Ja, je was er dit keer ook niet bij he.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:29 schreef PhalanX het volgende:
[..]
meh... tot dusver is het maar een belabberd drama.
ok Tibo beantwoord jou liefde wél, maar is ook niet je vriendje, stel nou eens dat hij volgende week ineens wel een relatie aangaat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind er een ZEER groot verschil inzitten tussen Tibo & Mij en Teun & Jou.
stelletje amateurs.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, je was er dit keer ook niet bij he.
Guess you're not my future me after all.quote:
dit forum is mijn Dokter Rossiquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:16 schreef Bartjebart het volgende:
Misschien moeten jullie dit niet in het topic "afhandelen"?
Maar dat wil niet zeggen dat je het dan alsnog hier in het topic moet gooien. Daar win je ook niks mee, want als ze geen tijd hebben of er geen zin in hebben, reageren ze hier ook niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb ik geprobeert, maar het kwam niet uit, de een had een afspraak en de ander had gewoon geen zin in me ( dat is toch het minste wat ik van je kan vragen)
maar goed sommige dingen moeten zo gaan.
Wie is Dr Rossi?quote:
geloof me, de gevolgen zijn groter deze keerquote:
Dag yuri, mijn onbekommerde maatjequote:
de psych uit gooise vrouwen, ik gooi mijn gevoelens hier ook neerquote:
Je bent toch een volwassen kerel, je had Keukenkastje toch even apart kunnen nemen en zeggen hey ik vind die jongen leuk bla blaquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok Tibo beantwoord jou liefde wél, maar is ook niet je vriendje, stel nou eens dat hij volgende week ineens wel een relatie aangaat?
Teun is niet mijn vriendje, dat weet ik, hij zal het ook nooit worden, dat weet ik.
Maar het moge toch duidelijk zijn dat ik een enorme crush op hem heb, dat ik daar de hele avond moeite mee had kanKK in ieder geval ook niet ontgaan zijn.
Ik vond het erg pijnlijk om dat voor mijn neus te zien gebeuren.
Ik gun KK en Teun alle geluk en liefde, al zie ik er weinig toekomst in, maar wie ben ik.
Maar ik mag er toch verdriet van hebben, pijn, jij noemt het dramatisch ik noem het een dieper intenser gevoelsleven, alsof jullie een filter en een rem hebben die bij mij ontbreekt.
TMM,quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok Tibo beantwoord jou liefde wél, maar is ook niet je vriendje, stel nou eens dat hij volgende week ineens wel een relatie aangaat?
Teun is niet mijn vriendje, dat weet ik, hij zal het ook nooit worden, dat weet ik.
Maar het moge toch duidelijk zijn dat ik een enorme crush op hem heb, dat ik daar de hele avond moeite mee had kanKK in ieder geval ook niet ontgaan zijn.
Ik vond het erg pijnlijk om dat voor mijn neus te zien gebeuren.
Ik gun KK en Teun alle geluk en liefde, al zie ik er weinig toekomst in, maar wie ben ik.
Maar ik mag er toch verdriet van hebben, pijn, jij noemt het dramatisch ik noem het een dieper intenser gevoelsleven, alsof jullie een filter en een rem hebben die bij mij ontbreekt.
ik ben daar duidelijk in geweest hoor, heel ondubbelzinnig, er was niemand aan die tafel die dat niet door heeft kunnen hebbenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Je bent toch een volwassen kerel, je had Keukenkastje toch even apart kunnen nemen en zeggen hey ik vind die jongen leuk bla bla
je kan niet verwachten dat iedereen zomaar alles aanvoelt toch?
just my humble opinion
Maar der zit 1 groot verschil tussen Dr Rossi en dit forum. En dat is dat Dr Rossi z'n kop dicht moet houden en in het topic kan iedereen meegenieten. Lijkt me niet bevorderlijk. Maar goed, dat is jouw keuze natuurlijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de psych uit gooise vrouwen, ik gooi mijn gevoelens hier ook neer
* dor bosje dor het topic waaitquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Crickets*
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* dor bosje dor het topic waait
haha excellent!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tumbleweed
Beetje?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:29 schreef Steve het volgende:
Oh, toch nog een beetje drama dus gister.
dat jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tumbleweed
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Een nacht die me nog lang bij zal blijven.
Such a buzz kill thou art!quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:01 schreef Nuno_G het volgende:
zo te horen was het weer heel gezellig daar in NL.
Goedemorgen allemaal
En toch ga je volledig voorbij aan het feit dat ik me toch prima vermaakt heb hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
overigens het eten zelf was ook een drama
De beenham in cola gevuld met huisgemaakte pesto was Veel te droog en daardoor zo taai als schoenleer
De fazant en de patrijs waren te vet, op zich geen ramp maar wel als het niet warm genoeg uitgeserveerd kan worden omdat er te veel gasten waren, ranzig dus.
Koud vlees, dat probleem was er bij het andere hoofdgerecht ook, de Hert was niet gaar genoeg,
bij de soep was ik de soepstengels vergeten
het ijs was veel te hard en de tiramissu kreeg ik niet stijf
het enige wat echt goed geslaagd was , was de spoom van wite pord en aardbeien munt mouse, maar dat was dan ook een eitje
Ow en het was NATUURLIJK ook allemaal VEEL TE VEEL
nooit meer zo veel mensen!
ola Amor tbquote:
quote:
je stelt me teleur, jij trekt toch ook minstens 4 weken later pas een shirt aan dat je 4 weken eerder ook al aanhad met uitgaanquote:
Hij bedoelt de vent niet het shirtquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je stelt me teleur, jij trekt toch ook minstens 4 weken later pas een shirt aan dat je 4 weken eerder ook al aanhad met uitgaante kort achter elkaar het zelfde shirt is JUST NOT DONE
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je stelt me teleur, jij trekt toch ook minstens 4 weken later pas een shirt aan dat je 4 weken eerder ook al aanhad met uitgaante kort achter elkaar het zelfde shirt is JUST NOT DONE
'dah'quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij bedoelt de vent niet het shirt
jajajajaj... de kast in neee naar het goede doel tochquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik trek een shirt maar 1 keer aan tijdens uitgaan en dan gaat het de kast in
misschien herken ik hem wel maar dan moet ik die vent dus eerst weer zijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
'dah'
dacht dat je em niet zou herkennen zonder oranjeshirtbedoel...biertjes....tipsy...happy head...
niet iedereen heeft oneindig veel shirtsquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik trek een shirt maar 1 keer aan tijdens uitgaan en dan gaat het de kast in
en jij dus ookquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien herken ik hem wel maar dan moet ik die vent dus eerst weer zijn
Er was een of andere live cd opname van een band ofzo in de stamkroeg en je moest dokken daarvoor dus.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en jij dus ookwaarom ben je gisteren niet geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |