buenatarde jomoquote:
quote:
ola taz bom bichaquote:
quote:
's ochtends had ik afgesproken om te gaan hardlopen. En vanmiddig bootcamp. ben gebroken.quote:
nu al foodfight?quote:
nee waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:50 schreef mike_hunt het volgende:
En jij? vanaaf weer een zoektocht in de kroeg naar oranje t-shirt jongen?![]()
ik dacht dat jij er ook zat? Tis hier zo uitgestorven.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Het diner schaft stamppot met worst?
Ik ga lekker op stap in Amsterdam, wel zo makkelijk, én dichterbijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik dacht dat jij er ook zat? Tis hier zo uitgestorven.
Voor de maag heb ik liever worst dan vis hoor!quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ga lekker op stap in Amsterdam, wel zo makkelijk, én dichterbij![]()
Ze komen hier maar hoor
Aardappelschijfjes met 12 kipnuggetsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Het diner schaft stamppot met worst?
o je hebt het over echt voedsel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor de maag heb ik liever worst dan vis hoor!
Qua echt voedsel niet nee! Vis, schaal, schelpdierenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o je hebt het over echt voedsel.![]()
geen visklant?
godsklere, das toch geen bodempje voor vanaafquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes met 12 kipnuggetsmeer had ik niet in huis!
Ik heb maandag een contractondertekening voor een woonboot in Oud-Zuidquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
godsklere, das toch geen bodempje voor vanaafwoon je al op jezelf dan?
Ach, je kan altijd nog langs de FEBO gaan. deden we ook altijd
Ga ik wel even mee naar de FEBOquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
godsklere, das toch geen bodempje voor vanaafwoon je al op jezelf dan?
Ach, je kan altijd nog langs de FEBO gaan. deden we ook altijd
Zeg, heb ik je uitgenodigd soms?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga ik wel even mee naar de FEBO
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Qua echt voedsel niet nee! Vis, schaal, schelpdieren
Geef mij maar vlees!
Nee, vandaag vroeg naar bed!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
jij nog plannen voor vanaaf? achter de smaatjes aan?
o wat leuk! Oud-Zuid, leuke buurt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb maandag een contractondertekening voor een woonboot in Oud-ZuidMaar ik ga pas juichen zodra ik het contract heb ondertekend, teveel gedoe gehad de laatste tijd
nee, geen zusje. En van moeders blijf je af.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, vandaag vroeg naar bed!![]()
Hoezo heb je nog een lekker moedertje/zusje dan?
ja, xag ook al een stukje iets met zwart/wit shit. Zag er wel goed uit!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:20 schreef MisterO het volgende:
Mike, check Britney, voor haar nieuwe video, she looks fucking hot![]()
[ afbeelding ]
Nou inderdaad, en als ik mijn gordijn opentrek 's ochtends zie ik gewoon water, hoe tofquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wat leuk! Oud-Zuid, leuke buurt.![]()
Een vriendin heeft ook een woonboot bij Badhoevedorp. 3 etages. echt vet. je merkt niet eens dat je op het water zit. (ja, maar wel veel muggen. )
Tuurlijk staat het nummer meteen op 1quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, xag ook al een stukje iets met zwart/wit shit. Zag er wel goed uit!
Nummer staat meteen op 1.![]()
Geloof dat het met MIMI niet echt wilt lukken. En de PCD hebben ook ruzie, als ik de bladen moet geloven.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou inderdaad, en als ik mijn gordijn opentrek 's ochtends zie ik gewoon water, hoe tof![]()
Binnenkort ook maar eens een housewarming organiseren als alles goed loopt maandag
o uitelkaar? ik dacht 'een break' maar ik hoor steeds dirt over en weer gaan. das dan wel weer smeuiig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk staat het nummer meteen op 1![]()
Newsflash: pcd is al een tijdje uit elkaarMimi heeft gewoon een kutalbum.
hit and run?quote:
28 en een milf mag altijd!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, geen zusje. En van moeders blijf je af.![]()
Ben je een MILF-hunter o.i.d?
hoe oud ben je?
waarom vroeg naar bed? Heb je het gisteren bont gemaakt?
Leuk al die MILFS, maar op straat zie je ze weinig. In LA wel heel veel. En zien er ook goed uit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
28 en een milf mag altijd!
Nee, gisteren te lang Guitar Hero gedaan
te vas tomar algo?quote:
hij heeft wel een broertjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, vandaag vroeg naar bed!![]()
Hoezo heb je nog een lekker moedertje/zusje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |