SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
wil je er over praten?quote:
quote:
Ik denk dat je er heeel graag over wil praten. Vooral met mij...quote:
mmmmquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je er heeel graag over wil praten. Vooral met mij...
Doe es, ik heb geen geheimen dus ik weet ook niet wat het betekent...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmm![]()
zal ik je maar even uitleggen wat "geheim" betekent?
hoe weet je dan dat je ze niet hebt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe es, ik heb geen geheimen dus ik weet ook niet wat het betekent...
Wat ben je toch een heerlijk bij de hand persoon af en toequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat je ze niet hebt?
kleien...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:41 schreef hornage het volgende:
dyon, wil jij er anders niet over kleien ofzo?
[ afbeelding ]
Ik zei helemaal niets over helpen of moetenquote:
Nee maar je gaat er wel van uit dat ik kleien nodig heb.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:50 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niets over helpen of moeten
Precies, daarom dacht ik ook dat het meer een gimmick was.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:07 schreef Pinkapple het volgende:
Geloof me, ik hoef niet graag op te vallen en dat is ook helemaal niet de bedoeling van de schuine tekst.
rust... vergeet je je klei niet mee te nemen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:17 schreef hornage het volgende:
Mensen, hou het gezellig hier, ik ben ff een weekje in de alpen in Zwitserland
Tuurlijk welquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:18 schreef wyccie het volgende:
Er hoeft toch ook niet elke dag hier worden gepost? Sloooowchat.
Volgens mij is hij mod geworden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:51 schreef wyccie het volgende:
Die nieuwe avatar van Dyon is wel even wennen. Beetje smurfig.
je gezicht in de UI is een beetje blauwig...quote:
Goh, dat had ik nog niet gezien. Maar blauw is gelijk smurfig? OKquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je gezicht in de UI is een beetje blauwig...
Dat krijg je als je zovaak afgewezen word...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Je bent al behoorlijk blauw zie ik.....
Wie wint er denk je? Je hebt me gezien, ik ben niet zo klunsig als Gargamel...quote:
eh... ik denk niet dat hij bedoelde dyon vs smurf,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie wint er denk je? Je hebt me gezien, ik ben niet zo klunsig als Gargamel...
Sorry jufvrouw, zal de volgende keer beter lezen... (grapje, maar je hebt waarschijnlijk wel gelijk ja...)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh... ik denk niet dat hij bedoelde dyon vs smurf,
maar dyon v smurf (ipv dyon v baal)
quote:
Ben je al terug?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:06 schreef hornage het volgende:
Owjah, dat is het gevaar van FMT'ers toevoegen op je hyves
Maar hallo! Ik ga nog wel dingen teruglezen wat ik heb gemist. Nu werk
dat dacht ik ook meteen...quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:10 schreef hornage het volgende:
Ik denk dat Mr A sneller wil dat zijn foto verwijderd wordt
Ik vind hem wel passendquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:10 schreef hornage het volgende:
Ik denk dat Mr A sneller wil dat zijn foto verwijderd wordt
Geen idee, ik niet in ieder geval...quote:
Waarom wil je het weten dan? Ik heb em geloof ik wel ergens liggen by the way..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:20 schreef Patch het volgende:
Wie heeft er de eerste Resident Evil op DVD, nederlandse uitgave?
Ik heb 'm in mijn collectie, maar kan 'm niet vinden...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom wil je het weten dan? Ik heb em geloof ik wel ergens liggen by the way..
Ik zal straks voor je kijken. Vind het nou een beetje te laat en lig net lekker in me bedjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb 'm in mijn collectie, maar kan 'm niet vinden...
Welke filmmaatschappij bracht 'm in Nederland uit?
Zin in het weekend, ik heb al weekend... enquote:
Altijd leuk film nacht, maar niks voor mij. Ik val al in slaap in een bios...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef hornage het volgende:
hebt al weekend? damn... ik moet nog 4 uur.. maar dan... filmnachtje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef Flitspaal het volgende:
Ik vind dat intrekken van het punt voor Intre dus een typisch voorbeeld van het nadeel van zo'n regel.
Je weet niet hoe lang je moet wachten op bevestiging/afkeuring als je een antwoord geeft waar je niet zeker van bent.
Dan kan er dus iets tegen komen.
quote:Bovendien is Intre niet iemand met een slechte reputatie.
Ik niet en zal er ook niet van komen denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er iemand die deze film geizne heeft? http://www.imdb.com/title/tt0893402/
Why not? Hij lijkt je zo slecht? Ik weet het natuurlijk niet, heb er ook niks van gelezen. Maar de voor en achterkant van de blu-ray zag er best mooi uit dat ik dacht: Die titel moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:28 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik niet en zal er ook niet van komen denk ik.
Omdat er nog 300 films staan te wachten die ik liever zie en klaar heb staan. Sorry, maak daar maar 500 van.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Why not? Hij lijkt je zo slecht? Ik weet het natuurlijk niet, heb er ook niks van gelezen. Maar de voor en achterkant van de blu-ray zag er best mooi uit dat ik dacht: Die titel moet ik onthouden
lijstjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Omdat er nog 300 films staan te wachten die ik liever zie en klaar heb staan. Sorry, maak daar maar 500 van.
Grapjas.quote:
quote:
quote:
Avondquote:
Ach ik heb de film niet gezien en zal dat waarschijnlijk ook nooit doen want ik heb het niet zo op met disney.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
russel is zooooooooooooo schattig, dat is een compliment hoor!
Wat ben jij flauw. Pixar is zo leuk en totaal niet Disneyquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb de film niet gezien en zal dat waarschijnlijk ook nooit doen want ik heb het niet zo op met disney.....
Ik ben gewoon geen fan van die blije Amerikaanse animatie.......quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ben jij flauw. Pixar is zo leuk en totaal niet Disney![]()
Moest van de week wel lachen toen Tombo je vergeleek met Russel![]()
Alles goed?quote:
prima. met jou dan?quote:
Op zich wel goed buiten het feit dat ik loop te hinken.....quote:
ow... nog geen verbetering?quote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel goed buiten het feit dat ik loop te hinken.....
Op zich wel maar ik had vandaag niet moeten gaan trainen.....quote:
maar goed, dan is het in elk geval op de goede weg en moet je dus even niet meer gaan trainen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel maar ik had vandaag niet moeten gaan trainen.....
Trust me voorlopig wil ik ook niet meer sparren.......ik ben nog nooit met zoveel pijn van de mat gestapt.....quote:Op zondag 1 november 2009 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar goed, dan is het in elk geval op de goede weg en moet je dus even niet meer gaan trainen.
goed hoor, gaat zn gangetje. kost wel meer tijd dan me lief isquote:
Beter nu dan dat je naast je werk nog opleidingen moet volgen.....quote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
goed hoor, gaat zn gangetje. kost wel meer tijd dan me lief is
nou ja, ik werk er evengoed nog 30 uur naast he...quote:Op zondag 1 november 2009 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Beter nu dan dat je naast je werk nog opleidingen moet volgen.....
Oh ja dat is waar. Oppassen toch?quote:Op zondag 1 november 2009 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, ik werk er evengoed nog 30 uur naast he...
jaquote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar. Oppassen toch?
Dat is niet makkelijk. Ik ben blij dat ik het niet meer zo vaak hoef te doen.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 11:34 schreef hornage het volgende:
Gevaarlijk werk is dat, je moet de hele tijd oppassen
gelukkig zijn die van mij een stuk jonger...quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Alaaf![]()
En iemand nog leuke] films gekeken?
niet echt wat ik vroegquote:Op maandag 9 november 2009 13:48 schreef hornage het volgende:
Jah, ik toevallig wel
Dit weekend:
Twilight (te Dawson's Creek, traag tempo)
G.I. Joe - Rise Of The Cobra (pfffffff, kinderachtig)
Orphan (Standaard... Wel disturbing... )
Blade Trinity (echte sequel)
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Alaaf![]()
En iemand nog leuke films gekeken?
Moon is inderdaad wel okay. Ik vond 500 Days of Summer wel leuker.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Is moon echt leuk? ik wil daar eigenlijk ook wel naar toe...
Gister 500 days of summer gekeken. Er mooi gemaakt vind ik
Ik vind het echt een aanraderquote:
Klopt, maar heb je Kassa toevallig gezien?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:13 schreef Mike het volgende:
Ik schrok ervan hoe duur die HDMI kabels zijn.
Ja, je hebt ze inderdaad met goud afgezet enzo.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt, maar heb je Kassa toevallig gezien?
Je hebt ze tussen de 6 en de 160 euro ofzo, maar die van 45 euro was net zo goed als die van 160, zoiets ongeveer.
Maar inderdaad, zo'n 50 euro voor een kabeltje is niet grappig...
quote:
Geestige poging een dood topic weer tot leven te wekken.quote:
Wow! Dan moet je je wel behoorlijk rot gevoeld hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:34 schreef Flitspaal het volgende:
Ik voelde me gisteren niet zo lekker en heb eens een keer geen film gekeken.
Belachelijk.
Ik lag al om 21.45 te slapen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow! Dan moet je je wel behoorlijk rot gevoeld hebben.
Dat is voor mij doordeweekse routine......quote:
Dat zei ik laatst toch ook al een keer... Ik snap ook niet waarom ik de 1 wel zie en de ander niet...quote:Op maandag 16 november 2009 21:59 schreef Patch het volgende:
Toevallig wat nerds hier aanwezig, die mij kunnen vertellen waarom ik mijn eigen avatar, en die van een gros anderen, niet kan zien?
Die van jou en Hornage zie ik, die van mezelf, mr_anonimous en flitspaal zie ik niet op deze pagina...quote:
Veel plezier !quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Manituh's schoen gekocht in duitsland en ook maar gelijk die welle mee genomen...
Ik ga me zondag maar eens laten verrassen hoe grappig Manituh is
Thanx, zal lukkenquote:
Niet teveel van verwachten, dan valt ie reuze meequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Thanx, zal lukken![]()
Ik zal je van de week laten weten wat ik ervan vond
Een andere FMT'er kan natuurlijk als referee optreden en checken of het antwoord goed is.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:18 schreef Patch het volgende:
Wellicht inderdaad:
- Sneller pstartertjes?
- Als je een vraag goed hebt beantwoord, maar geen nieuwe vraag stelt > Ook uitgesloten van meedoen aan de nieuwe, daaropvolgende vraag?
Ik wil alleen maar de Josh Holloway of Johnny Depp-awardquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog liefhebbers voor FTR/FMT awards?
Jij komt in aanmerking voor de David Haselhoff-awardquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar de Josh Holloway of Johnny Depp-award
quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:39 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Jij komt in aanmerking voor de David Haselhoff-award.
De Gilbert Gottfried-award wellicht?quote:Op zondag 29 november 2009 20:01 schreef hornage het volgende:
Oe oe oe! Ik heb nog nooit zoiets gewonnen. Alleen als ik iets kan winnen wil ik wel zoiets doen
Ik doelde dus ook op zijn volume enzoquote:Op maandag 30 november 2009 13:00 schreef hornage het volgende:
Heb hem ff opgezocht, maar is een comedian en hij zat in Aladdin.
Alles was ik ooit had willen zijn of had willen doen, dus daar wil ik wel voor in aanmerking komen
quote:Op maandag 30 november 2009 13:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Dus er is wel animo voor een nieuwe poging tot FTR/FMT Awards?
Ja daar zal een topic voor moeten komen. Zodat er daar gediscusieerd kan wordenquote:Op maandag 30 november 2009 13:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Dan zullen er eerst awards uitgezocht/verzonnen worden toch?
Ik neem aan, dat jij dat gaat openen?quote:Op maandag 30 november 2009 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja daar zal een topic voor moeten komen. Zodat er daar gediscusieerd kan worden
Einde werktijd of geen werk meer?quote:Op maandag 30 november 2009 14:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik neem aan, dat jij dat gaat openen?
Of ik?
Ben vanaf nu toch vrij, zeg het maar.
Einde werktijdquote:Op maandag 30 november 2009 14:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Einde werktijd of geen werk meer?
Wie kan de mooiste OP maken van ons twee?
We zitten nog in 2009 toch? We moeten eerst kijken welke awards er uit kunnen en welke mogen blijven.quote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Einde werktijd
Geef eens een linkje naar de vorige OP /Awards aub.
Ik heb alleen maar paint hiero, dus niet superspectaculair, maar kan ermee door.
Ik zou sowieso de vorige awards overnemen, die aanpassen aan 2010 en ruimte voor (minstens 1) nieuwe awardscategorie.
owh ja...dacht echt dat het 2010 was even...quote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We zitten nog in 2009 toch? We moeten eerst kijken welke awards er uit kunnen en welke mogen blijven.
Of wil je ze al voor 2010 doen dan? Dat mag ook maar Als we ze nog dit jaar houden dan is 2009 toch beter?quote:Op maandag 30 november 2009 14:33 schreef Patch het volgende:
[..]
owh ja...dacht echt dat het 2010 was even...
![]()
2009 is beter jaquote:Op maandag 30 november 2009 14:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of wil je ze al voor 2010 doen dan? Dat mag ook maar Als we ze nog dit jaar houden dan is 2009 toch beter?
Open jij maar een mooi topic dan!quote:
Als jij mij een linkje naar de vorige OP stuurt, dan open ik het topic.quote:Op maandag 30 november 2009 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Open jij maar een mooi topic dan!
De FOK! FTR Awards 2007!quote:Op maandag 30 november 2009 14:59 schreef Patch het volgende:
[..]
Als jij mij een linkje naar de vorige OP stuurt, dan open ik het topic.
De puntentelling misschien in de Fokwiki zetten met een linkje in de OP zodat iedereen de punten per topic kan aanpassen?quote:Met ingang van 1 December 2009 worden de punten per topic bijgehouden op de volgende manier:
Patch +1
FMT December 2009 I
12 Patch
8 Flitspaal
6 tombolafan
1 mr_anonimous
* Als een vraag juist is beantwoord maar de vraagsteller geeft urenlang geen response. Dan heeft diegene die hem
correct beantwoord heeft wel recht op het punt. Ook als die geen vraag heeft gesteld.
* Als de vraagsteller lange tijd (minimaal een half uur) geen response geeft, mag een andere FMT'er
de antwoorden controleren en het punt toekennen. (Deze persoon doet dan dus niet mee voor het punt!)
Als je had gekeken, dan had je gezien dat ie al aangepast wasquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Aanvullingen voor de OP:
[..]
De puntentelling misschien in de Fokwiki zetten met een linkje in de OP zodat iedereen de punten per topic kan aanpassen?
Gezien maar zonder uitleg!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:42 schreef Patch het volgende:
[..]
Als je had gekeken, dan had je gezien dat ie al aangepast was
uitleg schmuitleg !quote:
Niet iedereen is zo briljant als jij Dokter!quote:
Gisteravond en vannacht kwam er een vrouw bij de dokter inderdaad...quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo briljant als jij Dokter!
Geen tijd. Moet zo boodschappen gaan doen...... en ik voel me crappy.......quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Gisteravond en vannacht kwam er een vrouw bij de dokter inderdaad...![]()
![]()
Maarre, pas maar aan in de wiki, heb je wat te doen
En de negatieve kanten?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is hier wel stil de laatste tijd zeg.... Tombola komt nooit meer langs.... Dyon is vermist.... Hornage al eent tijdje niet gehoord.....
Dat er nu ook al dagen niet gestemd is......quote:
Dankzij wie zou dat nou komen.......quote:Op woensdag 9 december 2009 10:17 schreef Patch het volgende:
Maak maar een geintje, doe ik wel eens ooit.
Dyonvbaal en Hornage zijn er toch nog regelmatig?
Tobolafan ietwat minder, en de rest sowieso minder, sinds de meet
Victorinox..... de rotzak !quote:Op woensdag 9 december 2009 10:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dankzij wie zou dat nou komen.......
Victorinox is de sympathiekste gast uit FTR. Dus ik denk dat niemand je zal geloven.quote:
Een wolf in schaapskledij zeg ik je !quote:Op woensdag 9 december 2009 10:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Victorinox is de sympathiekste gast uit FTR. Dus ik denk dat niemand je zal geloven.
Patch je hoorntjes en je puntige staart waren zichtbaar hoor......quote:Op woensdag 9 december 2009 10:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Een wolf in schaapskledij zeg ik je !
Je weet toch ook wat de grootste prestatie is van de duivel himself?
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Patch je hoorntjes en je puntige staart waren zichtbaar hoor......
Dat op het moment dat jij de grens van 2000 punten behaald. Deze telling in de Hall of Fame verdwijnt en we gewoon een geheel nieuwe telling beginnen, waar iedereen weer op 0 staat.quote:
ach nee toch....quote:Op woensdag 9 december 2009 13:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat op het moment dat jij de grens van 2000 punten behaald. Deze telling in de Hall of Fame verdwijnt en we gewoon een geheel nieuwe telling beginnen, waar iedereen weer op 0 staat.
Het is maar een voorstel hoor. Ik ben bezig met de puntentelling en ik denk dat die wel een beetje opgeschoond kan worden..... Zoveel mensen die 1 x een vraag goed beantwoord hebben en daarna nooit meer langs zijn geweest....quote:
Owh, een voorstel, dan is het goed....quote:Op woensdag 9 december 2009 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is maar een voorstel hoor. Ik ben bezig met de puntentelling en ik denk dat die wel een beetje opgeschoond kan worden..... Zoveel mensen die 1 x een vraag goed beantwoord hebben en daarna nooit meer langs zijn geweest....
Je punten zouden heus wel te zien blijven maar een frisse start is op zich toch niet zo heel erg?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Owh, een voorstel, dan is het goed....
Dan schoon het van onder op, maar niet van boven lijkt me...
Dus het is geen echt voorstel?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je punten zouden heus wel te zien blijven maar een frisse start is op zich toch niet zo heel erg?
In AKQ doen ze dat ook regelmatig. Vanaf een bepaald topic wordt de Hall of Fame geupdate en wordt de puntentelling gereset. Dan schoon je de lijst behoorlijk op en verhoogt de spanning in het spel.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Dus het is geen echt voorstel?
Maar een idee dat eigenlijk toch doorgezet moet worden?
Je bent wel een moeilijk mannetje zeg......quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent wel een moeilijk mannetje zeg......
vanonderen opschonen is een helse kutklus omdat je moet gaan checken per deelnemer of ie wel of niet actief is. De grens 2000 punten is makkelijker en heel mooi. Je sluit dan een periode af en gaat door met de volgende. En als je weet hoe lang we er over deden om deze 2000 te bereiken dan begrijp je dus ook wel dat het dus wel weer een tijdje duurt voor we weer een herstart krijgen.....quote:Op woensdag 9 december 2009 14:07 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee hoor, ben vrij makkelijk juist.
Waarom zoveel invloeden overnemen van andere topics?
Laat FMT toch ook zijn eigen sfeertje behouden.
En nogmaals, als je zonodig nog meer wilt veranderen/voorstellen, schoon dan de lijst van onderen op.
Dan gewoon alles laten zoals het is, is nog makkelijker en ook heel mooiquote:Op woensdag 9 december 2009 14:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
vanonderen opschonen is een helse kutklus omdat je moet gaan checken per deelnemer of ie wel of niet actief is. De grens 2000 punten is makkelijker en heel mooi. Je sluit dan een periode af en gaat door met de volgende. En als je weet hoe lang we er over deden om deze 2000 te bereiken dan begrijp je dus ook wel dat het dus wel weer een tijdje duurt voor we weer een herstart krijgen.....
Ik hoor het al weer..... wil gewoon niet dat ineens niet meer bovenaan staat......quote:Op woensdag 9 december 2009 14:12 schreef Patch het volgende:
[..]
Dan gewoon alles laten zoals het is, is nog makkelijker en ook heel mooi
Precies, vertaal jij het evenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoor het al weer..... wil gewoon niet dat ineens niet meer bovenaan staat......
Nee, want als ik zo aan mijn punten hing zou ik ook alles bij het oude willen laten. Ik zoek gewoon de eerlijkste manier om de lijst weer een beetje op te schonen omdat er een hoop users in staan die al jaren niet meer langskomen.....quote:Op woensdag 9 december 2009 14:17 schreef Patch het volgende:
[..]
Precies, vertaal jij het even
Of jij wil het, aangezien jij met het voorstel komt.
Ik stoor me niet aan de lijst, laat 'm toch lekker zo. Ik zou 'm niet opschonen, zo zien we nog eens wie er ooit eens allemaal mee heeft gedaan, ook al is het maar 1 keer.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, want als ik zo aan mijn punten hing zou ik ook alles bij het oude willen laten. Ik zoek gewoon de eerlijkste manier om de lijst weer een beetje op te schonen omdat er een hoop users in staan die al jaren niet meer langskomen.....
Zoals ik al zei deze puntentelling verdwijnt niet! Hij blijft gewoon in de OP vermeld staan maar we beginnen gewoon opnieuw tot er weer een user is met 2000 punten.......quote:Op woensdag 9 december 2009 14:22 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik stoor me niet aan de lijst, laat 'm toch lekker zo. Ik zou 'm niet opschonen, zo zien we nog eens wie er ooit eens allemaal mee heeft gedaan, ook al is het maar 1 keer.
Maar je kan toch gewoon een keer de tellers weer op nul zetten als er een mijlpaal is bereikt.......quote:Op woensdag 9 december 2009 14:28 schreef Patch het volgende:
'gewoon opnieuw' is als het spel is afgelopen, dat is bij FMT het geval niet, wij gaan altijd door, met de maandlijst, jaarlijst en overalllijst.
Precies, want de kans is vrij groot dat ik bij deze discussie / voorstel / idee aan het kortste eind trek....quote:Op woensdag 9 december 2009 14:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar je kan toch gewoon een keer de tellers weer op nul zetten als er een mijlpaal is bereikt.......
Maar goed wij kunnen wel deze discussie samen voeren en op een Mexican Standoff aansturen maar dat heeft geen zin.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Precies, want de kans is vrij groot dat ik bij deze discussie / voorstel / idee aan het kortste eind trek....
Het tempo in FMT ligt daar echt veel te laag voor. Patch is nu al ruim zes jaar bezig en is er nog steeds niet... Ik denk dat het bij bijvoorbeeld de AKQ allemaal wat sneller gaat en dat er meer mensen meedoen.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zoals ik al zei deze puntentelling verdwijnt niet! Hij blijft gewoon in de OP vermeld staan maar we beginnen gewoon opnieuw tot er weer een user is met 2000 punten.......
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het tempo in FMT ligt daar echt veel te laag voor. Patch is nu al ruim zes jaar bezig en is er nog steeds niet... Ik denk dat het bij bijvoorbeeld de AKQ allemaal wat sneller gaat en dat er meer mensen meedoen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zie het positief in Patch! Je zal voor eeuwig de winnaar zijn van de eerste telperiode in FMT!![]()
Ik wil de AKQ niet na doen hier maar stel gewoon serieus voor of we de huidige stand af te sluiten en dan weer Blanco verder gaan. Maar ik begrijp dat jij er ook niet veel voor voelt?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het tempo in FMT ligt daar echt veel te laag voor. Patch is nu al ruim zes jaar bezig en is er nog steeds niet... Ik denk dat het bij bijvoorbeeld de AKQ allemaal wat sneller gaat en dat er meer mensen meedoen.
Prima maar dan moet die lijst wel opgeschoond worden want zo is het geen doen om hem in de OP te proppen.....quote:Op woensdag 9 december 2009 14:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Overigens vind ik dat dit soort discussies (net als het puntenaftrek-verhaal) prima in het FMT-topoic zelf gevoerd kan worden, omdat het meer met FMT te maken heeft dan met slowchat-onderwerpen. Je bereikt daar toch net wat meer mensen die meedoen.
Zal ik ook meteen mijn mening geven over het updaten van de stand op Wikipedia: ik ga uiteraard uit van het goede in de mens, maar dat is me net wat te fraudegevoelig. Het lijkt me makkelijker om de punten van elk topic in elke nieuwe OP te plaatsen. Kleine moeite voor de TS en makkelijker voor degene die de stand bijhoudt.
Duidelijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Overigens vind ik dat dit soort discussies (net als het puntenaftrek-verhaal) prima in het FMT-topoic zelf gevoerd kan worden, omdat het meer met FMT te maken heeft dan met slowchat-onderwerpen. Je bereikt daar toch net wat meer mensen die meedoen.
Zal ik ook meteen mijn mening geven over het updaten van de stand op Wikipedia: ik ga uiteraard uit van het goede in de mens, maar dat is me net wat te fraudegevoelig. Het lijkt me makkelijker om de punten van elk topic in elke nieuwe OP te plaatsen. Kleine moeite voor de TS en makkelijker voor degene die de stand bijhoudt.
Kom ook eens met een oplossing dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ben het niet altijd met Intre eens, maar hier heeft ie een punt...
Niet echt inderdaad. Ik heb de overall-stand gewoon bijgehouden, maar ik heb niet het idee dat er heel veel aandacht aan geschonken wordt, zeker niet door mensen buiten de top-50 aangezien die toch nooit meer komen kijken. En die ene keer dat de overall-stand gepost wordt per maand vind ik nou ook weer niet direct zo storend dat ik het nodig vind om 'm op te schonen.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil de AKQ niet na doen hier maar stel gewoon serieus voor of we de huidige stand af te sluiten en dan weer Blanco verder gaan. Maar ik begrijp dat jij er ook niet veel voor voelt?
Ik begreep het even verkeerd denk ik. Je wil de hele stand in de OP zetten? Dat lijkt me inderdaad geen handige optie. Ik ben wel een voorstander van hoe de punten nu worden bijgehouden, dat is praktischer dan ik dacht. Maar als je per maand nou gewoon al die punten per topic in elke nieuwe OP plaatst, dan kan je aan het eind van de maand makkelijk alles optellen en dan, zoals voorheen gebeurde, een maand-, jaar- en overall-stand plaatsen.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Prima maar dan moet die lijst wel opgeschoond worden want zo is het geen doen om hem in de OP te proppen.....
Dat is op zich wel zo maar er moet ook denk ik niet meer 1 iemand zijn die de punten telt. Zo ben je niet meer van 1 persoon afhankelijk. Misschien een regel dat diegene die het laatste punt gescoord heeft dat die de punten telt dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik begreep het even verkeerd denk ik. Je wil de hele stand in de OP zetten? Dat lijkt me inderdaad geen handige optie. Ik ben wel een voorstander van hoe de punten nu worden bijgehouden, dat is praktischer dan ik dacht. Maar als je per maand nou gewoon al die punten per topic in elke nieuwe OP plaatst, dan kan je aan het eind van de maand makkelijk alles optellen en dan, zoals voorheen gebeurde, een maand-, jaar- en overall-stand plaatsen.
Dan wil ik het overigens ook nog wel bijhouden, maar het doorlezen van elk topic begon me steeds meer tegen te staan en ik had er ook niet altijd tijd voor. Met de nieuwe opzet is dat niet echt een probleem meer, je hoeft dan alleen het laatste topic te lezen om alle punten te zien.
Ik zie geen probleem, dus hoef ik niet op zoek naar een oplossing....quote:Op woensdag 9 december 2009 15:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kom ook eens met een oplossing dan?
Okay dan sluit ik bij deze de vergadering.....quote:Op woensdag 9 december 2009 15:19 schreef Patch het volgende:
Ik ga het telwerk overnemen en zoals het nu gaat, gaat het voor mij goed.
En wat vond je van Schuh?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[even bij de hand doen]
Wanneer krijgen we de notulen?
[/even bij de hand doen]
Werk? Ik word denk ik deze maand nog ontslagen dus nu kunnen we daar idd nog over praten.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:21 schreef Patch het volgende:
Mooi, kunnen we dan nu weer kletsen over de diverse kassameiden, BluRays, werk en kerst?
Jij was te laat voor de vergadering dus jij moet de kerstborrel en de nieuwjaarsreceptie betalen!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[even bij de hand doen]
Wanneer krijgen we de notulen?
[/even bij de hand doen]
Toch wel al flink bezig om te solliciteren neem ik aan??quote:Op woensdag 9 december 2009 15:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Werk? Ik word denk ik deze maand nog ontslagen dus nu kunnen we daar idd nog over praten.
En daar wordt me toch een partij gedronken !quote:Op woensdag 9 december 2009 15:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij was te laat voor de vergadering dus jij moet de kerstborrel en de nieuwjaarsreceptie betalen!
Al voor dat ik mot met de boss kreeg. Maar echt vlotten wil het niet.....quote:Op woensdag 9 december 2009 15:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Toch wel al flink bezig om te solliciteren neem ik aan??
Succes ermee !quote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Al voor dat ik mot met de boss kreeg. Maar echt vlotten wil het niet.....
Ik heb griep.....quote:Op woensdag 9 december 2009 15:27 schreef Patch het volgende:
[..]
Succes ermee !
Hoop voor je dat je meteen aan de slag kan.
Maar wat doe je dan hier? Ga die deur uit !
Erg leuke film. Sommige momenten dacht ik: O my god, hoe verzinnen ze de onzin. En andere woordspelingen waren weer erg leuk om te horen.quote:
Kerstborrel en de Nieuwjaarsreceptie. 2 feestjes.....quote:Op woensdag 9 december 2009 15:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Erg leuke film. Sommige momenten dacht ik: O my god, hoe verzinnen ze de onzin. En andere woordspelingen waren weer erg leuk om te horen.
De gay-tweeling was wel te erg voor woorden. Maar ik heb genoten!
Over de nieuwjaarsborrel... ehh...zo rijk ben ik niet na mijn aanschafrush van gister
dus dat kun je wel vergeten
o nou als je het zo zegt... ik zal een doos toastjes kopen, wat kaas en ehh... een worst. Ik drink geen alcohol dus dat word niet gehaald... en verder.. ja dan raakt me portomonnee wel zo'n beetje leeg denk ik zo...quote:Op woensdag 9 december 2009 15:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kerstborrel en de Nieuwjaarsreceptie. 2 feestjes.....
Het is net besloten op de vergadering dus je zult wel moeten......
Dat jij geen alcohol drinkt betekend nog niet dat het niet gehaald moet worden.......quote:Op woensdag 9 december 2009 15:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
o nou als je het zo zegt... ik zal een doos toastjes kopen, wat kaas en ehh... een worst. Ik drink geen alcohol dus dat word niet gehaald... en verder.. ja dan raakt me portomonnee wel zo'n beetje leeg denk ik zo...
Tuurlijk wel, bij mij wel. Ik haal alleen in huis wat ik zelf lekker vindquote:Op woensdag 9 december 2009 15:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat jij geen alcohol drinkt betekend nog niet dat het niet gehaald moet worden.......
Je snapt precies wat er gezegd wordt.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef wyccie het volgende:
Ik zag in het FMT-topic dat er geopperd werd om de punten per topic bij te houden en ook per topic op een Wiki-pagina te zetten. Dat laatste is toch sowieso nergens voor nodig als Patch de telling gaat doen? Ik neem aan dat hij het thuis allemaal in een Excel-bestand zet. En aan het eind van de maand de lijst dan plaatst zoals Intre dat nu doet. Niet alles op Fok hoeft een eigen Wiki-pagina. Ik vind het eigenlijk wel wat hebben dat aan het eind van elke maand de lijst in het laatste topic gezet wordt. Daarbij is het bijhouden van zo'n Wiki-pagina meer tijd dan het tellen nu is.
En waarom zou je de punten per topic resetten, als er toch met maandlijsten gewerkt wordt? Dan zou je voor het tellen uit elk topic alle rijtjes moeten optellen, terwijl het veel handiger is als de lijst gewoon doorgaat in het volgende topic. Dan heb je gelijk je maandlijst al bij het laatste topic.
Of snap ik nou niet wat er gezegd wordt?
Wow.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:59 schreef Patch het volgende:
Je snapt precies wat er gezegd wordt.
Ik ben het met je eens.
Kerst komt eraan, ik heb geen zin in bezoek van 3 geesten....quote:
ik nog geen...quote:
Punten resetten per topic? Stand per topic? volgens mij begrijp je niet goed wat ik bedoel maar laat maar zitten aangezien de discussie al gesloten was......quote:Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef wyccie het volgende:
Ik zag in het FMT-topic dat er geopperd werd om de punten per topic bij te houden en ook per topic op een Wiki-pagina te zetten. Dat laatste is toch sowieso nergens voor nodig als Patch de telling gaat doen? Ik neem aan dat hij het thuis allemaal in een Excel-bestand zet. En aan het eind van de maand de lijst dan plaatst zoals Intre dat nu doet. Niet alles op Fok hoeft een eigen Wiki-pagina. Ik vind het eigenlijk wel wat hebben dat aan het eind van elke maand de lijst in het laatste topic gezet wordt. Daarbij is het bijhouden van zo'n Wiki-pagina meer tijd dan het tellen nu is.
En waarom zou je de punten per topic resetten, als er toch met maandlijsten gewerkt wordt? Dan zou je voor het tellen uit elk topic alle rijtjes moeten optellen, terwijl het veel handiger is als de lijst gewoon doorgaat in het volgende topic. Dan heb je gelijk je maandlijst al bij het laatste topic.
Of snap ik nou niet wat er gezegd wordt?
En toen werd er weer opnieuw begonnen met de punten.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Die stand is van het vorige topic.... laat hem alsjeblieft daar......
Per topic aanpassen...hoe, waar (op wiki, in elke nieuwe OP)?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is de bedoeling dat de punten vanaf nu per topic worden aangepast. Zal zo wel even sleutelen....
Moet je dan niet de 2e dvd aanzetten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:03 schreef Haarklip het volgende:
Leuk! Vanmiddag maar eens The Godfather 2 opgezet (het spijt me dat ik hem nog niet heb gezien), wat denk je? Kapt na 2 uur de dvd ermee, great. Morgen maar eens een nieuwe bra.. euh, kopen.
Ik laat me dit keer maar eens niet verleiden tot een discussie. Ik heb genoeg stress en gezeur aan mijn kop. En daar kan ik nu geen stress over een spelletje bij gebruiken.....quote:Op donderdag 10 december 2009 22:36 schreef wyccie het volgende:
Als Patch zegt dat ik het wel snap, dan snappen jullie elkaar dus ook niet.
Het blijft wel staan hoor maar het is overzichtelijker als je de punten voortaan per topic bijhoudt en dan kun je best aan het eind van de maand alles op tellen. Patch neemt nu de telling op zich maar mijn insteek was om de punten per topic voortaan aan de overall stand toe te voegen zodat niet meer 1 iemand het zou bij houden maar dat iedereen deze rol op zich kon nemen. Zodat je niet afhankelijk bent van 1 persoon.quote:En toen werd er weer opnieuw begonnen met de punten.
Nee in een aparte wiki voor de stand. Die je dus dan idd per topic even aan kan passen. Niet zo moeilijk toch?quote:Per topic aanpassen...hoe, waar (op wiki, in elke nieuwe OP)?
Het kost nu veel minder tijd toch?quote:
Je bent de beste !quote:
waar dan?quote:Op maandag 14 december 2009 12:37 schreef hornage het volgende:
Ik zie een nieuwe rage ontstaan op FMT
Alleen nog maar achternamen noemen
Bij deze zeg ik alvast dat ik er niet aan meedoe
hehehequote:Op maandag 14 december 2009 21:50 schreef Flitspaal het volgende:
Waarom zit ik dan te tellen als de volgende koekhapper weer niet even een nieuwe tussenstand post en met 0 begint.
Dat was dus ook de laatste keer.
Ik had toch al een lichte aversie jegens Yogi-nogwatters.
I'm in.quote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef Patch het volgende:
[..]
hehehe
Daar is een club voor op gericht ondertussen...
Wanna join?
Ow gisteren waren er een aantal die dat dedenquote:
Dat was een voorstel maar dat vond men niet leuk dus is het van de baan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef Flitspaal het volgende:
Ik snap zo snel die puntentelling-reset niet.
Ah zo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was een voorstel maar dat vond men niet leuk dus is het van de baan.
Ik vind dat FMT-ers verplicht zijn om te stemmen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Sowieso stemmen er weinig mensen...... Radio en tv helemaal niet..... Ik denk dat dit echt de laatste editie is.
Geef jij het topic nog even een kickje dan..... er staan nog wat categorieën bij je open dacht ik.quote:Op zondag 20 december 2009 16:53 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik vind dat FMT-ers verplicht zijn om te stemmen.
Hebben geen verstand van humor daaro...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Patch je geintje op Eindhoven Airport wordt niet gewaardeerd geloof ik......
da's inderdaad klote...quote:Op maandag 28 december 2009 17:02 schreef Hulkio het volgende:
Jemig, mijn goede humeur is ook direct weer weg! Net een dvdbox gekocht voor 30¤ en per ongeluk in mijn winkelmandje laten liggen. Was nog geen vijf minuten later terug, maar toen was hij natuurlijk alweer gejat.... kutzooi!!!
?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:57 schreef hornage het volgende:
Wow, er wordt vanaf de fp gewoon gelinkt naar FMT! Alleen verkeerde topic
Ik heb het al gemeldt in FB
Helaas niet bij mijn dvdbox. Maar goed mijn goede voornemen is om minder te gaan drinken dit jaar, misschien komt dit dan ook niet meer voor.quote:Op maandag 28 december 2009 19:27 schreef Patch het volgende:
[..]
da's inderdaad klote...
Waar was je met je gedachten?
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Patch is op borgtocht vrij zie ik!
Waarom hadden ze die sanctie opgelegd?quote:
Misschien dat het wat met drank te maken had...quote:Op zondag 10 januari 2010 13:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom hadden ze die sanctie opgelegd?
Weer dat zelfgestookte spul van je aan het verkopen? Niet zo slim..... Je lesje niet geleerd nadat vorige incident.....quote:Op zondag 10 januari 2010 13:59 schreef Patch het volgende:
[..]
Misschien dat het wat met drank te maken had...
Ach zo lang je maar niet Gerd Leers bent....quote:
Klopt, hoewel het ooit begonnen was als 'wow! is die dood??-topic'...quote:Op zondag 10 januari 2010 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach zo lang je maar niet Gerd Leers bent....![]()
Jij bent toch de drijvende kracht achter het Overleden Acteurs en Actricestopic? Is een Where are they now topic ook niet een idee?
Cool!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt, hoewel het ooit begonnen was als 'wow! is die dood??-topic'...
Ik zal hem dadelijk eens aanmaken...
Acteurs/Actrices: Where Are They Now?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cool!Ik kwam er op toen ik onlangs The Goonies keek en me afvroeg wat er met een aantal gebeurd was.
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Acteurs/Actrices: Where Are They Now?
Tja, ik had Dinner for One en ben even naar de stad der liefde en Disney geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |