tofquote:Op woensdag 4 november 2009 22:07 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
De schoenen.
Betere foto's komen wel, het is donker
Ik wacht wel weer op de naaktfoto'squote:Op woensdag 4 november 2009 22:07 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
De schoenen.
Betere foto's komen wel, het is donker
Ik nietquote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik wacht wel weer op de naaktfoto's
Misschien wel dé reden dat hij zei; "Ik wacht wel op naaktfoto's", en niet "T_Y wacht wel weer op naaktfoto's".quote:
Sherlock in the houze peopleee!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien wel dé reden dat hij zei; "Ik wacht wel op naaktfoto's", en niet "T_Y wacht wel weer op naaktfoto's".
Heb jij nooit met de vorige tic-tac van mac gewerkt? Ik wel (ligt hier in de kast) En dat ding is totaal niet ergonomisch en dat je met klikken de hele muis moet indrukken werkt ook niet echt handig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Want de reden dat je dat met die muis sneller krijgt is?
Oké. Je hebt er meer verstand van dan ik denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb jij nooit met de vorige tic-tac van mac gewerkt? Ik wel (ligt hier in de kast) En dat ding is totaal niet ergonomisch en dat je met klikken de hele muis moet indrukken werkt ook niet echt handig.
Geloof me, van die muis krijg je echt snel RSI
Vermoedelijk... Ik heb nu een Wacom om te muizenquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké. Je hebt er meer verstand van dan ik denk ik.
Hotlinkenquote:
die muis is net als een touchpad dacht ik, dus dat valt nog wel mee danquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb jij nooit met de vorige tic-tac van mac gewerkt? Ik wel (ligt hier in de kast) En dat ding is totaal niet ergonomisch en dat je met klikken de hele muis moet indrukken werkt ook niet echt handig.
Geloof me, van die muis krijg je echt snel RSI
Deskundig of niet, als je een beetje reviews hebt gelezen weet je dat er veel over de ergonomie van dat ding is gezegdquote:
Dat kan elke lasermuis...quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat is die muis die ook op glas kon enzoo!
Kan je als student vaak gewoon gratis regelen hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:32 schreef quirigua het volgende:
Lenovo T500 met alles drop en dran ;helaas ook Ms vista, de win 7 is nog te duur
Update programma?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:32 schreef quirigua het volgende:
Lenovo T500 met alles drop en dran ;helaas ook Ms vista, de win 7 is nog te duur
Yeah. Mits het glas niet volledig egaal is dan. Anders kan geen enkele lasermuis het...quote:
Nee want je moet je hand nog steeds in een hele rare positie plaatsen om te klikkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
die muis is net als een touchpad dacht ik, dus dat valt nog wel mee dan
Ervaringsdeskundigequote:
Heb ik ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:32 schreef quirigua het volgende:
Ik moet echt nog wennen aan w7quote:Op zondag 8 november 2009 17:39 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Heb ik ookwerkt geweldig.
Je kan um upgraden naar w7 voor €17,32
Was naar mijn id ook een heleboel van hetzelfde gezeur als Vista dus heb onderhand weer XP Pro SP3 geïnstalleerdquote:
Dinosaurusquote:Op maandag 9 november 2009 08:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Was naar mijn id ook een heleboel van hetzelfde gezeur als Vista dus heb onderhand weer XP Pro SP3 geïnstalleerd
Goed bezig!quote:Op maandag 9 november 2009 13:05 schreef Pudding_broodje het volgende:
e71![]()
Nu ga ik op school lekker pimpen met m'n mobieltje, en ga de touchscreen trend om ver blazen...
Is dr geen manier om dat ding te spoofenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Komt er bij mij binnenkort ook bij.
Naast de verbannen 360:').
Goedkope paupers hierquote:Op woensdag 11 november 2009 09:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is dr geen manier om dat ding te spoofen?
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:27 schreef nijnja het volgende:
Bagger --> WEG
Wie wil jou nou spreken?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
Niets afgelopen maand...![]()
Ohja, 10€ beltegoed omdat het kan...
mijn moeder...quote:
Ben m nu aan het "kopen" bij torrentleechquote:
Hij ligt op mn bed nu.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ben m nu aan het "kopen" bij torrentleech![]()
Is t wat?Vond de 1e namelijk wel good fun
Wel niet tot morgenochtend erachter blijven zitten ehquote:Op donderdag 12 november 2009 16:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hij ligt op mn bed nu.
Even mentaal voorbereiden
Nee, want dat is zo lastig!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:25 schreef kortsluiting87 het volgende:
Mooi als je dan vraagt hoe laat het is en diegene kan z'n eigen horloge niet eens aflezen
Jij gamed als meid zijndequote:Op donderdag 12 november 2009 16:44 schreef _Loki het volgende:
Vooral het airport- gedeelte is geniaal :]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |