quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben er nog niet kapot van hoor. Rotbeesten zijn het.Vriendin word helemaal gek ondertussen eerst helemaal blij hoe lief dat beest wel niet is. Nu niet meer dan gekanker over dat dat beest weer eens over de bank heen heeft gepist en in de stoel heeft zitten schijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe me dan maar een hond
![]()
Beide liever nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vriendin word helemaal gek ondertussen eerst helemaal blij hoe lief dat beest wel niet is. Nu niet meer dan gekanker over dat dat beest weer eens over de bank heen heeft gepist en in de stoel heeft zitten schijtendoe me dan maar een hond
koopje...! koop je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:54 schreef Gitaarmat het volgende:![]()
http://www.feedback.nl/el(...)aul-classic-antiq-hb
Hij is ook niet zo duur vind ik, hoewel die 2e natuurlijk wel ietsje minder standaard is (vind ik).. Zoals die Vintage is zie je er veel meer als het zwart-wit andersom..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:53 schreef Witchfynder het volgende:
Die Vintage gitaren schijnen super te zijn. Ik aas nog op een V4 bas. Ze zijn iig netjes gebouwd.
Deze modellen zijn twee van de klassiekers van Fender.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:56 schreef LeNick het volgende:
[..]
Hij is ook niet zo duur vind ik, hoewel die 2e natuurlijk wel ietsje minder standaard is (vind ik).. Zoals die Vintage is zie je er veel meer als het zwart-wit andersom..
Wat was het vroeger dan???quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:12 schreef Witchfynder het volgende:
Squier is tegenwoordig een submerk van Fender btw.
quote:
liever een standard, maar das weer een ander verhaalquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:06 schreef TeleluvR het volgende:
Ik vind die classic nou niet bepaald mooi om te zien. Dan liever een oude classic voor hetzelfde geld!
Bij Tonika ga ik mee eens goed verdiepen in al die verschillen, Classic, Standard, Traditional, Classic Antique, begrijp er niks van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:21 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
liever een standard, maar das weer een ander verhaal
Een Amerikaanse snarenproducent. Ok, "tegenwoordig" bleek bij nazoeking 1965 te zijnquote:
Welke fabriek?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Foto's willen maken, hek bij vervallen fabriek opgengesloopt en utieindleijk verwijderd worden door de politie
Voordat we fatsoenlijke fotos hebben kunnen laten maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |