Rita, dat vind ik wel echt een stoer wijf!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:12 schreef RijstNatie het volgende:
Alleen Marjolein en Yolanda zijn aardige personen, de rest is bagger, vooral Simone...
wat een heks is dat zeg
Welnee het is daar > 30*! Ook ongelooflijk stom dat ze zo'n licht persoon in die bak lieten staan. Die Igor is zo 25 kg zwaarder dan dat grietje. Zo eenzaam is ie niet. < 300 vrienden op Hyves.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:08 schreef YPPY het volgende:
Wat koud die proef. Dat had ik echt verloren als ik daar had gestaan. Was gaan gillen en hard weggerend.
Precies!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:08 schreef slimhoof het volgende:
[..]
Welnee het is daar > 30*! Ook ongelooflijk stom dat ze zo'n licht persoon in die bak lieten staan. Die Igor is zo 25 kg zwaarder dan dat grietje. Zo eenzaam is ie niet. < 300 vrienden op Hyves.
Jup, en vervolgens lieten ze ook nog de twee sterksten op het platform staan terwijl de zwakkeren moesten rennen en scheppen. Belachelijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:54 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Precies!
Leek me duidelijk dat je dan iemand kiest die het zwaarst is!
Ja nu dat je dat schrijft, ik zie het.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef Stranger het volgende:
Jup, en vervolgens lieten ze ook nog de twee sterksten op het platform staan terwijl de zwakkeren moesten rennen en scheppen. Belachelijk.
Die Igor zei dat hij ging bloeden van al dat ijs. Wat een aansteller. Zo moeilijk is het niet om in een bak ijs te staan. De kou verdooft de pijn van al die inslagen die je krijgt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jup, en vervolgens lieten ze ook nog de twee sterksten op het platform staan terwijl de zwakkeren moesten rennen en scheppen. Belachelijk.
Wel benieuwd naar volgende week, hoop dat Jeroen, Kurt en Simone de proef halen, zijn mijn favorieten op het moment.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:50 schreef slimhoof het volgende:
[..]
Die Igor zei dat hij ging bloeden van al dat ijs. Wat een aansteller. Zo moeilijk is het niet om in een bak ijs te staan. De kou verdooft de pijn van al die inslagen die je krijgt.
Ik denk dat het nog behoorlijk tegenvalt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:50 schreef slimhoof het volgende:
[..]
Die Igor zei dat hij ging bloeden van al dat ijs. Wat een aansteller. Zo moeilijk is het niet om in een bak ijs te staan. De kou verdooft de pijn van al die inslagen die je krijgt.
quote:Rita, dat vind ik wel echt een stoer wijf!![]()
seizoen waar ze in een kooi moesten gaan..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Bij welk seizoen was er ook alweer een afvallers eiland vanaf het begin?
Elke keer een emmer ijs tillen is ook verdomd zwaar hoor (!)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar volgende week, hoop dat Jeroen, Kurt en Simone de proef halen, zijn mijn favorieten op het moment.
Als Marina haar ketting niet inlevert en het in de finale op kiezen aankomt door de overige deelnemers maakt ze 0% kans (die zullen allemaal de ander kiezen omdat Marina geen echte Robinson is omdat ze niet heeft 'geleden'). Als ze dus wil winnen moet ze eigenlijk nu d'r amulet inleveren (zit ze netjes bij de samensmelting). Als ze er voor de ervaring zit kan ze dat ding beter omhouden. Dan kan ze in ieder geval maximaal genieten. Geen stress en nog een paar weekjes robinsonnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:37 schreef Goodbye het volgende:
Die proef, respect hoor!![]()
Ben benieuwd of er ook nog een soort twist komt omtrent de immuniteit van Marina. Dat ze 'm mag inleveren voor het één of ander. Of dat ze ergens niet aan mee mag doen, behálve als ze de ketting inlevert.
Ja dat klopt. Zeker als je zo slecht te eten krijgt.Dat ligt ook aan hun zelf. Er is daar zat eten, je moet er alleen iets voor doen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Elke keer een emmer ijs tillen is ook verdomd zwaar hoor (!)
Ik denk dat Igor het wel ver gaat schoppen. Ik mag hem niet, maar Simone en Dennis vind ik irritanterquote:Op maandag 19 oktober 2009 @ 08:09 schreef kenwel het volgende:
De proef met ijsblokjes was super, zal ook wel koud zijn lijkt me. Maar daar is het 30 graden plus.
Jammer dat Igor dat won. Hij mocht er wel uit. Volgende week weer het vuur maken, tof voor de vrouwen om te willen winnen van de mannen die niet konden oefenen. Denk dat Eva en een van de mannen niet verder geraken op het strand.
word er nog gestemd dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:44 schreef Pretletter het volgende:
Tijd voor samenzweringen....
Jeroen en Simone.
ik dacht dat de verliezers van elke komende proef er steeds uitvlogen... maar nu je het zo zegt...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:46 schreef Pretletter het volgende:
Dat zal toch wel? Er blijven er een hele boel over.
Nee dat mokkel dat de finaleplaats al heeft zit er ook nog bij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:58 schreef AbortusKonijn het volgende:
Ik mis iets
nu zitten ze toch met zn 9en in de samensmelting? Ipv. 10
oh tuurlijk jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:00 schreef Vrohdon het volgende:
[..]
Nee dat mokkel dat de finaleplaats al heeft zit er ook nog bij.
ik dacht serieus datdie wat anders bedoeldequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:16 schreef Subversive het volgende:
Kurt had gelijk. Die Igor is idd een klein mens en dat mag die best weten.
Het gaat niet om die fucking kokosnoot, het gaat om het principe.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:19 schreef banananasi het volgende:
De groep had gelijk, maar om nou zo door te gaan om een fucking kokosnoot.
Dan nog, na een keer zeggen is het wel duidelijk. Even natrappen, bah.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
Het gaat niet om die fucking kokosnoot, het gaat om het principe.
quote:Ze vallen hem nu gewoon af omdat hij toch al buiten de groep ligt.
Ik denk dat dat groepsgevoel hem gestolen kan worden, dus dan maakt 't hem ook weinig uit of hij er nu buiten ligt of niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:32 schreef Subversive het volgende:
Maar als je zo fucking slecht in de groep ligt als Igor, dan wil je er toch gewoon mee kappen?
Ja kom op zeg...! Als je nou toch 1 ding wil doen op zo'n eiland is dat het wel! En als er genoeg is... Zure nicht is die ene, met een kuttoontje!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:19 schreef banananasi het volgende:
De groep had gelijk, maar om nou zo door te gaan om een fucking kokosnoot. Het is toch tof om op een onbewoond eiland bij zonsopkomst een kokosnoot te drinken. En als hij ze om 6 uur had wakker gemaakt waren ze ook pissig. Er hangen er toch genoeg, ze moeten niet zo zeiken. Ze vallen hem nu gewoon af omdat hij toch al buiten de groep ligt en ze zichzelf voor een eilandraad veilig willen stellen.
En dol op zn fluit!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:35 schreef Pretletter het volgende:
Igor is wel een echte kokosnotenfan.
Ik denk dat Marina/Marcel al redelijk goed op weg zijn daarmee, alhoewel ze daar met het huidige stelsel voorlopig nog weinig aan kunnen richten met hun tweeën.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:50 schreef Karina het volgende:
Vreemd dat Jeroen zoveel stemmen kreeg, Simone snap ik wel, die is gewoon irritant.
Wat me opvalt is dat ik nog geen complotten heb gezien.
Dennis en Esmeralda als ik het goed heb.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:56 schreef easy-going het volgende:
Op wie doelde Simone nu, toen ze opmerkte dat die 2 het gevaarlijkst zijn?
Ik zag het shot niet goed.
Klopt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Dennis en Esmeralda als ik het goed heb.
Ah, dat vermoedde ik al.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Dennis en Esmeralda als ik het goed heb.
Nee, alleen vooruitblik op volgende week, waarbij Jeroen los gaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik had het daarnet opgenomen, maar 't allerlaatste is er afgevallen. Is er nog iets gebeurd nadat die twee genomineerd waren voor dat duel? Dat wordt waarschijnlijk volgende keer uitgezonden? Indien niet, zou iemand dit in spoilertags kunnen posten? Thx!
Van mij mag Simone eruit. Ze denkt dat ze de sterkste is, maar eigenlijk is ze een van de zwakste van de hoop in mijn ogen. Met frontaal in de aanval gaan en grof zijn elke keer kan je elk conflict oplossen.
Niks gebeurd, alleen preview voor volgende week waarin men heerlijk gaat bitchen tegen elkaar en het oh zo belangrijke Groepsgevoel lekker afbrokkelt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik had het daarnet opgenomen, maar 't allerlaatste is er afgevallen. Is er nog iets gebeurd nadat die twee genomineerd waren voor dat duel? Dat wordt waarschijnlijk volgende keer uitgezonden? Indien niet, zou iemand dit in spoilertags kunnen posten? Thx!
Ik blijf er bijquote:Op donderdag 17 september 2009 22:01 schreef RedFever007 het volgende:
Ik kan die vrouwen echt niet uit elkaar houden![]()
die Igor is trouwens ook wel briljant hoor
Zat net even wat anders te doen, maar moest toch aan die witte ingewanden smurrie denken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:32 schreef Remzz het volgende:
Het was wel ongelofelijke onsmakelijke televisie
Die kop van hem op dat moment bezorgde mij gewoon de slappe lach. Had er tranen van in de ogen, echt prachtig. Die Igor is zeker weten baas. Heerlijk ook hoezeer hij eigenlijk schijt heeft aan het groepsgevoel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
Dude! Igor had dat oog doorgeslikt en kotste 'm zo weer op!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:05 schreef Cee het volgende:
Bij zijn beroep staat 'kunstenaar'.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:23 schreef Pretletter het volgende:
Mijn favoriet is toch wel Marcel. Die gaat ook maar door.
Idd. Ik vind Igor stiekem het interessantst om naar te kijken (er gebeurt dan toch wel altijd wat), maar Jeroen zou op dit moment de meest terechte winnaar zijn. Snap die woede wel die je in het voorstukje voor volgende week zag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik vond het wel zielig voor Jeroen trouwens, en ook zeker onverdiend. Die natte oogjes
Ja, toffe, echte Robinson aflevering.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:28 schreef Goodbye het volgende:
Wat een gave aflevering, zeg! En ik hoop dat ze dat stemsysteem er in houden, dat maakt het wat minder makkelijk om één persoon er sowieso uit te stemmen als je genoeg mensen op je hand hebt.
Ik vond het wel zielig voor Jeroen trouwens, en ook zeker onverdiend. Die natte oogjes
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Heb zelf een hekel aan Esmeraldaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:53 schreef botterfly het volgende:
Ik hoop dat Simone eruit vliegt volgende week. Wat een irritant mens is dat! Brrrrr.........
Sabinequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:27 schreef Tafelbier het volgende:
Die oude tang waar ik mij aan dooderger is gelukkig al vertrokken. Dat was die trut die zo'n vies uitgesneden topje aanhad. Hoe heette ze eigenlijk?
Dacht ik ook als eerste aan ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:35 schreef tony_clifton- het volgende:
Bedoel je die vlaamse advocate misschien?
Ooh die, Carine jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:35 schreef tony_clifton- het volgende:
Bedoel je die vlaamse advocate misschien?
Zie eventueel de openingspost.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:27 schreef Tafelbier het volgende:
Die oude tang waar ik mij aan dooderger is gelukkig al vertrokken. Dat was die trut die zo'n vies uitgesneden topje aanhad. Hoe heette ze eigenlijk?
The witches of Eastwickquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:21 schreef tuinfluiter het volgende:
Esmeralda en Simone.
[ afbeelding ]
Opvallend dat ze allebei ook nog vrijgezel zijn. Geen wonder, geen man houdt het met deze manwijven uit.quote:
Om het ff duidelijker te maken: 22.30u op rtl 5 natuurlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:48 schreef Michellee het volgende:
Vanavond is er een story so far! Ik dacht dat die gepland stond op de reguliere donderdag, maar gelukkig vanavond en dan donderdag weer een nieuwe aflevering
Ik hoop eigenlijk dat dat gaat over de afgelopen seizoenen. Leek me wel tof. Het lijkt me namelijk zo vroeg om story so far te doen over dit seizoen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:48 schreef Michellee het volgende:
Vanavond is er een story so far! Ik dacht dat die gepland stond op de reguliere donderdag, maar gelukkig vanavond en dan donderdag weer een nieuwe aflevering
Volgens mij doen ze dat altijd met de samensmelting.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat dat gaat over de afgelopen seizoenen. Leek me wel tof. Het lijkt me namelijk zo vroeg om story so far te doen over dit seizoen.
Zou kunnen maar vind het beetje vroeg ofzo. Voor mijn gevoel is er nog niets bijzonders gebeurd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:35 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat altijd met de samensmelting.
Tja, van de 2 genomineerden is Simone de enige die ik er nu uit wil. En wellicht wordt het irritatiegevoel bij Esmeralde er ook niet beter op als Simone eruit zou gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Heb zelf een hekel aan Esmeralda
Vond 't vreemd dat iedereen zo graag Simone bij de samensmelting wou hebben. Ik vond Jill veel leuker! Beetje op de achtergrond nog, maar volgens mij was die wel goed hoor!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:15 schreef botterfly het volgende:
[..]
Tja, van de 2 genomineerden is Simone de enige die er nu uit kan. En wellicht wordt het irritatiegevoel bij Esmeralde er ook niet beter op als Simone eruit zou gaan.
Ik heb nu zoiets van: ik wil iedereen zien behalve haar!
Ja dat had ik ook! Behalve overal haantje de voortse willen zijn en iedereen die haar niet aanstaat of iets doet of zegt wat niet in haar denkwijze past afkraken, kan ik niet echt waarderen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:19 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Vond 't vreemd dat iedereen zo graag Simone bij de samensmelting wou hebben. Ik vond Jill veel leuker! Beetje op de achtergrond nog, maar volgens mij was die wel goed hoor!
Owee als Jeroen eruit gaat!
Tuurlijk motiveert hem dat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:35 schreef Blabla007 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Igor voor veel irritaties zorgt, maar ik vind dat de groep ook wel erg heftig op hem reageert. Het was inderdaad niet tactisch van hem om een kokosnoot op te eten in zijn eentje, maar ik denk ook: waar maak je je druk om? En iedereen daar die hem aanvalt. Lekker makkelijk om zo een zondebok te hebben. Gelukkig kan het hem weinig schelen. Kan me voorstellen dat het hem alleen nog maar meer motiveert de proefen te winnen.
Eve!quote:
En als hij dat dan zegt (weliswaar op een ietwat lompe manier, hij doet ook niet echt zijn best het goed over te brengen, al betwijfel ik of het verschil zou maken) dan praat iedereen daar overheen, negeert dat of reageert alsof hij de grootste gek is die op aarde rondlooptquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:27 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ik zat de uitzending te kijken donderdag en bedacht me dat ik niemand echt heb zien genieten van de omgeving. En wat heerlijk dat je dan later Igor ziet zitten op die rots. En hij geniet van de omgeving. Met kokosnoot, maar hij heeft genoten van een prachtige zonsopkomst. Kijk, en daar hebben de andere geen oog voor. Die willen winnen.
Wie zegt dat de anderen er niet bij stilstaan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je maakt zoiets 1 keer van je leven mee! En niemand staat er even bij stil! Stelletje debielen!
Zelfs ik volg ERquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eve!![]()
Maare, die vieze eetopdrachten.Dat zou voor mij al 1 reden zijn nooit aan dat programma mee te doen.
![]()
haha hij heeft weer een schnabbel te pakkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:25 schreef overflow- het volgende:
Ik heb die Igor gespot in de consumentengids van deze maand! Ongelooflijk! Hij is 't! Kijk bij TV's. Kan niet missen. Wat heeft hij dáár nou weer zoeken??
Haha wilde het ook net melden, te grappigquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:25 schreef overflow- het volgende:
Ik heb die Igor gespot in de consumentengids van deze maand! Ongelooflijk! Hij is 't! Kijk bij TV's. Kan niet missen. Wat heeft hij dáár nou weer zoeken??
je haalt me de ........uit de mond!quote:
Idd. Heb altijd zo'n hekel aan die tutjes die na 2 dagen hun vriendje alweer missenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ben het er wel meem eens, echt willen genieten van het moment, zie ik weinig.
die eetproef was er wel een waarvan je op je vingers kon natellen dat Igor m zou winnen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:09 schreef Reflectionne het volgende:
Favorieten zijn Rita en Jeroen. Vond 't echt sneu voor Jeroen dat hij zoveel stemmen kreeg.
't Lijkt haast gespeeld dat Igor nu in de finale zit, alsof ze 't zo wilden hebben om leuke tv te maken. Wel mooi toen hij gewonnen had, al die gezichten. Het maakt 't wel leuker, ookal vind ik hem ook irritant.
Dat zou jammer zijn, was een mooie samenvatting van 8 afleveringen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:03 schreef Reflectionne het volgende:
Is de So far versie niet terug te kijken?! Zie 'm niet staan :S
Dat is 'm toch he? Stom toeval lijkt me. Hij wil zichzelf zeker in beter beeld zienquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Haha wilde het ook net melden, te grappig
Wil 'm graag zien, maar kan hem nergens vindenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, was een mooie samenvatting van 8 afleveringen.
Simone of Jeroen moet donderdag vertrekken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was er al bang voorquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:55 schreef ParanoidEv het volgende:
Volgens mij moet Jeroen er uit. Bij de reclame zag je de volgende proef (worstelen), en ik meen daar een Simone te zien. Kut.
HAHAHAHA qtf, zo'n dom mokkel is dat he. Met die gekke bekken die ze trekt. Zelfs deze smiley kan ze na doen..quote:
Niet mee eens! Ik vind haar allesbehalve dom en die gekke bekken zijn juist grappig en expressief. Go Marjoleinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:00 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
HAHAHAHA qtf, zo'n dom mokkel is dat he. Met die gekke bekken die ze trekt. Zelfs deze smiley kan ze na doen..of
Hou me op de hoogte. Ik zet al m'n geld op Igor. Nooit van rtl gemist gehoord?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:50 schreef Kletz het volgende:
vanavond weer.
alleen kijk ik nooit 's avonds.
Download em altijd en kijk em zondag zonder reclame. veel beter
Ik had ook best met haar willen worstelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
Ik begin Marjolein steeds meer te waarderen.
Ja echt, jonges wat irritant. Maar nu de eilandraad. Ik gok: Igor en Dennis.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:25 schreef Stranger het volgende:
Het lijkt alsof die Esmeralda twee censuurbalkjes draagt.
My thoughts exactly! Tot 2x toe! Wat een faalhazen!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Lekkere ondertiteling: "is het een verassing?"
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
Ik begin Marjolein steeds meer te waarderen.
Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had ook best met haar willen worstelen
ga naar rtl.nl en uitzendinggemist.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef Oliver23 het volgende:
kom net pas thuis, wie zijn er genomineerd bij de eilandraad?
volgens mij ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:04 schreef niet_toegestaan het volgende:
Volgens mij hebben die rita en die andere kerel ook wat aan hun libido gedaan in dat hotel.![]()
Tis ook wel een lekker wijf hoor om naar te kijken. Alleen moet er wel weer wat vlees aankomen, kan ze niets aan doen.quote:
Marjolein is ook wel knapquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Tis ook wel een lekker wijf hoor om naar te kijken. Alleen moet er wel weer wat vlees aankomen, kan ze niets aan doen.
Voor de boys..: Wie vinden jullie de knapste dame van het HELE stel? Ik denk Eva.
Marjolein?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:54 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Marjolein is ook wel knapen cute
Sabine wtfquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:01 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Marjolein?Die ligt vast voor et oprapen.
Die Sabina heeft trouwens wel mooi lichaam en super (.)(.) maar rotkop. Heheh:P
Idd, puur gewoon mooie ballen..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:01 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Marjolein?Die ligt vast voor et oprapen.
Die Sabina heeft trouwens wel mooi lichaam en super (.)(.) maar rotkop. Heheh:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |