SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
wil je er over praten?quote:
quote:
Ik denk dat je er heeel graag over wil praten. Vooral met mij...quote:
mmmmquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je er heeel graag over wil praten. Vooral met mij...
Doe es, ik heb geen geheimen dus ik weet ook niet wat het betekent...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmm![]()
zal ik je maar even uitleggen wat "geheim" betekent?
hoe weet je dan dat je ze niet hebt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe es, ik heb geen geheimen dus ik weet ook niet wat het betekent...
Wat ben je toch een heerlijk bij de hand persoon af en toequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat je ze niet hebt?
kleien...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:41 schreef hornage het volgende:
dyon, wil jij er anders niet over kleien ofzo?
[ afbeelding ]
Ik zei helemaal niets over helpen of moetenquote:
Nee maar je gaat er wel van uit dat ik kleien nodig heb.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:50 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niets over helpen of moeten
Precies, daarom dacht ik ook dat het meer een gimmick was.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:07 schreef Pinkapple het volgende:
Geloof me, ik hoef niet graag op te vallen en dat is ook helemaal niet de bedoeling van de schuine tekst.
rust... vergeet je je klei niet mee te nemen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:17 schreef hornage het volgende:
Mensen, hou het gezellig hier, ik ben ff een weekje in de alpen in Zwitserland
Tuurlijk welquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:18 schreef wyccie het volgende:
Er hoeft toch ook niet elke dag hier worden gepost? Sloooowchat.
Volgens mij is hij mod geworden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:51 schreef wyccie het volgende:
Die nieuwe avatar van Dyon is wel even wennen. Beetje smurfig.
je gezicht in de UI is een beetje blauwig...quote:
Goh, dat had ik nog niet gezien. Maar blauw is gelijk smurfig? OKquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je gezicht in de UI is een beetje blauwig...
Dat krijg je als je zovaak afgewezen word...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Je bent al behoorlijk blauw zie ik.....
Wie wint er denk je? Je hebt me gezien, ik ben niet zo klunsig als Gargamel...quote:
eh... ik denk niet dat hij bedoelde dyon vs smurf,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie wint er denk je? Je hebt me gezien, ik ben niet zo klunsig als Gargamel...
Sorry jufvrouw, zal de volgende keer beter lezen... (grapje, maar je hebt waarschijnlijk wel gelijk ja...)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh... ik denk niet dat hij bedoelde dyon vs smurf,
maar dyon v smurf (ipv dyon v baal)
quote:
Ben je al terug?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:06 schreef hornage het volgende:
Owjah, dat is het gevaar van FMT'ers toevoegen op je hyves
Maar hallo! Ik ga nog wel dingen teruglezen wat ik heb gemist. Nu werk
dat dacht ik ook meteen...quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:10 schreef hornage het volgende:
Ik denk dat Mr A sneller wil dat zijn foto verwijderd wordt
Ik vind hem wel passendquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:10 schreef hornage het volgende:
Ik denk dat Mr A sneller wil dat zijn foto verwijderd wordt
Geen idee, ik niet in ieder geval...quote:
Waarom wil je het weten dan? Ik heb em geloof ik wel ergens liggen by the way..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:20 schreef Patch het volgende:
Wie heeft er de eerste Resident Evil op DVD, nederlandse uitgave?
Ik heb 'm in mijn collectie, maar kan 'm niet vinden...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom wil je het weten dan? Ik heb em geloof ik wel ergens liggen by the way..
Ik zal straks voor je kijken. Vind het nou een beetje te laat en lig net lekker in me bedjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb 'm in mijn collectie, maar kan 'm niet vinden...
Welke filmmaatschappij bracht 'm in Nederland uit?
Zin in het weekend, ik heb al weekend... enquote:
Altijd leuk film nacht, maar niks voor mij. Ik val al in slaap in een bios...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef hornage het volgende:
hebt al weekend? damn... ik moet nog 4 uur.. maar dan... filmnachtje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef Flitspaal het volgende:
Ik vind dat intrekken van het punt voor Intre dus een typisch voorbeeld van het nadeel van zo'n regel.
Je weet niet hoe lang je moet wachten op bevestiging/afkeuring als je een antwoord geeft waar je niet zeker van bent.
Dan kan er dus iets tegen komen.
quote:Bovendien is Intre niet iemand met een slechte reputatie.
Ik niet en zal er ook niet van komen denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er iemand die deze film geizne heeft? http://www.imdb.com/title/tt0893402/
Why not? Hij lijkt je zo slecht? Ik weet het natuurlijk niet, heb er ook niks van gelezen. Maar de voor en achterkant van de blu-ray zag er best mooi uit dat ik dacht: Die titel moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:28 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik niet en zal er ook niet van komen denk ik.
Omdat er nog 300 films staan te wachten die ik liever zie en klaar heb staan. Sorry, maak daar maar 500 van.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Why not? Hij lijkt je zo slecht? Ik weet het natuurlijk niet, heb er ook niks van gelezen. Maar de voor en achterkant van de blu-ray zag er best mooi uit dat ik dacht: Die titel moet ik onthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |