ze is nu weer normaal. Heeft praatjes voor tien en is heel actief.. dus tis wel goedquote:Op zondag 18 oktober 2009 08:38 schreef freecell het volgende:
Vicky gefeliciteerd! Wel sneu trouwens van het overgeven! Is ze nu wel weer 'normaal' of nog ziekig?
En Keshet; ik ben nog minder creatief, ik eet een kapje tijgerbrood met niks
Ah mooiquote:Op zondag 18 oktober 2009 08:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze is nu weer normaal. Heeft praatjes voor tien en is heel actief.. dus tis wel goed
quote:
Kill 'em with icequote:Op zondag 18 oktober 2009 09:07 schreef freecell het volgende:
IUk vind dat het fruitvliegjesseizoen nu wel voorbij is. De fruitvliegjes vinden van niet
Ik heb een afwasmachine, dus dat is het punt nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 09:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kill 'em with ice
De afwas doen.En serieus, alle ramen open.
Oh, gek. Nou succes ermee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb een afwasmachine, dus dat is het punt nietDie is altijd wel weg, er liggen geen bananen en ik heb altijd wel wat ramen open en lucht regelmatig goed door.
Stomme beesten.
Ze zitten ook niet in de keuken, maar in de woonkamer. Je ziet ze de hele dag niet tot iemand een sapje oid gaat drinken. Dan zijn ze ineens allemaal op je hoofd
quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Oja die vliegjes!! Ik loop de hele dag met zo'n electrische mepper. Bah! Ik vind het ook zo vies dat ze 'lopen'.
Jaaah ! Wij doen het wel eens bij Hotel New York. Mjam mjam mjam.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:03 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, er zijn ook hotels waar je gewoon tegen betaling kunt aanschuiven voor het ontbijtbuffet! wij deden het wel eens, lekker gaan ontbijten bij het Americain hier, of ergems american pancakes eten
Ik ga geen glassex spuiten in de fruitschaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:50 schreef Rewimo het volgende:
Glassex op de fruitvliegjes spuitenKunnen ze niet tegen.
Veel plezier Oxy !! Ik hoop dat het leuk is !quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:21 schreef Oxymoron het volgende:
Stout!
Vandaag gaan we naar het dierenpark in Tuijtjenhorn (spelling?).
Dat dus. Maar wel heel erg naarquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:30 schreef Linda2205 het volgende:
Memmel wat vervelendMaar hoe kan je nou per ongeluk wegrijden? Hij ziet toch dat zn zoon mist?
Dat scheelt een heleboel berichtjes, je kunt het nu rechtstreeks vertellenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:08 schreef Stout het volgende:
Hoi !
Wij zitten samen op de bank, elk met onze eigen laptopStoutmannetjes en Christan spelen heerlijk samen, die horen we niet
Memmel, wat naar ! Ik hoop dat je vader en man elkaar weer vinden.
laten we hopen op een snelle en vooral goede afloop!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:13 schreef Memmel het volgende:
Mag ik even uithuilen van de zenuwen? Mijn man zou met zijn vader een paar daagjes naar Duitsland gaan. Toen wilde hij even wat weggooien op de parkeerplaats en is zijn vader (per ongeluk!) weggereden. En toen stond 'ie daar met alleen zijn paspoort op de parkeerplaats. Hij belde daarnet en zat bij een NL familie in de auto.
Vader spoorloos, die is natuurlijk aan het rijden, of aan het keren of weet ik wat. Man is 75, die weet niet hoe een mobiele telefoon werkt (ik bel nu nl mijn man's telefoon plat, want die ligt in de auto).
Mijn vader gaat nu op weg om hem op te halen. Ik kan wel janken van de zenuwen.![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:29 schreef Vicky het volgende:
Oh en mag ik ff HEEL erg trots zijn op Amber... We hadden afgesproken dat ze haar fuppie weg zou gooien als ze 4 jaar was. 2 maanden hebben we dagelijks herhaald dat de fup in de prullenbak moest. We wilden het vanmorgen eigenlijk al doen maar omdat ze zo gespuugd had, hadden we het uitgesteld tot een later tijdstip.
Vanmiddag liep ze ineens met 2 fuppen dus ik vroeg wat ze ging doen. Nou zei ze, ik ga ze NU in de prullenbak gooien en dat heeft ze dus ook gedaan!!
Goed! Applausje voor Amber!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:29 schreef Vicky het volgende:
jeetje Memmel, wat een schrik! Ik hoop dat het allemaal snel goedkomt!
Ik ben KAPOT!! Het feestje was heel gezellig maar druk
LL, Amber gaat de 26e beginnen!
Oh en mag ik ff HEEL erg trots zijn op Amber... We hadden afgesproken dat ze haar fuppie weg zou gooien als ze 4 jaar was. 2 maanden hebben we dagelijks herhaald dat de fup in de prullenbak moest. We wilden het vanmorgen eigenlijk al doen maar omdat ze zo gespuugd had, hadden we het uitgesteld tot een later tijdstip.
Vanmiddag liep ze ineens met 2 fuppen dus ik vroeg wat ze ging doen. Nou zei ze, ik ga ze NU in de prullenbak gooien en dat heeft ze dus ook gedaan!!
ik zat ook echt ff met mijn mond open.... we hebben haar ook een heel hard applaus gegeven. Ik ben benieuwd hoe dat vanavond gaat...quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:30 schreef Troel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is echt superknapJe zal wel gedacht hebben, die gaat ze verstoppen ofzo
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik zat ook echt ff met mijn mond open.... we hebben haar ook een heel hard applaus gegeven. Ik ben benieuwd hoe dat vanavond gaat...
Amaranta, geen speen over. Beiden zijn ze in de prullenbak verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |