Waarom ga je nu door??? Ik ga je voortaan negeren, goeiendagquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik dus niet de enige die blijkbaar 'de nuance' niet kan inzien.
Alsof ik getreurd ben dat een dergelijke idioot mij negeert, ga gerust je gang, ik maal er niet om.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:24 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Waarom ga je nu door??? Ik ga je voortaan negeren, goeiendag
Welke reactie? Bedoel je...jullie westerlingen kunnen de kolere krijgen met al die invallen? Ik denk dat ik de nuance in het tweede geval wel kan zien. In het door mij aangedragen zinnetje zat die nuance totaal niet, dus heeft iemand pech gehad wanneer ze het vertikken te melden dat ze het over moordenaars hebben en niet over elke *****.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:21 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
Terechte ban gezien die nazistische reactie.
Joh, ga fietsen stelen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw opmerking slaat onmiskenbaar op alle moslims. Als je het zo niet bedoelde, had je je beter uit moeten drukken. Maar stiekem denk ik dat het je wel goed uitkomt om het juist zo neer te zetten, want je liefde voor moslims is ver te zoeken. Remlof had dus groot gelijk.
Hij is open, maar na overleg wel naar F&L gestuurd. Is hij beter op zijn plaats nu, omdat ik er zo geen nieuwsbericht over kan vinden die nog open isquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:20 schreef isogram het volgende:
[..]
Die zou ik dan graag wel willen weten, want het onderwerp lijkt me interessant. Als het geen nieuws is, dan wel in het kader van achtergronden.
Als er toch geen topic blijkt te zijn, zou Het discrimineren zit de moslims in het bloed. opnieuw open kunnen.
Done en dankquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:28 schreef Disana het volgende:
'Guantanamo' wil scheiden om naam
'Guantanamo' wil scheiden om naam
Zondags dubbelaartje
Aldus vijfhonderd in de PM, kan iemand deze mongool een halt toeroepen, en Disana meetrappen?quote:Sun 18 October 2009 22:00u door vijfhonderd
Waarom doe je niet lief tegen mij en anderen?
Bewust extreem rechts, hard en radicaal, aldus citeer ik van een PM over jou van een andere user.
Is je moeder trots op je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donequote:Op maandag 19 oktober 2009 06:05 schreef Clairvaux het volgende:
Kan dit topic, Duitse straaljagers onderscheppen vliegtuig opgeschoond worden.
bvd
quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:53 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Proost......
Jezus DHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vannacht was het al half 3..nu weer werken... voelde me al brak
maar dit is ook wel lekka![]()
Heb inmiddels een paar Poolse connecties lopen.quote:
Die had ik nog kunnen redden, door de OP te veranderen en de data weg te halen. Die was alleen gericht tegen hangjeugd en op zich dus wel nieuwswaardig, terwijl deze puur en alleen reclame was voor een actie/oproep tegen Wilders. Net als ik er ook ooit één heb gesloten die een anti-\islam optocht wilde houden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
N.a.v. de fakkeltocht topic, die gesloten is: Gouda heeft No Go Area deze bleef ook gewoon open.
Die nuance is er niet, Gouda heeft No Go Area was ook een topic met een blog als bron en dat werd ook gepost voordat de optocht plaatsvond om aandacht te genereren voor de optocht. Er is destijds zelfs nog een Fok!ker naar toe gegaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:47 schreef paddy het volgende:
Weet zo even niet hoe ik je nuance uit moet leggen van het verschil in topics. Die jij aangaf viel iets van te maken. Is gewoon NWS maar dan zonder reclame.
Ja, maar er was tekst, waar wat mee te doen was. Al moet ik zeggen dat ik het topic niet heb gezien (net als de bron), en ook zou hebben nagevraagd aan de PR of er idd een persbericht was. Ik heb het topic nu gesloten omdat wanneer ik hem niet had gesloten ik daar wel weer gezeur om zou hebben gehad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Die nuance is er niet, Gouda heeft No Go Area was ook een topic met een blog als bron en dat werd ook gepost voordat de optocht plaatsvond om aandacht te genereren voor de optocht. Er is destijds zelfs nog een Fok!ker naar toe gegaan.
Weet je wat jij moet doen? Vooral naar Danny mailen en daar je klacht neerleggen. Ik heb werkelijk genoeg van je aannames qua selectief modereren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef Meh7 het volgende:
Volgens mij begrijp je het punt niet, ik bestrijd het beleid van FOK! inzake adverteren/spam niet, het is opvallend dat het naar willekeur uitgevoerd wordt.
Ageer je nou tegen hetgeen dat jouw hachje zovaak gered heeft?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef Meh7 het volgende:
Volgens mij begrijp je het punt niet, ik bestrijd het beleid van FOK! inzake adverteren/spam niet, het is opvallend dat het naar willekeur uitgevoerd wordt.
Ja, dat valt mij ook op.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ageer je nou tegen hetgeen dat jouw hachje zovaak gered heeft?
2 topics:quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen? Vooral naar Danny mailen en daar je klacht neerleggen. Ik heb werkelijk genoeg van je aannames qua selectief modereren.
Dit is de zoveelste keer. Vandaag zijn we zeker weer pro-rechts of PVV?
Gebruik je hersens eens en lees terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |