Was het leuk, vleugellam?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Pffff, ga je even naar de graduation tentoonstelling van de Dutch Design Wee.... kom je 8u later pas thuis
Dat is uiteindelijk altijd ondergeschikt ana het drama. People tend to focus on the bad things. Ik had destijds op Pann ook een leuke tijd, en in de Effenaar ook. Alle gates waren op zich leuke avonden, het zijn de gebeurtenissen daarna die ze in een kwaad daglicht stellen.Er is altijd wel iemand die zich gekwetst of onbegrepen voelt, en nichten eigen wordt daar dan een heel soap-drama van gemaakt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En toch ga je volledig voorbij aan het feit dat ik me toch prima vermaakt heb hoor.
Ja was leukquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Peter het volgende:
Parnassia, zo heten de gestichten in Den Haag en omgevingdaar doet de naam van de film me aan denken..
Nou, voor mij is het niet onderschikt. Ik vond het keileuk!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk altijd ondergeschikt ana het drama. People tend to focus on the bad things. Ik had destijds op Pann ook een leuke tijd, en in de Effenaar ook. Alle gates waren op zich leuke avonden, het zijn de gebeurtenissen daarna die ze in een kwaad daglicht stellen.Er is altijd wel iemand die zich gekwetst of onbegrepen voelt, en nichten eigen wordt daar dan een heel soap-drama van gemaakt.
It's getting very tiresome
Maar goed, ik heb gister een leuke avond gehad met veel eten.... en vanavond was weer een onverwacht leuke avond met veel eten
Weet je, ik ook!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, voor mij is het niet onderschikt. Ik vond het keileuk!
My ideaquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Weet je, ik ook!
Het was hartstikke leuk en we moeten met zijn allen stoppen met zeuren
Ja, waarom zeurde ik nou zoquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben het er echt mee eens. Hoe meer ik terugkijk, toe toffer het was.
Ik word verlegen, hou opquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, waarom zeurde ik nou zo
Ik heb een heerlijke avond gehad.
En ik heb wonderer ontmoet
Schattigquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:09 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, Teun dacht dat ik een vriendin had
Beter dan witte vlekken, denk ik...quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, Wonderer, je boek is vies gewordenWant ik kreeg kaas mee, en een bakje met champignontapenade (oid), en die laatste ging open op de terugweg in de tas, en dat had ik pas door toen ik thuis was en nu zit je boek onder de bruin vlekken
![]()
![]()
.
Ik heb echt héél weinig gedronken bedenk ik me achterafquote:
Erik has spilled his seed on Cadansquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan witte vlekken, denk ik...
Maar dat is kutIs het nog wel leesbaar?
Ik zat op het niveau: Joh, misschien heb ik teveel gedronkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt héél weinig gedronken bedenk ik me achteraf
Misschien maar goed ook
Ja, het is alleen op de zijkanten van de bladzijden gekomen (boek is niet opengeslagen). Dus dat is wel ok.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan witte vlekken, denk ik...
Maar dat is kutIs het nog wel leesbaar?
Teun is een beetje naief en bleu soms, maar wel schattigquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:09 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, Teun dacht dat ik een vriendin had
Ik nog lang niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik zat op het niveau: Joh, misschien heb ik teveel gedronken
Ik zat op het niveau dat ik te veel gedronken hadquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik zat op het niveau: Joh, misschien heb ik teveel gedronken
En de Prins dronk weleens teveel...quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat op het niveau dat ik te veel gedronken had.
Ik word knuffelig van wijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig word ik nooit echt vervelend dronken.
Dat merkte ik jaquote:
Ja je knuffelt wel veelquote:
Ja baasquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iedereen maar onthoudt dat ik het alleenrecht heb op het optillen van dhr. Keukenkast.
Ik heb een half glas gehad. Van het tweede halve glas kreeg ik het zuur dus dat heb ik na twee nipjes laten staan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef Steve het volgende:
ben ik de enige hier die geen enorm fan is van wijn?
Ik ga het niet eens proberenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iedereen maar onthoudt dat ik het alleenrecht heb op het optillen van dhr. Keukenkast.
Zou ik nooit geraden hebbenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:29 schreef Keukenkast het volgende:
Ik hou van knuffelen. En met mijn hoofd op schouders liggen
Ik vond de port vooral erg portig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond de pulp wat... pulpig. Maar verder smaakte het goed!
Lalalalalalalalquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond de port vooral erg portig.
Hij is nog niet half zo oud als dat jij bent, dan ben je niet bleu en niet naief... dan ben je gewoon nog onbevlekt en onschuldig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Teun is een beetje naief en bleu soms, maar wel schattig
Ik ben even oud als Teun, hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hij is nog niet half zo oud als dat jij bent, dan ben je niet bleu en niet naief... dan ben je gewoon nog onbevlekt en onschuldig.
Ik dacht dat jij ouder was... begin twintig ofzo.quote:
Ja, dat is wel met witte port nog meer dan met rode. Maar ik hou wel van port (ik vind mezelf echt overkomen als een alcoholist ofzoquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond de port vooral erg portig.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
En volgens mij is Teun helemaal niet zo onbevlekt en onschuldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |