We zijn niet allemaal 37.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:46 schreef TheFrankey het volgende:
OH wat dit is PUB, die hebben bijna zelf nog luiers nodig
he 28 he! Staat in mijn profielquote:
Ik koop nooit ietsquote:
quote:
Ah. Oké.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedoel: ik koop heel weinig, ik heb latst nog schoenen gekocht
en mappen voor m'n donald duck verzameling
Maar dat snappen vrouwen nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:12 schreef ImTheBase het volgende:
Donald Duck is tof voor alle leeftijden
Picsquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] In 't legergroen.
En nog een truitje.
Jij bent vies.quote:
Ze is toch Fake.quote:
Die zijn tof!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de foto gewoon uit het blaadje :
[ afbeelding ]
Vind ze wel wat hebben...helaas niets voor mij. Hakken zijn te hoog voor mij nadat ik ooit mijn enkel heb gebroken (zwakke enkel daarvan overgehouden) dus als ik niet de andere enkel ook wil breken (of beidequote:
Auw!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Vind ze wel wat hebben...helaas niets voor mij. Hakken zijn te hoog voor mij nadat ik ooit mijn enkel heb gebroken (zwakke enkel daarvan overgehouden) dus als ik niet de andere enkel ook wil breken (of beide) moet ik ze tegenwoordig laten staan. Hoe ik mijn enkel heb gebroken destijds...gezwikt door een combi van opgevroren gladde plek op straat en zwikken door te hoge hakken (en het waren niet eens stilletohakken
)
Ik vind het ook zulke leuke schoenenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Auw!
Dat is wel kut ja, en ze zijn ook wel echt hoog (8,5 cm) dus dat is voor mij ook nog best wennen, maar het lukt wel
Serieus ?! Ik had al moeite om hierop te lopen, dat is echt knap van jequote:Op vrijdag 11 september 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het ook zulke leuke schoenenmaar ik vind de hak eigenlijk net iets te laag
ik vind zo'n 10/11 cm altijd het mooist.
Ach als je er flink voor moet sparen...kan je ze kopen...zijn ze net niet meer "in"quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die zijn al een jaar uit de mode, komt ze met 'eindelijk' aan.
Wel raar dat ze nog steeds niet aan te slepen zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mooi wel maar dat lopen erop is helaas echt onmogelijk en 1 gecompliceerde gebroken enkel is mij genoeg voor mijn hele leven (heb er nog dagelijks last van, kom soms de trap niet afquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het ook zulke leuke schoenenmaar ik vind de hak eigenlijk net iets te laag
ik vind zo'n 10/11 cm altijd het mooist.
Ik heb meer gewoon een afwijkingquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Serieus ?! Ik had al moeite om hierop te lopen, dat is echt knap van je
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Mooi wel maar dat lopen erop is helaas echt onmogelijk en 1 gecompliceerde gebroken enkel is mij genoeg voor mijn hele leven (heb er nog dagelijks last van, kom soms de trap niet afomdat mijn enkel ineens gaat opspelen) dus ik hou het maar op een tandje lager, wel zo veilig in mijn geval. Daarvoor liep ik echt op hele hoge hakken...nog 1 paar bewaard...ter herinnering
Zeker maar onder een zomerrokje heb ik graag een elegant schoentje aan en dat is even zoeken als je niet iets met een te hoge hak moet zoeken. Enfin wel wat gevonden dit jaar....lagen nieuw bij de Kringloopwinkel...twee paar Clarcksschoentjes die duidelijk ongedragen naar de kringloop waren gegaan...4,00 euro per paarquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ahhhwerg kut ja.. Maar er zijn gelukkig ook genoeg leuke schoenen zonder hak
!
Apart dat ik dan ERG veel geluk had dat ze deze nog in mijn maat hadden, omdat de rest allemaal uitverkocht was.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die zullen er ongetwijfeld bij zitten. Gelukkig weet ik beter.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:59 schreef RoBro het volgende:
[..]
schoenen voor mongooltjes zo ziet iig uit
De meeste fatsoenlijke auto/gitaar/mountainbike tijdschriften zijn duurder hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:32 schreef Pencile het volgende:
[ afbeelding ]
cosmogirl, Nederlandse versie dan.
Die krengen zijn tegenwoordig 3,95!
Ronde kraag ziet er afschuwelijk uit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:50 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit Guido-vest met het volgende shirt eronder
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren de bestelling binnen gekregen maar alleen een beetje jammer dat ze een verkeerd vest hebben gestuurd, namelijk deze: [ afbeelding ]
Het is niet dat de vesten erg veel op elkaar lijken en qwa prijs ook niet want het toegestuurde vest wat ik nu heb(en inmiddels weer retour is gedaan) kost 120 euro terwijl ik 72,90 heb afgerekend. Slechte service vind ik het helemaal je bedenkt dat ik de goede bestelling nodig heb voor volgende week zaterdag als m,n ouders beide 50 jaar worden en ik er op en top uit moet zien. Hopelijk krijg ik in de loop van volgende week en voor zaterdag wel de juiste bestelling.
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de foto gewoon uit het blaadje :
[ afbeelding ]
quote:
Komen van de H&M, http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_SHOE&shoptype=Squote:Op zondag 13 september 2009 17:08 schreef liiszle het volgende:
@ crack, waar heb je die schoenen vandaan?
Dat vest heeft al een v-hals dus als ik ook nog eens een shirt met v-hals eronder draag, ziet het er helemaal niet uit. Dus beter ronde kraag onder v-halsquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ronde kraag ziet er afschuwelijk uit.
En ze zitten zoooo heerlijkquote:
nee hoor, zit prima.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:04 schreef Remsjo het volgende:
Hij is alleen een beetje te groot of lijkt dat maar? Op de foto lijkt t net of de glazen iets te ver uit elkaar staan
Ik liep vroegahh ook altijd op mijn tenen, nu nog op de trapquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb meer gewoon een afwijkingliep vroeger altijd op m'n tenen waardoor m'n achillespezen zwak zijn en die andere spieren heel sterk en ik dus goed op hakken kan lopen zonder last te krijgen
!
(Maar niet goed op hele platte schoenen
[..]
Ahhhwerg kut ja.. Maar er zijn gelukkig ook genoeg leuke schoenen zonder hak
!
weest blijquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik liep vroegahh ook altijd op mijn tenen, nu nog op de trapIk kan alleen moeilijk op hakken lopen
Dat bedoelde ik juist met dat het moeilijk gaat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
weest blij, want dat is een beetje gay als je op hakken gaat lopen, vind je niet?
Nee, vind ik afschuwelijk.quote:Op maandag 14 september 2009 17:45 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dat vest heeft al een v-hals dus als ik ook nog eens een shirt met v-hals eronder draag, ziet het er helemaal niet uit. Dus beter ronde kraag onder v-hals
Boeie wat jij vindt...quote:
Waar zijn die te koop danquote:Op woensdag 16 september 2009 08:54 schreef Pleestation het volgende:
TVP
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:47 schreef Hyman het volgende:
Orderbevestiging
Uw bestelling
Tickets Maand Aantal Prijs
Paramore - Toegangskaarten
013, Tilburg, Nederland![]()
tis dat ik op mn iphone zit en dus geen PI's kan lezen, maar dat zal wel geenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:03 schreef Noortje. het volgende:
Paramore.
quote:Op donderdag 17 september 2009 07:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
tis dat ik op mn iphone zit en dus geen PI's kan lezen, maar dat zal wel geenzijn
koop geen xperia x1quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:43 schreef Pleestation het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort een nieuwe Xperia X1 kopen, me'n oude is kaduuk
Lucky'squote:Op vrijdag 18 september 2009 11:43 schreef Pleestation het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort een nieuwe Xperia X1 kopen, me'n oude is kaduuk
quote:
Zo'n ding... derieouailleuirquote:
Die moet je krijgen van vriendinnetjes!quote:
Ja, alleen bij gebrek aan, heb ik het maar zelf gedaanquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:23 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Die moet je krijgen van vriendinnetjes!
Die kunnen namelijk wél luchtjes uitzoeken, vriendjes daarentegen...
Jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, alleen bij gebrek aan, heb ik het maar zelf gedaan
En ik kan wel luchtjes uitzoeken
quote:
zozo echte patta'squote:
Quick zijn goed ze zitten lekkerquote:
waar komt die vandaagquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
omdat het koud was
uhuu, H&M 25 of 29 euro ofzo!quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:25 schreef centenbakkie het volgende:
[..]
waar komt die vandaag
oh h&m
kost dat?
Dit is hem dan:quote:Op donderdag 24 september 2009 22:40 schreef Pinkerton het volgende:
Heb er geen foto's van maar heb net samen met een klasgenoot een Jaguar XJ Sovereign 3.6 uit 1988 gekocht voor de circuitdag van school
Zo van 'n afstandje wel jaquote:
Inderdaad. Dat wordt in stijl over Zandvoort racenquote:
Die is echt heel prettig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
omdat het koud was
Jepquote:
Jij gaat vanuit Den Heldurrr helemaal naar Houten voor een stel Donald Ducks?quote:Op maandag 28 september 2009 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
Heel wat Donald Duck strips op de stripbeurs te Houten
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:54 schreef livalo het volgende:
Veel nieuwe kleren, waaronder:
[ afbeelding ]
de rok hiervan
[ afbeelding ]
een simpel hempje
[ afbeelding ]
en 'n sjaal.
Verder heb ik nog 'n vest, een stel sandalen alvast voor volgend jaar, 2 paar armbanden en een shirtje voor met 't uitgaan gekocht.
Tof!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:54 schreef livalo het volgende:
Veel nieuwe kleren, waaronder:
[ afbeelding ]
de rok hiervan
[ afbeelding ]
een simpel hempje
[ afbeelding ]
en 'n sjaal.
Verder heb ik nog 'n vest, een stel sandalen alvast voor volgend jaar, 2 paar armbanden en een shirtje voor met 't uitgaan gekocht.
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:44 schreef blckbb het volgende:
[ afbeelding ]
Sennheiser HD 202, en wįt een geluid
[..]
Jij gaat vanuit Den Heldurrr helemaal naar Houten voor een stel Donald Ducks?
Ja, problemen mee?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:44 schreef blckbb het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja, maar wel dik 1.5 uur een enkeltje Den Helder - Houten (Heb 'm meegemaaktquote:Op woensdag 30 september 2009 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, problemen mee?
btw, het reizen in toch gratis... en in de auto zitten en op de snelweg andere coole auto's bekijken is ook TOF!
Nice!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:21 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
eventjes gewinkeld en meteen weer teveel uitgegeven![]()
+ nog een paar zwarte ballerina's en dinosaurusoorbellen
vintage winkeltje in eindhovenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nice!Waar heb je die trui vandaan als ik vragen mag?
Heh verdorie!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:29 schreef electronique het volgende:
[..]
vintage winkeltje in eindhoven
Die heb ik ook!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:44 schreef blckbb het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Oef, ik trek voortaan mn tenen wel inquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:53 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
ook nog gekocht deze week.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En insteekhoezen voor negatieven dan kan ik eindelijk mijn kroonkurken is ordenen
Mdmaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:35 schreef mstr het volgende:
Vanaf morgen in mijn bezit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik niet hč.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nu nog lekker die sokken vol met pillen proppen, en gįįn.
Je wilt geroosterd brood?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:34 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
En zonnepittenbrood bij de plaatselijke bakker![]()
Nice nice nicequote:
Niemand.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
aan wie ga je dat shirt dan weggeven?
Told You.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Niemand.
Gisteren kwam wel iemand naar me toe: 'Kan je wat regelen?'![]()
En toen kreeg ik nog ruzie met 'm ookquote:
Strategische aanschaf.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:09 schreef mstr het volgende:
[..]
En toen kreeg ik nog ruzie met 'm ook
En bij die 2 jongens die erbij waren, liep ie ook te kankeren.
En later op de avond is ie door iemand onbekends in elkaar geslagen
Die heb ik nog gevuldquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:17 schreef Noortje. het volgende:
Oké mijn moeder heeft het gekocht maar ik moet ermee pimpen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik kon hem ook nog.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:11 schreef KingGone het volgende:
[..]
Strategische aanschaf.[ afbeelding ]
Dat is serieus zoooo lekker!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik nog gevuldik dacht echt van dat is toch niet te zuipen
Label54quote:
Label 54 is tof.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Label54
Als je 15% korting wilt bij Label54, gebruik kortingscode 'shopping'
Geldig van 8 oktober t/m 21 oktober 2009
quote:
Ziet er mooi uit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:22 schreef _Loki het volgende:
Eindelijk een nieuwe laptop woooo. <3
[ afbeelding ]
Whehe. Respectquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:11 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk de Pioneer CDJ1000![]()
![]()
![]()
Niet al die 3 toch? dat kost 3700¤quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:11 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hendig sjiek mengpaneeltje vriendquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:11 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet al die 3 toch? dat kost 3700¤
Geluksvogelquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:54 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik heb ze niet nieuw. 2de hands via via. De spelers samen voor ¤ 700
Het mixpaneeltje mocht ik gratis meenemen
Lens was maar 91 euro.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Valt mee.
Vooral met een lens erbij enzo
Lenzen zijn normaal gesproken altijd duur jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Lens was maar 91 euro.En de filter voor die lens 21 euro.
Vond dat best gemeen. Maarja. Lekker spul
Doe je goed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Lens was maar 91 euro.En de filter voor die lens 21 euro.
Vond dat best gemeen. Maarja. Lekker spul
quote:
Make up sponsjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat zijn sponsjesachtige dingen gek
Ik had mn brightness heel laag staanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat zijn sponsjesachtige dingen gek
mk2 zijn veel fijnerquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:11 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nice style!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef Hyman het volgende:
Nou.
[ afbeelding ] ( Jas )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:00 schreef RenRen- het volgende:
BH, 2 brillen, vest, Guide van een spel, nieuwe jas.
Geen pics.
Sniewaaaaar!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:12 schreef mstr het volgende:
Chocomel light is toch wel zo goor
Geef mij maar gewone Chocomel
Dankje.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:12 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind de aankopen van Noortje het beste van het topic
:tooth:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sniewaaaaar!
[..]
Dankje. [ afbeelding ]
Met tijgernootjes?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:46 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
kerel gaat internet bij de buren aftappen![]()
Ik denk dat hij online wil spelen zonder een kabel door zijn kamer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:46 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
kerel gaat internet bij de buren aftappen![]()
Dat weet ik wel zeker!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij online wil spelen zonder een kabel door zijn kamer.
quote:
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:48 schreef ImTheBase het volgende:
Ik krijg morgen het volgende hete apparaat binnen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |