Ja, veel mensen maken het na. Maar ik wil een echte.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kwam laatst via via op een hyves van iemand die ook in die stijl werkt.
IK kan je het hyveslinkje wel doorsturen?
Ik ken hem ook niet hoor, kwam er toevallig op.
ik heb ooit eens iets met kunstgeschiedenis gedaan en wat hebben wij in huis? Een nagetekende van gogh van mijn opaquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:03 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb helemaal niets met kunst
Als in schilderijen beelden ,
ben meer van de beeldende kunst
oh okequote:Op maandag 19 oktober 2009 10:02 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Ja, veel mensen maken het na. Maar ik wil een echte.
Huhm, beeldende kunst = schilderijen, beelden, enzovoortsquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:03 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb helemaal niets met kunst
Als in schilderijen beelden ,
ben meer van de beeldende kunst
Kinderkunstwerkjes zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:06 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb ooit eens iets met kunstgeschiedenis gedaan en wat hebben wij in huis? Een nagetekende van gogh van mijn opa![]()
en voor de rest kunstwerken van de kinderen
bewegende kunst danquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Huhm, beeldende kunst = schilderijen, beelden, enzovoorts
hier dan nog 3 lijsten met fotootjes van de kinderen en op de plank staat het goghje en een glasgravure van onze hond...quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:07 schreef amaranta het volgende:
IN onze huiskamer hangt een klok en de thermostaat. Meer niet.
uhuh..quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef PM-girl het volgende:
Hey, ik zie Comic Sans op de muur Vicky!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef PM-girl het volgende:
Hey, ik zie Comic Sans op de muur Vicky!
Ik kwam vanmorgen via Twitter op een anti-Comic Sans-website.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:34 schreef MevrouwVanDalen het volgende:Comic sans
![]()
Afrikaanse kunst
![]()
Maar ik vind jóu wel leuk en lief, hoor Vicky!![]()
ja, dure dikke mensen aan de muurquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:34 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
smaken verschillen gelukkig!
anders zou iedereen ehtzelfde hebben!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:43 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Welnee, dan snap je er niks van, hoor.
Ik snap niet dat je dan evengoed naar dik wil kijken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:48 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Zeg moussy, waarom doe je zo?
Ik ben niet tegen dik. Ik weet dat je doelt op mijn eetgedoe en natuurlijk gaat dat voor mezelf over dun 'moeten' zijn. En daar belachelijk spastisch over kunnen doen. Dwangmatig en obsessief. Maar ik denk toch wel dat je weet dat eetproblematiek niet over een oordeel over anderen gaat? Maar over controle en zulks?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:58 schreef Kleurdoos het volgende:
dieren en afrikaanse maskers aan de uur zijn ook niet echt mijn ding
ik zou wel zo een reep chocola inlijsten..maar dan ben ik bang dat ik binnen de kortste keren het lijstje breek
ik heb helemaal niet veel op de muur hangen. dat ene masker aan de ene kant en het schilderij aan de andere kant.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:58 schreef Kleurdoos het volgende:
dieren en afrikaanse maskers aan de muur zijn ook niet echt mijn ding
ik zou wel zo een reep chocola inlijsten..maar dan ben ik bang dat ik binnen de kortste keren het lijstje breek
of zo'n enorme blingbling watervalmet echt watervalgeluid
Ik hebe en foto van Cas die hij GROOT krijgt als hij op zichzelf gaatquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:10 schreef Ynske het volgende:
k zou heel graag wat van mn foto's groot aan de muur willen hebben, maar kan niet kiezen
Jeetje.. vervelend zeg!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:13 schreef TheFrankey het volgende:
Ik heb voorlopig veel tijd voor mijn zoontje. Ben zojuist ontslagen, net als mijn collega's.
jeetje zeg!! Das ff klote!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:13 schreef TheFrankey het volgende:
Ik heb voorlopig veel tijd voor mijn zoontje. Ben zojuist ontslagen, net als mijn collega's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |