zeker niet gelukt he, bij mij ook niet...quote:Op zondag 18 oktober 2009 04:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Weltrusten. Ik hoop dat ik kan slapen en dingen kan vergeten.
Kun je nou niet ergens die OTP's plaatsen?quote:
i weet niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kun je nou niet ergens die OTP's plaatsen?
Sorry, maar ik vind er een ZEER groot verschil inzitten tussen Tibo & Mij en Teun & Jou.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zeker niet gelukt he, bij mij ook niet...
terwij ik tegenover me de liefde zag ontstaan, donderde mijn hele wereld in elkaar![]()
en ang3l jij zou er ook moeite mee hebben als Tibo voor je ogen een romance ontwikkeld met een ander
ik ben nu orde in de chaos van het rampgebied aan het scheppen, en dat geeft ook voldoening...
is toch juist leuk? de liefde. i think.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zeker niet gelukt he, bij mij ook niet...
terwij ik tegenover me de liefde zag ontstaan, donderde mijn hele wereld in elkaar![]()
en ang3l jij zou er ook moeite mee hebben als Tibo voor je ogen een romance ontwikkeld met een ander
ik ben nu orde in de chaos van het rampgebied aan het scheppen, en dat geeft ook voldoening...
Eigenlijk niet eens. Ja qua eten wel, maar voor een zaterdagavond viel het wel mee toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was gisteren ook een beetje laat, hè
I have a feeling the drama will start now.quote:
Heb je het wel eens op dan? Het smaakt echt niet zo smerig als je zou denken, het eigenlijk best wel lekker zelfs. Het heeft een apparte smaak, maar het is best sterk gekruid.quote:
En nu voel ik me dus schuldigquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind er een ZEER groot verschil inzitten tussen Tibo & Mij en Teun & Jou.
je mega saaie en niet zo leuke grapjes.quote:
Wanneer ga je op vakantie?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:46 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Heb je het wel eens op dan? Het smaakt echt niet zo smerig als je zou denken, het eigenlijk best wel lekker zelfs. Het heeft een apparte smaak, maar het is best sterk gekruid.
Volgende week, hoezo?quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:48 schreef PhalanX het volgende:
hebben we het over
Teun... met z'n blonde haren, z'n sigaretje, en z'n paspoort dat stelt dat hij in de jaren '90 geboren is?
Nergens voor nodig.quote:
Gewoon interessequote:
Nee, das waar. Ik heb het niet gegeten. Vind het er smerig uitzien.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:46 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Heb je het wel eens op dan? Het smaakt echt niet zo smerig als je zou denken, het eigenlijk best wel lekker zelfs. Het heeft een apparte smaak, maar het is best sterk gekruid.
mietje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, das waar. Ik heb het niet gegeten. Vind het er smerig uitzien.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
je mega saaie en niet zo leuke grapjes.
Jij hebt met Teun staan zoenen?quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:55 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik zit met mijn hoofd in de ochtend/middagzon en ik moet zo grijnzen. Ik denk wel dat ik een aantal dagen niet meer eet.
Hoe kan daar in godsnaam drama van komen? Heb ik iets gemist ofzo?quote:
Ach zieltje. Ga huilenquote:
Kijk. En hier trek ik een grens.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tsssssssssssssssk![]()
je hebt alleen de amuse gegeten en dat al niet eens van harte
quote:
Doe normaal Dick.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tsssssssssssssssk![]()
je hebt alleen de amuse gegeten en dat al niet eens van harte
Gewoon een dun plakje, met wat jus (brown sauce!) en piepers en groenten erbij. Haggis past wat dat betreft kei-goed in het oerhollandse model van avondetenquote:
Haggis. Is dat schapenmaag en zo?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:55 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Gewoon een dun plakje, met wat jus (brown sauce!) en piepers en groenten erbij. Haggis past wat dat betreft kei-goed in het oerhollandse model van avondeten
Haggis is een schapenmaag of runderdarm, gevuld met stukjes hart, long, lever, niervet en havermout. Naar smaak kan een gesnipperd uitje toegevoegd worden, en peper, zout, nootmuskaat en foelie.quote:
ja ik heb het weer gedaan zullen we zeggen, ang3l, rekening houden met iemand tot daar aan toe, maar als er een etentje is en je houd niet van eten kom dan niet.quote:
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, dat doen we niet, het topic gebruiken we om dingen te dramatiseren en uit te lokken.
*giggle*quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, dat doen we niet, het topic gebruiken we om dingen te dramatiseren en uit te lokken.
heb ik geprobeert, maar het kwam niet uit, de een had een afspraak en de ander had gewoon geen zin in me ( dat is toch het minste wat ik van je kan vragen)quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:16 schreef Bartjebart het volgende:
Misschien moeten jullie dit niet in het topic "afhandelen"?
meh... tot dusver is het maar een belabberd drama.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |