quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Annihiliatoror ofzo King ot the nogiets (Voor Daan)
Allebei natuurlijk!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja precies, kansloos gedoe
Ik ga binnenkort ook maar eens een metal filmpje maken maar ik twijfel tussen
Lamb of God- Laid to rest (supervet natuurlijk)
Of
Annihiliatoror ofzo King ot the nogiets (Voor Daan)
Nee, ik doe niet aan solo's.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo, zit jij daar lekker te soleren joh?.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan solo's.
Onze bassist heeft dat ingespeeld, hij is eigenlijk een veel betere gitarist dan ik ben.
Ja maar ik nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat weet hij heus wel, hoor. Hij is gewoon weer...Dribbel aan het zijn.
Jij weet dan vast nog wel wat meer toffe nummers om te spelen met van die riffs erin als je toch meer dingen in die stijl speeltquote:
Daar doe ik neit aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:32 schreef Witchfynder het volgende:
- nm doet het niet-
Hm...gaat Dribbel ineens shredden?.
Ben de laatste tijd veel Volbeat aan het spelen vooral Hallelujah Goatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij weet dan vast nog wel wat meer toffe nummers om te spelen met van die riffs erin als je toch meer dingen in die stijl speelt
woohoo, dog eat dogquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
ligt me ook stukken beter.
Dat andere was vooral leuk door al die koortjes die er in zitten.
Idd ik heb ook lekker ouderwets een paar dagen vrij genomenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:26 schreef TeleluvR het volgende:
Herfstvakantie, dat is iets van vroegah!
Haha, jij bent dus het singer-songwritertype maar dan eentje die ook Machine Head speeltquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd veel Volbeat aan het spelen vooral Hallelujah Goat![]()
Uhm Bullet For My Valentine speel ik ook veel omdat ik netter wil gaan spelen dus sneller/moeilijker dan de hele tijd powerchords knallenLaatst op "vol volume" Suffocating Under Words Of Sorrow gespeeld.
Stone Sour knalt hier ook heel vaak door het huis maar dat is niet echt in de zelfde stijl...
Ill Niño ook lekker.
Zeker Machine Head niet vergetenIs
moeilijk maar ook
als het eenmaal lukt
![]()
Maar jij bedoelt meer richting Lamb Of God?
Ben ik ook een tijdje aan het spelen geweest. Volbeat klinkt in het begin best wel tof maar begint vrij snel te vervelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd veel Volbeat aan het spelen vooral Hallelujah Goat![]()
Koop een gibson robotquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Haha, jij bent dus het singer-songwritertype maar dan eentje die ook Machine Head speelt![]()
Ik kan alleen Davidian, maar het is zo'n gedoe, dat omstemmen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:42 schreef Cynic het volgende:
Hate Eternal is wel een beetje zonde van de nootjes altijd vind ik. Je hoort er niks meer van terug in dat geweld. Zelfde met Nile.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:49 schreef Aresdreams het volgende:
ach, iedereen heeft zo zijn eigen smaak, sommige houden van herrie, en sommige van tering herrie
Ik ben eigenlijk allergisch voor metalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:32 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
iedereen zijn eigen smaak hou ik het maar op
want deze discussie heb ik al te vaak gevoerd
Dan draag je toch latex handschoenen ter beschermingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk allergisch voor metal
Om mijn oren?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dan draag je toch latex handschoenen ter bescherming
Kan ik beter wat andere muziek gaan draaien, is dat ook niet nodig.quote:
Klinkt goed!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:16 schreef brother52 het volgende:
Deel 2 van onze studiosessie staat ook eindelijk online.
Het heeft even geduurd maar we hebben iemand bereid gevonden om de drumpartij in te spelen.
http://www.myspace.com/greencheese0
Oh, ik ben best wel van de metal hoor (of geweest in ieder geval) en heb beide bands ook al wel zien spelen. Er blijft alleen zo snel helemaal niks meer van over, dan wordt er vanalles gespeeld maar hoor je daar niks meer van. Necrophagist kan ik best hebben wat dat betreft, dat wordt met zoveel aandacht voor detail gespeeld.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:32 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
iedereen zijn eigen smaak hou ik het maar op
want deze discussie heb ik al te vaak gevoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |