Ja, popronde is sowieso tof en ik wilde echt nog even de stad in gisteren, maar ik was al op de bank in slaap gevallenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:28 schreef ImTheBase het volgende:
Arnhem #31 - Groenste stad van Europa! - Vorige topic
Popronde gister was tof!
Pas maar op, ik heb een note voor Senseo bashenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:36 schreef ImTheBase het volgende:
Hey relmof, je kan voortaan ook bij mij op koffie jwz. Klarendal brotha *boks*. Net Senseo Quadrante binnen.
()
Moet ik verplicht verhuizen.quote:
Je moet mijn notes eens checken jwz.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas maar op, ik heb een note voor Senseo bashen
Wees er maar trots opquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:40 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je moet mijn notes eens checken jwz.![]()
Omdat ik dit indirect van Het Geldersch Landschap huur. Nouja, lang verhaalquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:01 schreef GimmeGore het volgende:
nou voel ik me niet meer welkom in het Arnhem topic *pruilt*
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:01 schreef GimmeGore het volgende:
nou voel ik me niet meer welkom in het Arnhem topic *pruilt*
Zo beter?quote:
dat dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:26 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
![]()
Ik ben hier niet geboren, getogen en ik denk ook niet dat ik hier altijd zal blijven wonen
Ga weg! kssssht!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef AMDB het volgende:
Ik ben er niet geboren, niet getogen, en ik woon er niet. En toch kom ik hier
idem, maar ter verdediging: wel van plan er te gaan wonenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef AMDB het volgende:
Ik ben er niet geboren, niet getogen, en ik woon er niet. En toch kom ik hier
Allen prima, maar Nijmegen is zeker een mindere periode geweest?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Geboren in Enschede, getogen in Enschede, de Liemers (en Nijmegen), maar wonend in Klarendal.
Je werkt(e) voor defensie?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:54 schreef GimmeGore het volgende:
Geboren in Amersfoort, getogen in Leusden, op een gegeven moment voor een opleiding vertrokken naar Wageningen, ook nog in Salzburg en op een Luchtmacht basis in Woensdrecht gewoond en nu zit ik in Arnhem.
Maar ik ben wat dat betreft heel makkelijk, mocht ik een goeie baan kunnen krijgen in Roermond (om maar ff wat te noemen) ga ik rustig daar wonen. Blijkt de liefde van mn leven in Assen te wonen kan ik ook vast in Assen wel aarden.
Ik ga alleen nooit terug naar Leusden en in de grote steden wonen lijkt me ook niks
Dat zijn ze nergens volgens mijquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:25 schreef baard8 het volgende:
mijn vriendin en ik waren van plan om komende maandag (morgen dus..) een dagje te gaan shoppen en zo in arnhem, maar ik vraag me nu ineens af..
..zijn de winkels en restaurants in arnhem uberhaupt wel open op maandag(morgen)?
Ik kreeg het supportsersblad van Vitesse altijd verkreukeld en verscheurd in de brievenbus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:52 schreef Adelante het volgende:
Allen prima, maar Nijmegen is zeker een mindere periode geweest?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik kreeg het supportsersblad van Vitesse altijd verkreukeld en verscheurd in de brievenbus.
Verder viel het daar wel mee hoor.
sssssssssssssssssstquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:43 schreef Dwyn het volgende:
Geboren en getogen in Zwolle, wonend en werkend in Arnhem.![]()
(studerend in Nijmegen, ssssssssst!)
Niet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:36 schreef Brennel het volgende:
Ik heb ook gestudeerd in Nijmegen... niets mis mee hoor
Heb je ook gewoon bier in huis?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:36 schreef ImTheBase het volgende:
Hey relmof, je kan voortaan ook bij mij op koffie jwz. Klarendal brotha *boks*. Net Senseo Quadrante binnen.
()
2012 al!?quote:Station Arnhem kan worden afgebouwd
ARNHEM - Het nieuwe station in Arnhem kan worden afgebouwd. Met dat nieuws komt minister Jacqueline Cramer van VROM dinsdag naar Arnhem. Daarmee komt een einde aan een meer dan zeventien maanden lange zoektocht naar extra geld voor het project.
Cramer geeft dinsdagmiddag een persconferentie over het project samen met Arnhems wethouder Willem Hoeffnagel, Gelders gedeputeerde Theo Peters van Financiën en voorzitter Jaap Modder van Stadsregio Arnhem-Nijmegen.
Over de inhoud van de mededelingen wordt gezwegen, maar alles wijst erop dat de financiering van het project rond is. Dat betekent dat de nieuwe stationshal in 2012 in gebruik kan worden genomen. Dat is drie jaar later dan de bedoeling was.
Eerder lekte al uit dat het rijk twintig miljoen euro extra uittrekt voor het regionale spoorknooppunt Arnhem. De provincie Gelderland doneert zeven miljoen en de rest (naar verluidt nog eens zo'n zeven miljoen) moet van Arnhem en de Stadsregio komen.
Always Hertog Jan yesssquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:34 schreef donroyco het volgende:
Momenteel wonend en stagelopend in Australië, normaal woonachtig en studerend in Presikhaaf, Arnhem.
[..]
Heb je ook gewoon bier in huis?
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Eerst zien en dan geloven, maar wel goed nieuws
Ik wel, ook sinds ik er woonquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:57 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Inderdaad!
Eigenlijk moet ik niet mekkeren, ik ga nog maar amper met de trein sinds in hier woon
Ik had weinig keus, het was òf nijmegen òf nog verder weg. Nou ja, dan maar Nijmegen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:47 schreef GimmeGore het volgende:
Wat mijn studie betreft kan je zelfs misschien beter naar Nijmegen
Het was voor mij Arnhem of Nijmegen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had weinig keus, het was òf nijmegen òf nog verder weg. Nou ja, dan maar Nijmegen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:52 schreef neen het volgende:
Dat is waar, was het maar Arnhem dan hoefde ik niet zo'n godse end naar het centrum te fietsen iederen keer
En ze kruipen terugquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Echte Arnhemmers *kuch* gaan lopend naar het centrum
Lopend is het ook een godse endquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Echte Arnhemmers *kuch* gaan lopend naar het centrum
Jaaaa, rij 9 aan de zijkant!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:03 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Rammstein, 3 dagen eerder in het Gelredome!
Als in waar je iets kunt drinken, of waar je rustig kunt wandelen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:37 schreef GimmeGore het volgende:
Waar vind ik trouwens een lekker rustig plekje aan die grote sloot hier? Als ik vanaf de John Frost Brug kom.
Plekje waar je leuke jongens (in mijn geval dan) mee naar toe kan nemen
Of...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 06:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als in waar je iets kunt drinken, of waar je rustig kunt wandelen?
quote:
iets waar je rustig kunt wandelen en zitten, relaxen, romantisch doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 06:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als in waar je iets kunt drinken, of waar je rustig kunt wandelen?
In Arnhem valt het nogal tegen. Hoe zit het met Adelaide?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Valt er dit weekend nog wat te beleven?
Ik zou dan mikken op de Malburgen-Oost zijde. Ter hoogte van Stadseiland (die nieuwbouwwijk) is het erg rustig, en je kunt er langs het water tussen de koeienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:45 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
iets waar je rustig kunt wandelen en zitten, relaxen, romantisch doen
Nee, gek, je bedoelt m'n appartement!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:15 schreef remlof het volgende:
Kom op, iedereen weet dat de ultieme romantische plek in Arnhem Sonsbeek is
Dat is anders wel de laatste plek waar ik een meisje mee naartoe zou nemenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee, gek, je bedoelt m'n appartement!
Of de toiletten in Rembrandtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:15 schreef remlof het volgende:
dat is als je op de JF brug staat met je rug naar het Airborne plein links?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou dan mikken op de Malburgen-Oost zijde. Ter hoogte van Stadseiland (die nieuwbouwwijk) is het erg rustig, en je kunt er langs het water tussen de koeienlopen. Zitten is nu wat minder, nu niet zo'n lekker weer voor.
Sonsbeek is een uit de kluiten gewassen achtertuin, ik kom uit een dorp waar we zowel bos als weiland op korte afstand hadden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:15 schreef remlof het volgende:
Hoeveel ruimte heb je nodig dan? Je wil toch geen marathon met haar lopen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
dat is als je op de JF brug staat met je rug naar het Airborne plein links?
[..]
Sonsbeek is een uit de kluiten gewassen achtertuin, ik kom uit een dorp waar we zowel bos als weiland op korte afstand hadden.
Sonsbeek doet me echt niks.
Jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
dat is als je op de JF brug staat met je rug naar het Airborne plein links?
[..]
Sonsbeek is een uit de kluiten gewassen achtertuin, ik kom uit een dorp waar we zowel bos als weiland op korte afstand hadden.
Sonsbeek doet me echt niks.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Valt er dit weekend nog wat te beleven?
tvp.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:05 schreef remlof het volgende:
Wtf was er aan de hand op de Hommelseweg rond 8 uur vanavond? Straat afgezet ter hoogte van café Atlanta en allemaal politie met hesjes aan met daarop "recherche".
Kan dat havenproject nog gecancelled worden?quote:Arnhem moet jaarlijks 55 miljoen bezuinigen
ARNHEM - De gemeente Arnhem houdt er serieus rekening mee dat er de komende periode jaarlijks 55 miljoen euro minder te besteden is dan nu. Een ambtelijke werkgroep onder leiding van wethouder Willem Hoeffnagel van Financiën moet in januari met voorstellen komen om de miljoenenbesparing te realiseren.
Dat Arnhem de broekriem moet aantrekken was al bekend, maar dit bedrag is nieuw. Voor 2011 was een jaarlijks tekort geraamd van vier miljoen euro, oplopend tot tien miljoen in 2013.
Daar komt bij dat de gemeente vanaf 2011 15 miljoen extra uittrekt voor onderhoud aan haar bezittingen. Dat budget moet voorkomen dat Arnhem in de toekomst opnieuw grote bedragen moet neertellen om achterstallig onderhoud te verhelpen.
De grootste klap komt uit Den Haag. Volgens sommige scenario's wil het rijk zo'n drie miljard minder uitkeren aan de gemeenten. Arnhem houdt er rekening mee dat dat voor de Gelderse hoofdstad een besparing van zo'n 30 miljoen gaat inhouden.
Of dat een reëel bedrag is, zal waarschijnlijk pas volgend voorjaar blijken. Dan worden de bezuinigingsvoorstellen van het rijk verwacht
Ow, dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:53 schreef Adelante het volgende:
Ze hebben die steekpartij van laatst gereconstrueerd.
Met Volkshuisvesting heb ik eigenlijk nooit problemen gehad, als er iets met mijn huis is reageren ze altijd snel en adequaatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:04 schreef Dwyn het volgende:
Ik denk het. Ik zit al drie weken met een los aanrechtblad. Ik heb een nieuwe keuken gekregen, maar het aanrechtblad was niet besteld, waardoor mijn oude er weer op moest. Binnen twee weken zou het nieuwe blad binnenkomen. Dat was vorige week.
Same here.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:27 schreef remlof het volgende:
Met Volkshuisvesting heb ik eigenlijk nooit problemen gehad, als er iets met mijn huis is reageren ze altijd snel en adequaat
*afklopt
Het is ook echt geen gezicht dat ze een gedeelte al wel gedaan hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:28 schreef remlof het volgende:
Ow alleen het schilderen van het houtwerk buiten wordt steeds uitgesteld, gaat nu volgend jaar maart worden geloof ik
Het bouwbedrijf belde vandaag eindelijk op om een afspraak te maken (voicemail) en om de een of andere reden had ik een briefje in mijn brievenbus liggen dat ze vandaag waren langs gekomen om 'door mij aangevraagde werkzaamheden' te komen doen, maar dat ik niet thuis was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Volkshuisvesting heb ik eigenlijk nooit problemen gehad, als er iets met mijn huis is reageren ze altijd snel en adequaat
*afklopt
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:27 schreef GimmeGore het volgende:
Ok jongens, biecht het maar op...
Wie heeft onze kliko gestolen!?![]()
Hebben ze dat groot onderhoud ook ingepland of gaat dat "ooit" gebeuren?quote:Vivare is echt kut, ze hebben beloofd het houtwerk bij de deur te repareren tijdens groot onderhoud.
Je kijkt nu van buiten recht tegen het binnenwerk van het slot aan. Als het 1x vriest zitten we binnen vast omdat het slot vastgevroren is.
Daarbij kan ik mij huissleutel gewoon zonder moeite ofzo in de kier naast het slot steken.
Heb het er met een huisgenoot overgehad, zij zit met een bijna doorgerot balkon en de pilaar voor het balkon boven en de brandtrap is ook doorgerot
En Vivare zegt maar: komt met het groot onderhoud...
Jahoor, moet ik me nog verkleden ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:48 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan hier nog mensen heen?
Ja of je moet voor 10 euro extra drinken om de kosten eruit te krijgenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jahoor, moet ik me nog verkleden ookjammer, anders was het opzich wel een optie geweest...
Ach, je bent Nederlander of nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja of je moet voor 10 euro extra drinken om de kosten eruit te krijgen
Als piraat. Har harquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ach, je bent Nederlander of nietHoe ga jij verkleed?
Mijne stond er nogquote:Op zondag 1 november 2009 04:58 schreef remlof het volgende:
Godverdomme, m'n fiets is gejat![]()
Hij stond voor De Slegte in de Varkensstraat. naast de laaste deur van het pand. Als het een FOK!ker was kan ie een ban voorkomen door 'm morgen voor 12 uur terug te zetten
Heeft de gemeente of politie m niet weggehaald? Ze houden nogal veel fietsen opruimacties de laatste tijd. Verkeerd geparkeerde fietsen worden zonder pardon meegenomen.quote:Op zondag 1 november 2009 04:58 schreef remlof het volgende:
Godverdomme, m'n fiets is gejat![]()
Hij stond voor De Slegte in de Varkensstraat. naast de laaste deur van het pand. Als het een FOK!ker was kan ie een ban voorkomen door 'm morgen voor 12 uur terug te zetten
Ik weet dat er bij het Willemsplein en bij de V&D van die gratis bewaakte stallingen zijn. Daar zet ik m dan maar in. En verder dat ze in de rekken moeten staan...quote:Op zondag 1 november 2009 11:38 schreef GimmeGore het volgende:
op het Johnny van Doornplein staat zelfs zo n kar die je dat meedeelt...
Nou heb ik er nooit op gelet omdat ik niet op de fiets naar de stad ga, maar zo veel fietsenstallingen zijn er toch niet?
Lijkt me apegeil om 4 uur 's ochtendsquote:Op zondag 1 november 2009 11:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heeft de gemeente of politie m niet weggehaald? Ze houden nogal veel fietsen opruimacties de laatste tijd. Verkeerd geparkeerde fietsen worden zonder pardon meegenomen.
Issie 's morgens weggehaald/gestolen dan?quote:Op zondag 1 november 2009 11:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Lijkt me apegeil om 4 uur 's ochtends
Denk het, na onze nachtelijke escapadesquote:Op zondag 1 november 2009 13:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Issie 's morgens weggehaald/gestolen dan?
Proest. Wat ook grappig was bedacht ik me nog:quote:Op zondag 1 november 2009 15:02 schreef remlof het volgende:
Nah het was inderdaad om een uur of half vier 's nachts, heb nog een politieagent aangesproken maar die moest vooral heel erg lachen omdat ik zo dronken was"Weet je wel zeker dat je 'm hier hebt neergezet?"
Nou ja, ik ga zo wel effe kijken.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef remlof het volgende:
Oeps, hij stond er toch nog, alleen 5 meter verder dan waar ik dacht dat ie stond
Op gratis bier komen anders ook heel veel mannen afquote:Op zondag 1 november 2009 17:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en ik hou van muziek waar 98% mannen op af komt
Kreunende vrouwen?quote:Op zondag 1 november 2009 17:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en ik hou van muziek waar 98% mannen op af komt
Neuh, brutal death metal...quote:
Oeps, hij stond er toch nog, alleen 5 meter verder dan waar ik dacht dat ie stond
ah, een vrouw met smaak.quote:Op zondag 1 november 2009 17:36 schreef GimmeGore het volgende:
Neuh, brutal death metal...
Ach, gevolg is wel dat er allerhande dronken kerels onsamenhangende praatjes met je komen maken, vind ik altijd wel vermakelijk.quote:Heb zelfs in de Willemeen ooit eens de twijfelachtige eer gehad om het enige betalende meisje bij een concert te zijn
*checkt FoBo*quote:Op maandag 2 november 2009 10:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Waar blijven de foto's van je verkleedactie?![]()
[..]
ah, een vrouw met smaak.
[..]
Ach, gevolg is wel dat er allerhande dronken kerels onsamenhangende praatjes met je komen maken, vind ik altijd wel vermakelijk.
Ik vond het alleen niet leuk bij een concert van The Ministry (of Prong, dat weet ik niet meer) toen ik door een groepje dronken Friezen ervan werd beschuldigd dat ik eruit zag als een Marco Borsatofan.
quote:Op maandag 2 november 2009 10:36 schreef AMDB het volgende:
*checkt FoBo*
Katten zijn ook wel héél erg Marco Borsato!
quote:Op maandag 2 november 2009 10:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik zal de belediging aan de heren en dames Kat overbrengen.
![]()
Er zat ook wel een kern van waarheid in trouwens, ik heb niet echt een stoer uiterlijk ofzo.
Nou ja, ze hebben natuurlijk altijd rode kleren aan en dat is niet echt een stoere kleur.quote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
en alle Marco Borsato fans zien er natuurlijk niet stoer uit ofzo
Was het niet wit?quote:Op maandag 2 november 2009 12:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben natuurlijk altijd rode kleren aan en dat is niet echt een stoere kleur.
Ik ga eens een ommetje maken vanavond om te zien of er nog wat te doen is bij Hotel Haarhuis, of dat er vier man met een gebluste fakkel staanquote:Arnhem staat op scherp voor Wilders
ARNHEM - Politie en de gemeente Arnhem staan op scherp om de komst van Geert Wilders naar Hotel Haarhuis maandagavond en de gelijktijdige protestmars in goede banen te leiden. Er zijn een hoop veiligheidsmaatregelen genomen. Zoals gebruikelijk doet de politie geen mededelingen over het aantal agenten dat op de been is en welke maatregelen achter de hand worden gehouden.
"We zijn er zeker druk mee bezig", zegt een politiewoordvoerder. " We leggen ons oor te luister bij alle ons beschikbare kanalen zodat we alle nodige informatie hebben. Op basis daarvan bepalen we onze inzet. Wilders heeft onze volle aandacht, tot hij Arnhem weer verlaat."
De burgemeester heeft een vergunning afgegeven voor een 'fakkeloptocht tegen racisme en uitsluiting'. Die mag tussen acht en tien uur 's avonds worden gehouden.
Politie, gemeente, burgemeester en organisatie hebben strenge regels afgesproken. Zo moet de organisatie voor een eigen ordedienst zorgen. De route is zo gepland, dat die niet in de buurt van Haarhuis komt. Als er meer dan tweehonderd deelnemers zijn, moet de burgemeester dat terstond weten. Deelnemers mogen geen maskers of bivakmutsen dragen. Spandoeken mogen niet beledigend zijn.
Hotel Haarhuis heeft weinig te maken met de beveiliging. Daar zorgt de PVV zelf voor. "Ze huren een zaal en regelen zelf de rest", zegt het hotelmanagement. De controle bij de entree zal streng zijn."
Die paar man (m/v) met die gebluste fakkel ben ik niet zo bang voor, wel voor die >200 Wilders-aanhangers.quote:Op maandag 2 november 2009 13:32 schreef Adelante het volgende:
Ik ga eens een ommetje maken vanavond om te zien of er nog wat te doen is bij Hotel Haarhuis, of dat er vier man met een gebluste fakkel staan![]()
het zijn er toch beduidend meer dan 4. Ze komen net hier voor de deur langs.quote:Op maandag 2 november 2009 13:32 schreef Adelante het volgende:
, of dat er vier man met een gebluste fakkel staan![]()
Meer dan 200 lees ik: http://www.omroepgelderla(...)ht-tegen-Wilders.htmquote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
het zijn er toch beduidend meer dan 4. Ze komen net hier voor de deur langs.
Die moet je niet lezen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
En omg, die reacties onder het bericht weer
Nou, hij zat in Fort Haarhuis, waar niemand anders binnen dan de genodigden (pers enzo was ook niet welkom) en de fakkeloptocht liep aan de andere kant van het centrum.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:08 schreef Garisson72 het volgende:
Wolfgang Amadeus Wilders was in Arnhem gisteren?
Ben benieuwd hoe de avond verlopen is dan.
Hier is er één:quote:Op maandag 2 november 2009 10:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Waar blijven de foto's van je verkleedactie?![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef remlof het volgende:
Hier is er één:
[ afbeelding ]
Heb ook nog hilarische foto's met Bob-B erop, maar die post ik maar niet zonder z'n toestemming
Ik heb toch maar wat flessen bronwater ingeslagen voor het geval datquote:Drinkwater Arnhem op de helling
ARNHEM - In grote delen van Arnhem Noord krijgen de bewoners vanaf woensdagavond hun drinkwater uit pompstations van Oosterbeek en Arnhem-Zuid. Waar Oosterbekers en zuidelijke Arnhemmers tekort komen, krijgen ze hun water van elders. Het water kan in Noord bruin kleuren.
De operatie komt voort uit de afsluiting van een hoofdtransportleiding voor Arnhem op de Zijpendaalseweg. De leiding gaat eruit om de vervanging mogelijk te maken van defecte afsluiters op de kruising met de Izaak Evertslaan. Het mankement kwam aan het licht toen een leiding verderop stuk ging bij werkzaamheden aan de trolleylijn nabij de Transvaalbuurt in juni. Tijdens de overstroming leverde afsluiten van het hoofdtransport problemen op.
De hersteloperatie was ondenkbaar geweest in de zomer, benadrukt woordvoerder Hans Bax van Vitens. "Dan is het waterverbruik veel te hoog. Nu is het veel lager en hebben we genoeg reserve."
Ik zat ook in die trein !!!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn trein vanochtend ging kapot, kan gebeuren.![]()
Geen stroom, dus langzaam met onvergrendelde deuren door naar Ede-W.
Daar aangekomen werd aangekondigd dat de trein zonder stop door zou gaan naar Utrecht en dat reizigers naar Veenendaal-de K in Ede-W moesten uit- en overstappen.
Geen probleem.
Behalve dan dat de deuren in mijn treinstel dus niet open gingen.
Meer slachtoffers hier?
Dat wist ik ongeveer een halve minuut voordat de trein weer verder reed, ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zat ook in die trein !!!
En bij mij gingen de deuren ook niet open, dus moest ik helemaal naar voren lopen (maar dat wist je vast al)
Goed om te weten alvast.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef Adelante het volgende:
Ik heb toch maar wat flessen bronwater ingeslagen voor het geval dat
In Utrecht heb ik het over dan he. In Ede bleven ze inderdaad mooi dicht zitten.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat wist ik ongeveer een halve minuut voordat de trein weer verder reed, ja.![]()
Jij wist het wel op tijd?Mazzelaar!
Repsectquote:Op vrijdag 6 november 2009 06:26 schreef GuidooH het volgende:
Arnhem!!
* GuidooH heeft zo'n 9 jaar op Presikhaaf gewoond...
Ha tof, ernemer.. Dan neem ik al mijn negatieve opmerkingen terug...quote:
quote:NIJMEGEN - Zodra het carnaval begint heet Nijmegen Knotsenburg. En zodra de naamsbordjes waren vervangen veranderden de stadskleuren vier dagen lang in geel-zwart, de kleuren van Knotsenburg. Aan die situatie komt een einde. Carnavalisten in Nijmegen ergerden zich in toenemende mate aan de Knotsenburgse kleurencombinatie die in de Waalstad vooral worden geassocieerd met de voetbalclub Vitesse.
Vooral jonge carnavalisten ergerden zich de laatste jaren 'rood, groen en zwart' aan het geel-zwart van de 'vijand' dat tijdens het feest overal opdook. Mede daardoor kwam de merchandising van Nijmeegse carnavalsartikelen ook nauwelijks van de grond. Vanaf komend weekeinde schakelt het Nijmeegse carnaval over naar het rood-zwart, de oude stadskleuren.
klik
quote:
Dat rijmtquote:
Volgens mij wel. Al neem ik niet vaak de bus in Arnhem. Ik fiets lieverquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:11 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ah bijna goed, is net dat streepje bovenaan anders.Ah 7 is volgens mij Geitenkamp...
Vorig jaar met carnaval liep er één verdwaalde clown over de korenmarktquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:30 schreef GimmeGore het volgende:
* GimmeGore komt uit een dorp waar geen carnaval gevierd wordt
Hahahaha ik woon lekker in het centrum
Beter ga je terug naar je lessenaar en stel je zelf de vraag waarom je zomaar wat napraat.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:04 schreef GimmeGore het volgende:
ik woon een half jaar in Arnhem en ik heb 1 ding over Arnhem geleerd...
Zuid is evil
Delen van Zuid wel ja. Maar delen van Noord ook. Ik woon in ieder geval met veel plezier hier. En voor m'n vriend is het ook ideaal, want hij is zo bij de weg naar Nijmegen, om naar z'n werk te gaan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:04 schreef GimmeGore het volgende:
ik woon een half jaar in Arnhem en ik heb 1 ding over Arnhem geleerd...
Zuid is evil
Amsterdamseweg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:35 schreef GuidooH het volgende:
Zoh, de Ernemmers zijn 't er over eens.Waar uut Ernem komen jullie vandaan?
Poepje,scheetje, waar denk je dat diequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:49 schreef kwoth het volgende:
[..]
Beter ga je terug naar je lessenaar en stel je zelf de vraag waarom je zomaar wat napraat.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Poepje,scheetje, waar denk je dat dievoor is?
Ga nu maar even lekker een minder kleine string aan trekken, misschien ben je dan wat minder gespannen...
OK ik wil nu van iemand weten wie dat leuke meisje op zaterdag achter de kassa daar is met donker blonde krullen en tongpiercing, zeg op!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:09 schreef Bob-B het volgende:
Zijn er hier mensen die (soms) boodschappen doen bij de Lidl op het Elderveldplein?
Ik was het nietquote:Op zondag 8 november 2009 20:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
OK ik wil nu van iemand weten wie dat leuke meisje op zaterdag achter de kassa daar is met donker blonde krullen en tongpiercing, zeg op!!!
Ik kom nooit in de Lidl, maar nu begin ik toch benieuwd te raken.quote:Op zondag 8 november 2009 20:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
OK ik wil nu van iemand weten wie dat leuke meisje op zaterdag achter de kassa daar is met donker blonde krullen en tongpiercing, zeg op!!!
possible. maar kan ook dat ik rond die tijd bezet ben met sinterklaas-dingetjesquote:Op maandag 9 november 2009 12:13 schreef the_witch het volgende:
5&6 december is weer tijd voor een Gothic Fantasy beurs in de Rijnhal hier in Arnhem. Het heet JERAFEST!!
Wie gaat mee?? :-)
Omgaan met teleurstellingquote:Op maandag 9 november 2009 14:10 schreef remlof het volgende:
Ja zeg haal mijn voorpret even weg, stellete -edit-![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 14:10 schreef remlof het volgende:
Ja zeg haal mijn voorpret even weg, stellete -edit-![]()
Wie nietquote:Op maandag 9 november 2009 14:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Maar ze hebben wel veel vuur hoor!
En dildo's!quote:Op maandag 9 november 2009 14:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Maar ze hebben wel veel vuur hoor!
Pas op hè of ik post die foto van jou met die netkous op je kopquote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Eerst als Johny Depp verkleed gaan en nu dit, vertel eens
Sorry héquote:Op maandag 9 november 2009 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas op hè of ik post die foto van jou met die netkous op je kop
quote:Op maandag 9 november 2009 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Remlof, jij staat ook op de foto, verkleed als homo-piraat. Dus jij kan Bob echt niet chanterenquote:Op maandag 9 november 2009 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, ik droeg geen make-upquote:Op maandag 9 november 2009 18:04 schreef the_witch het volgende:
[..]
Remlof, jij staat ook op de foto, verkleed als homo-piraat. Dus jij kan Bob echt niet chanteren
Ik kom ze al vaak genoeg tegen terwijl ik het wèl weet.quote:Op maandag 9 november 2009 15:58 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb me wel eens afgevraagd hoe vaak ik Fok!kers tegen ben gekomen zonder het te weten.
Maar nu begin ik ernstig te twijfelen of ik dat überhaupt wel wíl weten
Inderdaad, bij mij in de straat iets meer dan een jaar oud.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Jaahet zijn wel oude foto's hoor, want ons huisje staat nog te koop
Ja zoiets zal het zijn, mijn straat misschien wel twee jaar oud. Maar je kan bijna naar binnen kijken bij mequote:Op dinsdag 10 november 2009 10:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Inderdaad, bij mij in de straat iets meer dan een jaar oud.
De John Frost-brug kan je helemaal niet zien, hartstikke mistig!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja zoiets zal het zijn, mijn straat misschien wel twee jaar oud. Maar je kan bijna naar binnen kijken bij me
Ik wou zeggen: "ach, zolang je niet naakt voor het raam straat", maar toen tikte ik de naam van jouw straat even in streetview in en kreeg ik als google-add:quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja zoiets zal het zijn, mijn straat misschien wel twee jaar oud. Maar je kan bijna naar binnen kijken bij me
quote:Erotische Films op UPC
Beste adult zenders & films bij UPCBestel nu Online bij UPC.nl
quote:Wandelen in Arnhem
Ontdek de geheimen van de stad.Specialist in stadswandelingen.
ik krijg deze bij mijn straat:quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: "ach, zolang je niet naakt voor het raam straat", maar toen tikte ik de naam van jouw straat even in streetview in en kreeg ik als google-add:
[..]
Bij mijn eigen straat krijg ik het nettere:
[..]
quote:Leuke dingen doen in Arnhem?
stadsrondleiding, salsa en meer...
Dat moet wel geheel toevallig zijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: "ach, zolang je niet naakt voor het raam straat", maar toen tikte ik de naam van jouw straat even in streetview in en kreeg ik als google-add:
[..]
Bij mijn eigen straat krijg ik het nettere:
[..]
en mijn voorganger (denk ik) woonde hier nog, want ik heb niet zo n lelijk lampje voor het raamquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Jaahet zijn wel oude foto's hoor, want ons huisje staat nog te koop
Wie verzint die prijzen?quote:Opnieuw prijs voor Arnhem
ROTTERDAM - Opnieuw is Arnhem in de prijzen gevallen.Nadat de stad eerder verkozen werd tot Beste Binnenstad van Nederland en Groenste stad van Europa is de Gelderse hoofdstad donderdagmiddag uitgeroepen tot Kunststof Kanjer. Deze onderscheiding wordt jaarlijks uitgereikt door Nedvang (Nederland van Afval naar Grondstof).
De stichting Nedvang maakt zich sterk voor het het hergebruik van afval en wil met de onderscheiding gemeenten belonen die zich bijzonder hebben ingezet voor de gescheiden inzameling van huishoudelijk afval.
Ook de gemeenten Barendrecht en Haaren waren genomineerd voor de Kunststof Kanjer. De uitreiking vond gisteren plaats tijdens het Gemeentelijk Afvalcongres in de Jaarbeurs in Utrecht.
Naast de Kunststof Kanjer werd de Glasprijs uitgereikt aan de gemeente die het meeste glas per inwoner heeft ingezameld. Die ging naar Heemstede; ook Haren en Woudenberg waren genomineerd.
Aan beide prijzen is een geldprijs van 2500 euro verbonden. Deze prijs dient besteed te worden aan de verdere bevordering van de gescheiden inzameling van plastic in de gemeente.
Ik verzamel ook plastic in die plastic zakkenquote:
Als je een vrouw meeneemt mag je de manhattan in, daar is nu Ex-porn star vanavond als het goed isquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:20 schreef remlof het volgende:
Is er vanavond nog iets leuks in Arnhem? Ik moet er even uit.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:27 schreef Guppyfriend het volgende:
De koningin is straks in Malburgen!
Gaan jullie nog kijken?
Zoiets dusquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Hahahaha, kan ik dr nog ff bedanken voor mn sportschoenen...
Hey! Bea! Bedankt voor mn schoenen!
Bea:
Ik snap hem niet, heb jij sportschoenen gekregen van de koningin?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:08 schreef GimmeGore het volgende:
Hahahaha, kan ik dr nog ff bedanken voor mn sportschoenen...
Hey! Bea! Bedankt voor mn schoenen!
Bea:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, heb jij sportschoenen gekregen van de koningin?![]()
En waarom ik dan niet.
Niet waarquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:19 schreef GimmeGore het volgende:
Al het gras op militaire bases of kazernes worden bijv ook de tuin van de koningin genoemd enzo
Nooit geweten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:19 schreef GimmeGore het volgende:
Alles wat je van defensie krijgt, krijg je van de koningin.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:19 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Alles wat je van defensie krijgt, krijg je van de koningin belastingbetaler.
Nou, overal waar ik geweest ben wel, zelfs bij mn pa op het werk, en dat is niet eens een militaire locatie.quote:
quote:
Voor Noord of voor Zuid?quote:Op woensdag 18 november 2009 01:26 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
![]()
Zeg ik reageer me de pleuris om weer op ernemse bodem te kunnen wonen, weet iemand wat tegenwoordig zo`n beetje de meettijd is die je nodig hebt?
quote:
quote:Kultuurhuis Bosch gaat weer open
ARNHEM - Poppodium Kultuurhuis Bosch in Arnhem gaat weer open. Het voormalige krakersbolwerk moest haar deuren sluiten door een faillissement van de stichting die het de afgelopen jaren heeft geëxploiteerd.
Er was een tekort van 85.000 euro, een huurachterstand en problemen met de belastingdienst. Een zwak bestuur, slechte boekhouding en te weinig professionaliteit waren de belangrijkste oorzaken.
Naast een poppodium en café komt er nu ook een restaurant in het gebouw. Begin volgend jaar is de heropening.
bron
Goh, dat zag je er nou helemaal niet aan af, als je daar dat werkschuwe hippietuig achter de bar bekeek.quote:Een zwak bestuur, slechte boekhouding en te weinig professionaliteit waren de belangrijkste oorzaken.
Vanaf eind januari, uiterlijk begin februari 2010. Dus met een beetje mazzel is het met Koninginnedag weer openquote:Kultuurhuis Bosch gaat weer open
ARNHEM - Bosch heeft een nieuwe exploitant. Daarmee kunnen de deuren van het voormalige Kultuurhuis Bosch aan de Apeldoornsestraat in Arnhem binnen volgend jaar weer open voor het Arnhemse publiek.
Vanaf eind januari, uiterlijk begin februari 2010, zal inb het voormalige krakersbolwerk weer volop cultuur geboden worden. Naast een café komt er een restaurant in het voormalige Watertejater.
De exploitatie van Kultuurhuis Bosch komt in handen van het driemanschap Linette Buitenhuis, Stef van der Zweep en Ruud Bruinen. Zij willen opnieuw een plek creëren voor kunst- cultuur- en muziekminnend Arnhem.
De benedenverdieping van Bosch staat leeg sinds februari, toen Kultuurhuis Bosch vanwege een schuld van zo'n 85.000 euro gedwongen was de deuren te sluiten.
Afgelopen zomer liep een poging van kunstenaarscollectief TAPE om zich in het pand te vestigen stuk op de financiering.
Klinkt allemaal wel heel erg positief zeg!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:41 schreef remlof het volgende:
En de echte bron van het nieuws, Woningbouwvereniging Gelderland:
Ik denk dat je ze krijgt voor Vitesse-Utrecht op 13 december. Die voor Vitesse-Ajax van 29 november verkopen ze waarschijnlijk lieverquote:Op donderdag 19 november 2009 17:34 schreef neen het volgende:
Ik ben nu officieel bewoner van Arnhem
Morgen maar even die gratis Vitesse kaartjes halen
Ik heb geen idee wat ik krijg, het is iig van de gemeente. Maar volgens mij is het daar toch nooit uitverkocht, als de derby maar 13.000 toeschouwers trektquote:Op donderdag 19 november 2009 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze krijgt voor Vitesse-Utrecht op 13 december. Die voor Vitesse-Ajax van 29 november verkopen ze waarschijnlijk liever
Zou best kunnen, laat het ons even wetenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:44 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik krijg, het is iig van de gemeente. Maar volgens mij is het daar toch nooit uitverkocht, als de derby maar 13.000 toeschouwers trekt
zoiets geloof ik
Tegen NEC waren er 16.000 jaquote:Op donderdag 19 november 2009 17:44 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik krijg, het is iig van de gemeente. Maar volgens mij is het daar toch nooit uitverkocht, als de derby maar 13.000 toeschouwers trekt
zoiets geloof ik
Krijg je als nieuwe Arnhem-bewoner gratis Vitesse kaartjes?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:34 schreef neen het volgende:
Ik ben nu officieel bewoner van Arnhem
Morgen maar even die gratis Vitesse kaartjes halen
Nee joh, het Gelredome is enorm gezellig als Vitesse speelt. En je leert meteen wat ernemse scheldwoorden, uitdrukkingen en liedjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Krijg je als nieuwe Arnhem-bewoner gratis Vitesse kaartjes?Maar dan jaag je ze toch juist weer weg?
Ik woonde eerder in Noord maar ben al zover dat ik echt overal blij mee ben, zelfs een flat op Immerloo haha.quote:
Bij mij zaten ze er niet meer inquote:Op donderdag 19 november 2009 17:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Krijg je als nieuwe Arnhem-bewoner gratis Vitesse kaartjes?Maar dan jaag je ze toch juist weer weg?
Dat je op het stadhuis meekrijgt als je je komt inschrijven als inwoner van Arnhem inderdaad.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:33 schreef GimmeGore het volgende:
ik gok in dat Welkom in Arnhem pakket
Nee, als je uit Nehmege komt krijg je het nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:41 schreef Garisson72 het volgende:
Die heb ik nooit gehad, maar toen (1994 of zo) zat Vitesse zeker niet zo om supporters verlegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |