Jij hebt echt geld te veelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:11 schreef Tijgertje. het volgende:
Blouse - Hemdje - Riempje
[ afbeelding ]
Shirt - Vest - Sjaal
[ afbeelding ]
Shirt - Broek
[ afbeelding ]
2 Paar Oorbellen
[ afbeelding ]
Geen enkel risico!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
Geen berg te hoogquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
bergquote:
Dat nieuwe album van Editors is echt faaaaal. Eerste album vond ik leukerquote:
Je kan ook gewoon een nieuw batterijtje kopen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]. Batterij van mn andere horloge begon leeg te raken
.
Zaten ook wat krasjes op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:13 schreef MarkM het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een nieuw batterijtje kopen.
Dat boek is sick. Gelezen voor Engels. De filosofie is echt niceeee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:02 schreef Balgehakt het volgende:
[ afbeelding ]
Om te lezen in de trein.
Vriendin van me had een merk-bandje gekocht. 60 euro voor een kut lelijk Diesel hoofdbandje met zo'n merk ding er aan hangend.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
En dit bandje (lelijke foto, maar kon geen internetplaatje vinden!) :
[ afbeelding ]
Ik koop dan ook geen bandjes waar dingen aan hangen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:10 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vriendin van me had een merk-bandje gekocht. 60 euro voor een kut lelijk Diesel hoofdbandje met zo'n merk ding er aan hangend.
Ik heb haar vierkant uitgelachen
Blauw.quote:
DIE ZIJN MOOOOOOOOOOOI!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nu nog even white veters regelen....
Liegert. ik heb ze betaald.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nu nog even white veters regelen....
Jij nog niet he.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een uitkering hebt..
Wat is dat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Een CMOY voor mijn iPod
Versterker voor mijn koptelefoon die altijd aan mijn iPod zit, dan klinkt het allemaal wat beterquote:
Wordt je daar niet doof van danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Versterker voor mijn koptelefoon die altijd aan mijn iPod zit, dan klinkt het allemaal wat beter
Wat is 11-11?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:24 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Blauwe beenwarmers voor 11-11 , voor onder mijn rock 'n roll rokje![]()
![]()
&
[ afbeelding ]
Een witte maillot voor 11-11 (ook voor onder rokje)
11 is het gekkengetal, en het getal van carnaval. Op 11 november ( om 11:11 uur) wordt dan ook altijd een pre-carnavalfeest gegeven, als start van het carnavalsseizoen.. Op deze datum wordt vaak ook het thema van het komende jaar bekend gemaakt zodat mensen die meedoen met zo'n karrenoptocht kunnen beginnen. Ook wordt de raad van bestuur gekozen en gaan ze vergaderen.quote:
Nee ik zet het niet altijd heel hard, ik wil gewoon kijken of ik het verschil hoor...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:43 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wordt je daar niet doof van dan
Omdat je het dan bij goeie nummers natuurlijk allemaal fiks harder zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |