Sinds wanneer is een persoonlijke discussie over zwartmaken van jou of van wie dan ook welkom in topics in NWS? Ik snap best dat jij je gal wil spugen over de achterdocht die je voelt. De PMs die ze blijkbaar naar medeusers stuurt volgens jou, maar vind jij die posts nu werkelijk thuis horen in topics van NWS?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Waarom is mijn opmerking naar Disana's adres verwijderd, ik trek de betichtingen heus niet uit m'n hoge hoed, en het mocht best een keer gezegd worden.
Euhm, een linkje naar welk topic zou handig zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:46 schreef Todesschwalben het volgende:
Waarom kunnen de moderators alhier niet letten op de persoonlijke aanvallen van onder andere Whiskey_Tango, maar ook van Meki? Ik zie nauwelijks inhoudelijke opmerkingen van hen, het gaat alleen maar om de persoon waarmee ze discussiëren.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Waarom is mijn opmerking naar Disana's adres verwijderd, ik trek de betichtingen heus niet uit m'n hoge hoed, en het mocht best een keer gezegd worden.
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een persoonlijke discussie over zwartmaken van jou of van wie dan ook welkom in topics in NWS?
Jij snapt het wel? Ik niet. Hij kan wel van alles over mij gaan lopen roepen, wie wordt er dan zwartgemaakt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een persoonlijke discussie over zwartmaken van jou of van wie dan ook welkom in topics in NWS? Ik snap best dat jij je gal wil spugen over de achterdocht die je voelt. De PMs die ze blijkbaar naar medeusers stuurt volgens jou, maar vind jij die posts nu werkelijk thuis horen in topics van NWS?
Ja ik kan het ook wel hardop gaan zitten denken, maar daar worden jullie ook niet wijzer van lijkt me.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een persoonlijke discussie over zwartmaken van jou of van wie dan ook welkom in topics in NWS? Ik snap best dat jij je gal wil spugen over de achterdocht die je voelt. De PMs die ze blijkbaar naar medeusers stuurt volgens jou, maar vind jij die posts nu werkelijk thuis horen in topics van NWS?
[..]
Doe jezelf niet zo te kort... Wellicht heb je ineens een briljante ingeving!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:07 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook wel hardop gaan zitten denken, maar daar worden jullie ook niet wijzer van lijkt me.
Die heb ik al regelmatig, vandaar dat ik er achter kwam dat er via PM's zwartgemaakt wordt en ik voelde het te melden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Doe jezelf niet zo te kort... Wellicht heb je ineens een briljante ingeving!
Ik kan niet in jullie PM's kijken. (denk ook niet dat ik die behoefte heb) Ik vind de topics in NWS alleen niet de plek om dit uit te gaan vechten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij snapt het wel? Ik niet. Hij kan wel van alles over mij gaan lopen roepen, wie wordt er dan zwartgemaakt.
Je mag van mij in mijn pm's kijken, er worden hier dingen beweerd waartegen ik me niet kan verdedigen omdat persoon in kwestie ook weet dat je pm's niet mag posten. Ben het met je eens dat het hier niet thuishoort maar vind het ook vreemd dat FB hiervoor wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kan niet in jullie PM's kijken. (denk ook niet dat ik die behoefte heb) Ik vind de topics in NWS alleen niet de plek om dit uit te gaan vechten.
Wij gaan trouwens niet over PM's die users naar elkaar sturen. Volgens mij is dat net zoiets als email, maar voor dat soort vragen moeten jullie denk ik bij de admins zijn
Ik weet dat je PM's niet mag posten, maar je weet donders goed waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Je mag van mij in mijn pm's kijken, er worden hier dingen beweerd waartegen ik me niet kan verdedigen omdat persoon in kwestie ook weet dat je pm's niet mag posten. Ben het met je eens dat het hier niet thuishoort maar vind het ook vreemd dat FB hiervoor wordt gebruikt.
Ga je ook klagen bij de politie als er over je geroddeld wordt ofzo ? Moderators gaan niet over PM's en het zal de FA's worst zijn wat anderen via PM over jou zeggen. Groei wat schaamhaar zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:35 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Jullie hebben me ook geen PM gestuurd of wel? Ik heb vanmiddag zelfs nog een PM doorgestuurd gekregen, ik zeg helemaal niet dat "jullie" iets hebben tegen Disana, ik vind het alleen schijnheilig om hier het heilige boontje uit te hangen terwijl ze beter weet.
Het was ook maar een FB opmerking, elke keer als ik wat meld lijkt het wel alsof ik een stroom van commentaar krijg.
Ik klaag helemaal niet over hard taalgebruik mits binnen de grenzen, maar waar ik niet tegen kan is de redelijkheid zelve uithangen in dit forum en dan achter de rug om en in het privé gaan staan te "stoken" (quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Ga je ook klagen bij de politie als er over je geroddeld wordt ofzo ? Moderators gaan niet over PM's en het zal de FA's worst zijn wat anderen via PM over jou zeggen. Groei wat schaamhaar zou ik zeggen.
Dit heeft niets met anderen van doen, dus laat maar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Je mag van mij in mijn pm's kijken, er worden hier dingen beweerd waartegen ik me niet kan verdedigen omdat persoon in kwestie ook weet dat je pm's niet mag posten. Ben het met je eens dat het hier niet thuishoort maar vind het ook vreemd dat FB hiervoor wordt gebruikt.
Beter om je post van voor je edit via pm te bespreken idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit heeft niets met anderen van doen, dus laat maar.
Anders moet je contact opnemen met een FA.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Disana, je hebt mij een pm gestuurd vanavond, waarin je me van stoken in het Israël-topic betichtte. Dat vond ik vervelend, daarom heb ik ná je geantwoord te hebben je geblokkeerd, iets wat je nog meende te moeten melden op het topic.
Ik heb het al geëdit, dus wat mij betreft is het klaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Anders moet je contact opnemen met een FA.
Sowieso, als het om PM gedoe gaat. Daar is dit topic niet voor bedoeld.
Verklaart u nader?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dit topic Gerrit Zalm rooft Scheringa Museum leeg en dit topic Plasterk wil kunstcollectie Scheringa bijeen houden zijn helemaal niet dubbel. In het laatst genoemde topic staat het nieuws bericht alleen gemeld.
Verklaard u nader Paddy.
Je kan het altijd voorleggen aan de FA's en A's.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het al geëdit, dus wat mij betreft is het klaar.
Bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:17 schreef freako het volgende:
Er zijn inmiddels drie topics over het Scheringa Museum en de (voormalige) inboedel daarvan.
Een topic van afgelopen vrijdag:
Bouw Scheringa Museum voor Realisme gestopt
En twee van vandaag:
Plasterk wil kunstcollectie Scheringa bijeen houden
Gerrit Zalm rooft Scheringa Museum leeg
In ieder geval de laatste twee kunnen gemerged worden. Bij voorkeur met de TT van het tweede topic..
Kan je dat gemiep over pm's uit dit NWS feedback topic houden? Het hoort hier niet en veroorzaakt ruis. Mailen naar de FA's lijkt me beter: forum(at)fok.nl.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik klaag helemaal niet over hard taalgebruik mits binnen de grenzen, maar waar ik niet tegen kan is de redelijkheid zelve uithangen in dit forum en dan achter de rug om en in het privé gaan staan te "stoken" (). Het is ongepast en onfatsoenlijk, en het stroopt niet met wat ze zegt.
Doe er mee wat je wilt, ik vraag je toch niet mij te steunen, ik weet wel beter van je.
Onzin, ik wees haar enkel op haar signature taalnazi die ze zelf gebruiktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:15 schreef capricia het volgende:
En houd dan ook gelijk Meki even in de gaten die mensen voor nazi uitmaakt:
'Stop met megamoskee'
Dat klopt, na al die jaren loop je hier nog steeds dus het is zo onderhand wel duidelijk dat we jou niks kunnen maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin, ik wees haar enkel op haar signature taalnazi die ze zelf gebruikt
Het zal jou ook niet lukken om smaad aan mij te richten
Dan nog blijft het spelen op de man (vrouw!). En jij zou als geen ander moeten weten dat dat ongewenst is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin, ik wees haar enkel op haar signature taalnazi die ze zelf gebruikt
Het zal jou ook niet lukken om smaad aan mij te richten
Dat dus... wordt/is werk van gemaakt... van het hele topic... en van de hele groepquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:15 schreef capricia het volgende:
En houd dan ook gelijk Meki even in de gaten die mensen voor nazi uitmaakt:
'Stop met megamoskee'
Jij dus ookquote:
Overigens ben jij de eerste die daar ging schelden tegen anderen, een beetje de pot verwijt de ketel in dit geval.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:30 schreef gelly het volgende:
Moskee Amersfoort geveild
Geen nieuwswaarde, enkel voer voor achterlijke users en dito opmerkingen. Slotje graag.
Welwillende burgers die mogelijk uit het door hun gehuurde pand gezet zouden kunnenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:30 schreef gelly het volgende:
Moskee Amersfoort geveild
Geen nieuwswaarde, enkel voer voor achterlijke users en dito opmerkingen. Slotje graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |