Volgens mij is hij mod geworden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:51 schreef wyccie het volgende:
Die nieuwe avatar van Dyon is wel even wennen. Beetje smurfig.
je gezicht in de UI is een beetje blauwig...quote:
Goh, dat had ik nog niet gezien. Maar blauw is gelijk smurfig? OKquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je gezicht in de UI is een beetje blauwig...
Dat krijg je als je zovaak afgewezen word...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Je bent al behoorlijk blauw zie ik.....
Wie wint er denk je? Je hebt me gezien, ik ben niet zo klunsig als Gargamel...quote:
eh... ik denk niet dat hij bedoelde dyon vs smurf,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie wint er denk je? Je hebt me gezien, ik ben niet zo klunsig als Gargamel...
Sorry jufvrouw, zal de volgende keer beter lezen... (grapje, maar je hebt waarschijnlijk wel gelijk ja...)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh... ik denk niet dat hij bedoelde dyon vs smurf,
maar dyon v smurf (ipv dyon v baal)
quote:
Ben je al terug?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:06 schreef hornage het volgende:
Owjah, dat is het gevaar van FMT'ers toevoegen op je hyves
Maar hallo! Ik ga nog wel dingen teruglezen wat ik heb gemist. Nu werk
dat dacht ik ook meteen...quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:10 schreef hornage het volgende:
Ik denk dat Mr A sneller wil dat zijn foto verwijderd wordt
Ik vind hem wel passendquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:10 schreef hornage het volgende:
Ik denk dat Mr A sneller wil dat zijn foto verwijderd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |