Een Bronquote:AMERSFOORT - De Turkse Rahmanmoskee in Amersfoort wordt donderdagavond geveild. Het pand is eigendom van beleggingsmaatschappij Manderen, dat een flinke betalingsachterstand heeft bij de Amsterdamse woningbouwvereniging Stadgenoot, meldt een woordvoerster van Stadgenoot woensdag.
Manderen zou in Amsterdam de Westermoskee gaan realiseren, wat niet is gebeurd. De schade mag van de rechter door de woningbouwvereniging op de beleggingsmaatschappij verhaald worden. „Manderen heeft zelf aangegeven dat we de moskee mochten veilen”, aldus de woordvoerster.
De Amersfoortse moskeegangers zijn hiervan de dupe en maken zich ongerust „We hebben gehoord dat er een veiling op handen is, maar hebben veel hoop dat het misschien niet doorgaat”, aldus een woordvoerder van de Rahmanmoskee
ik denk dan betaal je allemaal wat iederen maand .als je graag dat plekje wil behouden .quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:24 schreef Triggershot het volgende:
Weet je dan niet dat ook een moskee krap kan komen te zitten?
Bovendien is het niet de moskee die krap bij kas zit maar de beheersmaatschappij. Sowieso, wat is de nieuwswaarde ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:24 schreef Triggershot het volgende:
Weet je dan niet dat ook een moskee krap kan komen te zitten?
Van die uitkeringen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:26 schreef telavivnick het volgende:
[..]
ik denk dan betaal je allemaal wat iederen maand .als je graag dat plekje wil behouden .
Ja, net als dat God de huur betaalt van alle kerken. Echt, wat wil je bereiken met dit soort domme opmerkingen ?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Lezen is moeilijk. De moskee heeft geen achterstand, de beheersmaatschappij heeft die. Net als wanneer jij een huis huurt van cooperatie A en deze heeft een achterstand bij (bijvoorbeeld) bouwbedrijf B.
Het pand is dus eigendom van anderen en de moskee huurt het.
Niks domme opmerking:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, net als dat God de huur betaalt van alle kerken. Echt, wat wil je bereiken met dit soort domme opmerkingen ?
Ik dacht altijd "Koop breekt geen huur". Als ze een normale huurovereenkomst hebben, dan maakt het toch niet uit wie de koper is?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Lezen is moeilijk. De moskee heeft geen achterstand, de beheersmaatschappij heeft die. Net als wanneer jij een huis huurt van cooperatie A en deze heeft een achterstand bij (bijvoorbeeld) bouwbedrijf B.
Het pand is dus eigendom van anderen en de moskee huurt het.
Wellicht heeft men een huurcontract met beperkte loopduur? En moet het om de zoveel tijd vernieuwd worden? En is men bang dat dat niet gebeurt? Of dat de nieuwe eigenaar net zo tolerant is als de meeste users in dit topic en ze eruit gaat pesten om de grond te verkopen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik dacht altijd "Koop breekt geen huur". Als ze een normale huurovereenkomst hebben, dan maakt het toch niet uit wie de koper is?
Hell, al is het het stormfront zelf wat die Moskee koopt, zou voor de huurder niet uit moeten maken...
Dat zou heel goed kunnen, dat de toekomstige eigenaar over bepaalde zaken anders denkt dan de huidige eigenaar. Dat is natuurlijk altijd zo als een verhuurd object van eigenaar verandert.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wellicht heeft men een huurcontract met beperkte loopduur? En moet het om de zoveel tijd vernieuwd worden? En is men bang dat dat niet gebeurt? Of dat de nieuwe eigenaar net zo tolerant is als de meeste users in dit topic en ze eruit gaat pesten om de grond te verkopen?
Dat is bijzonder frapant, ik ben namelijk totaal niet anti-semitisch ingesteld. Laat ik het zo zeggen, ik ben pro-Israel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |