quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de foto gewoon uit het blaadje :
[ afbeelding ]
quote:
Komen van de H&M, http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_SHOE&shoptype=Squote:Op zondag 13 september 2009 17:08 schreef liiszle het volgende:
@ crack, waar heb je die schoenen vandaan?
Dat vest heeft al een v-hals dus als ik ook nog eens een shirt met v-hals eronder draag, ziet het er helemaal niet uit. Dus beter ronde kraag onder v-halsquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ronde kraag ziet er afschuwelijk uit.
En ze zitten zoooo heerlijkquote:
nee hoor, zit prima.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:04 schreef Remsjo het volgende:
Hij is alleen een beetje te groot of lijkt dat maar? Op de foto lijkt t net of de glazen iets te ver uit elkaar staan
Ik liep vroegahh ook altijd op mijn tenen, nu nog op de trapquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb meer gewoon een afwijkingliep vroeger altijd op m'n tenen waardoor m'n achillespezen zwak zijn en die andere spieren heel sterk en ik dus goed op hakken kan lopen zonder last te krijgen
!
(Maar niet goed op hele platte schoenen
[..]
Ahhhwerg kut ja.. Maar er zijn gelukkig ook genoeg leuke schoenen zonder hak
!
weest blijquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik liep vroegahh ook altijd op mijn tenen, nu nog op de trapIk kan alleen moeilijk op hakken lopen
Dat bedoelde ik juist met dat het moeilijk gaat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
weest blij, want dat is een beetje gay als je op hakken gaat lopen, vind je niet?
Nee, vind ik afschuwelijk.quote:Op maandag 14 september 2009 17:45 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dat vest heeft al een v-hals dus als ik ook nog eens een shirt met v-hals eronder draag, ziet het er helemaal niet uit. Dus beter ronde kraag onder v-hals
Boeie wat jij vindt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |