Als dat het enige isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nu naar school, dus ook kut en verdrietig
Maar hoe voel je je nou?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb al veel gedaan vanmorgende was, stofzuigen, badkamer, bedden..
Vanmiddag op verjaardagsvisiteHeb er wel zin in!
Nu eerst maar eens studeren..
quote:
kan ook niet tegen zulke lui idd.. Dus bij deze:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:41 schreef Enfermera het volgende:
Wel oke. Er een beetje de balen in over bepaalde zaken. Of mensen. Die teveel uit de hoogte doen alsof ze alles zijn. Kunnen we die mensen nou niet gewoon ritueel verbranden?![]()
![]()
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kan ook niet tegen zulke lui idd.. Dus bij deze:
[ afbeelding ]![]()
OT: last van mn rug. Stomme laptop en tafel die veel te hoog is
ik twijfel sterk om toch ziek naar huis te gaan, maar das dan ziekmelding # 4quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:51 schreef scrub_nurse het volgende:
ben blij dat ik toch niet ben gaan werken
x 2.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:30 schreef Houniet het volgende:
Vol zelfvertrouwen.
Nog gefeliciteerd!!! Ja dat is inderdaad goed mogelijk. Al die 'vreemde' geluiden etc....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:18 schreef Apotheose het volgende:
wakker. Al sinds eh... vrijwel hele nacht ofzo?Eerste nacht in mn new crib. Dat zal 't zijn
waren heulemaal geen geluiden eigenlijk... Kon gewoon niet pitten. Net wel flink inkopen gedaan! Heb geen ribben meer overquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:54 schreef Prosperity het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!!! Ja dat is inderdaad goed mogelijk. Al die 'vreemde' geluiden etc....
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:20 schreef Enfermera het volgende:
Moe van het werken, maar verder wel oke.
goed tochquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:26 schreef skyrebel het volgende:
Hele dag (vrijwillig) gewerkt, ben volgens mij niet goed bij mijn hoofd![]()
Nu tijd voor jointje en lekker gamen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
goed en verdrietig tegelijk.
Een geliefd persoon is vanochtend overleden na een ziekbed van 6 dagen.. nog wel afscheid kunnen nemen woensdag, toen ze gelukkig nog helder was... opgelucht dat ze geen pijn meer hoeft te lijden, verdrietig dat de wereld soms zo oneerlijk in elkaar kan zitten
quote:Op zondag 18 oktober 2009 08:29 schreef Prosperity het volgende:
[..]
same here... 07:00 al!! klaaaaaaar wakker
quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
goed en verdrietig tegelijk.
Een geliefd persoon is vanochtend overleden na een ziekbed van 6 dagen.. nog wel afscheid kunnen nemen woensdag, toen ze gelukkig nog helder was... opgelucht dat ze geen pijn meer hoeft te lijden, verdrietig dat de wereld soms zo oneerlijk in elkaar kan zitten
Die motivatie kan je bij mij ophalenquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me alsof ik ergens de motivatie vandaan moet halen om te studeren
Oke, dit bleek dus een grapjequote:Op zondag 18 oktober 2009 11:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Goed wel, volgens mij word ik vandaag vanzelf nog best productiefEn dat is net wat ik nodig heb met die aankomende tentamenweek.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:33 schreef Miam het volgende:
mwaaah.
welcome to my worldquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:21 schreef zquing het volgende:
Koud. Ik zit verdomme met een trui aan in huis
Hier ook, zo nog naar buiten ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:21 schreef zquing het volgende:
Koud. Ik zit verdomme met een trui aan in huis
18 vd 20 goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
1e tentamen zit eropmet een goed gevoel.
woehoe
Ik haw ek skjin myn nocht fan it learen. harrebakkes.quote:
klinkt nog steeds als een feestjequote:Op maandag 19 oktober 2009 23:29 schreef fraubitch het volgende:
va-kan-tie!![]()
feest bier en tieten.
behalve het feest en het bier dan!
same here!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 06:39 schreef scrub_nurse het volgende:
meeen ik word gek van mijn gehoest
Idemquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:44 schreef boudemaniak het volgende:
Vies nutteloos lui en eenzaam....oftewel een normale dag
Wat schattig!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:34 schreef Pluis_Konijn het volgende:
GEWELDIG!
ik gaf een briefje aan de persoon, die ik al de hele week probeer te 'herontmoeten' in de trein :x..
en het was een drukke trein dus ik stond dicht tegen hem aan.. en.. hij lachte..
Pluis is gelukkig.
flirten in de trein.... veeeeeeeel mensen doen dat!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:34 schreef Pluis_Konijn het volgende:
GEWELDIG!
ik gaf een briefje aan de persoon, die ik al de hele week probeer te 'herontmoeten' in de trein :x..
en het was een drukke trein dus ik stond dicht tegen hem aan.. en.. hij lachte..
Pluis is gelukkig.
Flirten is 1 van de mooiste dingenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:34 schreef Pluis_Konijn het volgende:
GEWELDIG!
Pluis is gelukkig.
veel succes dadelijk danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:20 schreef candygirl het volgende:
enorm zenuwachtig voor morgen vroeg, een pijnlijk onderzoekjedaarom nu klaarwakker
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:15 schreef Q. het volgende:
Verdrietig, zoals elk jaar op deze dag.
bovenburen?quote:
me too. Toch maar ff de kachel aangezet. Verder heb ik weer es last van mn korte spanningsb....quote:
Leuk zo'n treinflirtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Hoop vandaag Treinkonijn weer te zien <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |