Nee, alleen vooruitblik op volgende week, waarbij Jeroen los gaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik had het daarnet opgenomen, maar 't allerlaatste is er afgevallen. Is er nog iets gebeurd nadat die twee genomineerd waren voor dat duel? Dat wordt waarschijnlijk volgende keer uitgezonden? Indien niet, zou iemand dit in spoilertags kunnen posten? Thx!
Van mij mag Simone eruit. Ze denkt dat ze de sterkste is, maar eigenlijk is ze een van de zwakste van de hoop in mijn ogen. Met frontaal in de aanval gaan en grof zijn elke keer kan je elk conflict oplossen.
Niks gebeurd, alleen preview voor volgende week waarin men heerlijk gaat bitchen tegen elkaar en het oh zo belangrijke Groepsgevoel lekker afbrokkelt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik had het daarnet opgenomen, maar 't allerlaatste is er afgevallen. Is er nog iets gebeurd nadat die twee genomineerd waren voor dat duel? Dat wordt waarschijnlijk volgende keer uitgezonden? Indien niet, zou iemand dit in spoilertags kunnen posten? Thx!
Ik blijf er bijquote:Op donderdag 17 september 2009 22:01 schreef RedFever007 het volgende:
Ik kan die vrouwen echt niet uit elkaar houden![]()
die Igor is trouwens ook wel briljant hoor
Zat net even wat anders te doen, maar moest toch aan die witte ingewanden smurrie denken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:32 schreef Remzz het volgende:
Het was wel ongelofelijke onsmakelijke televisie
Die kop van hem op dat moment bezorgde mij gewoon de slappe lach. Had er tranen van in de ogen, echt prachtig. Die Igor is zeker weten baas. Heerlijk ook hoezeer hij eigenlijk schijt heeft aan het groepsgevoel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
Dude! Igor had dat oog doorgeslikt en kotste 'm zo weer op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |