SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef Flitspaal het volgende:
Ik vind dat intrekken van het punt voor Intre dus een typisch voorbeeld van het nadeel van zo'n regel.
Je weet niet hoe lang je moet wachten op bevestiging/afkeuring als je een antwoord geeft waar je niet zeker van bent.
Dan kan er dus iets tegen komen.
quote:Bovendien is Intre niet iemand met een slechte reputatie.
Ik niet en zal er ook niet van komen denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er iemand die deze film geizne heeft? http://www.imdb.com/title/tt0893402/
Why not? Hij lijkt je zo slecht? Ik weet het natuurlijk niet, heb er ook niks van gelezen. Maar de voor en achterkant van de blu-ray zag er best mooi uit dat ik dacht: Die titel moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:28 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik niet en zal er ook niet van komen denk ik.
Omdat er nog 300 films staan te wachten die ik liever zie en klaar heb staan. Sorry, maak daar maar 500 van.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Why not? Hij lijkt je zo slecht? Ik weet het natuurlijk niet, heb er ook niks van gelezen. Maar de voor en achterkant van de blu-ray zag er best mooi uit dat ik dacht: Die titel moet ik onthouden
lijstjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Omdat er nog 300 films staan te wachten die ik liever zie en klaar heb staan. Sorry, maak daar maar 500 van.
Grapjas.quote:
quote:
quote:
Avondquote:
Ach ik heb de film niet gezien en zal dat waarschijnlijk ook nooit doen want ik heb het niet zo op met disney.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
russel is zooooooooooooo schattig, dat is een compliment hoor!
Wat ben jij flauw. Pixar is zo leuk en totaal niet Disneyquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb de film niet gezien en zal dat waarschijnlijk ook nooit doen want ik heb het niet zo op met disney.....
Ik ben gewoon geen fan van die blije Amerikaanse animatie.......quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ben jij flauw. Pixar is zo leuk en totaal niet Disney![]()
Moest van de week wel lachen toen Tombo je vergeleek met Russel![]()
Alles goed?quote:
prima. met jou dan?quote:
Op zich wel goed buiten het feit dat ik loop te hinken.....quote:
ow... nog geen verbetering?quote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel goed buiten het feit dat ik loop te hinken.....
Op zich wel maar ik had vandaag niet moeten gaan trainen.....quote:
maar goed, dan is het in elk geval op de goede weg en moet je dus even niet meer gaan trainen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel maar ik had vandaag niet moeten gaan trainen.....
Trust me voorlopig wil ik ook niet meer sparren.......ik ben nog nooit met zoveel pijn van de mat gestapt.....quote:Op zondag 1 november 2009 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar goed, dan is het in elk geval op de goede weg en moet je dus even niet meer gaan trainen.
goed hoor, gaat zn gangetje. kost wel meer tijd dan me lief isquote:
Beter nu dan dat je naast je werk nog opleidingen moet volgen.....quote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
goed hoor, gaat zn gangetje. kost wel meer tijd dan me lief is
nou ja, ik werk er evengoed nog 30 uur naast he...quote:Op zondag 1 november 2009 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Beter nu dan dat je naast je werk nog opleidingen moet volgen.....
Oh ja dat is waar. Oppassen toch?quote:Op zondag 1 november 2009 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, ik werk er evengoed nog 30 uur naast he...
jaquote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar. Oppassen toch?
Dat is niet makkelijk. Ik ben blij dat ik het niet meer zo vaak hoef te doen.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 11:34 schreef hornage het volgende:
Gevaarlijk werk is dat, je moet de hele tijd oppassen
gelukkig zijn die van mij een stuk jonger...quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Alaaf![]()
En iemand nog leuke] films gekeken?
niet echt wat ik vroegquote:Op maandag 9 november 2009 13:48 schreef hornage het volgende:
Jah, ik toevallig wel
Dit weekend:
Twilight (te Dawson's Creek, traag tempo)
G.I. Joe - Rise Of The Cobra (pfffffff, kinderachtig)
Orphan (Standaard... Wel disturbing... )
Blade Trinity (echte sequel)
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Alaaf![]()
En iemand nog leuke films gekeken?
Moon is inderdaad wel okay. Ik vond 500 Days of Summer wel leuker.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Is moon echt leuk? ik wil daar eigenlijk ook wel naar toe...
Gister 500 days of summer gekeken. Er mooi gemaakt vind ik
Ik vind het echt een aanraderquote:
Klopt, maar heb je Kassa toevallig gezien?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:13 schreef Mike het volgende:
Ik schrok ervan hoe duur die HDMI kabels zijn.
Ja, je hebt ze inderdaad met goud afgezet enzo.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt, maar heb je Kassa toevallig gezien?
Je hebt ze tussen de 6 en de 160 euro ofzo, maar die van 45 euro was net zo goed als die van 160, zoiets ongeveer.
Maar inderdaad, zo'n 50 euro voor een kabeltje is niet grappig...
quote:
Geestige poging een dood topic weer tot leven te wekken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |