zeker niet gelukt he, bij mij ook niet...quote:Op zondag 18 oktober 2009 04:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Weltrusten. Ik hoop dat ik kan slapen en dingen kan vergeten.
Kun je nou niet ergens die OTP's plaatsen?quote:
i weet niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kun je nou niet ergens die OTP's plaatsen?
Sorry, maar ik vind er een ZEER groot verschil inzitten tussen Tibo & Mij en Teun & Jou.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zeker niet gelukt he, bij mij ook niet...
terwij ik tegenover me de liefde zag ontstaan, donderde mijn hele wereld in elkaar![]()
en ang3l jij zou er ook moeite mee hebben als Tibo voor je ogen een romance ontwikkeld met een ander
ik ben nu orde in de chaos van het rampgebied aan het scheppen, en dat geeft ook voldoening...
is toch juist leuk? de liefde. i think.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zeker niet gelukt he, bij mij ook niet...
terwij ik tegenover me de liefde zag ontstaan, donderde mijn hele wereld in elkaar![]()
en ang3l jij zou er ook moeite mee hebben als Tibo voor je ogen een romance ontwikkeld met een ander
ik ben nu orde in de chaos van het rampgebied aan het scheppen, en dat geeft ook voldoening...
Eigenlijk niet eens. Ja qua eten wel, maar voor een zaterdagavond viel het wel mee toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was gisteren ook een beetje laat, hè
I have a feeling the drama will start now.quote:
Heb je het wel eens op dan? Het smaakt echt niet zo smerig als je zou denken, het eigenlijk best wel lekker zelfs. Het heeft een apparte smaak, maar het is best sterk gekruid.quote:
En nu voel ik me dus schuldigquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind er een ZEER groot verschil inzitten tussen Tibo & Mij en Teun & Jou.
je mega saaie en niet zo leuke grapjes.quote:
Wanneer ga je op vakantie?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:46 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Heb je het wel eens op dan? Het smaakt echt niet zo smerig als je zou denken, het eigenlijk best wel lekker zelfs. Het heeft een apparte smaak, maar het is best sterk gekruid.
Volgende week, hoezo?quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:48 schreef PhalanX het volgende:
hebben we het over
Teun... met z'n blonde haren, z'n sigaretje, en z'n paspoort dat stelt dat hij in de jaren '90 geboren is?
Nergens voor nodig.quote:
Gewoon interessequote:
Nee, das waar. Ik heb het niet gegeten. Vind het er smerig uitzien.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:46 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Heb je het wel eens op dan? Het smaakt echt niet zo smerig als je zou denken, het eigenlijk best wel lekker zelfs. Het heeft een apparte smaak, maar het is best sterk gekruid.
mietje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, das waar. Ik heb het niet gegeten. Vind het er smerig uitzien.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
je mega saaie en niet zo leuke grapjes.
Jij hebt met Teun staan zoenen?quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:55 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik zit met mijn hoofd in de ochtend/middagzon en ik moet zo grijnzen. Ik denk wel dat ik een aantal dagen niet meer eet.
Hoe kan daar in godsnaam drama van komen? Heb ik iets gemist ofzo?quote:
Ach zieltje. Ga huilenquote:
Kijk. En hier trek ik een grens.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tsssssssssssssssk![]()
je hebt alleen de amuse gegeten en dat al niet eens van harte
quote:
Doe normaal Dick.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tsssssssssssssssk![]()
je hebt alleen de amuse gegeten en dat al niet eens van harte
Gewoon een dun plakje, met wat jus (brown sauce!) en piepers en groenten erbij. Haggis past wat dat betreft kei-goed in het oerhollandse model van avondetenquote:
Haggis. Is dat schapenmaag en zo?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:55 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Gewoon een dun plakje, met wat jus (brown sauce!) en piepers en groenten erbij. Haggis past wat dat betreft kei-goed in het oerhollandse model van avondeten
Haggis is een schapenmaag of runderdarm, gevuld met stukjes hart, long, lever, niervet en havermout. Naar smaak kan een gesnipperd uitje toegevoegd worden, en peper, zout, nootmuskaat en foelie.quote:
ja ik heb het weer gedaan zullen we zeggen, ang3l, rekening houden met iemand tot daar aan toe, maar als er een etentje is en je houd niet van eten kom dan niet.quote:
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, dat doen we niet, het topic gebruiken we om dingen te dramatiseren en uit te lokken.
*giggle*quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, dat doen we niet, het topic gebruiken we om dingen te dramatiseren en uit te lokken.
heb ik geprobeert, maar het kwam niet uit, de een had een afspraak en de ander had gewoon geen zin in me ( dat is toch het minste wat ik van je kan vragen)quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:16 schreef Bartjebart het volgende:
Misschien moeten jullie dit niet in het topic "afhandelen"?
meh... tot dusver is het maar een belabberd drama.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, je was er dit keer ook niet bij he.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:29 schreef PhalanX het volgende:
[..]
meh... tot dusver is het maar een belabberd drama.
ok Tibo beantwoord jou liefde wél, maar is ook niet je vriendje, stel nou eens dat hij volgende week ineens wel een relatie aangaat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind er een ZEER groot verschil inzitten tussen Tibo & Mij en Teun & Jou.
stelletje amateurs.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, je was er dit keer ook niet bij he.
Guess you're not my future me after all.quote:
dit forum is mijn Dokter Rossiquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:16 schreef Bartjebart het volgende:
Misschien moeten jullie dit niet in het topic "afhandelen"?
Maar dat wil niet zeggen dat je het dan alsnog hier in het topic moet gooien. Daar win je ook niks mee, want als ze geen tijd hebben of er geen zin in hebben, reageren ze hier ook niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb ik geprobeert, maar het kwam niet uit, de een had een afspraak en de ander had gewoon geen zin in me ( dat is toch het minste wat ik van je kan vragen)
maar goed sommige dingen moeten zo gaan.
Wie is Dr Rossi?quote:
geloof me, de gevolgen zijn groter deze keerquote:
Dag yuri, mijn onbekommerde maatjequote:
de psych uit gooise vrouwen, ik gooi mijn gevoelens hier ook neerquote:
Je bent toch een volwassen kerel, je had Keukenkastje toch even apart kunnen nemen en zeggen hey ik vind die jongen leuk bla blaquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok Tibo beantwoord jou liefde wél, maar is ook niet je vriendje, stel nou eens dat hij volgende week ineens wel een relatie aangaat?
Teun is niet mijn vriendje, dat weet ik, hij zal het ook nooit worden, dat weet ik.
Maar het moge toch duidelijk zijn dat ik een enorme crush op hem heb, dat ik daar de hele avond moeite mee had kanKK in ieder geval ook niet ontgaan zijn.
Ik vond het erg pijnlijk om dat voor mijn neus te zien gebeuren.
Ik gun KK en Teun alle geluk en liefde, al zie ik er weinig toekomst in, maar wie ben ik.
Maar ik mag er toch verdriet van hebben, pijn, jij noemt het dramatisch ik noem het een dieper intenser gevoelsleven, alsof jullie een filter en een rem hebben die bij mij ontbreekt.
TMM,quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok Tibo beantwoord jou liefde wél, maar is ook niet je vriendje, stel nou eens dat hij volgende week ineens wel een relatie aangaat?
Teun is niet mijn vriendje, dat weet ik, hij zal het ook nooit worden, dat weet ik.
Maar het moge toch duidelijk zijn dat ik een enorme crush op hem heb, dat ik daar de hele avond moeite mee had kanKK in ieder geval ook niet ontgaan zijn.
Ik vond het erg pijnlijk om dat voor mijn neus te zien gebeuren.
Ik gun KK en Teun alle geluk en liefde, al zie ik er weinig toekomst in, maar wie ben ik.
Maar ik mag er toch verdriet van hebben, pijn, jij noemt het dramatisch ik noem het een dieper intenser gevoelsleven, alsof jullie een filter en een rem hebben die bij mij ontbreekt.
ik ben daar duidelijk in geweest hoor, heel ondubbelzinnig, er was niemand aan die tafel die dat niet door heeft kunnen hebbenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Je bent toch een volwassen kerel, je had Keukenkastje toch even apart kunnen nemen en zeggen hey ik vind die jongen leuk bla bla
je kan niet verwachten dat iedereen zomaar alles aanvoelt toch?
just my humble opinion
Maar der zit 1 groot verschil tussen Dr Rossi en dit forum. En dat is dat Dr Rossi z'n kop dicht moet houden en in het topic kan iedereen meegenieten. Lijkt me niet bevorderlijk. Maar goed, dat is jouw keuze natuurlijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de psych uit gooise vrouwen, ik gooi mijn gevoelens hier ook neer
* dor bosje dor het topic waaitquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Crickets*
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* dor bosje dor het topic waait
haha excellent!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tumbleweed
Beetje?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:29 schreef Steve het volgende:
Oh, toch nog een beetje drama dus gister.
dat jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tumbleweed
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Een nacht die me nog lang bij zal blijven.
Such a buzz kill thou art!quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:01 schreef Nuno_G het volgende:
zo te horen was het weer heel gezellig daar in NL.
Goedemorgen allemaal
En toch ga je volledig voorbij aan het feit dat ik me toch prima vermaakt heb hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
overigens het eten zelf was ook een drama
De beenham in cola gevuld met huisgemaakte pesto was Veel te droog en daardoor zo taai als schoenleer
De fazant en de patrijs waren te vet, op zich geen ramp maar wel als het niet warm genoeg uitgeserveerd kan worden omdat er te veel gasten waren, ranzig dus.
Koud vlees, dat probleem was er bij het andere hoofdgerecht ook, de Hert was niet gaar genoeg,
bij de soep was ik de soepstengels vergeten
het ijs was veel te hard en de tiramissu kreeg ik niet stijf
het enige wat echt goed geslaagd was , was de spoom van wite pord en aardbeien munt mouse, maar dat was dan ook een eitje
Ow en het was NATUURLIJK ook allemaal VEEL TE VEEL
nooit meer zo veel mensen!
ola Amor tbquote:
quote:
je stelt me teleur, jij trekt toch ook minstens 4 weken later pas een shirt aan dat je 4 weken eerder ook al aanhad met uitgaanquote:
Hij bedoelt de vent niet het shirtquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je stelt me teleur, jij trekt toch ook minstens 4 weken later pas een shirt aan dat je 4 weken eerder ook al aanhad met uitgaante kort achter elkaar het zelfde shirt is JUST NOT DONE
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je stelt me teleur, jij trekt toch ook minstens 4 weken later pas een shirt aan dat je 4 weken eerder ook al aanhad met uitgaante kort achter elkaar het zelfde shirt is JUST NOT DONE
'dah'quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij bedoelt de vent niet het shirt
jajajajaj... de kast in neee naar het goede doel tochquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik trek een shirt maar 1 keer aan tijdens uitgaan en dan gaat het de kast in
misschien herken ik hem wel maar dan moet ik die vent dus eerst weer zijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
'dah'
dacht dat je em niet zou herkennen zonder oranjeshirtbedoel...biertjes....tipsy...happy head...
niet iedereen heeft oneindig veel shirtsquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik trek een shirt maar 1 keer aan tijdens uitgaan en dan gaat het de kast in
en jij dus ookquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien herken ik hem wel maar dan moet ik die vent dus eerst weer zijn
Er was een of andere live cd opname van een band ofzo in de stamkroeg en je moest dokken daarvoor dus.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en jij dus ookwaarom ben je gisteren niet geweest
Moet je nu de rest van de komende maand bamisoep uit een pakje eten want dat heb allemaal nogal wat gekostquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
aan de drank heeft het niet gelegen ik heb de helft nog over
er zijn slechts:
2 flessen champagne
1 fles port
1 fles kirsch
een klein flesje calvados
1 klein flesje tia maria
en 5 flessen wijn gedronken
bij lange na niet 1,5 fles de man, aan mij en erik heeft het niet gelegen
Dat is wel een beetje weinigquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
aan de drank heeft het niet gelegen ik heb de helft nog over
er zijn slechts:
2 flessen champagne
1 fles port
1 fles kirsch
een klein flesje calvados
1 klein flesje tia maria
en 5 flessen wijn gedronken
bij lange na niet 1,5 fles de man, aan mij en erik heeft het niet gelegen
dus ging je nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Er was een of andere live cd opname van een band ofzo in de stamkroeg en je moest dokken daarvoor dus.
nee. geen zin om naar een band te luisteren die ik niet ken, en ook niet om entree te betalen.quote:
ik ben 15 jaar van mijn leven verloren gisterenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Moet je nu de rest van de komende maand bamisoep uit een pakje eten want dat heb allemaal nogal wat gekost
maar dan had je gejuich en gegil misschien wel op de live cd van het lokale prut bandje gestaan!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee. geen zin om naar een band te luisteren die ik niet ken, en ook niet om entree te betalen.
ow das mooi meegenomen dan hoef je niet meer te werken tot je 67equote:Op zondag 18 oktober 2009 17:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben 15 jaar van mijn leven verloren gisteren
ik nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
maar dan had je gejuich en gegil misschien wel op de live cd van het lokale prut bandje gestaan!
others would kill for such an opportunity!
en daarom kom ik niet naar meetsquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:50 schreef Peter het volgende:
KK heeft dus met Teun lopen slobberen (smaak op lippen e.d.?) en nu wil Roel ook een minimeet met KK?
En TMM is bedroeft omdat zijn crush wat niets zou worden, een pleziertje heeft met iemand waar Ang3l een pleziertje mee zou hebben gehad?
tss. dramaqueens
en daarom ga ik maar weer naar de kroeg denk ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en daarom kom ik niet naar meets
veel plezierquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en daarom ga ik maar weer naar de kroeg denk ik
Wat een gedoe!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en daarom kom ik niet naar meets
Wat doe je voor opleiding?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:58 schreef Steve het volgende:
2 dagen lopen puzzelen met een klotecasus, maar hij is opgelost.Denk ik.
*trots op mezelf*
Omdat Peter een valse nicht is die probeert te stoken?quote:
omdat meets als drama zijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:57 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Omdat Peter een valse nicht is die probeert te stoken?
dat is op zich wel een geldige reden.
Ik eigenlijk ook. Alleen vind ik het zo moeilijk dat er nu een paar mensen zich heel schuldig voelen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens toch, het was wel heel gezellig hoor. Ik heb me prima vermaakt die avond.
Klopt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Alleen vind ik het zo moeilijk dat er nu een paar mensen zich heel schuldig voelen.
Maar dat komt ook wel weer goed. Ik heb misschien ook niet volledig correct gehandeld.quote:
Werpt de eerste steen, keihard tegen uw bakkes aan!quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen heeft wel ergens schuld aan denk ik.
Steniging is zo juli 2009quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Werpt de eerste steen, keihard tegen uw bakkes aan!
Ik ben hetero hè! Wij lopen altijd achter qua mode!quote:
Nogal. Tegenwoordig is de gestaag vallende druppel het helemaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben hetero hè! Wij lopen altijd achter qua mode!
Nou souschef doe er mij ook maar eentje!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
hamburgers ( beckers) met belegen kaas, tomaten ketchup, sla en rauwe uitjes op een bolletje, YUM
TMM is toch gewoon de chef, niet de souschef?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou souschef doe er mij ook maar eentje!
GMTAquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
TMM is toch gewoon de chef, niet de souschef?
Nou doe mij dan maar een hamburgertje van de chef zelf!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Souschef? Meneer is wel headchef hoor.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:00 schreef wonderer het volgende:
*komt ook binnenstrompelen* Leuke dag... wat zeg ik, weekend gehad! *zie blog*
*gaat teruglezen*
Dansen ze beter dan meisjes?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:30 schreef Beach het volgende:
Ik was dus gister voor het eerst bij Pann.
In het begin vet raar...maar later was het echt leuk.
Gedanst met jongens enzo
Kastjequote:
anders, maar met jongens is leuk ook kwam ik achterquote:
Ja, maar ik weet zeker dat hij het was. Want hij rook zo speciaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kastje
(Teun was niet de laatste die je geproeft hebt, trouwens)
Daar waren wij lekker al achterquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:34 schreef Beach het volgende:
[..]
anders, maar met jongens is leuk ook kwam ik achter
Okee danquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet zeker dat hij het was. Want hij rook zo speciaal
Yep, tot de taxi kwam zat ik nog kaas te snaaienquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:41 schreef Desmonkey het volgende:
yeuh tot 3:00 eten en dan echt eten?
Nieuw vlees! Verse hersenen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:30 schreef Beach het volgende:
Ik was dus gister voor het eerst bij Pann.
In het begin vet raar...maar later was het echt leuk.
Gedanst met jongens enzo
Ja, maar wel keileukquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Had je een zware dag, Wondertje?
(Ik las je Blog)
In Veenendaal draait een heel kerkhof zich om in zijn grafquote:
Like I carequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
In Veenendaal draait een heel kerkhof zich om in zijn graf
Wonderer zei kei
Kei- is een heel feestje!!quote:
ik niet.quote:
Heb je daar nog ruimte voor in je buik na die negen gangen dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kei- is een heel feestje!!
Rock on
Kijk, ik maakte een woordgrapje, krijg ik nu een koekje?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je daar nog ruimte voor in je buik na die negen gangen dan?
quote:
Hihi.quote:
Nee, jij krijgt een speciale:quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt een speciale:
![]()
![]()
![]()
![]()
Schatjepetatje
.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef Steve het volgende:
Wat veel hartjes en liefjes en dingetjes ineens hier.
Hoi!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef Steve het volgende:
Wat veel hartjes en liefjes en dingetjes ineens hier.
quote:
Jaja.quote:
quote:
Ik niet hoor, zo ben ik niet!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:22 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik wilde net al reageren, maar nu ben ik steeds bang dat bepaalde mensen mij er weer van gaan betichten van bepaalde dingen. Enzo.![]()
Mijn imago, wat doe jequote:Op zondag 18 oktober 2009 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer je was wel lief gisterenavond.
Nee, toen jij de slet uithingquote:
Ja we hadden gewoon een goed gesprekje en dat vond ik fijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn imago, wat doe je
Ik ben me er trouwens niet van bewust dat ik iets bijzonders heb gedaan dus ik ben bang dat dat authentiek en oprecht wonderer-gedrag was
Ik hing de slet niet uitquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, toen jij de slet uithing![]()
Maar ik ben blij voor je, TMM moet even rustig tot 100 (of tot 2938023) tellen.
Mijn goedkeuring is inderdaad veel waardquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik hing de slet niet uit
Het was één iemand, whore hoor.
Ja? Jeej
Het was gewoon heel gezellig. We hebben gelachen, vonden veel muziekjes leuk, het eten was lekker en de wijn ookquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mijn goedkeuring is inderdaad veel waard![]()
Maar hoe was het verder dan? Ik lees alleen maar heel veel overdreven reacties
Ik ook. Ik hoop ook echt dat je er wat aan hadquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja we hadden gewoon een goed gesprekje en dat vond ik fijn.
Overdreven wat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was dit keer toch niet zo overdreven? Ja, misschien toen ik net thuis kwam, maar het viel wat mij betreft wel mee toch
?
Nee, tijdens het dinay was ik niet zo overdreven denk ik. Maar ik bedoelde hier op 't forum, toen de drama's werden ingezet (als een duivelsorgels mwuhahahahaa!). Want ik weet dat ik nog wel eens de neiging heb om... ietwat dramatisch te zijn onlinequote:Op zondag 18 oktober 2009 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Overdreven wat?Ik vond je helemaal niet overdreven, in niks. Leuk juist
Ooh. Ik heb alleen maar vluchtig teruggelezen net.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, tijdens het dinay was ik niet zo overdreven denk ik. Maar ik bedoelde hier op 't forum, toen de drama's werden ingezet (als een duivelsorgels mwuhahahahaa!). Want ik weet dat ik nog wel eens de neiging heb om... ietwat dramatisch te zijn online.
Was het leuk, vleugellam?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Pffff, ga je even naar de graduation tentoonstelling van de Dutch Design Wee.... kom je 8u later pas thuis
Dat is uiteindelijk altijd ondergeschikt ana het drama. People tend to focus on the bad things. Ik had destijds op Pann ook een leuke tijd, en in de Effenaar ook. Alle gates waren op zich leuke avonden, het zijn de gebeurtenissen daarna die ze in een kwaad daglicht stellen.Er is altijd wel iemand die zich gekwetst of onbegrepen voelt, en nichten eigen wordt daar dan een heel soap-drama van gemaakt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En toch ga je volledig voorbij aan het feit dat ik me toch prima vermaakt heb hoor.
Ja was leukquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Peter het volgende:
Parnassia, zo heten de gestichten in Den Haag en omgevingdaar doet de naam van de film me aan denken..
Nou, voor mij is het niet onderschikt. Ik vond het keileuk!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk altijd ondergeschikt ana het drama. People tend to focus on the bad things. Ik had destijds op Pann ook een leuke tijd, en in de Effenaar ook. Alle gates waren op zich leuke avonden, het zijn de gebeurtenissen daarna die ze in een kwaad daglicht stellen.Er is altijd wel iemand die zich gekwetst of onbegrepen voelt, en nichten eigen wordt daar dan een heel soap-drama van gemaakt.
It's getting very tiresome
Maar goed, ik heb gister een leuke avond gehad met veel eten.... en vanavond was weer een onverwacht leuke avond met veel eten
Weet je, ik ook!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, voor mij is het niet onderschikt. Ik vond het keileuk!
My ideaquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Weet je, ik ook!
Het was hartstikke leuk en we moeten met zijn allen stoppen met zeuren
Ja, waarom zeurde ik nou zoquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben het er echt mee eens. Hoe meer ik terugkijk, toe toffer het was.
Ik word verlegen, hou opquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, waarom zeurde ik nou zo
Ik heb een heerlijke avond gehad.
En ik heb wonderer ontmoet
Schattigquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:09 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, Teun dacht dat ik een vriendin had
Beter dan witte vlekken, denk ik...quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, Wonderer, je boek is vies gewordenWant ik kreeg kaas mee, en een bakje met champignontapenade (oid), en die laatste ging open op de terugweg in de tas, en dat had ik pas door toen ik thuis was en nu zit je boek onder de bruin vlekken
![]()
![]()
.
Ik heb echt héél weinig gedronken bedenk ik me achterafquote:
Erik has spilled his seed on Cadansquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan witte vlekken, denk ik...
Maar dat is kutIs het nog wel leesbaar?
Ik zat op het niveau: Joh, misschien heb ik teveel gedronkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt héél weinig gedronken bedenk ik me achteraf
Misschien maar goed ook
Ja, het is alleen op de zijkanten van de bladzijden gekomen (boek is niet opengeslagen). Dus dat is wel ok.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan witte vlekken, denk ik...
Maar dat is kutIs het nog wel leesbaar?
Teun is een beetje naief en bleu soms, maar wel schattigquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:09 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, Teun dacht dat ik een vriendin had
Ik nog lang niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik zat op het niveau: Joh, misschien heb ik teveel gedronken
Ik zat op het niveau dat ik te veel gedronken hadquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik zat op het niveau: Joh, misschien heb ik teveel gedronken
En de Prins dronk weleens teveel...quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat op het niveau dat ik te veel gedronken had.
Ik word knuffelig van wijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig word ik nooit echt vervelend dronken.
Dat merkte ik jaquote:
Ja je knuffelt wel veelquote:
Ja baasquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iedereen maar onthoudt dat ik het alleenrecht heb op het optillen van dhr. Keukenkast.
Ik heb een half glas gehad. Van het tweede halve glas kreeg ik het zuur dus dat heb ik na twee nipjes laten staan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef Steve het volgende:
ben ik de enige hier die geen enorm fan is van wijn?
Ik ga het niet eens proberenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iedereen maar onthoudt dat ik het alleenrecht heb op het optillen van dhr. Keukenkast.
Zou ik nooit geraden hebbenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:29 schreef Keukenkast het volgende:
Ik hou van knuffelen. En met mijn hoofd op schouders liggen
Ik vond de port vooral erg portig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond de pulp wat... pulpig. Maar verder smaakte het goed!
Lalalalalalalalquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond de port vooral erg portig.
Hij is nog niet half zo oud als dat jij bent, dan ben je niet bleu en niet naief... dan ben je gewoon nog onbevlekt en onschuldig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Teun is een beetje naief en bleu soms, maar wel schattig
Ik ben even oud als Teun, hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hij is nog niet half zo oud als dat jij bent, dan ben je niet bleu en niet naief... dan ben je gewoon nog onbevlekt en onschuldig.
Ik dacht dat jij ouder was... begin twintig ofzo.quote:
Ja, dat is wel met witte port nog meer dan met rode. Maar ik hou wel van port (ik vind mezelf echt overkomen als een alcoholist ofzoquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond de port vooral erg portig.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
En volgens mij is Teun helemaal niet zo onbevlekt en onschuldig.
Nou, zo oud is vlinder nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hij is nog niet half zo oud als dat jij bent, dan ben je niet bleu en niet naief... dan ben je gewoon nog onbevlekt en onschuldig.
Op de een of andere manier komt ie tegelijkertijd wereldwijs en naief over. Best knapquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef PhalanX het volgende:
[..]
![]()
Ik vond 'em echt HEEL jong toen ik 'em ontmoette.
Arme jongen. Deze week gaan we minimeeten en komt alles goed.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef PhalanX het volgende:
Ik moet morgen al om 6 uur opstaan! Dat is NIET leuk!
Hij is best wereldwijsquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komt ie tegelijkertijd wereldwijs en naief over. Best knap
Ja dat idee had ik nou ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komt ie tegelijkertijd wereldwijs en naief over. Best knap
Je kan er vanuit gaan dat ik zo godsongenadig gaar ben... de week voor de vakantie is altijd het zwaarst... ik heb een nieuw rooster gekregen, en nu moet ik gewoon om 8:30 beginnen met werk! Doe normaal mensen! Dat is toch te bizar voor woorden! En dan ben ik pas om 15:15 klaar met werken!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:40 schreef Keukenkast het volgende:
Arme jongen. Deze week gaan we minimeeten en komt alles goed.
Ik vond het zo leuk dat jullie tegen elkaar aan het opbieden waren qua familie, maar zonder elkaar echt de loef af te willen steken.quote:
Gaarheid is goed, denk ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:43 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Je kan er vanuit gaan dat ik zo godsongenadig gaar ben... de week voor de vakantie is altijd het zwaarst... ik heb een nieuw rooster gekregen, en nu moet ik gewoon om 8:30 beginnen met werk! Doe normaal mensen! Dat is toch te bizar voor woorden! En dan ben ik pas om 15:15 klaar met werken!
Ik zou niet durven.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk dat jullie tegen elkaar aan het opbieden waren qua familie, maar zonder elkaar echt de loef af te willen steken.
Nou bij het hert was de gaarheid nog niet echt goed (grapje TMM grapje).quote:
Van gaarheid kun je in ieder geval goed doorslapen. Heerlijk kapotvallen op je bed en dan niet meer opstaan tot het 9 uur in de ochtend is.quote:
Ik durfde hem niet te makenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou bij het hert was de gaarheid nog niet echt goed (grapje TMM grapje).
Slapen is fijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:46 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Van gaarheid kun je in ieder geval goed doorslapen. Heerlijk kapotvallen op je bed en dan niet meer opstaan tot het 9 uur in de ochtend is.
En het verschil is?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef PhalanX het volgende:
[..]
So true.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:52 schreef PhalanX het volgende:
ik denk dat ik naar the imaginarium of Dr. Parnassus ga op vakantie, aangezien die op mijn vakantie bestemming al draait.
Ik ook niet meerquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
So true.
(Waarom ben ik nu niet slaperig!)
wanneer draait 'ie in Nederland eigenlijk?quote:
Nou ja, de afgelopen nacht hooguit vier. Maar ik voel het nu weer, het was slechts tijdelijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar wonderer, hoeveel slaap heb jij het afgelopen weekend gehad, meer of minder dan krap 7 in totaal?
Laissez-vous faire, Milordquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat doet me weer aan gisteren denken
Allez, venez, Milord!
Vous asseoir à ma table;
Il fait si froid, dehors,
Ici c`est confortable.
Allez riez, Milord!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
La-la-la... Bravo Milord!
La-la-la... Encore Milord!... La-la-la...
Ik ook. Ik vind het stukje uit Non je ne regrette rien ook zo mooiquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, en Wir sind helden, dat was ook een steeds terugkerend motief.
Ich weiß nicht weiterquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Du erkennst mich nicht wieder
Allein
Mein Gesicht sei noch gleich
Und du weißt nicht ob das reicht
Um nicht alleine zu sein
Unerkannt
bin ich die halbe Nacht
noch um die Häuser gerannt
Ich erkenn hier nichts wieder
Alles müde und alt
und ich male uns beide
als Umriss aus Kreide
auf den Asphalt
Unerkannt
hab ich dann drüben im Park
meine Kleider verbrannt
Ich erkenn mich nicht wieder
Nur mein Herz das noch schlägt
Und ich hebe die Arme
um zu sehen ob die warme
Nachtluft mich trägt
Unerkannt
flieg ich ans Ende der Stadt
ans Ende der Welt
und über den Rand
Von hier an blind, von hier an blind, von hier an blind.........quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ich weiß nicht weiter
Ich weiß nicht wo wir sind
Ich weiß nichts weiter
war ich noch nie
war ich noch nie
Ik vind het fijn om dat vrij te vertalen naar:quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Von hier an blind, von hier an blind, von hier an blind.........
Ja, of: Blindelings.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om dat vrij te vertalen naar:
Vanaf nu op gevoel
Ik heb vanavond een diner gehad met een ier, een engelsman, een duitse, een fransman ... alles vloog over tafelquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt wel internationaal zo. Kunnen we opboksen tegen de Spaanse garde hier.
Ook mooi.quote:
Ik heb NederEngels gepraat met een Indiaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een diner gehad met een ier, een engelsman, een duitse, een fransman ... alles vloog over tafelmijn talen zijn nog in de war!
Native Americanquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb NederEngels gepraat met een Indiaan
Hij had het zelf over de Indians en Indian culturequote:
Ver van thuis, maar in mijn sas?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:31 schreef Peter het volgende:
Met de vlam in de pijp, scheur ik door de Brennerpas.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Met mijn dertig-tonner-diesel, ver van thuis, maar in mijn sas?
Dit is trouwens die B-kant:quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ook mooi.
Ik vind het zo mooi dat ze het laatste woord van een zinnetje als eerste van het vorige beginnen
Miljaar, daar moet ik om huilenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is trouwens die B-kant:
Kein schmaler Grad mehr
kein Unten kein Oben
du hättest während du schliefst
alle Wolken verschoben und
all deine Fragen sagten
sie bräuchten dich nicht mehr
und du könntest gehen
Stell dir vor,
du hättest keine Angst mehr
vor nichts und vor niemand