Met Volkshuisvesting heb ik eigenlijk nooit problemen gehad, als er iets met mijn huis is reageren ze altijd snel en adequaatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:04 schreef Dwyn het volgende:
Ik denk het. Ik zit al drie weken met een los aanrechtblad. Ik heb een nieuwe keuken gekregen, maar het aanrechtblad was niet besteld, waardoor mijn oude er weer op moest. Binnen twee weken zou het nieuwe blad binnenkomen. Dat was vorige week.
Same here.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:27 schreef remlof het volgende:
Met Volkshuisvesting heb ik eigenlijk nooit problemen gehad, als er iets met mijn huis is reageren ze altijd snel en adequaat
*afklopt
Het is ook echt geen gezicht dat ze een gedeelte al wel gedaan hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:28 schreef remlof het volgende:
Ow alleen het schilderen van het houtwerk buiten wordt steeds uitgesteld, gaat nu volgend jaar maart worden geloof ik
Het bouwbedrijf belde vandaag eindelijk op om een afspraak te maken (voicemail) en om de een of andere reden had ik een briefje in mijn brievenbus liggen dat ze vandaag waren langs gekomen om 'door mij aangevraagde werkzaamheden' te komen doen, maar dat ik niet thuis was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Volkshuisvesting heb ik eigenlijk nooit problemen gehad, als er iets met mijn huis is reageren ze altijd snel en adequaat
*afklopt
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:27 schreef GimmeGore het volgende:
Ok jongens, biecht het maar op...
Wie heeft onze kliko gestolen!?![]()
Hebben ze dat groot onderhoud ook ingepland of gaat dat "ooit" gebeuren?quote:Vivare is echt kut, ze hebben beloofd het houtwerk bij de deur te repareren tijdens groot onderhoud.
Je kijkt nu van buiten recht tegen het binnenwerk van het slot aan. Als het 1x vriest zitten we binnen vast omdat het slot vastgevroren is.
Daarbij kan ik mij huissleutel gewoon zonder moeite ofzo in de kier naast het slot steken.
Heb het er met een huisgenoot overgehad, zij zit met een bijna doorgerot balkon en de pilaar voor het balkon boven en de brandtrap is ook doorgerot
En Vivare zegt maar: komt met het groot onderhoud...
Jahoor, moet ik me nog verkleden ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:48 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan hier nog mensen heen?
Ja of je moet voor 10 euro extra drinken om de kosten eruit te krijgenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jahoor, moet ik me nog verkleden ookjammer, anders was het opzich wel een optie geweest...
Ach, je bent Nederlander of nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja of je moet voor 10 euro extra drinken om de kosten eruit te krijgen
Als piraat. Har harquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ach, je bent Nederlander of nietHoe ga jij verkleed?
Mijne stond er nogquote:Op zondag 1 november 2009 04:58 schreef remlof het volgende:
Godverdomme, m'n fiets is gejat![]()
Hij stond voor De Slegte in de Varkensstraat. naast de laaste deur van het pand. Als het een FOK!ker was kan ie een ban voorkomen door 'm morgen voor 12 uur terug te zetten
Heeft de gemeente of politie m niet weggehaald? Ze houden nogal veel fietsen opruimacties de laatste tijd. Verkeerd geparkeerde fietsen worden zonder pardon meegenomen.quote:Op zondag 1 november 2009 04:58 schreef remlof het volgende:
Godverdomme, m'n fiets is gejat![]()
Hij stond voor De Slegte in de Varkensstraat. naast de laaste deur van het pand. Als het een FOK!ker was kan ie een ban voorkomen door 'm morgen voor 12 uur terug te zetten
Ik weet dat er bij het Willemsplein en bij de V&D van die gratis bewaakte stallingen zijn. Daar zet ik m dan maar in. En verder dat ze in de rekken moeten staan...quote:Op zondag 1 november 2009 11:38 schreef GimmeGore het volgende:
op het Johnny van Doornplein staat zelfs zo n kar die je dat meedeelt...
Nou heb ik er nooit op gelet omdat ik niet op de fiets naar de stad ga, maar zo veel fietsenstallingen zijn er toch niet?
Lijkt me apegeil om 4 uur 's ochtendsquote:Op zondag 1 november 2009 11:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heeft de gemeente of politie m niet weggehaald? Ze houden nogal veel fietsen opruimacties de laatste tijd. Verkeerd geparkeerde fietsen worden zonder pardon meegenomen.
Issie 's morgens weggehaald/gestolen dan?quote:Op zondag 1 november 2009 11:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Lijkt me apegeil om 4 uur 's ochtends
Denk het, na onze nachtelijke escapadesquote:Op zondag 1 november 2009 13:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Issie 's morgens weggehaald/gestolen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |