ze is nu weer normaal. Heeft praatjes voor tien en is heel actief.. dus tis wel goedquote:Op zondag 18 oktober 2009 08:38 schreef freecell het volgende:
Vicky gefeliciteerd! Wel sneu trouwens van het overgeven! Is ze nu wel weer 'normaal' of nog ziekig?
En Keshet; ik ben nog minder creatief, ik eet een kapje tijgerbrood met niks
Ah mooiquote:Op zondag 18 oktober 2009 08:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze is nu weer normaal. Heeft praatjes voor tien en is heel actief.. dus tis wel goed
quote:
Kill 'em with icequote:Op zondag 18 oktober 2009 09:07 schreef freecell het volgende:
IUk vind dat het fruitvliegjesseizoen nu wel voorbij is. De fruitvliegjes vinden van niet
Ik heb een afwasmachine, dus dat is het punt nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 09:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kill 'em with ice
De afwas doen.En serieus, alle ramen open.
Oh, gek. Nou succes ermee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb een afwasmachine, dus dat is het punt nietDie is altijd wel weg, er liggen geen bananen en ik heb altijd wel wat ramen open en lucht regelmatig goed door.
Stomme beesten.
Ze zitten ook niet in de keuken, maar in de woonkamer. Je ziet ze de hele dag niet tot iemand een sapje oid gaat drinken. Dan zijn ze ineens allemaal op je hoofd
quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Oja die vliegjes!! Ik loop de hele dag met zo'n electrische mepper. Bah! Ik vind het ook zo vies dat ze 'lopen'.
Jaaah ! Wij doen het wel eens bij Hotel New York. Mjam mjam mjam.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:03 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, er zijn ook hotels waar je gewoon tegen betaling kunt aanschuiven voor het ontbijtbuffet! wij deden het wel eens, lekker gaan ontbijten bij het Americain hier, of ergems american pancakes eten
Ik ga geen glassex spuiten in de fruitschaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:50 schreef Rewimo het volgende:
Glassex op de fruitvliegjes spuitenKunnen ze niet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |