quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:55 schreef amaranta het volgende:
ik raak een beetje in de war tussen tazz en kezz.
Ik weet wie Kezz is maar wie is Tazz dan?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:30 schreef Memmel het volgende:
Nou dames, J. belde net dat zijn vader er was. Hij had al bijna 200 km gereden toen ie zag dat J. niet op de achterbank lag te maffen. Schrok zich wezenloos en is terug gaan rijden. Nu moet je weten dat als J. slaapt, hij ook echt slaapt en het dus niet zo gek is dat je 'm niet hoort...
Nou ik ben inmiddels wel zover dat ik er om kan lachen. Heb ik morgen iig een goed verhaal bij de koffieautomaat...
Ik vond je anders super slank hoor, op de fotomeet van afgelopen september.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:04 schreef Pvoesss het volgende:
Ohjee Rocka dat is niet fijn![]()
Vicky gefeliciteerd![]()
![]()
Ik was zo erg aangekomen bij mijjn buik dat ik echt wel 4 maanden zwanger leek.
Maar ik ben gestopt met 80 kinderchocolade reepjes in mijn mond te duwen en wat minder snoep en volgens mij kan ik als ik zo doorga over 2 maanden het corrigerende ondergoed aan de kant gooien
Wat een stoer kapsel heeft jouw zoontje. Ik hou wel van wat langer haar bij kleine jochies!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:42 schreef Vivi het volgende:
MemmelIk moest lachen, sorry
![]()
. Maar als je er "middenin" zit is het niet leuk, dat snap ik
Ik heb Taartjesfee ook gezien, wel 1 hele minuut. En ik vond je heul slank, TF! En een leuk gezinnetje, zo tesaam
. Maar die eetdeet moet er nog komen!
En Naturalis was leuk.
[ afbeelding ]
(De rest zet ik in het fototopic).
Vicky, van harte met Amber! Hopelijk gaat het goed met het fuploze nachtje!
Lekker kopje thee pakken, vroeg naar bed en dan is het snel weer morgenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:48 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Jeetje Memmel, wat een verhaal!Maar goddank hebben ze elkaar weer gevonden zonder dat er iets engs is gebeurd met erg van hen. Fjieuw.
Beterschap PM en KapiteinP!![]()
Ik had een moeilijke dag, ben blij dat het grootste deel erop zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |