De Gilbert Gottfried-award wellicht?quote:Op zondag 29 november 2009 20:01 schreef hornage het volgende:
Oe oe oe! Ik heb nog nooit zoiets gewonnen. Alleen als ik iets kan winnen wil ik wel zoiets doen
Ik doelde dus ook op zijn volume enzoquote:Op maandag 30 november 2009 13:00 schreef hornage het volgende:
Heb hem ff opgezocht, maar is een comedian en hij zat in Aladdin.
Alles was ik ooit had willen zijn of had willen doen, dus daar wil ik wel voor in aanmerking komen
quote:Op maandag 30 november 2009 13:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Dus er is wel animo voor een nieuwe poging tot FTR/FMT Awards?
Ja daar zal een topic voor moeten komen. Zodat er daar gediscusieerd kan wordenquote:Op maandag 30 november 2009 13:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Dan zullen er eerst awards uitgezocht/verzonnen worden toch?
Ik neem aan, dat jij dat gaat openen?quote:Op maandag 30 november 2009 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja daar zal een topic voor moeten komen. Zodat er daar gediscusieerd kan worden
Einde werktijd of geen werk meer?quote:Op maandag 30 november 2009 14:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik neem aan, dat jij dat gaat openen?
Of ik?
Ben vanaf nu toch vrij, zeg het maar.
Einde werktijdquote:Op maandag 30 november 2009 14:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Einde werktijd of geen werk meer?
Wie kan de mooiste OP maken van ons twee?
We zitten nog in 2009 toch? We moeten eerst kijken welke awards er uit kunnen en welke mogen blijven.quote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Einde werktijd
Geef eens een linkje naar de vorige OP /Awards aub.
Ik heb alleen maar paint hiero, dus niet superspectaculair, maar kan ermee door.
Ik zou sowieso de vorige awards overnemen, die aanpassen aan 2010 en ruimte voor (minstens 1) nieuwe awardscategorie.
owh ja...dacht echt dat het 2010 was even...quote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We zitten nog in 2009 toch? We moeten eerst kijken welke awards er uit kunnen en welke mogen blijven.
Of wil je ze al voor 2010 doen dan? Dat mag ook maar Als we ze nog dit jaar houden dan is 2009 toch beter?quote:Op maandag 30 november 2009 14:33 schreef Patch het volgende:
[..]
owh ja...dacht echt dat het 2010 was even...
![]()
2009 is beter jaquote:Op maandag 30 november 2009 14:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of wil je ze al voor 2010 doen dan? Dat mag ook maar Als we ze nog dit jaar houden dan is 2009 toch beter?
Open jij maar een mooi topic dan!quote:
Als jij mij een linkje naar de vorige OP stuurt, dan open ik het topic.quote:Op maandag 30 november 2009 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Open jij maar een mooi topic dan!
De FOK! FTR Awards 2007!quote:Op maandag 30 november 2009 14:59 schreef Patch het volgende:
[..]
Als jij mij een linkje naar de vorige OP stuurt, dan open ik het topic.
De puntentelling misschien in de Fokwiki zetten met een linkje in de OP zodat iedereen de punten per topic kan aanpassen?quote:Met ingang van 1 December 2009 worden de punten per topic bijgehouden op de volgende manier:
Patch +1
FMT December 2009 I
12 Patch
8 Flitspaal
6 tombolafan
1 mr_anonimous
* Als een vraag juist is beantwoord maar de vraagsteller geeft urenlang geen response. Dan heeft diegene die hem
correct beantwoord heeft wel recht op het punt. Ook als die geen vraag heeft gesteld.
* Als de vraagsteller lange tijd (minimaal een half uur) geen response geeft, mag een andere FMT'er
de antwoorden controleren en het punt toekennen. (Deze persoon doet dan dus niet mee voor het punt!)
Als je had gekeken, dan had je gezien dat ie al aangepast wasquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Aanvullingen voor de OP:
[..]
De puntentelling misschien in de Fokwiki zetten met een linkje in de OP zodat iedereen de punten per topic kan aanpassen?
Gezien maar zonder uitleg!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:42 schreef Patch het volgende:
[..]
Als je had gekeken, dan had je gezien dat ie al aangepast was
uitleg schmuitleg !quote:
Niet iedereen is zo briljant als jij Dokter!quote:
Gisteravond en vannacht kwam er een vrouw bij de dokter inderdaad...quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo briljant als jij Dokter!
Geen tijd. Moet zo boodschappen gaan doen...... en ik voel me crappy.......quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Gisteravond en vannacht kwam er een vrouw bij de dokter inderdaad...![]()
![]()
Maarre, pas maar aan in de wiki, heb je wat te doen
En de negatieve kanten?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is hier wel stil de laatste tijd zeg.... Tombola komt nooit meer langs.... Dyon is vermist.... Hornage al eent tijdje niet gehoord.....
Dat er nu ook al dagen niet gestemd is......quote:
Dankzij wie zou dat nou komen.......quote:Op woensdag 9 december 2009 10:17 schreef Patch het volgende:
Maak maar een geintje, doe ik wel eens ooit.
Dyonvbaal en Hornage zijn er toch nog regelmatig?
Tobolafan ietwat minder, en de rest sowieso minder, sinds de meet
Victorinox..... de rotzak !quote:Op woensdag 9 december 2009 10:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dankzij wie zou dat nou komen.......
Victorinox is de sympathiekste gast uit FTR. Dus ik denk dat niemand je zal geloven.quote:
Een wolf in schaapskledij zeg ik je !quote:Op woensdag 9 december 2009 10:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Victorinox is de sympathiekste gast uit FTR. Dus ik denk dat niemand je zal geloven.
Patch je hoorntjes en je puntige staart waren zichtbaar hoor......quote:Op woensdag 9 december 2009 10:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Een wolf in schaapskledij zeg ik je !
Je weet toch ook wat de grootste prestatie is van de duivel himself?
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Patch je hoorntjes en je puntige staart waren zichtbaar hoor......
Dat op het moment dat jij de grens van 2000 punten behaald. Deze telling in de Hall of Fame verdwijnt en we gewoon een geheel nieuwe telling beginnen, waar iedereen weer op 0 staat.quote:
ach nee toch....quote:Op woensdag 9 december 2009 13:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat op het moment dat jij de grens van 2000 punten behaald. Deze telling in de Hall of Fame verdwijnt en we gewoon een geheel nieuwe telling beginnen, waar iedereen weer op 0 staat.
Het is maar een voorstel hoor. Ik ben bezig met de puntentelling en ik denk dat die wel een beetje opgeschoond kan worden..... Zoveel mensen die 1 x een vraag goed beantwoord hebben en daarna nooit meer langs zijn geweest....quote:
Owh, een voorstel, dan is het goed....quote:Op woensdag 9 december 2009 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is maar een voorstel hoor. Ik ben bezig met de puntentelling en ik denk dat die wel een beetje opgeschoond kan worden..... Zoveel mensen die 1 x een vraag goed beantwoord hebben en daarna nooit meer langs zijn geweest....
Je punten zouden heus wel te zien blijven maar een frisse start is op zich toch niet zo heel erg?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Owh, een voorstel, dan is het goed....
Dan schoon het van onder op, maar niet van boven lijkt me...
Dus het is geen echt voorstel?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je punten zouden heus wel te zien blijven maar een frisse start is op zich toch niet zo heel erg?
In AKQ doen ze dat ook regelmatig. Vanaf een bepaald topic wordt de Hall of Fame geupdate en wordt de puntentelling gereset. Dan schoon je de lijst behoorlijk op en verhoogt de spanning in het spel.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Dus het is geen echt voorstel?
Maar een idee dat eigenlijk toch doorgezet moet worden?
Je bent wel een moeilijk mannetje zeg......quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent wel een moeilijk mannetje zeg......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |