Het ging om het volgende maar dan moet je ook lezen wáár ik op reageerde. Ook bevestigd door remlof nav mijn vraag over de ban. Overigens, ik heb het hem uitgelegd maar geen verdere reactie vernomen van hem (wat ik overigens een vrij onbeschofte houding vind daar ik hem persoonlijk benaderd heb) want hij weet dondersgoed dat hij er finaal naast zat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:58 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Heb het niet over moordenaars, beesten noemen, maar een heel volk dood willen maken wat ik dan lees uit deze zin die je ook ergens geplaatst hebt?
[..]
Voor de sterretjes stond een naam van een volk begreep ik.
Van mij mag je moordenaars monsters noemen. En ook tyfuslijers. Maar dan wel de moordenaars en niet elke inwoner die uit het land van die moordenaars komt. Ik wil ook niet graag een doodwens op mijn bord wanneer er bijvoorbeeld een aantal blanke Nederlanders een moord plegen. Uit de reactie die eerder aangegeven is, kan ik absoluut niet halen dat je ALLEEN de moordenaars bedoelde.
Ja en daar heb je het dus over 'moslims' en niet 'radicale moslims' of 'fundamentalisten'. Je scheert alle moslims over één kam en noemt ze tyfuslijers.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het ging om het volgende maar dan moet je ook lezen wáár ik op reageerde. Ook bevestigd door remlof nav mijn vraag over de ban. Overigens, ik heb het hem uitgelegd maar geen verdere reactie vernomen van hem (wat ik overigens een vrij onbeschofte houding vind daar ik hem persoonlijk benaderd heb) want hij weet dondersgoed dat hij er finaal naast zat.
Website online: Wat kost de islamiet ons?
Het antwoord was n.a.v. een opmerking over Fitna, heb je de context weer eens niet gelezen Disana?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en daar heb je het dus over 'moslims' en niet 'radicale moslims' of 'fundamentalisten'. Je scheert alle moslims over één kam en noemt ze tyfuslijers.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het ging om het volgende maar dan moet je ook lezen wáár ik op reageerde. Ook bevestigd door remlof nav mijn vraag over de ban. Overigens, ik heb het hem uitgelegd maar geen verdere reactie vernomen van hem (wat ik overigens een vrij onbeschofte houding vind daar ik hem persoonlijk benaderd heb) want hij weet dondersgoed dat hij er finaal naast zat.
Website online: Wat kost de islamiet ons?
Tuurlijk heeft ze dat niet, wel altijd over anderen miepen want dat staat zo leuk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het antwoord was n.a.v. een opmerking over Fitna, heb je de context weer eens niet gelezen Disana?
Jouw opmerking slaat onmiskenbaar op alle moslims. Als je het zo niet bedoelde, had je je beter uit moeten drukken. Maar stiekem denk ik dat het je wel goed uitkomt om het juist zo neer te zetten, want je liefde voor moslims is ver te zoeken. Remlof had dus groot gelijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze dat niet, wel altijd over anderen miepen want dat staat zo leuk.
Even een stapje terug. Die opmerking stond niet voor niets tussen aanhalingstekens, ik denk nautuurlijk niet echt dat je (alle) moslims kan kennen als je Fitna gezien hebt, integendeel. De stelling is dus eigenlijk: "fitna is geen goede manier om moslims te leren kennen". Als je daar vervolgens op antwoord met: "het zijn tyfuslijers", dan bedoel je daarmee alle moslims en niet alleen die gasten in fitna.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het antwoord was n.a.v. een opmerking over Fitna, heb je de context weer eens niet gelezen Disana?
Welkom in het toegestane grijze vlak op Fok!, als je mag verklaren dat je de Taliban aanmoedigt om de Nederlandse soldaten om zeep te helpen dan zijn uitingen als die van Dr.Nikita zeker ook toegestaan. Overigens snap ik niet waar de hele behoefte van anderen altijd vandaan komt om op te roepen tot "nuance" of "beter jezelf uitdrukken".quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw opmerking slaat onmiskenbaar op alle moslims. Als je het zo niet bedoelde, had je je beter uit moeten drukken. Maar stiekem denk ik dat het je wel goed uitkomt om het juist zo neer te zetten, want je liefde voor moslims is ver te zoeken. Remlof had dus groot gelijk.
Nee meh, dan doel je op de gasten in Fitna, aangezien Fitna is aangehaald in dat topic als "bewijs" (kijk, heilig die aanhalingstekens) voor het gedrag van "moslims" (alweer, goh wat handig).quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Even een stapje terug. Die opmerking stond niet voor niets tussen aanhalingstekens, ik denk nautuurlijk niet echt dat je (alle) moslims kan kennen als je Fitna gezien hebt, integendeel. De stelling is dus eigenlijk: "fitna is geen goede manier om moslims te leren kennen". Als je daar vervolgens op antwoord met: "het zijn tyfuslijers", dan bedoel je daarmee alle moslims en niet alleen die gasten in fitna.
Nikita reageerde op een post van mij waarin ik een denkbeeldig persoon of een onder bepaalde mensen levende idee citeer middels aanhalingstekens. Nee, je kan moslims dus niet kennen, al heb je fitna 100 keer gezien.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee meh, dan doel je op de gasten in Fitna, aangezien Fitna is aangehaald in dat topic als "bewijs" (kijk, heilig die aanhalingstekens) voor het gedrag van "moslims" (alweer, goh wat handig).
Dan is een reactie daarop in de context van Fitna.
Het ligt weer eens aan mij? Wat dacht je van eigen verantwoordelijkheid? Ze post het toch echt zelf. Als ze iets anders bedoeld had, had ze het beter moeten aangeven.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Duidelijk als je vooringenomen gevoelens hebt op de reactie die komen gaat, want dat heb je al wel vaker bewezen dat je posts plaatst met voorbedachte rade. Je weet wat gaat komen als reactie an dan komt er een QED! voor de mods te staan i.c.m. een post in FB.
Leuk hoor Meh, maar feit is dat Dr.Nikita reageerde op een aanname gebaseerd op Fitna, derhalve gebaseerd op de mensen in de film Fitna. Waar je wel gelijk in hebt, en dat is nou eenmaal zo, dat de hoofdrolspelers in Fitna moslims zijn, jouw geloofsbroeders dus.
Het ligt niet aan jouw, de conclusie die je er aan verbindt ligt aan jouw.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het ligt weer eens aan mij? Wat dacht je van eigen verantwoordelijkheid? Ze post het toch echt zelf. Als ze iets anders bedoeld had, had ze het beter moeten aangeven.
Dit heb ik niet getypt:
"En je ziet nog steeds niet wat voor een tyfuslijers het zijn na 100 keer? Tuurlijk niet, het zijn jouw moordende en bloedzuigende geloofsbroeders."
Nee hoor, schijnbaar heeft Remlof het ook op "mijn" manier geinterpreteerd. Trouwens: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1149/quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jouw, de conclusie die je er aan verbindt ligt aan jouw.
Bovendien worden jij en alle ander moslims volkomen misplaatst en ten onrechte verbonden aan een paar figuren die Wilders in een filmpje heeft gemonteerd. Dat is geïmpliceerde schuld aan wandaden en is simpelweg het over één kam scheren van alle moslims.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het ligt weer eens aan mij? Wat dacht je van eigen verantwoordelijkheid? Ze post het toch echt zelf. Als ze iets anders bedoeld had, had ze het beter moeten aangeven.
Dit heb ik niet getypt:
"En je ziet nog steeds niet wat voor een tyfuslijers het zijn na 100 keer? Tuurlijk niet, het zijn jouw moordende en bloedzuigende geloofsbroeders."
Boehoe.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Bovendien worden jij en alle ander moslims volkomen misplaatst en ten onrechte verbonden aan een paar figuren die Wilders in een filmpje heeft gemonteerd. Dat is geïmpliceerde schuld aan wandaden en is simpelweg het over één kam scheren van alle moslims.
Niet nodig, Disana en ik begrijpen elkaar wel op dat gebied.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:52 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Alleen beohoe? Ik begin de users te begrijpen die jou betichten van inhoudsloos reageren.
Inderdaad. Waar haalt hij het lef vandaan om midden in een discussie het topic dicht te gooien. Openen die handel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
@Paddy
Waarom moet dat topic dicht voor moderatie, de hypocrisie van posts als vijfhonderd lekt er gewoon van af en daar mag wat mij betreft wel op ingespeeld worden. Overigens was er geen sprake van discriminatie en/of racisme waar gebruikelijk op gehamerd wordt. Ik neem aan dat het topic snel weer open gaat?
Terechte ban gezien die nazistische reactie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:48 schreef Hukkie het volgende:
Mwa, gezien de reputatie van Nikita lijkt het me ook lastig om niet vooringenomen te zijn.
Is allemaal genote. Het topic is weer open. En blijven jullie met dat geknuffel nu uit dat topic? Soms posten jullie sneller met flames en bash, dan ik kan modereren. Dus gooi ik hem voor het gemak even dicht.(dacht dat ik duidelijk was geweest na al die edits, maar blijkbaar waren die hinten niet genoeg) Kan zelfs wel wat rustgevend zijn in een verhitte discussie. In dit geval het gebash naar elkaar. En ja, vijfhonderd doorzie ik net zo goed.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
@Paddy
Waarom moet dat topic dicht voor moderatie, de hypocrisie van posts als vijfhonderd lekt er gewoon van af en daar mag wat mij betreft wel op ingespeeld worden. Overigens was er geen sprake van discriminatie en/of racisme waar gebruikelijk op gehamerd wordt. Ik neem aan dat het topic snel weer open gaat?
Mooi, dan ben ik dus niet de enige die blijkbaar 'de nuance' niet kan inzien.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:22 schreef paddy het volgende:
[..]
En ja, vijfhonderd doorzie ik net zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |