Moet je nu de rest van de komende maand bamisoep uit een pakje eten want dat heb allemaal nogal wat gekostquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
aan de drank heeft het niet gelegen ik heb de helft nog over
er zijn slechts:
2 flessen champagne
1 fles port
1 fles kirsch
een klein flesje calvados
1 klein flesje tia maria
en 5 flessen wijn gedronken
bij lange na niet 1,5 fles de man, aan mij en erik heeft het niet gelegen
Dat is wel een beetje weinigquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
aan de drank heeft het niet gelegen ik heb de helft nog over
er zijn slechts:
2 flessen champagne
1 fles port
1 fles kirsch
een klein flesje calvados
1 klein flesje tia maria
en 5 flessen wijn gedronken
bij lange na niet 1,5 fles de man, aan mij en erik heeft het niet gelegen
dus ging je nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Er was een of andere live cd opname van een band ofzo in de stamkroeg en je moest dokken daarvoor dus.
nee. geen zin om naar een band te luisteren die ik niet ken, en ook niet om entree te betalen.quote:
ik ben 15 jaar van mijn leven verloren gisterenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Moet je nu de rest van de komende maand bamisoep uit een pakje eten want dat heb allemaal nogal wat gekost
maar dan had je gejuich en gegil misschien wel op de live cd van het lokale prut bandje gestaan!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee. geen zin om naar een band te luisteren die ik niet ken, en ook niet om entree te betalen.
ow das mooi meegenomen dan hoef je niet meer te werken tot je 67equote:Op zondag 18 oktober 2009 17:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben 15 jaar van mijn leven verloren gisteren
ik nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
maar dan had je gejuich en gegil misschien wel op de live cd van het lokale prut bandje gestaan!
others would kill for such an opportunity!
en daarom kom ik niet naar meetsquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:50 schreef Peter het volgende:
KK heeft dus met Teun lopen slobberen (smaak op lippen e.d.?) en nu wil Roel ook een minimeet met KK?
En TMM is bedroeft omdat zijn crush wat niets zou worden, een pleziertje heeft met iemand waar Ang3l een pleziertje mee zou hebben gehad?
tss. dramaqueens
en daarom ga ik maar weer naar de kroeg denk ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en daarom kom ik niet naar meets
veel plezierquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en daarom ga ik maar weer naar de kroeg denk ik
Wat een gedoe!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en daarom kom ik niet naar meets
Wat doe je voor opleiding?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:58 schreef Steve het volgende:
2 dagen lopen puzzelen met een klotecasus, maar hij is opgelost.Denk ik.
*trots op mezelf*
Omdat Peter een valse nicht is die probeert te stoken?quote:
omdat meets als drama zijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:57 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Omdat Peter een valse nicht is die probeert te stoken?
dat is op zich wel een geldige reden.
Ik eigenlijk ook. Alleen vind ik het zo moeilijk dat er nu een paar mensen zich heel schuldig voelen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens toch, het was wel heel gezellig hoor. Ik heb me prima vermaakt die avond.
Klopt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Alleen vind ik het zo moeilijk dat er nu een paar mensen zich heel schuldig voelen.
Maar dat komt ook wel weer goed. Ik heb misschien ook niet volledig correct gehandeld.quote:
Werpt de eerste steen, keihard tegen uw bakkes aan!quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen heeft wel ergens schuld aan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |