Veel beter dan het eerste nummer "A hump of Greencheese"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:16 schreef brother52 het volgende:
Deel 2 van onze studiosessie staat ook eindelijk online.
Het heeft even geduurd maar we hebben iemand bereid gevonden om de drumpartij in te spelen.
http://www.myspace.com/greencheese0
Geduld is een ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Veel beter dan het eerste nummer "A hump of Greencheese"
Meer tempo erin punkrock-achtig
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:16 schreef brother52 het volgende:
Het heeft even geduurd maar we hebben iemand bereid gevonden om de drumpartij in te spelen.
haha je band dat is van dat folk metal gedoequote:
Mijn reactiequote:tek0tik0 (1 uur geleden)
roflmao u wish it was a jim root telecaster
quote:No you're right, my bad! I got confused when I uploaded this... It is a fake cheap ass chunk of wood. I slapped some fake EMG's on it, painted Jim's signature on the back and the Fender logo. After all of that I paid a crazy amount of money to the guitar shop just to be cool!!
In order to look cool on youtube I also faked playing this.
To be totally honest: It's not even real, it's CGI.. I don't really excist.. It's all in your mind.......
zO TE LEZEN KAN JE NOG WEL EEN WEEKJE VAKANTIE GEBRUIKEN :pquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef -Menn0- het volgende:
Bij m'n Jim Root filmpje:
[..]
Mijn reactie
[..]
Ja bij dat filmpje van mij ook steedsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef -Menn0- het volgende:
Bij m'n Jim Root filmpje:
[..]
Mijn reactie
[..]
Gelukkig niet. Wij spelen ook veel liever gewoon Metal ipv ondefiniëerbare herriequote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:12 schreef genakt het volgende:
[..]
haha je band dat is van dat folk metal gedoe
dat is toch geen hate eternal of misery index ofzo
Zo, zit jij daar lekker te soleren joh?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:16 schreef brother52 het volgende:
Sommige reacties zijn leuk om te krijgen bijvoorbeeld bij het Jack Johnson filmpje krijg ik complimenten, altijd goed. Maar er zitten ook inderdaad van die haters bij, van die losers die zelf geen goede gitaar kunnen kopen en dat afreageren op mijn filmpje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja bij dat filmpje van mij ook steeds
Fake
Fake
Fuck you you waste my time faker
youtube
Ja precies, kansloos gedoequote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Sommige reacties zijn leuk om te krijgen bijvoorbeeld bij het Jack Johnson filmpje krijg ik complimenten, altijd goed. Maar er zitten ook inderdaad van die haters bij, van die losers die zelf geen goede gitaar kunnen kopen en dat afreageren op mijn filmpje.![]()
* Menno Telecaster pakt en schredden gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |