KFCquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Beijerlandselaan
3074 Rotterdam, Nederland
Als je hem wilt ontmoeten , ga dan daarnaartoe , maar welke chimeid () ga je naartoe, die dikke of de dunne?
![]()
Watben jij een kankerdebiel zegquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
kankerkloon maar wel een verdomd goeie, trouwens.
En waarom represent jij je hood niet dan? Je was toch zo bekend?quote:
neejijquote:
Hij is naar zijn chimeidquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:59 schreef Zero17 het volgende:
Moet shaury niet een nieuwe maken?
Hij had per slot van rekening de lapo.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij is naar zijn chimeid
Nog respect voor je bruine vriendin Shaury
Kijk nog eens goed.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:59 schreef Zero17 het volgende:
Moet shaury niet een nieuwe maken?
Hij had per slot van rekening de lapo.
dat is dat meisje in die kelderbox? waar hij en zien vrienden allemaal over heen gaan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij is naar zijn chimeid
chimeid is slang voor chinees vriendinnetje?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij is naar zijn chimeid
Jup zit naast de tram daar. Kwartiertje fietsen ofzo voor mequote:Op zondag 18 oktober 2009 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze om precies te zijn:
[ afbeelding ]
http://www.kfc.nl/restaurant/23/
Nerdquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:04 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
chimeid is slang voor chinees vriendinnetje?
tja.. geen tijd om op straat te hangen... er moet immers ook gewerkt worden.quote:
Kwam daar tot een jaar geleden bijna iedere dag langs en ben daar vaak genoeg even een bucket gaan halen..quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup zit naast de tram daar. Kwartiertje fietsen ofzo voor me
"quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:06 schreef Skonk het volgende:
Ik ben het eens met de Black Bandana Crew.
Ja, ze uitten zich misschien verkeerd, maar zoals ik kan zien aan hun filmpjes zijn ze een stuk socialer dan de meeste mensen hier.
Nou, wie zal er happen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:06 schreef Skonk het volgende:
Ja, ze uitten zich misschien verkeerd, maar zoals ik kan zien aan hun filmpjes zijn ze een stuk socialer dan de meeste mensen hier.
Waarom denk je dat er geen comebackfilmpje is? Omdat niemand hier zijn gezicht durft te laten zien op internet natuurlijk!
Het is wel zoquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:06 schreef Skonk het volgende:
Waarom denk je dat er geen comebackfilmpje is? Omdat niemand hier zijn gezicht durft te laten zien op internet natuurlijk!
Why the fuck zou het een kloon zijn? Dan zou hij toch ook niet die filmpjes maken manquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
neejij
hoezo ben ik een kankerdebiel
Haha, alsof je naar apen in de dierentuin kijkt. Maar dan wel apen met polio handen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:12 schreef Stephan1237 het volgende:
Fotos Shaury![]()
http://nl.tinypic.com/use(...)F7QeM669ex88Zw%3D%3D
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:59 schreef remlof het volgende:
Deze om precies te zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:12 schreef Stephan1237 het volgende:
Fotos Shaury![]()
http://nl.tinypic.com/use(...)F7QeM669ex88Zw%3D%3D
Tenminste zitten zij bij hun vrienden, zie ik een echte Fokker nog niet doen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Man man man wat een dorp en wat een mensen, ik heb nooit zo moeten lachen.
Afijn, ik heb de filmpjes gezien maar wat een volk joh. Ik ken mensen die zich voor lul zetten maar dit slaat echt alles. Een paar negerts die op een kamertje zitten bij hun ouders thuis en dan heel stoer gaan lopen roepen over geld en een stukje cowboyriem. Dan steken ze een joint op (waarde 3 euro) en roepen dan stoer dat ze geld hebben. Of dat nog niet genoeg is inhaleert hij niet eens, hetgeen een zonde is met een joint, dat je naar de hel moge. Of dat alles nog niet genoeg is praten ze allemaal door elkaar heen en daar ze van nature al onduidelijke taal uitslaan is het praktisch onverstaanbaar.
Kijk, hun moeder heeft ze dat niet geleerd, dat weet ik zeker. Die had ik namelijk gisteren in bed en ik kon haar PRI-MA verstaan.
Een beetje jezelf in normale kleding hijsen is een hele klus anno 2009?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou WAARHEID in hun crew mogen?
Hun balletjes zijn niet eens ingedaaldquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast rechts lijkt gewoon sprekend ernstig op Bertquote:
Dat Nederlandse mannetje ook, dat is typisch zo'n figuur die wij vroeger in de toiletpot duwde op school (goeie oude tijd)quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:26 schreef de_Koningin het volgende:
[..]
Hun balletjes zijn niet eens ingedaald
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat Nederlandse mannetje ook, dat is typisch zo'n figuur die wij vroeger in de toiletpot duwde op school (goeie oude tijd)
Stuur hem een pm in straattaal, we weten nu dat hij bij de KFC zitquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou best weleens een dikke jonko met die gasten willen smoken. IK VIND JULLIE WEL TOF HOOR, JONGENSSSSSS
Klarendal?! WTF is dat voor een boerengat?!quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:41 schreef remlof het volgende:
Bij mij in the hood zijn ze van een ander kaliber:
Een wijk in Arnhem Centrumquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Klarendal?! WTF is dat voor een boerengat?!
dat is een eeehm "pracht" wijk in Arnhemquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Klarendal?! WTF is dat voor een boerengat?!
Waar de L in L'tje zeker voor Lulletje staat?quote:
Die foto waar ze buiten zijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit nog water van de toiletpot in zijn keel,.....quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:50 schreef MYV het volgende:
[..]
Die foto waar ze buiten zijn
Die gozer woont ook gewoon serieus in een ghetto flatje met zn moeder
En alsjebliefd Shaury, je bent een NEDERLANDER
'Die topic'
'Die filmpje'
DOE NIET ALSOF JE EEN ALLOCHTOON BENT MAN.
Hij staat er weer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:49 schreef Goergawel het volgende:
[..]
Waarom heb je je pedobear plaatje weggehaald.
ow ow, als een schurkenstaat ooit ziet dat dit onze toekomst is vallen ze direct binnenquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
photoshop nerdquote:
oh did i smell some chicken?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze om precies te zijn:
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:05 schreef hasan1337 het volgende:
[..]
oh did i smell some chicken?
[ link | afbeelding ]
Fixed.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
photoshop nerd
Beetje met mijn grap de koning spelen
Welk plaatje?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Fixed.
Maar jij hebt mijn Dude WTF plaatje zomaar gebruikt! Copyrightschending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |