quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin in een biertje. Maar ik moet nog rijden. Stomme feestjes 50 km verderop.
Waar is het dan? Oss?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin in een biertje. Maar ik moet nog rijden. Stomme feestjes 50 km verderop.
Slp-tvp!quote:
Neequote:
In de buurt van Skijndel? Maaskantje? Doe ze van New Kids de groeten, KUT!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee. In de buurt van Schijndel geloof ik. Niemand hier uit de buurt gaat dus ik moet alleen rijden, niet drinken en ik ken er verder ook niemand. Topfeestje
.
Maar ja, ga wel even buurten. De feestvierder gaf een paar weken terug al aan dat ie 't ontzettend jammer zou vinden als ik niet kwam, dus ik ga wel even langs. En dan komt ie binnenkort maar hier langs en gaan we wel n keer hier bier drinken
Huh? :|quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:07 schreef SLP_ het volgende:
Aaahrg stomme Word! Er zit zo een super irritante streep in mijn pagina en ik weet niet hoe ik hem weg moet krijgen
Ja bijv:quote:
Zo de pro's zijn binnenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:15 schreef morgane het volgende:
er 1 keer op klikken en dan op delete drukken? Dat werkt alleen als er links en rechts witte bolletjes komen te staan. En anders kijken of je de hele lijn kan selecteren met je muis en dan deleten?
*stickertje op voorhoofd doet*quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:17 schreef SLP_ het volgende:
Oooh wacht ik heb het al! Oh super dom, het hele gebied rond die streep had nog dezelfde stijl als de titel en het enige wat ik moest doen was die stijl ff weer op standaard zetten
wat voor stickerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*stickertje op voorhoofd doet*
Eentje omdat je het zelf gevonden hebt! Goed gedaan meiske!quote:
whaha...hij is leukquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eentje omdat je het zelf gevonden hebt! Goed gedaan meiske!
Mja ik kwam je vraag nog ergens tegen toen ik aan het bijlezen wasquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, nog een reactie op m'n vraag ook Morgane
*stempel op hoofd zet*quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*stempel op hoofd zet*
En jij een goed gewerkt stempel!
*stempel op hoofd zet*quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
...je probeert me uit mn tent te lokken he
....(ik werk niet en nee niet omdat ik te lui ben
)
Thnx BIATCH!quote:
Maar dan kan ik hem ook niet alvast krijgen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij gaat voorlopig nog niet slapen gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |