quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin in een biertje. Maar ik moet nog rijden. Stomme feestjes 50 km verderop.
Waar is het dan? Oss?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin in een biertje. Maar ik moet nog rijden. Stomme feestjes 50 km verderop.
Slp-tvp!quote:
Neequote:
In de buurt van Skijndel? Maaskantje? Doe ze van New Kids de groeten, KUT!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee. In de buurt van Schijndel geloof ik. Niemand hier uit de buurt gaat dus ik moet alleen rijden, niet drinken en ik ken er verder ook niemand. Topfeestje
.
Maar ja, ga wel even buurten. De feestvierder gaf een paar weken terug al aan dat ie 't ontzettend jammer zou vinden als ik niet kwam, dus ik ga wel even langs. En dan komt ie binnenkort maar hier langs en gaan we wel n keer hier bier drinken
Huh? :|quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:07 schreef SLP_ het volgende:
Aaahrg stomme Word! Er zit zo een super irritante streep in mijn pagina en ik weet niet hoe ik hem weg moet krijgen
Ja bijv:quote:
Zo de pro's zijn binnenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:15 schreef morgane het volgende:
er 1 keer op klikken en dan op delete drukken? Dat werkt alleen als er links en rechts witte bolletjes komen te staan. En anders kijken of je de hele lijn kan selecteren met je muis en dan deleten?
*stickertje op voorhoofd doet*quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:17 schreef SLP_ het volgende:
Oooh wacht ik heb het al! Oh super dom, het hele gebied rond die streep had nog dezelfde stijl als de titel en het enige wat ik moest doen was die stijl ff weer op standaard zetten
wat voor stickerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*stickertje op voorhoofd doet*
Eentje omdat je het zelf gevonden hebt! Goed gedaan meiske!quote:
whaha...hij is leukquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eentje omdat je het zelf gevonden hebt! Goed gedaan meiske!
Mja ik kwam je vraag nog ergens tegen toen ik aan het bijlezen wasquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, nog een reactie op m'n vraag ook Morgane
*stempel op hoofd zet*quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*stempel op hoofd zet*
En jij een goed gewerkt stempel!
*stempel op hoofd zet*quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
...je probeert me uit mn tent te lokken he
....(ik werk niet en nee niet omdat ik te lui ben
)
Thnx BIATCH!quote:
Maar dan kan ik hem ook niet alvast krijgen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij gaat voorlopig nog niet slapen gok ik
A15 ookquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:40 schreef Mikkie het volgende:
De A50 is zo 's nachts een mooie snelweg.
ik heb nog steeds niet gezegd of ik wel komquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo een minimeet met mobloWie had dat gedacht
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb nog steeds niet gezegd of ik wel kom
's Nachts hoef je helemaal nergens af te remmen. En zelfs alle auto's gingen bijtijds aan de kant, al zal dat ook te maken hebben gehad met de noodgang waarmee ik aan kwam knallen in hun spiegelquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
A15 ookDat zijn de enige 2 wegen waar je over het algemeen stevig door kan rijden, mits je natuurlijk even afremt bij bepaalde viaducten
quote:Today, I was on cloud nine when the beautiful waitress I frequently ordered takeaways from told me she didn't need to take my name as she remembers me from before. When I got my food I saw the sales slip. On it she had written, "Cheeseburger - Fries - Coke - nerdy guy with bad haircut." FML
quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]Ja.
Hoe komen ze er op.
Maar ik heb gelachen om wat uitspraken.
ik was er vanaf 22:00 tot 1 uur ofzo, daarna wat vrienden opgezocht in de boogie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:08 schreef morgane het volgende:
Hoe laat was jij in Camelot?
Vandaag weer trommelen met de sambabandwe gaan Lindenholt op z'n kop zetten
hij is IRL net zo. Vandaar ook dat zijn carrière zulke grote stappen vooruit maaktquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Onmogelijk om met hem een discussie aan te gaan
Verschrikkelijk koppig
Ik word er niet vrolijk van
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:29 schreef Sander het volgende:
Haha gister @ work mooie meid, komt plaatje aanvragen. Schrijft ze tot mn verbazing haar nummer erbij. Vette knipoog naar mij. Vraag is, was dat voor mij of zodat dat nr eerder gedraaid werd?
Ik was om 21u alweer thuisquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:44 schreef royjn het volgende:
[..]
ik was er vanaf 22:00 tot 1 uur ofzo, daarna wat vrienden opgezocht in de boogie.
Zat in camelot helemaal achterin bij de pool tafel
dan zou ik dr niet bellenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:36 schreef Sander het volgende:
[..]
ik zag alleen met dat ze "infinity" verkeerd had geschreven. Faal
Gezellig hahaquote:
Was ze zo eng of loop je nou gewoon een beetje arrogant te doen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:46 schreef Sander het volgende:
[..]
No worries, was ik al niet van plan
Nee, ze was best knap. Maar wildvreemde meisjes die met telefoonnummers strooien vind ik gewoon niet zo aantrekkelijk, of ze nou knap zijn of niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Was ze zo eng of loop je nou gewoon een beetje arrogant te doen?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:44 schreef Sander het volgende:
[..]
Nee, ze was best knap. Maar wildvreemde meisjes die met telefoonnummers strooien vind ik gewoon niet zo aantrekkelijk, of ze nou knap zijn of niet.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Was ze zo eng of loop je nou gewoon een beetje arrogant te doen?
psies.....vind ik nou ook....ik zou ook nooit mijn tel aan ieder willekeurige man gevenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:44 schreef Sander het volgende:
[..]
Nee, ze was best knap. Maar wildvreemde meisjes die met telefoonnummers strooien vind ik gewoon niet zo aantrekkelijk, of ze nou knap zijn of niet.
Het is geen willekeurige man! Het is Sander! Daar zou ik mijn telefoonnummer zelfs aan geven!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
psies.....vind ik nou ook....ik zou ook nooit mijn tel aan ieder willekeurige man geven![]()
ja maar...ja maar....ik ken Sander verder niet...al ziet hij er leuk uit op de foto in zn foboquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is geen willekeurige man! Het is Sander! Daar zou ik mijn telefoonnummer zelfs aan geven!
En dat is nog maar een glimp van zijn echte charme! Het is een beetje als kijken naar een foto van de Eiffeltoren, je weet pas echt hoe indrukwekkend ie is als je er voor staat!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar...ja maar....ik ken Sander verder niet...al ziet hij er leuk uit op de foto in zn fobo
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat is nog maar een glimp van zijn echte charme! Het is een beetje als kijken naar een foto van de Eiffeltoren, je weet pas echt hoe indrukwekkend ie is als je er voor staat!
Minstens!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:21 schreef morgane het volgende:
Sander ziet er 10x leuker uit in het echie
Ow dude,quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:22 schreef Mikkie het volgende:
Ik vertelde laatst toch over die putlucht die op m'n kamer hing? Zojuist even alles van de plek getrokken, dode muis uiteindelijk getraceerd helemaal verstopt in een hoekje. Wel jammer dat het ding al in flinke staat van ontbinding was![]()
Aah gatverquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:22 schreef Mikkie het volgende:
Ik vertelde laatst toch over die putlucht die op m'n kamer hing? Zojuist even alles van de plek getrokken, dode muis uiteindelijk getraceerd helemaal verstopt in een hoekje. Wel jammer dat het ding al in flinke staat van ontbinding was![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:22 schreef Mikkie het volgende:
bahhhhhquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:22 schreef Mikkie het volgende:
Had bed, bank, koelkast etc al van de plek getrokken, daar lag ie niet. Had ie besloten zich te nestelen áchter m'n tuinstoel (die tussen de wastafel en de kast geschoven staat), waar praktisch geen plek was.quote:
Een muis heeft ook niet zoveel plek nodigquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Had bed, bank, koelkast etc al van de plek getrokken, daar lag ie niet. Had ie besloten zich te nestelen áchter m'n tuinstoel (die tussen de wastafel en de kast geschoven staat), waar praktisch geen plek was.
Ook heel handig om daar nu te poetsen.
En de vraag is dan nog waaraan die dood gegaan is! Misschien dacht die muis al godverdomme wat een putlucht ik kan amper ademhalenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er heeft een week een dooie muis in je kamer gelegen![]()
![]()
?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En de vraag is dan nog waaraan die dood gegaan is! Misschien dacht die muis al godverdomme wat een putlucht ik kan amper ademhalen
Benadruk het anders nog even. De lucht kwam van de week opzettenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er heeft een week een dooie muis in je kamer gelegen![]()
![]()
?
Kan je iig op zoek naar een nieuwe kamer. Flikker er dan een plens chloor overheen, dat doodt je iig alle beestjes.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit even te denken of ik die geur op een veilige manier kan wegbranden... misschien iets van spiritus of terpentine op de vloer gooien en even aansteken, want de lucht is nu helemaal niet meer te harden. Dat de ontbinding aan de onderkant bezig was maakte de lucht draaglijk, maar die kan zich nu helemaal verspreiden en da's toch minder
Het is hier ook jaren goed gegaan terwijl m'n huisgenoten vaker een muis zagen, maar kennelijk ben ik nu een keer de lul. En ach, één muis in drie jaar is te overleven.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:00 schreef Sander het volgende:
En ik zit nu een beetje van "iekserdebah, dat zou me nooit overkomen", maar mijn kamer heeft ook zat hoekjes waar ik nooit kom
Dat valt toch wel mee? Gecontroleerd branden en meteen doven met een doek. Probleem is dus dat we geen chloor of dettol ofzo in huis hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Kan je iig op zoek naar een nieuwe kamer. Flikker er dan een plens chloor overheen, dat doodt je iig alle beestjes.
Wierook helpt tegen de geur van ontbinding of waarom dacht je anders dat ze dat zo veel gebruiken op begrafenissen! Restantje pragmatiek uit den Middeleeuwen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit even te denken of ik die geur op een veilige manier kan wegbranden... misschien iets van spiritus of terpentine op de vloer gooien en even aansteken, want de lucht is nu helemaal niet meer te harden. Dat de ontbinding aan de onderkant bezig was maakte de lucht draaglijk, maar die kan zich nu helemaal verspreiden en da's toch minder
Ik vind spiritus absoluut niet stinken, dus wat dat betreft weinig aan de handquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:02 schreef morgane het volgende:
Kan je niet beter iets van wierook ofzo kopen? Lijkt me een wat aangenamere lucht dan spiritus. Of iets heel pittigs koken
ik zou het niet doen hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:00 schreef Mikkie het volgende:
Jup. Brandslang in de gang en rookmelders. Maar een echte professional maakt het gewoon uit met een dekenquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:08 schreef Laysa het volgende:
heb je wel rookmelders?....en een blusapp?
Is de AH niet open ergens?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:12 schreef Mikkie het volgende:
Misschien na de Formule 1 maar even naar de avondwinkel om chloor te halen dan.
Daalseweg!quote:
Die lezen ook mee op fok!quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:17 schreef morgane het volgende:
Er kwam net een brandweerwagen voorbij hier
hier is ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:17 schreef morgane het volgende:
Er kwam net een brandweerwagen voorbij hier
Bij de AH XL in de buurt!quote:
Wat hij zegtquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niet weten waar morgane woont! Dan ben je een faalbaas zeg! Morgane, de spil van het topic, de kern van deze reeks, het fundament van dit draadje!
En, heb ik mij een beetje verantwoord gedragen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
hm... lekker ritje gedaan met de motor![]()
hoi!
Morgane is hier de echte baas!quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:32 schreef Laysa het volgende:
Nou ennnnnn.....en ik ben sowiezo geen baas
een béétjequote:Op zondag 18 oktober 2009 18:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En, heb ik mij een beetje verantwoord gedragen?
Zijn er niet, opruimen had meer prioriteit. En ik heb geen zin om nu pics te gaan maken van de GFT-bak waar ie in ligtquote:
Hey Mighty Mouse doder! Waar is dan die avondwinkel?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zijn er niet, opruimen had meer prioriteit. En ik heb geen zin om nu pics te gaan maken van de GFT-bak waar ie in ligt.
De echte avondwinkel bestaat niet meer, we moeten het doen met de Appie Heijn en de Super de Boer. En eventueel de AH to go...quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey Mighty Mouse doder! Waar is dan die avondwinkel?
Iets kan geen stad zijn zonder avondwinkelquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De echte avondwinkel bestaat niet meer, we moeten het doen met de Appie Heijn en de Super de Boer. En eventueel de AH to go...
Texaco op de St. Anna.quote:
Dan begin ik me toch af te vragen wat je nu aan hebtquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik dacht al dat er een nieuw topic was met die TT.
Geen avondwinkel maar inderdaad wel een AH op de Daalseweg die open is. Maar ja, dan moet ik me weer aankleden enzo...
M'n Adamskostuumquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:55 schreef morgane het volgende:
[..]
Dan begin ik me toch af te vragen wat je nu aan hebt
Is dat in of exclusief vijgenblad?quote:
Daarom draai ik me af en toe omquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:11 schreef Sander het volgende:
Adamskostuum? Tja, als die putlucht niet gelijkmatig je huid intrekt scoor je nooit bij de vrouwjes Mikkie.
Eén zo'n blad is toch niet genoeg mênquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat in of exclusief vijgenblad?
Heb jij een bos staanquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eén zo'n blad is toch niet genoeg mên.
vandaag ff nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hèhè, CP die oude viespeuk!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
CP en ik hadden het naar ons zin![]()
Coolquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
CP en ik hadden het naar ons zin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terry is een baas!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:10 schreef morgane het volgende:
Hmpf, wil ik m'n bibliotheekboek (van Terry Pratchett) verlengen omdat ik 'm nog láng niet uit heb, heeft iemand 'm gereserveerd
Kortom: houden en de boete van een euro ofzo voor lief nemenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:10 schreef morgane het volgende:
Hmpf, wil ik m'n bibliotheekboek (van Terry Pratchett) verlengen omdat ik 'm nog láng niet uit heb, heeft iemand 'm gereserveerd
Lichtpunt! Martelen > Rare aandoeningen!quote:
Uit je nest luie hond. Uitslapen willen we allemaal wel, welkom in de real worldquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:19 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Ik wil terug naar bed en tot twaalf uur blijven liggen..
Dat kan gewoonweg niet. RTL5 en missen in een zin hoort met een negatief woord zoals "niet" te worden geformuleerd.quote:
Ja, wat een lamlul! Ga eens werken voor mijn centen, faalbaas!quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:21 schreef royjn het volgende:
[..]
Uit je nest luie hond. Uitslapen willen we allemaal wel, welkom in de real world
Het is nog vroeg mên, doe eens aardigquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:21 schreef royjn het volgende:
[..]
Uit je nest luie hond. Uitslapen willen we allemaal wel, welkom in de real world
quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, wat een lamlul! Ga eens werken voor mijn centen, faalbaas!
Zou de McDonalds al open zijn?quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, wat een lamlul! Ga eens werken voor mijn centen, faalbaas!
Negen uur, maar de tent moet toch opgestart worden hè...quote:
Ik heb mezelf ook voorgenomen vanavond rond elf uur mn nest in te kruipen, maar het succesgehalte van dat voornemen is nog te betwijfelen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:43 schreef Sander het volgende:
Bwhehe. Ik ben gister expres vroeg naar bed gegaan, met als gevolg dat ik telkens wakker werd.
Mij lukt dat meestal wel. Ik kan er rustig om half 10 in liggen als het nodig is. Moet ik alleen wel alles gedaan hebben wat ik wilde doen, en dáár heb ik todolijstjes voorquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Negen uur, maar de tent moet toch opgestart worden hè...
[..]
Ik heb mezelf ook voorgenomen vanavond rond elf uur mn nest in te kruipen, maar het succesgehalte van dat voornemen is nog te betwijfelen.
Heb mijn koffie nog niet gehadquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is nog vroeg mên, doe eens aardig
[..]![]()
Respect. Dat lukt mij niet eens als ik om vier uur op moet ofzo. Het was altijd een uitzondering als ik voor twaalf of één uur naar bed ging. Tegenwoordig lukt half twaalf me ook nog wel, maar dan houdt het opquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:51 schreef Sander het volgende:
[..]
Mij lukt dat meestal wel. Ik kan er rustig om half 10 in liggen als het nodig is. Moet ik alleen wel alles gedaan hebben wat ik wilde doen, en dáár heb ik todolijstjes voor.
quote:
Damnquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:16 schreef AMDB het volgende:
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/busongeluk/
Ah, je bent je cijfer bij elkaar aan het pijpen onder het bureau.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
jemig, ik ben al vanaf half 9 goed bezig in de bestuurskamer!
*schouderklopje*
aan cijfers bij Informatiekunde heb ik niet zoveel meerquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je bent je cijfer bij elkaar aan het pijpen onder het bureau.
Goed kijken, je ziet hemquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
hoe doe je dat nu weer? je hand zou toch ook te zien moeten zijn, of heb je die weggeshopt
Het leek niet zo langzaam te gaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en een filmpje van de motor-meet gisteren:
ik ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het leek niet zo langzaam te gaanVoor het feit dat het een toerrit was heb ik toch een aantal malen ver boven de rbw/cursus grens gezeten
Ik weet echt niet wat ik er van moet denken, ergens denk ik dat het nog weken kan duren, maar als ik reeel moet zijn is de stap tot het einde niet ver weg meer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
zit je moeder nu echt in dr laatste dagen dan
Dat lijkt me wel heel vreemd dan ook om al die mensen thuis te ontvangen...quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik er van moet denken, ergens denk ik dat het nog weken kan duren, maar als ik reeel moet zijn is de stap tot het einde niet ver weg meer.Dus dat kan ook nog dagen zijn ja..
owh man, dat lijkt me naarquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zal straks wel nog vreemder zijn als ze hier opgebaard ligt...
Dat lijkt me helemaal het toppunt inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zal straks wel nog vreemder zijn als ze hier opgebaard ligt...
hij loopt alleen in het weekend op naaldhakken, dat moeten ze maar kunnen verdragen hoorquote:
Herriequote:
preciesquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij loopt alleen in het weekend op naaldhakken, dat moeten ze maar kunnen verdragen hoor
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:30 schreef swarmahoer het volgende:
waarom is t zo luidruchtig, het erop lopen ?
Sommige mensen kunnen gewoon parket niet goed leggen denk ik. Mijn ouders hebben het ook en dat is helemaal niet zo luidruchtig. Alles beter dan plavuizenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
wij hebben het overal in huis liggen, nooit ergens last van, shoot me
Vooral dat kliklaminaat is gewoon keihard plastic. Ideaal om te poetsen, maar het absorbeert niets en elke keer dat je er op loopt hoor je een bonk of een tik. En dat dreunt door.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
wij hebben het overal in huis liggen, nooit ergens last van, shoot me
Mja, ik ken mensen die op kamers gingen en een budget van 500 euro hadden. Waar de borg nog vanaf moest, en vervolgens een bank, bed en nog tig dingen van gekocht moeten worden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:40 schreef swarmahoer het volgende:
die ondervloer was 40 euro in totaal voor 30 m2als je dat al niet kan betalen ga dan niet op kamers
ik vraag me ernstig af waarom je dan op kamers gaat (tenzij de afstand gewoon kut is natuurlijk)quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, ik ken mensen die op kamers gingen en een budget van 500 euro hadden. Waar de borg nog vanaf moest, en vervolgens een bank, bed en nog tig dingen van gekocht moeten worden.
Omdat sommige mensen gewoon niet goed nadenken voor ze op kamers gaan. En op zich wel van hun beurs kunnen rondkomen, maar die er niet bij stilstaan dat je enig budget nodig hebt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vraag me ernstig af waarom je dan op kamers gaat (tenzij de afstand gewoon kut is natuurlijk)
Nee of je auto langs de kant zetten en al je waarschuwingslichten aanzetten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:36 schreef Pheno het volgende:
Verkeer en waterstaat
Doseerlichten aanzetten om 6:30 om ze later maar uit te zetten omdat er een file onstaat op de aanvoerende weg
Lutsers
Kill and attackquote:
Jij gaat voor een spoedcursus reanimatie by proxy?quote:
Als proxy vrouwelijk is welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jij gaat voor een spoedcursus reanimatie by proxy?
Fietsen nog welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
gaan we vanmiddag zwaaien Drago? Ik fiets rond half 1 over het Takenhoff
Ook zo leuk jah, die ramptoeristen die er langs rijden met een vaartje dat mijn dode oma met rollator ze nog in kan halen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:00 schreef royjn het volgende:
[..]
Nee of je auto langs de kant zetten en al je waarschuwingslichten aanzetten.
Werkt het beste als het nog donker is, iedereen die wilt weten wat der aan de hand is...
Dan moet je minder fokken en meer werken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:09 schreef Dragorius het volgende:
Nou ik word nooitvan mijn loonstrookje
Je draait oorzaak en gevolg omquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je minder fokken en meer werken.
Nee hoor. Door meer te fokken heb je minder tijd om ervaring op te doen, certificaten te halen etc.quote:
In my line of work is dat allemaal niet (meer) mogelijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor. Door meer te fokken heb je minder tijd om ervaring op te doen, certificaten te halen etc.
ik zag het ook jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:09 schreef Dragorius het volgende:
Hey Mikkie, zoeken ze nou echt nog management-trainee's in Beuningen?
Alles dat beter betaalt neem ik nu aanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zag het ook jabij de mc drive hing zo'n bordje
Goed punt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |