Oh jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die oude gistfabriek in Delft, bij dat terrein van DSM en Calve
Krijg je daar nou eigenlijk nog een bekeuring bij?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
..verwijderd worden door de politie..
Tvp.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:15 schreef Meursault het volgende:
[..]
Krijg je daar nou eigenlijk nog een bekeuring bij?
Ik weet nooit wanneer zoiets nou stafbaar of gewoon niet gewenst is..
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:44 schreef Witchfynder het volgende:
police@job:~$ cd ~/factory
police@job:~/factory$ rm -f -r TooLoudForGranny.band
ja, ik ben een geek
Jij bent geen geek.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:26 schreef brother52 het volgende:
Aan hoeveel van die eisen moet je voldoen om geek te zijn?
quote:
Ze zijn vergeten de foute sneakers aan te wijzen.quote:Dit omdat iedere geek weet dat alleen wanneer iets of iemand aan alle criteria voldoet dat er een bevestiging kan zijn.
Een vermoeden is nooit bevredigend voor een geek het is of 100% of niet.
![]()
* Ik moet eens wat minder The Big Bang Theory kijken![]()
quote:
Shit, ik heb bijna 8 van die dingen.quote:
ja geniaal nummer, in het orgineel zit alleen in de laatste minuut een zinnetje! vanmiddag ook eens dit nummer spelen, puur omdat het kanquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:37 schreef allsystemshalt het volgende:
Vroeghuer toen solo's nog langeR mochten duren dan nu een heel nummer mag duren
Nouja nu hadden we geluk dat die agenten nog wel relax waren. Ze hadden verwacht allemaal junks en tuig aan te trekken, en als je dan 4 uberschattige jongetjes aantreft is dat natuurlijk wel beterquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:15 schreef Meursault het volgende:
[..]
Krijg je daar nou eigenlijk nog een bekeuring bij?
Ik weet nooit wanneer zoiets nou stafbaar of gewoon niet gewenst is..
Ik denk het niet eigenlijk ze hebben er maar 8 kunnen schieten ofzo dus kleine kans dat er wat tofs tussen zitquote:
Je had met hun op de foto moeten gaanquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk ze hebben er maar 8 kunnen schieten ofzo dus kleine kans dat er wat tofs tussen zitZe kwamen echt precies aan nadat we alles hadden opgesteld qua belichting dus dat was wel kut.
Maar we gaan binnenkort ff ergens anders proberen maar
Uiteraard gevraagd. Ze vonden het wel tof maar dat mochten ze absoluut nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je had met hun op de foto moeten gaan
Oeh, nieuwe Pearl Jam, even kopen straksquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:00 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe Pearl Jam is trouwens best relax
Zei je niet; "hey, ik heb ook zo'n pet!"?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Uiteraard gevraagd. Ze vonden het wel tof maar dat mochten ze absoluut niet
Zat!quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:43 schreef acidd91 het volgende:
Iemand nog een goede gitaar te koop?
Hmmquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:49 schreef Meursault het volgende:
[..]
Hoe was je optreden? Ik ben niet meer geweest.
Was het niet een soort wedstrijd met Jury?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hmm
Wel leuk, publiek was lastig mee te krijgen, waardoor wij ook niet los kwamen. Wel complimenten gekregen over de samenzang, waren we wel blij mee!
dat is wel vet. Ik ken ook iemand die zn honden harley en davidson heeft genoemd hahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft haar katten Guns en Roses genoemd
Ja, die gaf ons dus dat complimentquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:23 schreef Meursault het volgende:
Wel een beetje tijd voor nieuwe foto's.Deze kennen we al..
[..]
Was het niet een soort wedstrijd met Jury?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |