ze is nu weer normaal. Heeft praatjes voor tien en is heel actief.. dus tis wel goedquote:Op zondag 18 oktober 2009 08:38 schreef freecell het volgende:
Vicky gefeliciteerd! Wel sneu trouwens van het overgeven! Is ze nu wel weer 'normaal' of nog ziekig?
En Keshet; ik ben nog minder creatief, ik eet een kapje tijgerbrood met niks
Ah mooiquote:Op zondag 18 oktober 2009 08:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze is nu weer normaal. Heeft praatjes voor tien en is heel actief.. dus tis wel goed
quote:
Kill 'em with icequote:Op zondag 18 oktober 2009 09:07 schreef freecell het volgende:
IUk vind dat het fruitvliegjesseizoen nu wel voorbij is. De fruitvliegjes vinden van niet
Ik heb een afwasmachine, dus dat is het punt nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 09:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kill 'em with ice
De afwas doen.En serieus, alle ramen open.
Oh, gek. Nou succes ermee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb een afwasmachine, dus dat is het punt nietDie is altijd wel weg, er liggen geen bananen en ik heb altijd wel wat ramen open en lucht regelmatig goed door.
Stomme beesten.
Ze zitten ook niet in de keuken, maar in de woonkamer. Je ziet ze de hele dag niet tot iemand een sapje oid gaat drinken. Dan zijn ze ineens allemaal op je hoofd
quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Oja die vliegjes!! Ik loop de hele dag met zo'n electrische mepper. Bah! Ik vind het ook zo vies dat ze 'lopen'.
Jaaah ! Wij doen het wel eens bij Hotel New York. Mjam mjam mjam.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:03 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, er zijn ook hotels waar je gewoon tegen betaling kunt aanschuiven voor het ontbijtbuffet! wij deden het wel eens, lekker gaan ontbijten bij het Americain hier, of ergems american pancakes eten
Ik ga geen glassex spuiten in de fruitschaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:50 schreef Rewimo het volgende:
Glassex op de fruitvliegjes spuitenKunnen ze niet tegen.
Veel plezier Oxy !! Ik hoop dat het leuk is !quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:21 schreef Oxymoron het volgende:
Stout!
Vandaag gaan we naar het dierenpark in Tuijtjenhorn (spelling?).
Dat dus. Maar wel heel erg naarquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:30 schreef Linda2205 het volgende:
Memmel wat vervelendMaar hoe kan je nou per ongeluk wegrijden? Hij ziet toch dat zn zoon mist?
Dat scheelt een heleboel berichtjes, je kunt het nu rechtstreeks vertellenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:08 schreef Stout het volgende:
Hoi !
Wij zitten samen op de bank, elk met onze eigen laptopStoutmannetjes en Christan spelen heerlijk samen, die horen we niet
Memmel, wat naar ! Ik hoop dat je vader en man elkaar weer vinden.
laten we hopen op een snelle en vooral goede afloop!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:13 schreef Memmel het volgende:
Mag ik even uithuilen van de zenuwen? Mijn man zou met zijn vader een paar daagjes naar Duitsland gaan. Toen wilde hij even wat weggooien op de parkeerplaats en is zijn vader (per ongeluk!) weggereden. En toen stond 'ie daar met alleen zijn paspoort op de parkeerplaats. Hij belde daarnet en zat bij een NL familie in de auto.
Vader spoorloos, die is natuurlijk aan het rijden, of aan het keren of weet ik wat. Man is 75, die weet niet hoe een mobiele telefoon werkt (ik bel nu nl mijn man's telefoon plat, want die ligt in de auto).
Mijn vader gaat nu op weg om hem op te halen. Ik kan wel janken van de zenuwen.![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:29 schreef Vicky het volgende:
Oh en mag ik ff HEEL erg trots zijn op Amber... We hadden afgesproken dat ze haar fuppie weg zou gooien als ze 4 jaar was. 2 maanden hebben we dagelijks herhaald dat de fup in de prullenbak moest. We wilden het vanmorgen eigenlijk al doen maar omdat ze zo gespuugd had, hadden we het uitgesteld tot een later tijdstip.
Vanmiddag liep ze ineens met 2 fuppen dus ik vroeg wat ze ging doen. Nou zei ze, ik ga ze NU in de prullenbak gooien en dat heeft ze dus ook gedaan!!
Goed! Applausje voor Amber!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:29 schreef Vicky het volgende:
jeetje Memmel, wat een schrik! Ik hoop dat het allemaal snel goedkomt!
Ik ben KAPOT!! Het feestje was heel gezellig maar druk
LL, Amber gaat de 26e beginnen!
Oh en mag ik ff HEEL erg trots zijn op Amber... We hadden afgesproken dat ze haar fuppie weg zou gooien als ze 4 jaar was. 2 maanden hebben we dagelijks herhaald dat de fup in de prullenbak moest. We wilden het vanmorgen eigenlijk al doen maar omdat ze zo gespuugd had, hadden we het uitgesteld tot een later tijdstip.
Vanmiddag liep ze ineens met 2 fuppen dus ik vroeg wat ze ging doen. Nou zei ze, ik ga ze NU in de prullenbak gooien en dat heeft ze dus ook gedaan!!
ik zat ook echt ff met mijn mond open.... we hebben haar ook een heel hard applaus gegeven. Ik ben benieuwd hoe dat vanavond gaat...quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:30 schreef Troel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is echt superknapJe zal wel gedacht hebben, die gaat ze verstoppen ofzo
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik zat ook echt ff met mijn mond open.... we hebben haar ook een heel hard applaus gegeven. Ik ben benieuwd hoe dat vanavond gaat...
Amaranta, geen speen over. Beiden zijn ze in de prullenbak verdwenen.
Jij proficiat met je kleuter!!quote:
Wat heb je?quote:
You have to be kidding mequote:Op zondag 18 oktober 2009 17:08 schreef Stout het volgende:
Hoi !
Wij zitten samen op de bank, elk met onze eigen laptop
niets bagger!quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:26 schreef Q.E.D. het volgende:
Ugh wanneer gaat deze bagger uit MyAT.![]()
Beterschap alle zieken.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:55 schreef amaranta het volgende:
ik raak een beetje in de war tussen tazz en kezz.
Ik weet wie Kezz is maar wie is Tazz dan?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:30 schreef Memmel het volgende:
Nou dames, J. belde net dat zijn vader er was. Hij had al bijna 200 km gereden toen ie zag dat J. niet op de achterbank lag te maffen. Schrok zich wezenloos en is terug gaan rijden. Nu moet je weten dat als J. slaapt, hij ook echt slaapt en het dus niet zo gek is dat je 'm niet hoort...
Nou ik ben inmiddels wel zover dat ik er om kan lachen. Heb ik morgen iig een goed verhaal bij de koffieautomaat...
Ik vond je anders super slank hoor, op de fotomeet van afgelopen september.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:04 schreef Pvoesss het volgende:
Ohjee Rocka dat is niet fijn![]()
Vicky gefeliciteerd![]()
![]()
Ik was zo erg aangekomen bij mijjn buik dat ik echt wel 4 maanden zwanger leek.
Maar ik ben gestopt met 80 kinderchocolade reepjes in mijn mond te duwen en wat minder snoep en volgens mij kan ik als ik zo doorga over 2 maanden het corrigerende ondergoed aan de kant gooien
Wat een stoer kapsel heeft jouw zoontje. Ik hou wel van wat langer haar bij kleine jochies!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:42 schreef Vivi het volgende:
MemmelIk moest lachen, sorry
![]()
. Maar als je er "middenin" zit is het niet leuk, dat snap ik
Ik heb Taartjesfee ook gezien, wel 1 hele minuut. En ik vond je heul slank, TF! En een leuk gezinnetje, zo tesaam
. Maar die eetdeet moet er nog komen!
En Naturalis was leuk.
[ afbeelding ]
(De rest zet ik in het fototopic).
Vicky, van harte met Amber! Hopelijk gaat het goed met het fuploze nachtje!
Lekker kopje thee pakken, vroeg naar bed en dan is het snel weer morgenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:48 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Jeetje Memmel, wat een verhaal!Maar goddank hebben ze elkaar weer gevonden zonder dat er iets engs is gebeurd met erg van hen. Fjieuw.
Beterschap PM en KapiteinP!![]()
Ik had een moeilijke dag, ben blij dat het grootste deel erop zit.
Thnx! Ik houd zelf niet zo van dat ultrakorte. En gelukkig heeft ie een mooie kop vol dus hij kan dat langere goed hebbenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat een stoer kapsel heeft jouw zoontje. Ik hou wel van wat langer haar bij kleine jochies!
done...quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gooi er dan eens een PMmetje tegenaan, je bent vast heel lief
quote:
Hij is echt mijn broertje hoor!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dean is leuk in het echt!
En je broertje ook Vief![]()
Oh, fijn dat je het even uitlegt..quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:32 schreef HPV het volgende:
[..]
nee, van Hobby Paper Village....
Dafna was bezet
en Hobby Paper Village was te lang....
quote:
Wahaha, ik vond het ook maar creepy en ik heb hem in de trein snel schoongeboend! Maar ach, hij wilde het zo graagquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:08 schreef Moonah het volgende:
En ik vind Dean met die schminck er maar eng uitzien.Nu ben ik sowieso niet dol op schminck, maar dat is toch geen dinosaurus...
Gij daarentegen ziet er prima uit!
Oh ja, Pinquie ook.quote:
Yup, en hij is nog beschikbaar! Nndusquote:
zow! goedemorgen! lekker hoorrrrr (ook al hoor je dat liever niet van je broer ws)quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Yup, en hij is nog beschikbaar! Nndus.
Hoezo niet? Is alleen maar leuk toch, en ik gun hem ook eens een leuk meisje, WOW-nerd dat ie is!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:38 schreef kezz het volgende:
[..]
zow! goedemorgen! lekker hoorrrrr (ook al hoor je dat liever niet van je broer ws)
Ja da wee`k! Ik bedoel alleen dat hij er best wel euh..lekker uit zietquote:
quote:Ballonvaart Colorado was publiciteitsstunt
FORT COLLINS - Het verhaal over de heliumballon die donderdag door het luchtruim van het Amerikaanse Colorado vloog was een publiciteitsstunt.
Het echtpaar dat iedereen deed geloven dat hun zesjarige zoontje Falcon Heenen in de ballon zat, zal worden vervolgd. Dat heeft de politie in de Amerikaanse staat zondag bevestigd.
Volgens sheriff Jim Alderden is de hele zaak in scène gezet. ''Wij zijn gemanipuleerd door het gezin en de media is gemanipuleerd door het gezin.''
Volgens Alderden waren de ouders Richard en Mayumi Heene, die elkaar ooit hebben ontmoet tijdens acteerles in Hollywood, mogelijk uit op een contract voor een eigen realityshow.
Aanklacht
De ouders zijn vooralsnog niet gearresteerd. Ze riskeren een aanklacht wegens een valse melding bij de politie, poging tot beïnvloeding van een ambtenaar, samenzwering en het op het verkeerde pad brengen van een minderjarige.
Volgens Alderden wisten alle drie de kinderen van het echtpaar dat het om een stunt ging, maar door hun leeftijd komen zij er zonder aanklacht van af. De oudste zoon is 10 jaar oud.
Paniek
Donderdag ontstond paniek, toen een broertje van Falcon zei dat hij hem in het mandje onder de heliumballon had zien stappen.
Later bleek dat het mandje leeg was en dat Falcon zich thuis in een doos in de garage had verstopt.
show
Falcon versprak zich later in een televisieinterview door te zeggen dat het allemaal voor de show was geweest.
Daarna werd al snel gedacht aan een mediastunt, maar dat werd aanvankelijk door de ouders en de politie ontkend.
Na verhoor zaterdag van de ouders veranderde de politie van mening.
© ANP
het was bij mij altijd via werkbriefjes. even de leidinggevende zoeken na het werk, handtekening en de boel opsturen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:16 schreef Lenaatje het volgende:
Oh balen is dat Lady-wrb. Ik werk ook via een uitzendbruea vind het zo'n gezeur elke week die declaratie, dat ze daar nog niet iets anders voor verzonnen hebben zeg. Met een beetje geluk is het nog maar een paar maanden en dan hoeft het niet meer!
Gaat het bij jou ook wel digitaal? En laatste maand, mag je voor vast blijven of heb je iets anders gevonden?
Geen idee.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:05 schreef Rewimo het volgende:
Heeft Amber goed geslapen,Vicky?
Dat wil ik ook zo graag!quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:19 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik wil graag een schilderij van Gerdine Duijsens kopen
Vicky, hier bij de zeeman verkopen ze decoratiestickers voor 1 euro. De afbeeldingen zijn verschillend maar er zaten hele leuke tussen. Misschien de moeite waard om even te kijken, anders wil ik wel voor je kijken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:13 schreef Vicky het volgende:
Het was heel gezellig Saffier!
Vind het leuk als er visite is maar vind het ook altijd wel prettig als ze weer naar huis gaan
We gaan trouwens deze kast kopen voor Ambers kamer:
[ afbeelding ]
en dan ga ik nog wel prinsessenstickers halen om 'm te beplakken.
had ik al gezien maar Amber's muur zit vol prinsessenstickers dus ik moet wel in die trant blijven natuurlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vicky, hier bij de zeeman verkopen ze decoratiestickers voor 1 euro. De afbeeldingen zijn verschillend maar er zaten hele leuke tussen. Misschien de moeite waard om even te kijken, anders wil ik wel voor je kijken.
Snap ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
had ik al gezien maar Amber's muur zit vol prinsessenstickers dus ik moet wel in die trant blijven natuurlijk
Tip!!! Ik moet nog iets hebben voor op Eefs nieuwe kamerquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vicky, hier bij de zeeman verkopen ze decoratiestickers voor 1 euro. De afbeeldingen zijn verschillend maar er zaten hele leuke tussen. Misschien de moeite waard om even te kijken, anders wil ik wel voor je kijken.
quote:
Ik heb Eva ook maar om 9uur uit bed geplukt. Volgens mij is ze 'zielug' vandaag. Ik mocht zelfs dr haar in een staart doen!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Rewimo proficiat met de grote knul
Ik verveel me, Arwen slaapt nog steeds
Ik zou een ultimatum geven, dat ie twee weken de tijd heeft om een ander exemplaar te vinden. (als het geld dan het enige bezwaar is he?) Na twee weken niks gevonden? Dan kopenquote:Op maandag 19 oktober 2009 06:51 schreef lady-wrb het volgende:
oei, vergeten, mogguh allemaal
verkademuseum is het trouwens net niet
ik denk dat ik toch dat museum in hoorn volgende week eens ga proberen, als luca weer terug is.
en even een gewetensvraagje:
stel je hebt DE lamp voor je huiskamer gezien, maar jevindt het absurd om bijna 400 euro aan een lamp uit te geven, maar je wil hem toch.
zou je hem dan toch kopen? of toch nog doorshoppen voor een iets minder prijzig exemplaar?
Dat zal nog wel een paar keer gebeuren. Even door de zure appel heen lijkt me.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
werd om 6.45 huilend wakker. Het eerste wat ze vroeg was waar haar fuppie was. Ze was het er niet helemaal mee eens dattie weg was.
Mooie binenkomer!quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet over 3 kwartier voor mijn tweede gesprek op de koffie bij mijn aanstaande werkgever. En ik zit nog in mijn huispak en mijn ouders zijn er nog niet om op te passen. Argh.
Ik kwam laatst via via op een hyves van iemand die ook in die stijl werkt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:19 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hmmm, ik vind 400 euro zeker niet goedkoop, maar als je verliefd bent erop...Moeilijk, he, zulke dingen?
Ik wil graag een schilderij van Gerdine Duijsens kopen, maar mijn man vindt 2000-2750 euro voor kunst veel te veel geld.Ik twijfel nog of ik het toch zou willen, van 'mijn eigen geld'.
Oh, dat heb ik toch al welquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mooie binenkomer!
Hoi, ik ben Kim en ik kom te laat
Heb je in ieder geval de lachers op de hand.
Wij gaan waarschijnlijk voor een schilderij van kunst en co. Die zitten hier 'in de straat' en worden gemaakt door verstandelijke gehandicapten. Mooi dat ze zijn!quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:53 schreef PM-girl het volgende:
O Mevrouw, die zijn leuk die schilderijen! Al zou ik nooit veel geld uitgeven aan geschilderde kunst, ik houd toch meer van foto's aan de muur.
Ja, veel mensen maken het na. Maar ik wil een echte.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kwam laatst via via op een hyves van iemand die ook in die stijl werkt.
IK kan je het hyveslinkje wel doorsturen?
Ik ken hem ook niet hoor, kwam er toevallig op.
ik heb ooit eens iets met kunstgeschiedenis gedaan en wat hebben wij in huis? Een nagetekende van gogh van mijn opaquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:03 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb helemaal niets met kunst
Als in schilderijen beelden ,
ben meer van de beeldende kunst
oh okequote:Op maandag 19 oktober 2009 10:02 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Ja, veel mensen maken het na. Maar ik wil een echte.
Huhm, beeldende kunst = schilderijen, beelden, enzovoortsquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:03 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb helemaal niets met kunst
Als in schilderijen beelden ,
ben meer van de beeldende kunst
Kinderkunstwerkjes zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:06 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb ooit eens iets met kunstgeschiedenis gedaan en wat hebben wij in huis? Een nagetekende van gogh van mijn opa![]()
en voor de rest kunstwerken van de kinderen
bewegende kunst danquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Huhm, beeldende kunst = schilderijen, beelden, enzovoorts
hier dan nog 3 lijsten met fotootjes van de kinderen en op de plank staat het goghje en een glasgravure van onze hond...quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:07 schreef amaranta het volgende:
IN onze huiskamer hangt een klok en de thermostaat. Meer niet.
uhuh..quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef PM-girl het volgende:
Hey, ik zie Comic Sans op de muur Vicky!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef PM-girl het volgende:
Hey, ik zie Comic Sans op de muur Vicky!
Ik kwam vanmorgen via Twitter op een anti-Comic Sans-website.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:34 schreef MevrouwVanDalen het volgende:Comic sans
![]()
Afrikaanse kunst
![]()
Maar ik vind jóu wel leuk en lief, hoor Vicky!![]()
ja, dure dikke mensen aan de muurquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:34 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
smaken verschillen gelukkig!
anders zou iedereen ehtzelfde hebben!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:43 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Welnee, dan snap je er niks van, hoor.
Ik snap niet dat je dan evengoed naar dik wil kijken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:48 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Zeg moussy, waarom doe je zo?
Ik ben niet tegen dik. Ik weet dat je doelt op mijn eetgedoe en natuurlijk gaat dat voor mezelf over dun 'moeten' zijn. En daar belachelijk spastisch over kunnen doen. Dwangmatig en obsessief. Maar ik denk toch wel dat je weet dat eetproblematiek niet over een oordeel over anderen gaat? Maar over controle en zulks?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:58 schreef Kleurdoos het volgende:
dieren en afrikaanse maskers aan de uur zijn ook niet echt mijn ding
ik zou wel zo een reep chocola inlijsten..maar dan ben ik bang dat ik binnen de kortste keren het lijstje breek
ik heb helemaal niet veel op de muur hangen. dat ene masker aan de ene kant en het schilderij aan de andere kant.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:58 schreef Kleurdoos het volgende:
dieren en afrikaanse maskers aan de muur zijn ook niet echt mijn ding
ik zou wel zo een reep chocola inlijsten..maar dan ben ik bang dat ik binnen de kortste keren het lijstje breek
of zo'n enorme blingbling watervalmet echt watervalgeluid
Ik hebe en foto van Cas die hij GROOT krijgt als hij op zichzelf gaatquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:10 schreef Ynske het volgende:
k zou heel graag wat van mn foto's groot aan de muur willen hebben, maar kan niet kiezen
Jeetje.. vervelend zeg!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:13 schreef TheFrankey het volgende:
Ik heb voorlopig veel tijd voor mijn zoontje. Ben zojuist ontslagen, net als mijn collega's.
jeetje zeg!! Das ff klote!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:13 schreef TheFrankey het volgende:
Ik heb voorlopig veel tijd voor mijn zoontje. Ben zojuist ontslagen, net als mijn collega's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |