zo ziet de hel er volgens mij uit
Wat zijn Dordse tokkies?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:28 schreef Pollewoppie het volgende:
waarom is dit in het zogenaamd "machtigste" land van de wereld??? jeempie wat een volk he!
Zelfs bij mij in de ALDI zie je wel wat Dordse tokkies maar nog half niet zo walgelijk als deze!
dat is nog best knap!quote:
Tokkies uit Dord natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |