Ach van een oud vrouwtje geweest (sorry ma!), dus lekker cruizen: 70k op de teller, complete historie. Radio ligt al klaar om in te bouwen, Tomtom onderweg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:26 schreef The_Dean het volgende:
Vette bak!
Speel jij ook mee dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, Berlin Wall Of Sound. Maandag 9 november spelen zo'n 200 gitaristen verdeeld over een stuk muur van 300 meter een muziekstuk ter ere van het vallen van de muur.
Jepquote:
Ik heb die krengen echt niet meer hoor! Lang leve de USB- en line-in!quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mét!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar dan met NL-kenteken![]()
quote:
Yep, helemaal politiek correct, 1.1, verbruikt geen zak en toch een airbag...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik stang je maat het is een gaaf zuinig autootje
![]()
Niks mis met franse auto'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:28 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind mijn Peugeot 106 toch leuker, ook al is het een Franse auto.
.
Heaven Is Where:quote:
Verstandig!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:52 schreef Svyatagor het volgende:
Gefeliciteerd Tele!
* Svyatagor voortaan met een grote boog om los rijdende Fiat Punto's heen rijdt
Franse auto'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:28 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind mijn Peugeot 106 toch leuker, ook al is het een Franse auto.
.
Daar passen wel veel Telecasters in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Franse auto's![]()
Eigenlijk wil ik een XM
[ afbeelding ]
Brrr, wat heb ik een hekel aan Franse auto's... Je gaat in de stoel zitten en je zakt ongeveer door tot de bodemplaat met de bekleding en vulling die zich om je heen vouwt. En in Citroëns word je dan ook nog eens zeeziek met hun storingsgevoelig achterhaald veersysteem. Ow ja, en bij Franse auto's is het wachten op een elektronisch defect...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Franse auto's![]()
Eigenlijk wil ik een XM
[ afbeelding ]
Ik vind een XM al duur genoeg voor onderhoud. Voor de teles:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Daar passen wel veel Telecasters in.
Of een snoek:
[ afbeelding ]
Ook vet.
Wanneer heb je voor het laatst in een Franse auto gezeten? Ik heb tot nu toe perfect in die stoelen kunnen zitten. Beter dan de betonnen zittingen in Duitse auto's.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Brrr, wat heb ik een hekel aan Franse auto's... Je gaat in de stoel zitten en je zakt ongeveer door tot de bodemplaat met de bekleding en vulling die zich om je heen vouwt. En in Citroëns word je dan ook nog eens zeeziek met hun storingsgevoelig achterhaald veersysteem.
quote:Ow ja, en bij Franse auto's is het wachten op een elektronisch defect...![]()
De nieuwere polo's zijn volgens mij best wel redelijk.quote:Nou ja, ik rij een Polo, da's ook verre van alles...Maar qua wegligging is 'ie prima.
Wat mij betreft ben jij de anti-christ: Er gaat niets boven het franse... Bah, volkwagens met die knetterharde kutstoelen.... Dan ga ik wel met de bus!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Brrr, wat heb ik een hekel aan Franse auto's... Je gaat in de stoel zitten en je zakt ongeveer door tot de bodemplaat met de bekleding en vulling die zich om je heen vouwt. En in Citroëns word je dan ook nog eens zeeziek met hun storingsgevoelig achterhaald veersysteem. Ow ja, en bij Franse auto's is het wachten op een elektronisch defect...![]()
Nou ja, ik rij een Polo, da's ook verre van alles...Maar qua wegligging is 'ie prima.
Ik heb liever een stevige stoel. Als ik de Xantia van een vriend bekijk, dat noemen ze dan comfort, ik heb liever steun aan alle kanten. Als ik relaxed wil zitten, ga ik op mijn bank zitten, niet in de auto. In de auto moet je racenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst in een Franse auto gezeten? Ik heb tot nu toe perfect in die stoelen kunnen zitten. Beter dan de betonnen zittingen in Duitse auto's.
Fransen kunnen er ook wat van anders... Kende iemand die als automonteur werkte bij een universeel autobedrijf en die raadde iedereen echt af een Franse auto te kopen.quote:[..]
Dat zijn de Italianen
Die van mij is uit 2007quote:[..]
De nieuwere polo's zijn volgens mij best wel redelijk.
een volkswagen bus?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben jij de anti-christ: Er gaat niets boven het franse... Bah, volkwagens met die knetterharde kutstoelen.... Dan ga ik wel met de bus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |