dat dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:26 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
![]()
Ik ben hier niet geboren, getogen en ik denk ook niet dat ik hier altijd zal blijven wonen
Ga weg! kssssht!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef AMDB het volgende:
Ik ben er niet geboren, niet getogen, en ik woon er niet. En toch kom ik hier
idem, maar ter verdediging: wel van plan er te gaan wonenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef AMDB het volgende:
Ik ben er niet geboren, niet getogen, en ik woon er niet. En toch kom ik hier
Allen prima, maar Nijmegen is zeker een mindere periode geweest?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Geboren in Enschede, getogen in Enschede, de Liemers (en Nijmegen), maar wonend in Klarendal.
Je werkt(e) voor defensie?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:54 schreef GimmeGore het volgende:
Geboren in Amersfoort, getogen in Leusden, op een gegeven moment voor een opleiding vertrokken naar Wageningen, ook nog in Salzburg en op een Luchtmacht basis in Woensdrecht gewoond en nu zit ik in Arnhem.
Maar ik ben wat dat betreft heel makkelijk, mocht ik een goeie baan kunnen krijgen in Roermond (om maar ff wat te noemen) ga ik rustig daar wonen. Blijkt de liefde van mn leven in Assen te wonen kan ik ook vast in Assen wel aarden.
Ik ga alleen nooit terug naar Leusden en in de grote steden wonen lijkt me ook niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |