Steniging is zo juli 2009quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Werpt de eerste steen, keihard tegen uw bakkes aan!
Ik ben hetero hè! Wij lopen altijd achter qua mode!quote:
Nogal. Tegenwoordig is de gestaag vallende druppel het helemaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben hetero hè! Wij lopen altijd achter qua mode!
Nou souschef doe er mij ook maar eentje!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
hamburgers ( beckers) met belegen kaas, tomaten ketchup, sla en rauwe uitjes op een bolletje, YUM
TMM is toch gewoon de chef, niet de souschef?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou souschef doe er mij ook maar eentje!
GMTAquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
TMM is toch gewoon de chef, niet de souschef?
Nou doe mij dan maar een hamburgertje van de chef zelf!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Souschef? Meneer is wel headchef hoor.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:00 schreef wonderer het volgende:
*komt ook binnenstrompelen* Leuke dag... wat zeg ik, weekend gehad! *zie blog*
*gaat teruglezen*
Dansen ze beter dan meisjes?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:30 schreef Beach het volgende:
Ik was dus gister voor het eerst bij Pann.
In het begin vet raar...maar later was het echt leuk.
Gedanst met jongens enzo
Kastjequote:
anders, maar met jongens is leuk ook kwam ik achterquote:
Ja, maar ik weet zeker dat hij het was. Want hij rook zo speciaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kastje
(Teun was niet de laatste die je geproeft hebt, trouwens)
Daar waren wij lekker al achterquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:34 schreef Beach het volgende:
[..]
anders, maar met jongens is leuk ook kwam ik achter
Okee danquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet zeker dat hij het was. Want hij rook zo speciaal
Yep, tot de taxi kwam zat ik nog kaas te snaaienquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:41 schreef Desmonkey het volgende:
yeuh tot 3:00 eten en dan echt eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |