quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:08 schreef Tigertje het volgende:
Ik hoop dat er toch nog een geldpotje wordt gevonden voor dit museum.
Jawel, als Dirk zijn eigen potje aan spreekt komt het museum er misschien nog wel.quote:In de Quote 500 van 2008 staat Scheringa op plaats nr. 97 met een geschat vermogen van ¤285 miljoen
Niet als Dirk met zijn eigen vermogen aansprakelijk gesteld gaat worden bij een mogelijk falliesement.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:13 schreef Hukkie het volgende:
[..]
[..]
Jawel, als Dirk zijn eigen potje aan spreekt komt het museum er misschien nog wel.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Niet als Dirk met zijn eigen vermogen aansprakelijk gesteld gaat worden bij een mogelijk falliesement.
Maar dan zal Dirk zijn 1200 kunstwerken waarschijnlijk ook moeten verkopen, en is er geen nut meer voor het museum.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Niet als Dirk met zijn eigen vermogen aansprakelijk gesteld gaat worden bij een mogelijk falliesement.
Dat vermogen is waarschijnlijk als groot aandeelhouder allemaal in rook opgegaan, volgens mij hoorde ik laatst nog dat hij niet meer had dan 24 miljoen. De winnaar van de staatsloterij zal dus nog rijker zijn als Scheringa.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:13 schreef Hukkie het volgende:
[..]
[..]
Jawel, als Dirk zijn eigen potje aan spreekt komt het museum er misschien nog wel.
Daarvan krijgt hij maar ¤ 100.000 terug van DNBquote:In de Quote 500 van 2008 staat Scheringa op plaats nr. 97 met een geschat vermogen van ¤285 miljoen
Niet als je maar 1/5 lot hebt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat vermogen is waarschijnlijk als groot aandeelhouder allemaal in rook opgegaan, volgens mij hoorde ik laatst nog dat hij niet meer had dan 24 miljoen. De winnaar van de staatsloterij zal dus nog rijker zijn als Scheringa.
Ja helaas koop ik constant hele loten, lozer die ik ben, win nooit wat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Niet als je maar 1/5 lot hebt.
Ik hoop dat deze collectie bij elkaar kan blijven, zou zonde zijn als de verzameling weer opgesplitst wordt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:20 schreef huhggh het volgende:
Wat valt daar, na de oplevering, te bezichtigen?
Schilderijen dus.
Maar de term "realisme" kan ik dan weer niet plaatsen.
Maar goed, schilderijen zijn dan ook niet mijn "cup of tea" .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |