Jepquote:
Ik heb die krengen echt niet meer hoor! Lang leve de USB- en line-in!quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mét!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar dan met NL-kenteken![]()
quote:
Yep, helemaal politiek correct, 1.1, verbruikt geen zak en toch een airbag...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik stang je maat het is een gaaf zuinig autootje
![]()
Niks mis met franse auto'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:28 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind mijn Peugeot 106 toch leuker, ook al is het een Franse auto.
.
Heaven Is Where:quote:
Verstandig!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:52 schreef Svyatagor het volgende:
Gefeliciteerd Tele!
* Svyatagor voortaan met een grote boog om los rijdende Fiat Punto's heen rijdt
Franse auto'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:28 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind mijn Peugeot 106 toch leuker, ook al is het een Franse auto.
.
Daar passen wel veel Telecasters in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Franse auto's![]()
Eigenlijk wil ik een XM
[ afbeelding ]
Brrr, wat heb ik een hekel aan Franse auto's... Je gaat in de stoel zitten en je zakt ongeveer door tot de bodemplaat met de bekleding en vulling die zich om je heen vouwt. En in Citroëns word je dan ook nog eens zeeziek met hun storingsgevoelig achterhaald veersysteem. Ow ja, en bij Franse auto's is het wachten op een elektronisch defect...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Franse auto's![]()
Eigenlijk wil ik een XM
[ afbeelding ]
Ik vind een XM al duur genoeg voor onderhoud. Voor de teles:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Daar passen wel veel Telecasters in.
Of een snoek:
[ afbeelding ]
Ook vet.
Wanneer heb je voor het laatst in een Franse auto gezeten? Ik heb tot nu toe perfect in die stoelen kunnen zitten. Beter dan de betonnen zittingen in Duitse auto's.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Brrr, wat heb ik een hekel aan Franse auto's... Je gaat in de stoel zitten en je zakt ongeveer door tot de bodemplaat met de bekleding en vulling die zich om je heen vouwt. En in Citroëns word je dan ook nog eens zeeziek met hun storingsgevoelig achterhaald veersysteem.
quote:Ow ja, en bij Franse auto's is het wachten op een elektronisch defect...![]()
De nieuwere polo's zijn volgens mij best wel redelijk.quote:Nou ja, ik rij een Polo, da's ook verre van alles...Maar qua wegligging is 'ie prima.
Wat mij betreft ben jij de anti-christ: Er gaat niets boven het franse... Bah, volkwagens met die knetterharde kutstoelen.... Dan ga ik wel met de bus!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Brrr, wat heb ik een hekel aan Franse auto's... Je gaat in de stoel zitten en je zakt ongeveer door tot de bodemplaat met de bekleding en vulling die zich om je heen vouwt. En in Citroëns word je dan ook nog eens zeeziek met hun storingsgevoelig achterhaald veersysteem. Ow ja, en bij Franse auto's is het wachten op een elektronisch defect...![]()
Nou ja, ik rij een Polo, da's ook verre van alles...Maar qua wegligging is 'ie prima.
Ik heb liever een stevige stoel. Als ik de Xantia van een vriend bekijk, dat noemen ze dan comfort, ik heb liever steun aan alle kanten. Als ik relaxed wil zitten, ga ik op mijn bank zitten, niet in de auto. In de auto moet je racenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst in een Franse auto gezeten? Ik heb tot nu toe perfect in die stoelen kunnen zitten. Beter dan de betonnen zittingen in Duitse auto's.
Fransen kunnen er ook wat van anders... Kende iemand die als automonteur werkte bij een universeel autobedrijf en die raadde iedereen echt af een Franse auto te kopen.quote:[..]
Dat zijn de Italianen
Die van mij is uit 2007quote:[..]
De nieuwere polo's zijn volgens mij best wel redelijk.
een volkswagen bus?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben jij de anti-christ: Er gaat niets boven het franse... Bah, volkwagens met die knetterharde kutstoelen.... Dan ga ik wel met de bus!
De laatste fatsoenlijke volkswagen wat mij betreft. Voor wat luxers pak ik wel een Skoda.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
een volkswagen bus?
[ afbeelding ]
Nou, de stoelen in Dean's auto zitten prima. Alleen met die verlaagde bak van hem hobbelen we een beetjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben jij de anti-christ: Er gaat niets boven het franse... Bah, volkwagens met die knetterharde kutstoelen.... Dan ga ik wel met de bus!
Haha, da's ook een Volkswagenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De laatste fatsoenlijke volkswagen wat mij betreft. Voor wat luxers pak ik wel een Skoda.
Daarom... maar zonder het logo en stukken goedkoper!quote:
Wantwantwant!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
een volkswagen bus?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo vandaag de gitaren opgenomen, drums bas en gitaar gedaan nog, alleen zang nog vogledne week ergens. Ben benieuwd naar het resultaat
Ging wel goed eigenlijk, geluid uitzoeken was nog redelijk wat werk. En er was 1 kutriff die ik wel tig keer heb moeten doen zonder dat er af en toe dooie noten of piepjes tussen zatenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:34 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
Ging het een beetje soepel of was het nog lastig?
Die krijgen het minste pech, erg verstandig.quote:
What about BMW? Die staan ook meer stil dan dat ze rijden, plus het dure onderhoud!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die krijgen het minste pech, erg verstandig.
Veruit de meeste pechauto's die ik hier binnen krijg zijn Peugeots or Renaults.
quote:
Kom ik ook veel tegen ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 04:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
What about BMW? Die staan ook meer stil dan dat ze rijden, plus het dure onderhoud!
Dat is ook de enige reden dat ik'm heb, ik ben niet zo heel handig en ik wilde er gewoon geen gezeik mee. Maar ja, dan rijd je dus wel Toyota.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die krijgen het minste pech, erg verstandig.
Veruit de meeste pechauto's die ik hier binnen krijg zijn Peugeots or Renaults.
Mijn idee: breng hem naar onze Deanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:53 schreef Meursault het volgende:
Ik snap het niet..
Ik zit een beetje aan die Dean Evo te rommelen, maar ik krijg de actie niet goed. De actie is nog te hoog. De neck staat redelijk recht en de brug staat op z'n laagst. Het gekke is dat het uiteinde van de neck net iets omhoog loopt ten opzichte van de body. Dan is het ook neit gek dat 'ie daar aanloopt..
Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |