Ik nog lang niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik zat op het niveau: Joh, misschien heb ik teveel gedronken
Ik zat op het niveau dat ik te veel gedronken hadquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik zat op het niveau: Joh, misschien heb ik teveel gedronken
En de Prins dronk weleens teveel...quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat op het niveau dat ik te veel gedronken had.
Ik word knuffelig van wijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig word ik nooit echt vervelend dronken.
Dat merkte ik jaquote:
Ja je knuffelt wel veelquote:
Ja baasquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iedereen maar onthoudt dat ik het alleenrecht heb op het optillen van dhr. Keukenkast.
Ik heb een half glas gehad. Van het tweede halve glas kreeg ik het zuur dus dat heb ik na twee nipjes laten staan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef Steve het volgende:
ben ik de enige hier die geen enorm fan is van wijn?
Ik ga het niet eens proberenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iedereen maar onthoudt dat ik het alleenrecht heb op het optillen van dhr. Keukenkast.
Zou ik nooit geraden hebbenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:29 schreef Keukenkast het volgende:
Ik hou van knuffelen. En met mijn hoofd op schouders liggen
Ik vond de port vooral erg portig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond de pulp wat... pulpig. Maar verder smaakte het goed!
Lalalalalalalalquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond de port vooral erg portig.
Hij is nog niet half zo oud als dat jij bent, dan ben je niet bleu en niet naief... dan ben je gewoon nog onbevlekt en onschuldig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Teun is een beetje naief en bleu soms, maar wel schattig
Ik ben even oud als Teun, hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hij is nog niet half zo oud als dat jij bent, dan ben je niet bleu en niet naief... dan ben je gewoon nog onbevlekt en onschuldig.
Ik dacht dat jij ouder was... begin twintig ofzo.quote:
Ja, dat is wel met witte port nog meer dan met rode. Maar ik hou wel van port (ik vind mezelf echt overkomen als een alcoholist ofzoquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond de port vooral erg portig.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
En volgens mij is Teun helemaal niet zo onbevlekt en onschuldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |