Het topic loopt anders wel sneller zo als dat het goed was gegaanquote:
Ok.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:11 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Het topic loopt anders wel sneller zo als dat het goed was gegaan
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gasthoeveel paar schoenen heb jij wel niet?
Wel vaker dan eens per maand.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof jij elke maand andere schoenen koopt
Als 'ie elke maand dezelfde schoenen zou kopen zou hij gek zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof jij elke maand andere schoenen koopt
Behalve als hij ze heel mooi vindt en elke maand nieuwe wil omdat zn zolen zo hard slijten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Als 'ie elke maand dezelfde schoenen zou kopen zou hij gek zijn
Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Behalve als hij ze heel mooi vindt en elke maand nieuwe wil omdat zn zolen zo hard slijten.
OT:
[ afbeelding ]
Dat topic in de SC kon ik me nog herinneren jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Behalve als hij ze heel mooi vindt en elke maand nieuwe wil omdat zn zolen zo hard slijten.
OT:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat topic in de SC kon ik me nog herinneren ja
quote:
Omdat die discussie destijds op een enormequote:
Heel tofquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef Noortje. het volgende:
Gekregen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(poster dus)
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(CD dus)
[ afbeelding ]
Boek dus.
+ geld, dagcrème, peeling, hydratatiecrème en sloffen.
Dat geloof ik bestquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:15 schreef Noortje. het volgende:
Die poster is zoooooooooooooooooooooooooooooooo moooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Die wil ik ook.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef afro het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gekocht voor maar 10 euro
Ik moest even kijken wat er nou op stond...quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef afro het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe lui kan je zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:39 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik moest even kijken wat er nou op stond...
Vandaag ga ik dit kopen:
[ afbeelding ]
Vroeg mijn bed uit. Gemeentehuis tot 13.00 open.
Nou, ik ben al terug hoor.quote:
KWIJLLLLquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef Noortje. het volgende:
Gekregen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(poster dus)
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(CD dus)
[ afbeelding ]
Boek dus.
Waar haal je die!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef afro het volgende:
[ afbeelding ]
Wohhh supervet!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:26 schreef blckbb het volgende:
[..]
KWIJLLLL
mijn moeke had 2 maanden geleden vanuit Gran Canaria zo'n giga Beatles spandoek voor me meegenomen (echt een spandoek)
Ja klopt bij de blokker hij is te verkrijgen in dora en spongebob editieXDquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:55 schreef Balgehakt het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst bij de Blokker.
²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²quote:
Jij hebt echt geld te veelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:11 schreef Tijgertje. het volgende:
Blouse - Hemdje - Riempje
[ afbeelding ]
Shirt - Vest - Sjaal
[ afbeelding ]
Shirt - Broek
[ afbeelding ]
2 Paar Oorbellen
[ afbeelding ]
Geen enkel risico!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
Geen berg te hoogquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
bergquote:
Dat nieuwe album van Editors is echt faaaaal. Eerste album vond ik leukerquote:
Je kan ook gewoon een nieuw batterijtje kopen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]. Batterij van mn andere horloge begon leeg te raken
.
Zaten ook wat krasjes op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:13 schreef MarkM het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een nieuw batterijtje kopen.
Dat boek is sick. Gelezen voor Engels. De filosofie is echt niceeee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:02 schreef Balgehakt het volgende:
[ afbeelding ]
Om te lezen in de trein.
Vriendin van me had een merk-bandje gekocht. 60 euro voor een kut lelijk Diesel hoofdbandje met zo'n merk ding er aan hangend.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
En dit bandje (lelijke foto, maar kon geen internetplaatje vinden!) :
[ afbeelding ]
Ik koop dan ook geen bandjes waar dingen aan hangen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:10 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vriendin van me had een merk-bandje gekocht. 60 euro voor een kut lelijk Diesel hoofdbandje met zo'n merk ding er aan hangend.
Ik heb haar vierkant uitgelachen
Blauw.quote:
DIE ZIJN MOOOOOOOOOOOI!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nu nog even white veters regelen....
Liegert. ik heb ze betaald.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nu nog even white veters regelen....
Jij nog niet he.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een uitkering hebt..
Wat is dat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Een CMOY voor mijn iPod
Versterker voor mijn koptelefoon die altijd aan mijn iPod zit, dan klinkt het allemaal wat beterquote:
Wordt je daar niet doof van danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Versterker voor mijn koptelefoon die altijd aan mijn iPod zit, dan klinkt het allemaal wat beter
Wat is 11-11?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:24 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Blauwe beenwarmers voor 11-11 , voor onder mijn rock 'n roll rokje![]()
![]()
&
[ afbeelding ]
Een witte maillot voor 11-11 (ook voor onder rokje)
11 is het gekkengetal, en het getal van carnaval. Op 11 november ( om 11:11 uur) wordt dan ook altijd een pre-carnavalfeest gegeven, als start van het carnavalsseizoen.. Op deze datum wordt vaak ook het thema van het komende jaar bekend gemaakt zodat mensen die meedoen met zo'n karrenoptocht kunnen beginnen. Ook wordt de raad van bestuur gekozen en gaan ze vergaderen.quote:
Nee ik zet het niet altijd heel hard, ik wil gewoon kijken of ik het verschil hoor...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:43 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wordt je daar niet doof van dan
Omdat je het dan bij goeie nummers natuurlijk allemaal fiks harder zet
Nee okee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik zet het niet altijd heel hard, ik wil gewoon kijken of ik het verschil hoor...Ik ben gewoon nieuwsgierig... Mocht het me niet bevallen, dan verkoop ik hem wel voor 35 euro... Dat is toch haast niets voor een versterker
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef Noortje. het volgende:
Gekregen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(poster dus)
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(CD dus)
het zouw tof zijn alsje hun kreeg
![]()
[ afbeelding ]
Boek dus.
11 nov. is het St. Maarten !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:53 schreef _Loki het volgende:
[..]
11 is het gekkengetal, en het getal van carnaval. Op 11 november ( om 11:11 uur) wordt dan ook altijd een pre-carnavalfeest gegeven, als start van het carnavalsseizoen.. Op deze datum wordt vaak ook het thema van het komende jaar bekend gemaakt zodat mensen die meedoen met zo'n karrenoptocht kunnen beginnen. Ook wordt de raad van bestuur gekozen en gaan ze vergaderen.
Hee spuit 11.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan begint het seizoen, dan worden alle carnavalswagens gebouwd enzo.
Verklaar u nader?quote:Op zondag 1 november 2009 18:28 schreef Lano het volgende:
Wat heb ik een hekel aan dat dingXD (maar is mijn persoonlijke afkeur hoor)
hmm, heb ik nooit last vanquote:Op zondag 1 november 2009 18:59 schreef Lano het volgende:
Ik vind het gewoon verschrikkelijk zitten, ding is veel te zwaar voor mijn hoofd en je oren gaan ervan gloeien doordat het zo warm word eronder. Ding zit nooit lekker op je hoofd.
Zwaar?quote:Op zondag 1 november 2009 18:59 schreef Lano het volgende:
Ik vind het gewoon verschrikkelijk zitten, ding is veel te zwaar voor mijn hoofd en je oren gaan ervan gloeien doordat het zo warm word eronder. Ding zit nooit lekker op je hoofd.
Ja, het hoort zo ook niet. Maar ik had geen zin om m'n haar helemaal los te doen. Het is gewoon een haarbandje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahaIk wil niet bot overkomen, maar wtf
waar/hoeveel?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:02 schreef kortsluiting87 het volgende:
Oe baby yeah babie
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Beh, had dan de oude genomen, die is veel beterquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:26 schreef disyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
totzover...
Van RevolveClothing. Hij kost daar 140 dollar, maar met de zwakke dollar, de 20% kortingscode en gratis verzending kom je een heel eind!quote:
Wat is dat toch met die kijk-mij-eens-wannabe-hippie-zijn-bandjes?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:00 schreef Heroinjunk het volgende:
En dit bandje (lelijke foto, maar kon geen internetplaatje vinden!) :
[ afbeelding ]
Kijk es naar der usernaam, handig van tijd tot tijd hoor zo'n bandjequote:Op woensdag 4 november 2009 03:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die kijk-mij-eens-wannabe-hippie-zijn-bandjes?
No offence hoor.![]()
tofquote:Op woensdag 4 november 2009 22:07 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
De schoenen.
Betere foto's komen wel, het is donker
Ik wacht wel weer op de naaktfoto'squote:Op woensdag 4 november 2009 22:07 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
De schoenen.
Betere foto's komen wel, het is donker
Ik nietquote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik wacht wel weer op de naaktfoto's
Misschien wel dé reden dat hij zei; "Ik wacht wel op naaktfoto's", en niet "T_Y wacht wel weer op naaktfoto's".quote:
Sherlock in the houze peopleee!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien wel dé reden dat hij zei; "Ik wacht wel op naaktfoto's", en niet "T_Y wacht wel weer op naaktfoto's".
Heb jij nooit met de vorige tic-tac van mac gewerkt? Ik wel (ligt hier in de kast) En dat ding is totaal niet ergonomisch en dat je met klikken de hele muis moet indrukken werkt ook niet echt handig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Want de reden dat je dat met die muis sneller krijgt is?
Oké. Je hebt er meer verstand van dan ik denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb jij nooit met de vorige tic-tac van mac gewerkt? Ik wel (ligt hier in de kast) En dat ding is totaal niet ergonomisch en dat je met klikken de hele muis moet indrukken werkt ook niet echt handig.
Geloof me, van die muis krijg je echt snel RSI
Vermoedelijk... Ik heb nu een Wacom om te muizenquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké. Je hebt er meer verstand van dan ik denk ik.
Hotlinkenquote:
die muis is net als een touchpad dacht ik, dus dat valt nog wel mee danquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb jij nooit met de vorige tic-tac van mac gewerkt? Ik wel (ligt hier in de kast) En dat ding is totaal niet ergonomisch en dat je met klikken de hele muis moet indrukken werkt ook niet echt handig.
Geloof me, van die muis krijg je echt snel RSI
Deskundig of niet, als je een beetje reviews hebt gelezen weet je dat er veel over de ergonomie van dat ding is gezegdquote:
Dat kan elke lasermuis...quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat is die muis die ook op glas kon enzoo!
Kan je als student vaak gewoon gratis regelen hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:32 schreef quirigua het volgende:
Lenovo T500 met alles drop en dran ;helaas ook Ms vista, de win 7 is nog te duur
Update programma?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:32 schreef quirigua het volgende:
Lenovo T500 met alles drop en dran ;helaas ook Ms vista, de win 7 is nog te duur
Yeah. Mits het glas niet volledig egaal is dan. Anders kan geen enkele lasermuis het...quote:
Nee want je moet je hand nog steeds in een hele rare positie plaatsen om te klikkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
die muis is net als een touchpad dacht ik, dus dat valt nog wel mee dan
Ervaringsdeskundigequote:
Heb ik ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:32 schreef quirigua het volgende:
Ik moet echt nog wennen aan w7quote:Op zondag 8 november 2009 17:39 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Heb ik ookwerkt geweldig.
Je kan um upgraden naar w7 voor ¤17,32
Was naar mijn id ook een heleboel van hetzelfde gezeur als Vista dus heb onderhand weer XP Pro SP3 geïnstalleerdquote:
Dinosaurusquote:Op maandag 9 november 2009 08:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Was naar mijn id ook een heleboel van hetzelfde gezeur als Vista dus heb onderhand weer XP Pro SP3 geïnstalleerd
Goed bezig!quote:Op maandag 9 november 2009 13:05 schreef Pudding_broodje het volgende:
e71![]()
Nu ga ik op school lekker pimpen met m'n mobieltje, en ga de touchscreen trend om ver blazen...
Is dr geen manier om dat ding te spoofenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Komt er bij mij binnenkort ook bij.
Naast de verbannen 360:').
Goedkope paupers hierquote:Op woensdag 11 november 2009 09:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is dr geen manier om dat ding te spoofen?
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:27 schreef nijnja het volgende:
Bagger --> WEG
Wie wil jou nou spreken?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
Niets afgelopen maand...![]()
Ohja, 10¤ beltegoed omdat het kan...
mijn moeder...quote:
Ben m nu aan het "kopen" bij torrentleechquote:
Hij ligt op mn bed nu.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ben m nu aan het "kopen" bij torrentleech![]()
Is t wat?Vond de 1e namelijk wel good fun
Wel niet tot morgenochtend erachter blijven zitten ehquote:Op donderdag 12 november 2009 16:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hij ligt op mn bed nu.
Even mentaal voorbereiden
Nee, want dat is zo lastig!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:25 schreef kortsluiting87 het volgende:
Mooi als je dan vraagt hoe laat het is en diegene kan z'n eigen horloge niet eens aflezen
Jij gamed als meid zijndequote:Op donderdag 12 november 2009 16:44 schreef _Loki het volgende:
Vooral het airport- gedeelte is geniaal :]
Nou:quote:Op donderdag 12 november 2009 16:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wel niet tot morgenochtend erachter blijven zitten eh![]()
Kwil voor die tijd n update
SUPERVET! Maak eens pics waar je hem draagt!quote:
wow wat is dat laatste dingquote:Op donderdag 12 november 2009 16:45 schreef Swagger het volgende:
Jaaaaaaaa,
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Wat dacht jij van slapen?quote:
Oh sorry hoor. Maar ik kan je wel vertellen wat dat laatste ding is, dat is een horloge.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:47 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Wat dacht jij van slapen?
En morgen ochtend als je weer frist bent kijken wat ik quote?
Alleen dan de pc versie.quote:
Dat heet nou een horlogequote:
Zo te zien moet ik ook maar weer eens naar de Primark.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:34 schreef MarkM het volgende:
Vriendinnetje is los gegaan bij de Primark in R'dam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een lingeriesetje.
Vet shirtquote:
ik zal van het weekend eens foto's makenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
SUPERVET! Maak eens pics waar je hem draagt!![]()
![]()
![]()
Serieus als ik een man was had ik ook zo'n pak. Fucking geweldig.
Waar zit die ergens in Rotterdam? ._.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:34 schreef MarkM het volgende:
Vriendinnetje is los gegaan bij de Primark in R'dam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een lingeriesetje.
Hij zit alleen maar in Rotterdam.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:13 schreef _Loki het volgende:
[..]
Waar zit die ergens in Rotterdam? ._.
Ik ken alleen die in A´dam.
Snap ik!quote:
Kan je het niet opsturen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:27 schreef Twizu het volgende:
[..]
Snap ik!
Je mag wel een stukje komen halen hoor
Die speakers heb ik ook! Goede aankoopquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is denk de reden dat ik hem gekocht hebt.quote:
Faker.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat is denk de reden dat ik hem gekocht hebt.
Watwatwat?quote:
Jij hebt echt geld teveel hé?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:50 schreef KingGone het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon, omdat het kan.
Slecht hè.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:04 schreef kortsluiting87 het volgende:
Driewerf hoera voor het kapitalisme!
Ja hij is wel erg fijnquote:Op donderdag 19 november 2009 14:45 schreef harmenst het volgende:
Nice, die monitor heb ik ook. Fijn dingetje wel.
Xbox.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die sluit ik aan op mn PS3, en het andere eind aan mn Z5500![]()
Lekker surround
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:02 schreef Balgehakt het volgende:
[ afbeelding ]
Om te lezen in de trein.
Jij krijgt kerstkaarten met geld?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:47 schreef Dionysiou het volgende:
Samsung SyncMaster P2370HD
[ afbeelding ]
Gaat lekker.
Nieuwe speakers, scooter, nieuwe TV, nieuwe vesten, shirts, schoenen, broeken en Nivea dingetjes
Ik ben weer klaar tot iig. Januari
Daarna maar sparen voor mijn rijbewijs volgend jaar en een motor/auto.
Komt ook alleen omdat ik deze 3 maanden 2,5 dubbel inkomen hebt en met de kerst ook nog rond de ¤300,- er boven op (kerstkaartjes) dus ik geniet hier volop van.
Wehkamp dit is er een me TV tuner héquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:41 schreef kortsluiting87 het volgende:
Van 4Launch toevallig? Die waren laatst redelijk cheap te krijgen. (het beeldscherm)
Klopt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:58 schreef kortsluiting87 het volgende:
Ah oke, nice. Het scherm zonder TV tuner had goede recensies, maar dat zal bij deze niet verschillen neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |