Veel beter dan het eerste nummer "A hump of Greencheese"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:16 schreef brother52 het volgende:
Deel 2 van onze studiosessie staat ook eindelijk online.
Het heeft even geduurd maar we hebben iemand bereid gevonden om de drumpartij in te spelen.
http://www.myspace.com/greencheese0
Geduld is een ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Veel beter dan het eerste nummer "A hump of Greencheese"
Meer tempo erin punkrock-achtig
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:16 schreef brother52 het volgende:
Het heeft even geduurd maar we hebben iemand bereid gevonden om de drumpartij in te spelen.
haha je band dat is van dat folk metal gedoequote:
Mijn reactiequote:tek0tik0 (1 uur geleden)
roflmao u wish it was a jim root telecaster
quote:No you're right, my bad! I got confused when I uploaded this... It is a fake cheap ass chunk of wood. I slapped some fake EMG's on it, painted Jim's signature on the back and the Fender logo. After all of that I paid a crazy amount of money to the guitar shop just to be cool!!
In order to look cool on youtube I also faked playing this.
To be totally honest: It's not even real, it's CGI.. I don't really excist.. It's all in your mind.......
zO TE LEZEN KAN JE NOG WEL EEN WEEKJE VAKANTIE GEBRUIKEN :pquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef -Menn0- het volgende:
Bij m'n Jim Root filmpje:
[..]
Mijn reactie
[..]
Ja bij dat filmpje van mij ook steedsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef -Menn0- het volgende:
Bij m'n Jim Root filmpje:
[..]
Mijn reactie
[..]
Gelukkig niet. Wij spelen ook veel liever gewoon Metal ipv ondefiniëerbare herriequote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:12 schreef genakt het volgende:
[..]
haha je band dat is van dat folk metal gedoe
dat is toch geen hate eternal of misery index ofzo
Zo, zit jij daar lekker te soleren joh?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:16 schreef brother52 het volgende:
Sommige reacties zijn leuk om te krijgen bijvoorbeeld bij het Jack Johnson filmpje krijg ik complimenten, altijd goed. Maar er zitten ook inderdaad van die haters bij, van die losers die zelf geen goede gitaar kunnen kopen en dat afreageren op mijn filmpje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja bij dat filmpje van mij ook steeds
Fake
Fake
Fuck you you waste my time faker
youtube
Ja precies, kansloos gedoequote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Sommige reacties zijn leuk om te krijgen bijvoorbeeld bij het Jack Johnson filmpje krijg ik complimenten, altijd goed. Maar er zitten ook inderdaad van die haters bij, van die losers die zelf geen goede gitaar kunnen kopen en dat afreageren op mijn filmpje.![]()
* Menno Telecaster pakt en schredden gaat
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Annihiliatoror ofzo King ot the nogiets (Voor Daan)
Allebei natuurlijk!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja precies, kansloos gedoe
Ik ga binnenkort ook maar eens een metal filmpje maken maar ik twijfel tussen
Lamb of God- Laid to rest (supervet natuurlijk)
Of
Annihiliatoror ofzo King ot the nogiets (Voor Daan)
Nee, ik doe niet aan solo's.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo, zit jij daar lekker te soleren joh?.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan solo's.
Onze bassist heeft dat ingespeeld, hij is eigenlijk een veel betere gitarist dan ik ben.
Ja maar ik nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat weet hij heus wel, hoor. Hij is gewoon weer...Dribbel aan het zijn.
Jij weet dan vast nog wel wat meer toffe nummers om te spelen met van die riffs erin als je toch meer dingen in die stijl speeltquote:
Daar doe ik neit aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:32 schreef Witchfynder het volgende:
- nm doet het niet-
Hm...gaat Dribbel ineens shredden?.
Ben de laatste tijd veel Volbeat aan het spelen vooral Hallelujah Goatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij weet dan vast nog wel wat meer toffe nummers om te spelen met van die riffs erin als je toch meer dingen in die stijl speelt
woohoo, dog eat dogquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
ligt me ook stukken beter.
Dat andere was vooral leuk door al die koortjes die er in zitten.
Idd ik heb ook lekker ouderwets een paar dagen vrij genomenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:26 schreef TeleluvR het volgende:
Herfstvakantie, dat is iets van vroegah!
Haha, jij bent dus het singer-songwritertype maar dan eentje die ook Machine Head speeltquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd veel Volbeat aan het spelen vooral Hallelujah Goat![]()
Uhm Bullet For My Valentine speel ik ook veel omdat ik netter wil gaan spelen dus sneller/moeilijker dan de hele tijd powerchords knallenLaatst op "vol volume" Suffocating Under Words Of Sorrow gespeeld.
Stone Sour knalt hier ook heel vaak door het huis maar dat is niet echt in de zelfde stijl...
Ill Niño ook lekker.
Zeker Machine Head niet vergetenIs
moeilijk maar ook
als het eenmaal lukt
![]()
Maar jij bedoelt meer richting Lamb Of God?
Ben ik ook een tijdje aan het spelen geweest. Volbeat klinkt in het begin best wel tof maar begint vrij snel te vervelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd veel Volbeat aan het spelen vooral Hallelujah Goat![]()
Koop een gibson robotquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Haha, jij bent dus het singer-songwritertype maar dan eentje die ook Machine Head speelt![]()
Ik kan alleen Davidian, maar het is zo'n gedoe, dat omstemmen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:42 schreef Cynic het volgende:
Hate Eternal is wel een beetje zonde van de nootjes altijd vind ik. Je hoort er niks meer van terug in dat geweld. Zelfde met Nile.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:49 schreef Aresdreams het volgende:
ach, iedereen heeft zo zijn eigen smaak, sommige houden van herrie, en sommige van tering herrie
Ik ben eigenlijk allergisch voor metalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:32 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
iedereen zijn eigen smaak hou ik het maar op
want deze discussie heb ik al te vaak gevoerd
Dan draag je toch latex handschoenen ter beschermingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk allergisch voor metal
Om mijn oren?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dan draag je toch latex handschoenen ter bescherming
Kan ik beter wat andere muziek gaan draaien, is dat ook niet nodig.quote:
Klinkt goed!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:16 schreef brother52 het volgende:
Oh, ik ben best wel van de metal hoor (of geweest in ieder geval) en heb beide bands ook al wel zien spelen. Er blijft alleen zo snel helemaal niks meer van over, dan wordt er vanalles gespeeld maar hoor je daar niks meer van. Necrophagist kan ik best hebben wat dat betreft, dat wordt met zoveel aandacht voor detail gespeeld.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:32 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
iedereen zijn eigen smaak hou ik het maar op
want deze discussie heb ik al te vaak gevoerd
Ja, dat hoop ik wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Heb net pas tijd om even te luisteren.
Gaan jullie nog meer opnemen?
Ook weer covers dan? Of ook eigen dingen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik wel.
Ik heb al weer een balletje op gegooid voor een volgende sessie.
Het zal wel weer een beetje lastig plannen worden maar dat zien we dan wel weer.
Ik vind het resultaat niet tegen vallen voor een dagje werk. Zeker omdat het de 1e keer was dat we samen speelden.
Ik denk dat we eerst nog een keertje wat covers gaan doen en daarna aan eigen dingen gaan werken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ook weer covers dan? Of ook eigen dingen?
Een Dual Terror toch? Ben benieuwd hoe die klinkt.quote:Ik kreeg net mijn footswitch binnen trouwens.
Nu nog wachten op de versterker...
Ik eigenlijk ook wel. Het kan namelijk alle kanten op gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:36 schreef The_Dean het volgende:
Ben benieuwd wat daar uit komt rollen Brother
Ja, dat is het voordeel als je er iemand bij hebt zitten die een beetje kan tekenen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:47 schreef The_Dean het volgende:
Vind de naam en de logo's in ieder geval al meesterlijk
Dan kun je lang wachten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wacht op het album "Green Cheese - Live in Corsica".
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten.
"Green Cheese - Live vanuit een Opel Corsa" ligt dan meer voor de hand.
Ik ben niet zo bekend met Corsica.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Witchfynder het volgende:
Tssk, beetje mijn Corsica-verwijzing niet snappen.
Een tijd geleden dat ik die Asterix heb gelezen. Van dat hele verhaal staat me niets meer bij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:18 schreef Witchfynder het volgende:
Corsicaanse kaas is berucht. Het was ook een running gag in 'Asterix op Corsica':
"Corsicaanse kaas ruikt in het verhaal zo sterk dat het niet-Corsicanen kan bedwelmen en de dampen zijn explosief;"
En is groen, meen ik.
quote:
Komt me niet zo goed uit, morgenochtend gaat mijn wekker weer veel te vroeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:37 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond ook even de mede Greate Pier uithangen in Delft?
Ik heb hetzelfde, maar ik kan toch niet wegblijvenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Komt me niet zo goed uit, morgenochtend gaat mijn wekker weer veel te vroeg.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef Meursault het volgende:
wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries
En nu de andere bekende uitspraak van hem?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef Meursault het volgende:
wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries
Van wie?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
En nu de andere bekende uitspraak van hem?
Van Geate Pier natuurlijkquote:
Daar heeft het wel mee te maken, hij streed ten slotte tegen de Hollanders.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als het over Hollanders gaat, raad ik je aan voorzichtig voort te gaan
nice! maar wel jammer dat het covers zijn, probeer je eigen nummers te schrijven..! is echt zo veel leuker en cooler om te doen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:16 schreef brother52 het volgende:
http://www.youtube.com/user/instrumentalsandmorequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:05 schreef guitarist het volgende:
Ik gebruik Logic al een tijdje om vooral electronische muziek te maken, nu ook maar eens iets anders geprobeerd.
Powerchords FTW.
http://home.guitarist.nl/PNK1i.mp3
Iemand hier die nog ongemixte opnames heeft van z'n band? Lijkt me wel een keertje leuk om mee te 'kloten'.
omg, waar dacht je aan toen je dít aan het maken was?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:05 schreef guitarist het volgende:
Ik gebruik Logic al een tijdje om vooral electronische muziek te maken, nu ook maar eens iets anders geprobeerd.
Powerchords FTW.
http://home.guitarist.nl/PNK1i.mp3
Happy thoughts!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef Meursault het volgende:
[..]
omg, waar dacht je aan toen je dít aan het maken was?
Thanks!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/instrumentalsandmore
Er zijn nummers van bijvoorbeeld muse, waar je apart de zang, drum, bass en gitaar van kunt downloaden.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:28 schreef guitarist het volgende:
Oké, ik zal het opbiechten. Ik was met een ringtone voor m'n vriending bezig. http://home.guitarist.nl/Wendy.mp3
Tja als het rustig is op het werk is het ook kudt omdat een dienst dan zo lang duurt .....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:15 schreef Cynic het volgende:
Zo, het werken schiet weer op zo hier...
Niemand heeft pech
Hells Yeah!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Haha, jij bent dus het singer-songwritertype maar dan eentje die ook Machine Head speelt![]()
Ik kan alleen Davidian, maar het is zo'n gedoe, dat omstemmen.
Na een tijdje gaat het vervelen inderdaad maar tot die tijd vermaak ik me wel met Guitar Gangsters And Cadillac Bloodquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ben ik ook een tijdje aan het spelen geweest. Volbeat klinkt in het begin best wel tof maar begint vrij snel te vervelen.
Ja man, maar je was te snel weg, stond op het punt om bier te halenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:09 schreef Daantke het volgende:
Tuurlijk was ik erhad je me niet gezien nasat eibert
Ga dan slapenquote:
Neequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:09 schreef Daantke het volgende:
Tuurlijk was ik erhad je me niet gezien nasat eibert
..postte de fokker om 06.58..quote:
Wou dat ik het zelf gehoord had! Heb wel 1 EQ knopje een trapje terug gedraaid. In de bas zit veel..uh..bas en dat is iets teveel voor mij. Nu pusht hij meer mid/treblequote:
Ik moet hem nog steeds helemaal luisteren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:12 schreef Cynic het volgende:
Weer thuis!
De nieuwe AIC wordt met elke luisterbeurt beter trouwens
Zet je wel je helm op?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:44 schreef Cynic het volgende:
Bijna weekend!
Nog eventjes 4 uurtjes werken en dan morgen naar het grote boze Westen voor een vrijgezellenfeest.
Niet met de bus heen en terug?quote:
Maar eh ga jij ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:11 schreef The_Dean het volgende:
Ik hoop een beetje zuiverder, anders heb ik liever dat je thuisblijft
Ja, Berlin Wall Of Sound. Maandag 9 november spelen zo'n 200 gitaristen verdeeld over een stuk muur van 300 meter een muziekstuk ter ere van het vallen van de muur.quote:
http://www.myspace.com/theberlinwallofsoundquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:15 schreef brother52 het volgende:
Is er wat te doen in Berlijn dan?
Met of zonder rijbewijsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:19 schreef TeleluvR het volgende:
Volgende week lekker cruizen!
Mét!quote:
Ach van een oud vrouwtje geweest (sorry ma!), dus lekker cruizen: 70k op de teller, complete historie. Radio ligt al klaar om in te bouwen, Tomtom onderweg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:26 schreef The_Dean het volgende:
Vette bak!
Speel jij ook mee dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, Berlin Wall Of Sound. Maandag 9 november spelen zo'n 200 gitaristen verdeeld over een stuk muur van 300 meter een muziekstuk ter ere van het vallen van de muur.
Jepquote:
Ik heb die krengen echt niet meer hoor! Lang leve de USB- en line-in!quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mét!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar dan met NL-kenteken![]()
quote:
Yep, helemaal politiek correct, 1.1, verbruikt geen zak en toch een airbag...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik stang je maat het is een gaaf zuinig autootje
![]()
Niks mis met franse auto'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:28 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind mijn Peugeot 106 toch leuker, ook al is het een Franse auto.
.
Heaven Is Where:quote:
Verstandig!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:52 schreef Svyatagor het volgende:
Gefeliciteerd Tele!
* Svyatagor voortaan met een grote boog om los rijdende Fiat Punto's heen rijdt
Franse auto'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:28 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind mijn Peugeot 106 toch leuker, ook al is het een Franse auto.
.
Daar passen wel veel Telecasters in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Franse auto's![]()
Eigenlijk wil ik een XM
[ afbeelding ]
Brrr, wat heb ik een hekel aan Franse auto's... Je gaat in de stoel zitten en je zakt ongeveer door tot de bodemplaat met de bekleding en vulling die zich om je heen vouwt. En in Citroëns word je dan ook nog eens zeeziek met hun storingsgevoelig achterhaald veersysteem. Ow ja, en bij Franse auto's is het wachten op een elektronisch defect...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Franse auto's![]()
Eigenlijk wil ik een XM
[ afbeelding ]
Ik vind een XM al duur genoeg voor onderhoud. Voor de teles:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Daar passen wel veel Telecasters in.
Of een snoek:
[ afbeelding ]
Ook vet.
Wanneer heb je voor het laatst in een Franse auto gezeten? Ik heb tot nu toe perfect in die stoelen kunnen zitten. Beter dan de betonnen zittingen in Duitse auto's.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Brrr, wat heb ik een hekel aan Franse auto's... Je gaat in de stoel zitten en je zakt ongeveer door tot de bodemplaat met de bekleding en vulling die zich om je heen vouwt. En in Citroëns word je dan ook nog eens zeeziek met hun storingsgevoelig achterhaald veersysteem.
quote:Ow ja, en bij Franse auto's is het wachten op een elektronisch defect...![]()
De nieuwere polo's zijn volgens mij best wel redelijk.quote:Nou ja, ik rij een Polo, da's ook verre van alles...Maar qua wegligging is 'ie prima.
Wat mij betreft ben jij de anti-christ: Er gaat niets boven het franse... Bah, volkwagens met die knetterharde kutstoelen.... Dan ga ik wel met de bus!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Brrr, wat heb ik een hekel aan Franse auto's... Je gaat in de stoel zitten en je zakt ongeveer door tot de bodemplaat met de bekleding en vulling die zich om je heen vouwt. En in Citroëns word je dan ook nog eens zeeziek met hun storingsgevoelig achterhaald veersysteem. Ow ja, en bij Franse auto's is het wachten op een elektronisch defect...![]()
Nou ja, ik rij een Polo, da's ook verre van alles...Maar qua wegligging is 'ie prima.
Ik heb liever een stevige stoel. Als ik de Xantia van een vriend bekijk, dat noemen ze dan comfort, ik heb liever steun aan alle kanten. Als ik relaxed wil zitten, ga ik op mijn bank zitten, niet in de auto. In de auto moet je racenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst in een Franse auto gezeten? Ik heb tot nu toe perfect in die stoelen kunnen zitten. Beter dan de betonnen zittingen in Duitse auto's.
Fransen kunnen er ook wat van anders... Kende iemand die als automonteur werkte bij een universeel autobedrijf en die raadde iedereen echt af een Franse auto te kopen.quote:[..]
Dat zijn de Italianen
Die van mij is uit 2007quote:[..]
De nieuwere polo's zijn volgens mij best wel redelijk.
een volkswagen bus?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben jij de anti-christ: Er gaat niets boven het franse... Bah, volkwagens met die knetterharde kutstoelen.... Dan ga ik wel met de bus!
De laatste fatsoenlijke volkswagen wat mij betreft. Voor wat luxers pak ik wel een Skoda.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
een volkswagen bus?
[ afbeelding ]
Nou, de stoelen in Dean's auto zitten prima. Alleen met die verlaagde bak van hem hobbelen we een beetjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben jij de anti-christ: Er gaat niets boven het franse... Bah, volkwagens met die knetterharde kutstoelen.... Dan ga ik wel met de bus!
Haha, da's ook een Volkswagenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De laatste fatsoenlijke volkswagen wat mij betreft. Voor wat luxers pak ik wel een Skoda.
Daarom... maar zonder het logo en stukken goedkoper!quote:
Wantwantwant!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
een volkswagen bus?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo vandaag de gitaren opgenomen, drums bas en gitaar gedaan nog, alleen zang nog vogledne week ergens. Ben benieuwd naar het resultaat
Ging wel goed eigenlijk, geluid uitzoeken was nog redelijk wat werk. En er was 1 kutriff die ik wel tig keer heb moeten doen zonder dat er af en toe dooie noten of piepjes tussen zatenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:34 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
Ging het een beetje soepel of was het nog lastig?
Die krijgen het minste pech, erg verstandig.quote:
What about BMW? Die staan ook meer stil dan dat ze rijden, plus het dure onderhoud!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die krijgen het minste pech, erg verstandig.
Veruit de meeste pechauto's die ik hier binnen krijg zijn Peugeots or Renaults.
quote:
Kom ik ook veel tegen ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 04:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
What about BMW? Die staan ook meer stil dan dat ze rijden, plus het dure onderhoud!
Dat is ook de enige reden dat ik'm heb, ik ben niet zo heel handig en ik wilde er gewoon geen gezeik mee. Maar ja, dan rijd je dus wel Toyota.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die krijgen het minste pech, erg verstandig.
Veruit de meeste pechauto's die ik hier binnen krijg zijn Peugeots or Renaults.
Mijn idee: breng hem naar onze Deanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:53 schreef Meursault het volgende:
Ik snap het niet..
Ik zit een beetje aan die Dean Evo te rommelen, maar ik krijg de actie niet goed. De actie is nog te hoog. De neck staat redelijk recht en de brug staat op z'n laagst. Het gekke is dat het uiteinde van de neck net iets omhoog loopt ten opzichte van de body. Dan is het ook neit gek dat 'ie daar aanloopt..
Iemand een idee?
Ik heb ineens zin om mijn lego weer te pakken, kan ik eindelijk eens iets nuttigs bouwen.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:13 schreef guitarist het volgende:
Ik mag niet meer FOK!ken.
http://twitpic.com/luwup
Goede link. http://twitpic.com/luypz ;Dquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:14 schreef TeleluvR het volgende:
OMG een Apple!
Ik vind deze veel leuker:
http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/full/36716615.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1255779094&Signature=nqsWQsGQbTbyJkiCVS0GieRX6%2F4%3D
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:13 schreef guitarist het volgende:
Ik mag niet meer FOK!ken.
http://twitpic.com/luwup
Ik vind mijn link beter...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:16 schreef guitarist het volgende:
[..]
Goede link. http://twitpic.com/luypz ;D
De kat van mijn vriendin ook, maar die is inmiddels 13+ en niet zo schattig (meer).quote:
Een vriendin van me heeft haar katten Guns en Roses genoemdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je had een tweede moeten nemen en ze dan Stoffer en Blik noemen
Ben er nog niet kapot van hoor. Rotbeesten zijn het.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft haar katten Guns en Roses genoemd
Wat een lief beestjeIk heb trouwens ook geen beesten, ben de hele dag weg, denk niet dat die dat fijn zullen vinden... En je moet dan altijd rekening houden met zo'n beest als je eens weggaat. Ooit wil ik misschien wel nog eens een hond, maar dan moet ik eerst eens niet meer alleen zijn
En dan te bedenken dat ik vroeger bang was voor honden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
In jouw geval zou ik een golfclub in huis halenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:24 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb helemaal geen beesten, al lopen er hier wel katten rond. Als ik het keukenraam of de achterdeur maar 5 minuten open laat, dan heb ik ook ineens een kat als huisdier.
Laatst even keukenraam open gehad, kom ik boven, zit er ineens een kat in de vensterbank van mijn hobbykamer. WTF.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben er nog niet kapot van hoor. Rotbeesten zijn het.Vriendin word helemaal gek ondertussen eerst helemaal blij hoe lief dat beest wel niet is. Nu niet meer dan gekanker over dat dat beest weer eens over de bank heen heeft gepist en in de stoel heeft zitten schijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe me dan maar een hond
![]()
Beide liever nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vriendin word helemaal gek ondertussen eerst helemaal blij hoe lief dat beest wel niet is. Nu niet meer dan gekanker over dat dat beest weer eens over de bank heen heeft gepist en in de stoel heeft zitten schijtendoe me dan maar een hond
koopje...! koop je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:54 schreef Gitaarmat het volgende:![]()
http://www.feedback.nl/el(...)aul-classic-antiq-hb
Hij is ook niet zo duur vind ik, hoewel die 2e natuurlijk wel ietsje minder standaard is (vind ik).. Zoals die Vintage is zie je er veel meer als het zwart-wit andersom..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:53 schreef Witchfynder het volgende:
Die Vintage gitaren schijnen super te zijn. Ik aas nog op een V4 bas. Ze zijn iig netjes gebouwd.
Deze modellen zijn twee van de klassiekers van Fender.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:56 schreef LeNick het volgende:
[..]
Hij is ook niet zo duur vind ik, hoewel die 2e natuurlijk wel ietsje minder standaard is (vind ik).. Zoals die Vintage is zie je er veel meer als het zwart-wit andersom..
Wat was het vroeger dan???quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:12 schreef Witchfynder het volgende:
Squier is tegenwoordig een submerk van Fender btw.
quote:
liever een standard, maar das weer een ander verhaalquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:06 schreef TeleluvR het volgende:
Ik vind die classic nou niet bepaald mooi om te zien. Dan liever een oude classic voor hetzelfde geld!
Bij Tonika ga ik mee eens goed verdiepen in al die verschillen, Classic, Standard, Traditional, Classic Antique, begrijp er niks van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:21 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
liever een standard, maar das weer een ander verhaal
Een Amerikaanse snarenproducent. Ok, "tegenwoordig" bleek bij nazoeking 1965 te zijnquote:
Welke fabriek?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Foto's willen maken, hek bij vervallen fabriek opgengesloopt en utieindleijk verwijderd worden door de politie
Voordat we fatsoenlijke fotos hebben kunnen laten maken![]()
Oh jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die oude gistfabriek in Delft, bij dat terrein van DSM en Calve
Krijg je daar nou eigenlijk nog een bekeuring bij?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
..verwijderd worden door de politie..
Tvp.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:15 schreef Meursault het volgende:
[..]
Krijg je daar nou eigenlijk nog een bekeuring bij?
Ik weet nooit wanneer zoiets nou stafbaar of gewoon niet gewenst is..
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:44 schreef Witchfynder het volgende:
police@job:~$ cd ~/factory
police@job:~/factory$ rm -f -r TooLoudForGranny.band
ja, ik ben een geek
Jij bent geen geek.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:26 schreef brother52 het volgende:
Aan hoeveel van die eisen moet je voldoen om geek te zijn?
quote:
Ze zijn vergeten de foute sneakers aan te wijzen.quote:Dit omdat iedere geek weet dat alleen wanneer iets of iemand aan alle criteria voldoet dat er een bevestiging kan zijn.
Een vermoeden is nooit bevredigend voor een geek het is of 100% of niet.
![]()
* Ik moet eens wat minder The Big Bang Theory kijken![]()
quote:
Shit, ik heb bijna 8 van die dingen.quote:
ja geniaal nummer, in het orgineel zit alleen in de laatste minuut een zinnetje! vanmiddag ook eens dit nummer spelen, puur omdat het kanquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:37 schreef allsystemshalt het volgende:
Vroeghuer toen solo's nog langeR mochten duren dan nu een heel nummer mag duren
Nouja nu hadden we geluk dat die agenten nog wel relax waren. Ze hadden verwacht allemaal junks en tuig aan te trekken, en als je dan 4 uberschattige jongetjes aantreft is dat natuurlijk wel beterquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:15 schreef Meursault het volgende:
[..]
Krijg je daar nou eigenlijk nog een bekeuring bij?
Ik weet nooit wanneer zoiets nou stafbaar of gewoon niet gewenst is..
Ik denk het niet eigenlijk ze hebben er maar 8 kunnen schieten ofzo dus kleine kans dat er wat tofs tussen zitquote:
Je had met hun op de foto moeten gaanquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk ze hebben er maar 8 kunnen schieten ofzo dus kleine kans dat er wat tofs tussen zitZe kwamen echt precies aan nadat we alles hadden opgesteld qua belichting dus dat was wel kut.
Maar we gaan binnenkort ff ergens anders proberen maar
Uiteraard gevraagd. Ze vonden het wel tof maar dat mochten ze absoluut nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je had met hun op de foto moeten gaan
Oeh, nieuwe Pearl Jam, even kopen straksquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:00 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe Pearl Jam is trouwens best relax
Zei je niet; "hey, ik heb ook zo'n pet!"?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Uiteraard gevraagd. Ze vonden het wel tof maar dat mochten ze absoluut niet
Zat!quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:43 schreef acidd91 het volgende:
Iemand nog een goede gitaar te koop?
Hmmquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:49 schreef Meursault het volgende:
[..]
Hoe was je optreden? Ik ben niet meer geweest.
Was het niet een soort wedstrijd met Jury?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hmm
Wel leuk, publiek was lastig mee te krijgen, waardoor wij ook niet los kwamen. Wel complimenten gekregen over de samenzang, waren we wel blij mee!
dat is wel vet. Ik ken ook iemand die zn honden harley en davidson heeft genoemd hahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft haar katten Guns en Roses genoemd
Ja, die gaf ons dus dat complimentquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:23 schreef Meursault het volgende:
Wel een beetje tijd voor nieuwe foto's.Deze kennen we al..
[..]
Was het niet een soort wedstrijd met Jury?
Kun je iets meer informatie geven?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:36 schreef acidd91 het volgende:
Ik zoek een nieuwe elektrische gitaar, om de vorige vragen even te beantwoorden. Mijn vorige was een Ibanez, en is wel erg goed bevallen. Beetje richting de 3 a 400 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |